Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittelyssä termi "laihaläski"

Vierailija
09.10.2018 |

En ole ikinä ymmärtänyt kyseistä termiä sillä se on täysin epälooginen.
Katsokaas..
Laiha on ihminen jolla on vähän läskiä, rasvaa.
Läski on ihminen jolla on paljon läskiä, rasvaa.
Lihakset omaava steroidi-bodari voi olla laiha tai läski sillä lihas ja läski eivät ole sama asia.
Lihas on lihasta ja läski läskiä eli rasvaa.
Jos steroidi-bodarilla on paljon läskiä, on hän silloin lihaksikas ja läski.
Jos steroidi-bodarilla on vähän läskiä, on hän silloin lihaksikas ja laiha.
Ihminen joka ei ole steroidi-bodari, mutta jolla on paljon läskiä on vain läski.
Ihminen joka ei ole steroidi-bodari, mutta jolla ei ole paljon läskiä on vain laiha.
Ihminen ei voi olla laiha ja läski samaan aikaan eli laihaläski.
Kun puhutaan laihuudesta/lihavuudesta on kyseessä silloin se läski eli rasva, ei lihas.
Täten termi "laihaläski" on täysin epälooginen jolla tunnutaan hakevan vain jotain sellaista jolla päästään halveksumaan toista ihmistä kun se on niin kivaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on ihminen joka on tilastollisesti normaalipainoinen tai jopa alle, mutta jolla on korkea rasvaprosentti, eli läskiä kropassa. Mikä tässä nyt oli niin vaikeaa?

Näin.Mikä on niin vaikeaa tajuta?

Vierailija
22/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on miehille keksitty käsite. Naisilla on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti ja vähän lihasta ellei erikseen treenaa niitä.

Ei vaan juuri naisille jotka korvaavat proteiinin sokerilla ja hävittävät normaalin lihaskudoksen.Mistä näitä tampioita tulee jotka eivät tajua näin yksinkertaista asiaa? Korkea rasvaprosentti on terveysriski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Sorjosen ekaa kautta. Siinä Sinisalo on ns. laihaläski.

Vierailija
24/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jiriririririri kirjoitti:

Hmm, mä en taidakkaan sit olla laihaläski. :D

Mä luokittelin itteni "laiha(tai vähän enemmänkin)läskiks sil perusteella, et mul on hirveesti selluliittii ja höllyvää.

Mut en siis ookkaan, koska mul on tosi hyvä kunto ja lihaskunto, vaikka siis en näytä siltä että ois, mut mul onkin rasvaa päällä joten ei näytä lihaksikkaalta.

Eli mikäs mä sit oon?

Tyhmä kuin saapas?

Vierailija
25/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa normaalipainoista joka on hävittänyt normaalin lihaskudoksen olemattomalla proteiinin saannilla.Iso osa naisistahan kuvittelee että proteiinia tarvitaan ainoastaan kehonrakennukseen.Laihaläskeys ei ole terveellistä vaikka vaaka näyttäisi oikein.

No eihän laihojaläskejä sitten enää pitäisi olla, kun viimeiset pari vuotta ollaan syöty protskua niin maan p*rkeleesti. Varmaan jokaisella työkaverilla on eväänä kanaa ja välipalana rahkaa tai proteiinipatukka. Illalla sitten herkutellaan jollain proteiinijädellä.

Vierailija
26/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on ihminen joka on tilastollisesti normaalipainoinen tai jopa alle, mutta jolla on korkea rasvaprosentti, eli läskiä kropassa. Mikä tässä nyt oli niin vaikeaa?

Tämä. Lisäisin vielä, että laihaläskin fyysinen kunto on usein heikko. Kestävyys jne. voi olla pahimmillaan samalla tasolla vaikeasti ylipainoisen kanssa johtuen liikunnan puutteesta.

Toisin sanoen kehonkoostumus ei paras mahdollinen, lihasmassa on suhteessa liian pieni, kun taas rasvamassa liian iso. Vaikka olisi normaalipainoinen.

Vierailija
27/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on varmaan hirvein termi ikinä. Sillä viestitetään että et ole koskaan tarpeeksi hyvä saati kaunis. olet aina oksettava läski, jos et käy salilla 6 kertaa viikossa ja rasvaprosentti ei lähentele nollaa. Käytännössä kaikki jotka eivät ole super timmejä, voi määritellä laihaläskeiksi kun lihas ei näy. Ei siis saisi olla kiinnostunut mistään muusta, tai harrastaa mitään muuta kuin salilla käymistä ja Himourheilua. Ruuaksi pelkkää rahkaa. Sitä timmiä ulkomuotoa kun ei millään sunnuntai lenkkeilyllä saavuteta.

Vierailija
28/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski tarkoittaa hoikkaa ihmistä, jolla on hyllyvät pehmeät löllöreidet ja pömppömaha! Anorektikoilta katoaa rasva, mutta esim. 165/60 nainen voi olla hoikka  mutta ei kiinteä .

