Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä tuotteet sinua ihmetyttävät, joita mainostetaan erikseen miehille tai naisille?

Vierailija
10.10.2018 |

Itseäni ihmetyttää eniten varmaankin miesten hammastahna ja parran/minkä tahansa karvan ajoterät. Miehille yleensä kolmiteräisiä teriä parran ajoon ja naisille jotain surkeita versioita näistä tuplahintaan.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni polkupyörät pitäisi myydä sen perusteella paljonko runko kestää painoa. Ei automaattisesti miesten tai naisten pyöränä. Meitäkin kun on erikokoisia reilusti suuntaan ja toiseen. 

Runkokorkeus on ainut ratkaiseva tekijä. Munilla ei ole mitään merkitystä ajettavuuteen.

Vierailija
42/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Motonetissa myydään naisille (ja homoille) työkalujen irvikuvia "söpöissä" laatikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä HALUAISIN naisten

autokoulun

autokaupan

pyöräkaupan

rautakaupan

...

Vierailija
44/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten suihkusaippuat ja shampoot. Niissä on oltava yleispuhdistusaineen haju, tuote itsessään sinistä, pakkaus sininen tai musta ja etiketissä salamoita ja usein jokin seuraava sana; sport, force, power,active clean.

Jos et osta miesten saippuaa, olet hyvin todennäköisesti homoseksuaali.

Vierailija
45/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nimenomaan miehille markkinoitu hammastahna lienee hämmentävin

Miehiä vähän nolottaa hygieniasta huolehtiminen, siihenkin pitää saada äijämeininkiä.

Vierailija
46/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka estää naisia ostamasta vaikkapa niitä miesten höyliä? Ei kukaan.

Naisille on kautta aikain myyty naistentuotteita, mutta nyt onkin ihan kamalaa jos miehille myydään omia tuotteita? 

Olen 64-vuotias, niin kauan kuin olen höylää ja teriä tarvinnut, olen niitä ”miehille tarkoitettuja” ostanut.

Vierailija
47/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka estää naisia ostamasta vaikkapa niitä miesten höyliä? Ei kukaan.

Naisille on kautta aikain myyty naistentuotteita, mutta nyt onkin ihan kamalaa jos miehille myydään omia tuotteita? 

Olen 64-vuotias, niin kauan kuin olen höylää ja teriä tarvinnut, olen niitä ”miehille tarkoitettuja” ostanut.

Noooh.... annetaan nyt sinulle sitten se piste tuosta ! (....kun kerran  tuon kerroit ja tänne tilitit !)

Vierailija
48/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen partaterien ostaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää eniten varmaankin miesten hammastahna ja parran/minkä tahansa karvan ajoterät. Miehille yleensä kolmiteräisiä teriä parran ajoon ja naisille jotain surkeita versioita näistä tuplahintaan.

Ne naisten terät tuntuu tosiaan yleensä olevan ihan kakkoslaatua verrattuna miesten vastaaviin. Meillä tyttöystävä hankki itselleen miesten partahöylän kokeiltuaan sellaista luonani. Kuulemma paljon parempi.

Mulla on Gillette Venus ja silloin, kun muutettiin yhteen mieheni kanssa, hänellä oli joku miesten Gillette. Mieheni iholle ei sovi tuo höylääminen, joten hän antoi sitten mulle sen varren ja loput terät. Käytin ne loppuun ja nakkasin sitten varren menemään, koska mun mielestä se Venus vain sopi muotoilultaan paljon paremmin säärien ja kainaloiden ajelemiseen. Tästä on nyt yli 10 vuotta aikaa, joten voihan olla, että uudemmat miesten Gilletet sopivat loistavasti myös kehon karvojen ajelemiseen

Gillette Mach-3 miesten partahöylän terät ovat kyllä aivan ensiluokkaisia parranajoon, mutta niin on valitettavasti niiden hintakin sen mukainen.

Yksi ainoa (tripla-) terä tulee siis maksamaan pari euroa. (terien muovisessa myyntipakkauksessa niitä on 8).

Terä on kuitenkin kertakäyttöinen, eikä niitä voi puhdistaa enää sen jälkeen uudenveroisiksi  jo kalliksi tulee parranajo niillä.

Sensijaan 'Rica soft-skin for women' merkkisiä irtohöyliä (tuplaterä) saa 5kpl hintaan vähän yli euro/pussi. 

Jos nyt ei ole mikään kovcin jämerä 'rautalankaparta', niin ihan hyvin homma hoituu noilla naisten terilläkin, ja siis teräajona n. kymmenen kertaa halvempaan hintaan kuin niillä miesten Gillette , luxus-partahöylillä .

Sillä että sekä  terävarret että pakkauspussi  ovat pinkin värisiä, ja että sinä lukee 'for women' on mielestäni aivan merkityksetön seikka, kun tuote kuitenkin toimii riittävän hyvin parranajoonkin. 

Siis vaihdatko sä jokaisen parranajon jälkeen uuteen terään? Mulla menee samalla terällä ainakin kuukausi helposti, toki se paras terä katoaa aika nopeasti mutta hyvin tuolla ajelee. Kuukauden vanha noin 10-15x käytetty Gillette yleensä on vielä parempi kuin pakasta vedetty tusinaterä. Ainakin mun mielestä. 

Vierailija
49/54 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameet ja mekot. Miksi vain naiset saa käyttää jotain tekstiilikappaletta?

Vierailija
50/54 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työreissulla Ira kissa oli erikseen naisten ja miesten särkylääkkeet :D Miesten särkylääkkeet vahvuudeltaan n. kuusi kertaa sen mitä naisten. Ja toden totta, naisena en saanut ostaa sitä miesten lääkettä vaikka yritin.

Kiva sitten jos on vaikka kovat kuukautiskivut ja joutuu pärjäämään jollain kalkkitabletin tasoisilla särkylääkkeillä...

Vierailija
51/54 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusvärit. Sama purkkikoko niissä miesten väreissä on kuin naistenkin ja sama lopputuos siitä seuraa kuitenkin. Ainoastaan että useimmiten mies on lyhyttukkainen ja siten jää hiusväriä hukkaan, mikä pitää tietysti heittää pois.

Olisiko miehille omat värit? Olen käyttänyt värin perusteella mitä kaupan hyllystä osunut mukaan.

Vierailija
52/54 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hameet ja mekot. Miksi vain naiset saa käyttää jotain tekstiilikappaletta?

Mekot ja niiden käytön  ehkä jättäisin naisille, mutta skottihameestani en luovu.

Etenkään näin kesällä ja käytän sitä aina kotona ja kotipihalla töissä ollessani.

Vierailija
53/54 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISTEN  rintaliivit. Siis mainoksissa, joissa ei ymmärrettävästi ole lasten tai miesten rintaliivejä.

Vierailija
54/54 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kengistä, esim. lenkkarit ja tennarit. Erityisesti tämä pisti silmääni silloin, kun teini-ikäiselle pojalleni miesten kengät olivat suuria ja lasten pieniä. Kyllä se vähän teiniä ärsytti kun piti ostaa "naisten" tennarit.