Olen 48v ja minua loukkaa sekä hämmentää se, että ihmiset olettavat 6kk iltatähteni olevan eri miehelle kuin vanhemmat lapset!
Eivät tutut tietenkään, mutta muuten tuntuu olevan uskomus että jos tämän ikäinen tekee vauvan niin sitä on uusi mies kuvioissa. No eipä ole ! Me vain halusimme kumpikin vielä yhden, sen iltatähden vaikka ikäero isoihin sisariin tuleekin olemaan dramaattinen ( vanhempi poika 22, nuorempi poika 16, tytär 18).
Kommentit (37)
Harvemmin nyt pari joilla jo aikuisia lapsia hommaamalla hommaavat iltatähden.Uusi rakkaus eri juttu.Ihan inhimmillinen olettamus.
Usein iltatähti on seuraavasta parisuhteesta, joten ihmiset olettavat, että olet uudessa parisuhteessa.
Ei kukaan tarkoita "syyllistää" sinua.
Onnea uudelle perheenjäsenelle! :)
Iltatähden... mä haluun itse iltalehden. Pitää ostaa kun käyn kaupassa.
Minun lapsillani on ikäeroa viisi vuotta, ja pari kertaa on kysytty onko sama isä.
Me saatiin vauva, yllätyksenä tosin (raskaus selvisi kun menin muista syistä gynelle, viikkoja 22), kun olin 43 v, ja ihan samat olettamukset tuli sellaisilta, jotka ei meitä tunne. Hän on nyt reipas ekaluokkalainen.
Kyllä mä ehkä pitäisin sitä aika luonnollisena olettamana, kun parisuhteet niin herkästi hajoilee, ja on tavallista, että uuteen suhteeseen tehdään lapsi.
nim. 25 vuotta naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet noin vanhoillisesti, ota huumorilla, jos joku erehtyy. Keksit jonkun nasevan vitsin siihen.
Miten niin ap ajattelee vanhoillisesti?
Vierailija kirjoitti:
Usein iltatähti on seuraavasta parisuhteesta, joten ihmiset olettavat, että olet uudessa parisuhteessa.
Ei kukaan tarkoita "syyllistää" sinua.
Onnea uudelle perheenjäsenelle! :)
Eihän tuossa syyllistämisestä olekaan kyse, vaan heitukkana ja kevytkenkäisenä pitämisestä.
Ensinnäkin, kiva lapselle jäädä todennäköisesti orvoksi noin 25-vuotiaana.
Toisekseen, hyvin erikoinen tapa ilmoittaa vanhempien lasten iät. Onko pojat jotenkin parempia kuin tyttö kun heidät luetellaan ensin, ja ylipäätään, miksi sukupuolet edes piti mainita? Mitä merkitystä niillä tässä on... Hyvin paistaa jo näinkin vähästä erittäin vanhoillinen ajattelutapa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin nyt pari joilla jo aikuisia lapsia hommaamalla hommaavat iltatähden.Uusi rakkaus eri juttu.Ihan inhimmillinen olettamus.
Ho rojen normaali olettamus. Kato, kaikki ei ole kuin sä, ho roja.
No älä loukkaannu niin vähästä, mitä väliä mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, hyvin erikoinen tapa ilmoittaa vanhempien lasten iät. Onko pojat jotenkin parempia kuin tyttö kun heidät luetellaan ensin, ja ylipäätään, miksi sukupuolet edes piti mainita? Mitä merkitystä niillä tässä on... Hyvin paistaa jo näinkin vähästä erittäin vanhoillinen ajattelutapa läpi.
Ai ap elää mielestäsi vain 73-vuotiaaksi!?
Vierailija kirjoitti:
Eli sua on ok pitää ho rona? Ja huonona naisena?
Tää ei kuulosta todelta. Jos tuossa pitäisi ihmetellä jotain, niin sitä että kuka enää pykää muksun niin iäkkäänä, että ehtii eläkkeelle ennenkuin muksu pääsee edes koulusta. Puhumattakaan noin myöhäisen raskauden riskeistä. Ja omasta jaksamisesta kasvavan muksun kanssa.
Jos tää nyt totta kumminkin oli niin onnea toki matkaan, mutta voin kyllä vannoa, että ihan muita asioita ne muut ihmettelevät kuin sitä onko uusi mies kuvioissa.
No jo on pienet murheet ihmisellä jestas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sua on ok pitää ho rona? Ja huonona naisena?
Jos on äiti kypsällä iällä ja vaikka olisikin eri isä lapsilla, ei tarkoita että on huono nainen.
Mun isoäiti oli 48-vuotias kun minä synnyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ap elää mielestäsi vain 73-vuotiaaksi!?
Siinä iässä naisista on kuollut vähän alle puolet, miehistä vähän yli puolet. Eli on todennäköisempää että siinä tienoilla lapsi on orpo, kuin että ei olisi.
Miten ikäero "tuleekin olemaan" dramaattinen, jos lapsi on jo syntynyt (6kk)?
Ja on erittäin harvinaista saada 48v lapsi. Ei kuulosta uskottavalta.
Miksi tällänen asia loukkaa? Mitäs jos joku luulee sua lapsesi mummuksi?
Ajattelet noin vanhoillisesti, ota huumorilla, jos joku erehtyy. Keksit jonkun nasevan vitsin siihen.