Vierailija
29/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on varmaan hirvein termi ikinä. Sillä viestitetään että et ole koskaan tarpeeksi hyvä saati kaunis. olet aina oksettava läski, jos et käy salilla 6 kertaa viikossa ja rasvaprosentti ei lähentele nollaa. Käytännössä kaikki jotka eivät ole super timmejä, voi määritellä laihaläskeiksi kun lihas ei näy. Ei siis saisi olla kiinnostunut mistään muusta, tai harrastaa mitään muuta kuin salilla käymistä ja Himourheilua. Ruuaksi pelkkää rahkaa. Sitä timmiä ulkomuotoa kun ei millään sunnuntai lenkkeilyllä saavuteta.

Samoilla linjoilla. Tuntuu että laihaläski on taas vain tapa yrittää alistaa naisia miesten ahtaaseen muottiin. Ja itse jopa tykkään treenata salilla. Tykkään myös syödä puhtaasti ja perusterveellisesti, enimmäkseen. Silti haluan myös syödä jäätelöä välillä, ilman että mulla on heti siitä huono omatunto - koska mussahan se jäätelö näkyy. Mun rasvaprosentti on alle 20, mun yläkropassa on selkeä lihaserottuvuus ja erityisesti selkä on treenaajan selkä. Silti mun mahassa ja reisissä on näkyvää läskiä. If it jiggles, it's fat. Hui ja hyi ja yök ja mitä näitä on. Karmea laihaläski, se minä olen.

Elämä on.

Vierailija
30/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on se, joka näyttää hyvältä vaatteet päällä, ja vähemmän hyvältä ilman vaatteita. 

Vierailija
31/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten lihasten tarvitse näkyä,on silti epänormaalia jos laihan näköisellä naisella on korkea rasvaprosentti.Se on epäterveellistä vaikka vaaka näyttäisi oikeaa lukemaa.

Vierailija
32/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitus on sitä naisen logiikkaa josta Spede teki sketsejä.

Vierailija
33/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on sellainen miesvartalo jota näki mainoksissa kasarilla ja jopa elokuvissa sitä esiteltiin olevinaan eroottisena. Eli luuranko johon on ripustettu löllövatsa, roikkutissit ja tikkujalat. Lihasta vain nimellisesti ja roikkuvia läskisaarekkeita siellä täällä.

Sittemmin keksittiin roina ja nyt jokaisessa mainoksessa ja elokuvassa on korskea sixpäkki-uros vaikka esitetty elämäntyyli olisikin vain pelkkää biletystä ja dokausta.

Vierailija
34/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse järkeillyt että jotkut älykääpiöt on sen keksineet kuvamaan normaalipainoisia jotka ovat kyllä hoikkia mutta eivät siinä normaalipainon alarajalla tai vähän alle joka yleensä vaaditaan siihen että keskiverron ainakin naisen vartalo on aika rasvaton ja oikeasti ”laiha laiha”.

Eli termi olisi siis ihan turha koska aina väitetään että epäterveellinen ruoka ja liikunnan puute tekee laihaksi läskiksi vaikka nimen omaan ei, normaalipainoinen on todennäköisesti ihan terve ja syö ja liikkuu terveellisesti vaikkei olisi täysin rasvaton tai lihaskimppu.

Tämä on totta. Jos yli +30 nainen haluaa olla laiha olematta laihaläski, hänen pitää tiputtaa painoaan lähelle normaalipainon alarajaa. Toki jokainen on geeneiltään erilainen, mutta raskaudet ja ikä löysyttää niin, ettei rasva nöytä enää kiinteältä.

Toisaalta vaikka olisi lihakset, täytyy silti olla vähärasvainen, että saa ne lihakset näkyviin eikä enää näyttäisi "laihalta läskiltä". Nuoret on asia erikseen.

Vierailija
35/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on miehille keksitty käsite. Naisilla on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti ja vähän lihasta ellei erikseen treenaa niitä.

Niin on, mutta laihaläski saa ehkä jalkaansa jotkut 27 tuuman farkut, mutta sitten vyötäröltä pursuaa kuitenkin reilu makkara siitä vyötärönauhan yli. Ja oikeilla vaatteilla sitä läskiä ei edes huomaa. Sen sijaan joku toinen saattaa pukeutua 30 tuuman farkkuihin, mutta vyötäröltä et saa edes nipistettyä rasvaa sormien väliin. Hänen on suurempi, mutta ei läski.

Se on ihan selvä, että 27 tuuman farkkuja käyttävä näyttää laihalta kauempana katsottuna, ei häntä lihavan näköiseksi saa, mutta jos sitä rasvaa siinä kehossa silti paljon on niin läskiä se silti on.

Vierailija
36/36 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski on sellainen, joka näyttää kauempaa katsottuna aivan normaalivartaloiselta, mutta läheltä näkee, että esim. kylkien kohdalla onkin sellaista pullataikinamaista kudosta. Testi laihaläskiin: jos painaa sormella kylkeen, niin sormi uppoaa, ja jää kolo senkin jälkeen kun on ottanut sormen pois.