Vein naspurilli vähän käytettyjä lastenvaatteita ja nyt ne löytyivät roskista!
Puhtaita, pestyjä, kauniisti viikattuja. Ehkä pari-kolme vuotta vanhoja. Hyvää markettilaatua, Nanso, Nelly, Sokoksen omia merkkejä, mukana myös esim rukan haalari.
Perheen äiti on ilmoittanut ottavansa mielellään vastaan tavaraa.
Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Persaukinen ex ostaa uusia vaatteta lapselle, vaikka lapsi katsoo itse kirppiksellä ihastellen pari euron kuteita.... Ostakaa lapselle mitä ne haluu, eikä sitä mitä vanhemmat haluu. JOs teillä ei ole rahaa, olet urpo jos roikut kiinni merkeissä...
Ex taitaa tietää, millaista pa*kaa kirpparilta saa. Hikisiä, luteisia, hilseisiä, syyläisiä pahimmillaan. Onneksi hän ymmärtää ostaa uusia, jos lapsi itse on niin typerä, että haluaisi (varmaan kavereiden tai toisen huoltajansa mallin mukaan) iholleen jotain kierrätyskamaa.
Et vie enää mitään, jos ei ole käyttöä, niin silloin voisi edes ilmoittaa asiasta, eikä vaan nakata roskiin, esim.Hope.lle voi viedä käytettyjä lastenvaatteita.
Onneksi veit niitä vain vähän, etkä paljoa.
Nykyään tuo vaate on lähes ongelma, en usko että niin köyhää on, että ei varaa olisi ostaa tai ainakaan vaatia sitä tasoa mitä haluaa, ehjä markettien merkkiä oleva puhdas ja hajuton ei vaan mene käyttöön vaikka ilmaiseksi jakaa, reima ei ole molo ja sitä ei huoli köyhäkään, ollaan ehkä totuttu liian hyvään. Itse kyllä ilmoittaisin jos ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuo vaate on lähes ongelma, en usko että niin köyhää on, että ei varaa olisi ostaa tai ainakaan vaatia sitä tasoa mitä haluaa, ehjä markettien merkkiä oleva puhdas ja hajuton ei vaan mene käyttöön vaikka ilmaiseksi jakaa, reima ei ole molo ja sitä ei huoli köyhäkään, ollaan ehkä totuttu liian hyvään. Itse kyllä ilmoittaisin jos ei ole tarvetta.
Niin ja ehjä tietysti
Tässä naapurostossa vaatteiden lahjoitus toimii seuraavasti: annan kassillisen naapurille,hän ottaa siitä mitä haluaa. Loput tulevat takaisin.