Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittelyssä termi "laihaläski"

Vierailija
09.10.2018 |

En ole ikinä ymmärtänyt kyseistä termiä sillä se on täysin epälooginen.
Katsokaas..
Laiha on ihminen jolla on vähän läskiä, rasvaa.
Läski on ihminen jolla on paljon läskiä, rasvaa.
Lihakset omaava steroidi-bodari voi olla laiha tai läski sillä lihas ja läski eivät ole sama asia.
Lihas on lihasta ja läski läskiä eli rasvaa.
Jos steroidi-bodarilla on paljon läskiä, on hän silloin lihaksikas ja läski.
Jos steroidi-bodarilla on vähän läskiä, on hän silloin lihaksikas ja laiha.
Ihminen joka ei ole steroidi-bodari, mutta jolla on paljon läskiä on vain läski.
Ihminen joka ei ole steroidi-bodari, mutta jolla ei ole paljon läskiä on vain laiha.
Ihminen ei voi olla laiha ja läski samaan aikaan eli laihaläski.
Kun puhutaan laihuudesta/lihavuudesta on kyseessä silloin se läski eli rasva, ei lihas.
Täten termi "laihaläski" on täysin epälooginen jolla tunnutaan hakevan vain jotain sellaista jolla päästään halveksumaan toista ihmistä kun se on niin kivaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on vähä niin kuin chubby mutta laihemmassa vartalossa: laiha mutta pehmeä olemus.

Vierailija
2/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaa "laiha"läski. XDD hahaha...

Siis sillähän tarkotetaan sellasta joka ei oo lihava mut ei myöskään lihaksikas tai jotenki hyväkuntosen näkönen...

Esim mul on sellanen kroppa et helposti meen joko läskiks tai laihaläskiks..Ku taas joillai on sellanen et helposti näyttää vaikka urheilulliselta.. toisaalta makaan hirveesti jne :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellaisia ihmisiä, jotka ovat muuten tosi laihoja/hinteliä/siroja, mutta iso maha.

Vierailija
4/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on ihminen joka on tilastollisesti normaalipainoinen tai jopa alle, mutta jolla on korkea rasvaprosentti, eli läskiä kropassa. Mikä tässä nyt oli niin vaikeaa?

Vierailija
5/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on sellainen siroluinen, mutta pullea ja ei lihaksia.

Vierailija
6/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse järkeillyt että jotkut älykääpiöt on sen keksineet kuvamaan normaalipainoisia jotka ovat kyllä hoikkia mutta eivät siinä normaalipainon alarajalla tai vähän alle joka yleensä vaaditaan siihen että keskiverron ainakin naisen vartalo on aika rasvaton ja oikeasti ”laiha laiha”.

Eli termi olisi siis ihan turha koska aina väitetään että epäterveellinen ruoka ja liikunnan puute tekee laihaksi läskiksi vaikka nimen omaan ei, normaalipainoinen on todennäköisesti ihan terve ja syö ja liikkuu terveellisesti vaikkei olisi täysin rasvaton tai lihaskimppu.

Vierailija
7/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on ihminen joka on tilastollisesti normaalipainoinen tai jopa alle, mutta jolla on korkea rasvaprosentti, eli läskiä kropassa. Mikä tässä nyt oli niin vaikeaa?

Tämä. Lisäisin vielä, että laihaläskin fyysinen kunto on usein heikko. Kestävyys jne. voi olla pahimmillaan samalla tasolla vaikeasti ylipainoisen kanssa johtuen liikunnan puutteesta.

Vierailija
8/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse järkeillyt että jotkut älykääpiöt on sen keksineet kuvamaan normaalipainoisia jotka ovat kyllä hoikkia mutta eivät siinä normaalipainon alarajalla tai vähän alle joka yleensä vaaditaan siihen että keskiverron ainakin naisen vartalo on aika rasvaton ja oikeasti ”laiha laiha”.

Eli termi olisi siis ihan turha koska aina väitetään että epäterveellinen ruoka ja liikunnan puute tekee laihaksi läskiksi vaikka nimen omaan ei, normaalipainoinen on todennäköisesti ihan terve ja syö ja liikkuu terveellisesti vaikkei olisi täysin rasvaton tai lihaskimppu.

Järkeilysi menee aivan metsään. Olet nainen, eikö?

