Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvalvojat Yrjönkadun nakuvuoroilla

Hakkarainen
11.10.2018 |

Yrjönkadun uimahalli on noussut taas otsikoihin. Tällä kertaa syynä ei ole saunahomostelu, vaan naispuolisten naku-uimareiden häiriintyminen miesvalvojista. Mitä ajatuksia tämä herättää?

Kommenttikentässä nostetaan jatkuvasti esille, miten "miehetkään eivät ahdistu naissiivoojista". Olen itse ollut koppimopparina miesten puolella näin parikymppisenä naisena ja voin sanoa, että eivät kaikki nakkeile neutraalisti naissiivoojan edessä. Kuitenkin valituksia kuuluu harvoin. Voiko mies kainostella avoimesta alastomuuttaa ilman neitileimaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli naisilla naisvalvojat, mutta lopettivat ahdistelun ja törkeän käytöksen vuoksi.

Vierailija
2/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle uimaan. Helppo homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran käynyt, ja silloin oli miesvalvoja. Ei haitannut. Totta kai sukupuolten välillä saattaa olla jännitettä, mutta käynhän myös esim miespuolisella lääkärillä. Enkä voi tietää, olisiko naispuolinen uimavalvoja kiinnostunut naisista. Alasti uiminen on vapauttavaa, ja Yrjönkadun halli upea. Perinne tulee ehdottomasti säilyttää.

Vierailija
4/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan keskiverto uimarinainen on niin kiihottava näky, että saa valvojat unohtamaan työnsä?

Vierailija
5/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun ihmisiin ei osata suhtautua ihmisyksilöinä, vaan heidät nähdään vain stereotyyppisinä sukupuolen, ihonvärin tai muun löyhästi määritellyn joukon jäsenenä.

Vierailija
6/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saunon henkilöiden, en sukupuolien kanssa, ihan kuten miehenikin.

Olen itse ollut uimahallissa siivoomassa silloin reipas parikymppisenä, eikä asia tosiaankaan ollut ok suurelle osalle pukutiloissa olevista miehistä. Osa pinkaisi lähes juoksuun, tai kääntyi selin rivakasti, kietaisi alamannopeasti pyyhkeen ympärilleen, tai paremman puutteessa peflettikin riitti peittämään munaskut. Enpä kenenkään vehkeitä katsellutkaan ,joten välillä huvitti se käytös, koska ei minua olisi voinut vähempää kiinnostaa, ja silti miehet käyttäytyivät kuin olisin tullut sinne heidän vehkeitään tarkastelemaan :D :D

Otinkin tavakseni koluttaa ja huutaa jo ovelta että siiivooja tulossaaaa! Että häveliäimmät kerkesivät pois jaloista. En tosiaankaan halunnut että yhdellekään tulisi paha mieli siitä että minä saavun paikalle, vaan halusin anttaa halukkaille aikaa häipyä, tai pukea nopsaa ennen tuoloani. 

Vierailija
7/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olettaa pelkkien ulkoisten tunnusmerkkien perusteella, että se valvoja on mies.

Vierailija
8/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomesta on tulossa Saudi-Arabia. En ymmärrä. Kohta joku kuolee koska ambulanssin ensihoitaja on väärää sukupuolta.

Miksi naiset valittaa kaikista asioista, mitä miehet on sietäneet ikuisesti? Alkaa väkisin käydä mieleen, että on syy miksi miehet pärjää naisia paremmin (noin keskimäärin) vaativissa- ja johto-tehtävissä.

Vierailija
9/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paske, pahoittelut kaksinkertaisesta blogispämmistä. Kone takkusi aikaisemman kommentin kanssa.

Vierailija
10/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko uida alasti jos on noin häveliäs. Voihan siellä lesbot kytätä kuolaten tai sitten ei ja se miesvalvoja voi olla homo tai sitten ei. Tuskin kukaan jaksaa mummoja tiirailla kovin kiinnostuneena vuodesta toiseen. Maailma ei pyöri sen alastoman uimarin perseen ympärillä. Oma valinta uida alasti.

Vierailija
11/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi nakuilla vain kotona jos on noin vaikeaa. Ihan tosissaanko siellä nyt joku eukko on ihan paniikissa pimp-pi tiukallla että uuuh nyt se katsoo just mua ja ihan varmasti haluu mua apua.

Vierailija
12/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen tässä asiassa siivoojaa, en itseäni. Pyrin pitämään kullini piilossa siivoojien ollessa läsnä, etteivät he joutuisi työaikanaan näkemään jotain, mitä eivät ehkä haluaisi nähdä. Itselleni asia on se ja sama näkeekö joku duuniaan tekevä nainen minut alasti vai ei.

Vierailija
13/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo valvojat ole nähneet niin paljon alastomia ihmisiä että ne ei mitenkään erityisesti enää hetkauta heitä. Ei ne valvojat paina muotojasi mieleen jolle sitten runkkaa illalla kodissaan, enemmänkin he ovat unohtaneet sinut jo seuraavaan päivään mennessä.

Vierailija
14/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla kesätöissä, käsi kävi siivouskomerossa, vessassa, varastossa... parasta runkkumatskua oli ylipainoiset vanhemmat rouvat. No olinki silloin 16 vuotias urheilijanuorukainen ja virtaa riitti vielä öisin tyttiksellekkin, joka oli myös urheilupiireistä ja hieman erilainen kuin nuo päivävuoron ladyt..

Vierailija
15/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo valvojat ole nähneet niin paljon alastomia ihmisiä että ne ei mitenkään erityisesti enää hetkauta heitä. Ei ne valvojat paina muotojasi mieleen jolle sitten runkkaa illalla kodissaan, enemmänkin he ovat unohtaneet sinut jo seuraavaan päivään mennessä.

Ehkä ovat, ehkä eivät ole. Jokainen siivooja on joskus aloitteleva siivooja, joten kaikki eivät ole tottuneet vielä alastomiin miehiin. Tuo runkkailukommenttisi nyt olisi täysin typerä ja asiaton. 

Vierailija
16/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sellainen seminudisti, eli tykkään ottaa aurinkoa rajattomasti ja tykkään polskutella nudena. Uima-asut on aina jotenkin vähän nihkeitä ja ahdistavia. Rentouttavampaa kun voi olla vedessä ns. vapaana. Nytkin istun kotona sohvalla alasti. Mutta en koe pakottavaa tarvetta tehdä tätä, se on vaan sellanen kiva lisä. Vähän niinku että tilaat Hesburgerissä kurkkumajoneesin ranskalaisten kanssa kuin että söisit ne kuiviltaan.

Alastomuus on myös hyvin epäseksuaalista kun siihen on tottunut. Tulin juuri lomamatkalta takaisin Suomeen ja tuolla lomalla oleskelin useana päivänä hyvin vilkkaalla ja suositulla nakurannalla. Ei siellä mitään seksuaalista ollut. Alaston kroppa on yllättävän epäviehättävä. Varmaan sen takia kaikennäköiset pienet lingerie asut ja stringit yms koetaan kiihottavina. Samoin kuin burleski on nostanut suosiotaan. Koska siinä ei paljasteta kaikkea. Pieni verhoutuminen jättää mielikuvitukselle tilaa.

Yhteenvetona siis tuo uimavalvojan sukupuolesta nillittäminen on mielestäni täysin turhaa ja typerää.

Vierailija
17/17 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä itseään välttämättä muuten haittaisi mutta kun sillä Jormalla ei joskus ole mitään käytöstapoja, saattaa jopa nousta tervehtimään naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme