Lidlin mansikkahillo on liisteriä. Miten joku pystyy syömään sitä?
Tai no mun mies näköjään pystyy mutta mä päätin että nyt loppu Lidlin liistereiden ostaminen tähän asuntoon.
Aina kun mies syö sitä niin se kuivuessaan jähmettyy lusikoihin ja veitsiin ja lautasiin. Kamala saada sitä pois. Pesukonekaan ei pese astioista sitä pois ennenkuin niitä on liotellut vähän aikaa vedessä ennen koneeseen laittamista.
Ei enää koskaan tänne Lidlin hilloja.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että nää ovat erilaisia koostumukseltaan kuin kotimaiset, kun monessa muussa maassa syödään hilloa vaikka leivällä.
Lidlissä myytävä mansikkahillo valmistetaan kotimaassa. Onko sulla jotain ennakkoluuloja?
Minä en ymmärrä miten kukaan pystyy syömään mitään liiteristä. Meidän mies on kaikkiruokainen talouspossu mutta liiterin sapuskat on hänellekin liikaa. Ostin "suomalaisia lihapullia". Ensimmäistä kertaa meidän lihapullista tykkää ässä historiassa lihapullia meni roskiin. Suolakurkkujen syönti tässä taloudessa on käytännössä loppunut liiteristä ostettuun purkkiin joka on ollut jo kuukausikaupalla jääkaapissa koska siivut on niin hirveän pahoja.
Ihan samanlaista kuin muutkin kotimaiset halpis mansikkahillot. Veikkaisin olevan jonkun tunnetun merkin tuote Lidlin omalla brändillä purkitettuna.
Mulla on sellainen kuva, että sekä liiterin liisterit ja hillot tulee samasta firmasta. Ja sen kyllä huomaa..
Hankin taannoin sieltä elektroniikkaa, no keräykseen kelpas onneks kyllä.
Kaikki jotka eivät kärsi liidvihapsykoosista. Nannaa halavala;-)
Liiterin leivissä on outo sivumaku, tietääkö kukaan mikä se on? Tuntuu olevan kaikissa, mutta pahin oli pari vuotta sitten ostettu jättikokoinen ja herkulta näyttävä maalaileipä. Syömättä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Hankin taannoin sieltä elektroniikkaa, no keräykseen kelpas onneks kyllä.
Nuija! Ainut liike joka antaa 3 vuoden takuun KAIKELLE ilman kuittiakin!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miten kukaan pystyy syömään mitään liiteristä. Meidän mies on kaikkiruokainen talouspossu mutta liiterin sapuskat on hänellekin liikaa. Ostin "suomalaisia lihapullia". Ensimmäistä kertaa meidän lihapullista tykkää ässä historiassa lihapullia meni roskiin. Suolakurkkujen syönti tässä taloudessa on käytännössä loppunut liiteristä ostettuun purkkiin joka on ollut jo kuukausikaupalla jääkaapissa koska siivut on niin hirveän pahoja.
Siis teillä on pahoja suolakurkkuja kaapissa ettekä voi nyt ostaa parempia, koska jääkaapissa on purkki?
Ässästä kotimaista-suolakurkut, tai -maustekurkut, on huimia, ne on sauvon säilykkeen valmistamia
Sokeria ja liivatetta ja vähän mansikkamössöä väriksi. Kai se on liisterimäistä.
Markalla saa markan tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Liiterin leivissä on outo sivumaku, tietääkö kukaan mikä se on? Tuntuu olevan kaikissa, mutta pahin oli pari vuotta sitten ostettu jättikokoinen ja herkulta näyttävä maalaileipä. Syömättä jäi.
Tuotu jostain itäisiltä mailta, ja myllyyn on mennyt ihan kaikki mikä pellolla on sattunut olemaan. Huomasitko lihanpaloja muuten..?
Vierailija kirjoitti:
Eli ne tilaavat kaikilta valmistajilta (Suomalaisiltakin) "sivumaun" kaikkiin leipiin. Psykoosisin on jo vakava. Onko itsetuhoisuutta. LOL
Hohhoijaa. Taas tuutin täydeltä psykoosivihaa. Tässä olisi hyvä gradun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotu jostain itäisiltä mailta, ja myllyyn on mennyt ihan kaikki mikä pellolla on sattunut olemaan. Huomasitko lihanpaloja muuten..?
Tuskin, koska se on sama kaikissa. Olen olettanut että se on joku saksalainen mieltymys mausteen muodossa. Tai sitten joku täyteaine jolla saadaan leivästä halvempaa.
Liidikaasu on vastaavaa kuin homokaasu. Sitä pumpataan kaikkiin liideihin ja se muuttaa kaikki tavarat huonoiksi. Siis kaikkien, myös Suomalaisten merkkivalmistajien laatutuotteet ala-arvoisiksi.
Ala-arvoisuuden tietävät parhaiten psykootikot, joiden viha on niin voimakas, että eivät ole ikinä asioineet liidissä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, koska se on sama kaikissa. Olen olettanut että se on joku saksalainen mieltymys mausteen muodossa. Tai sitten joku täyteaine jolla saadaan leivästä halvempaa.
Se on se liidikaasu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teillä on pahoja suolakurkkuja kaapissa ettekä voi nyt ostaa parempia, koska jääkaapissa on purkki?
Ässästä kotimaista-suolakurkut, tai -maustekurkut, on huimia, ne on sauvon säilykkeen valmistamia
Mies niitä kurkkuja syö joten en tiedä miksi ei ole hommannut parempia. Yleensä on ollut aina seuraava purkki hänellä hyvissä ajoin valmiiksi hankittuna mutta nyt ei ole sitäkään näkynyt. On kyllä yleensä nuuka mies heittämään ruokaa pois. Toisaalta jos ihminen syö jotain kelvotonta tulee joksikin aikaa vastenmielisyys koko ruokaa kohtaan. Kuitenkin ukko taisteli puoli purkkia tuota liiterin tavaraa ja sitten purnukka jämähti.
Veikkaan että nää ovat erilaisia koostumukseltaan kuin kotimaiset, kun monessa muussa maassa syödään hilloa vaikka leivällä.