Vierailija
9/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen olevani laihaläski. Oon pienikokoinen ja vaatteet päällä näytän varmaan ihan "hyväkuntoiselta", mutta ilman vaatteita oon sellainen pehmeä ja höllyvä, kun lihaksia ei ole ja lihaskunto on olematon. Tai näin ainakin oon aina laihaläski-käsitteen ymmärtäny. 

Vierailija
10/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen olevani laihaläski. Oon pienikokoinen ja vaatteet päällä näytän varmaan ihan "hyväkuntoiselta", mutta ilman vaatteita oon sellainen pehmeä ja höllyvä, kun lihaksia ei ole ja lihaskunto on olematon. Tai näin ainakin oon aina laihaläski-käsitteen ymmärtäny. 

Olet ymmärtänyt asian aivan oikein.

Vierailija
11/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mä en taidakkaan sit olla laihaläski. :D

Mä luokittelin itteni "laiha(tai vähän enemmänkin)läskiks sil perusteella, et mul on hirveesti selluliittii ja höllyvää.

Mut en siis ookkaan, koska mul on tosi hyvä kunto ja lihaskunto, vaikka siis en näytä siltä että ois, mut mul onkin rasvaa päällä joten ei näytä lihaksikkaalta.

Eli mikäs mä sit oon?

Vierailija
12/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, että "laihuudestani" saan varmasti kiittää vain hyviä geenejä, koska voin syödä mitä sattuu ja olla liikkumatta, ja pysyn silti laihaläskinä. Toisenlaisilla geeneillä olisin ajat sitten tullut pelkästään läskiksi. Jonkinlainen ryhtiliike olisi kyllä tehtävä, koska en usko että hyvät geenit enää kauan auttaa kun ikää tulee lisää.. Mutta tämä siis sille, joka kommentoi että normaalipainoiset aina syövät ja liikkuvat hyvin. Ei aina, muutkin tekijät vaikuttaa.

Vierailija
13/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä termi on keksitty pelkästään sen vuoksi, että lihavilla tulisi parempi mieli. "Hää laihatki on läskejä!".

Vierailija
14/36 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, kaikista ”laihoista läskeistä” tulee yllättäen ihan tavallisia laihoja jos vaan laihduttavat laihaksi asti eivätkä koeta saada sitä ”viimeistä vatsamakkaraa” maagisesti katoamaan jollain vatsarutistuksilla jotka ei suoraan vaikuta siihen rasvaan.

Vierailija
15/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen juuri tuollainen. Olin reippaasti alipainoinen mutta rasvaprosentti pilvissä. Ei lihasta mutta läskiä sitäkin enemmän. Nykyään olen sitten ihan läski läski. Ottaisin sata kertaa mielummin vanhan laihan läskin kroppani kuin tämän nykyisen.

Vierailija
16/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on miehille keksitty käsite. Naisilla on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti ja vähän lihasta ellei erikseen treenaa niitä.

Vierailija
17/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä termi on keksitty pelkästään sen vuoksi, että lihavilla tulisi parempi mieli. "Hää laihatki on läskejä!".

Minä taas olen ymmärtänyt että termi liittyy fitness-buumiin. Laiha läski ei treenaa tarpeeksi kovaa ollakseen kauneusihanteen mukainen.

Vierailija
18/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperinhän laihaläski tarkoitti ihmistä, joka näyttää hoikalta, mutta jolla on tavallista enemmän sitä vaarallista vatsanseudun rasvakudosta.

Nykyään laihaläski on synonyymi normaalille kropalle, joka ei kuulu laihalle fitnesspimulle.

Vierailija
19/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jiriririririri kirjoitti:

Hmm, mä en taidakkaan sit olla laihaläski. :D

Mä luokittelin itteni "laiha(tai vähän enemmänkin)läskiks sil perusteella, et mul on hirveesti selluliittii ja höllyvää.

Mut en siis ookkaan, koska mul on tosi hyvä kunto ja lihaskunto, vaikka siis en näytä siltä että ois, mut mul onkin rasvaa päällä joten ei näytä lihaksikkaalta.

Eli mikäs mä sit oon?

Normaali.

Vierailija
20/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa normaalipainoista joka on hävittänyt normaalin lihaskudoksen olemattomalla proteiinin saannilla.Iso osa naisistahan kuvittelee että proteiinia tarvitaan ainoastaan kehonrakennukseen.Laihaläskeys ei ole terveellistä vaikka vaaka näyttäisi oikein.