Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi kiva takki?

Vierailija
09.10.2018 |

Nyt on kylmä aamuisin, ei siis ihan ohuin takki ole paras enää. Kuitenkaan ei ole vielä talvitakin aika. Lisäksi ole lyhyt, 160 cm,mikä asettaa haasteet takin valintaan. Millainen olisi kiva ja sopiva takki?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita Didriksonsin parkatakkeja, eri väreissä, nyt ostin mustan Thelman, se on hyvä!

Ja minäkin olen pitkä hujoppi, peräti 162 cm.

Te naiset olette kyllä sellaisia ihania pikku menninkäisiä ♥

Vierailija
22/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevytuntsikka. Suht kapea ja lyhyt malli.

Miten joku voi käyttää untuvaa...

Ap, takin valinta riippuu täysin sun tarpeista! Töihin, vapaa-aikqan, hameen vai housujen kanssa jne. Plus mistä tykkäät, klassinen ulsteri vai sporttisempaa toppaa....ainoastaan täyspitkää en ottaisi, jos on lyhyehkö.

Untuvaa on saatavana myös eettisesti kuolleilta linnuilta kerättynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset neuvoo menemään urheilukauppaan ja toiset ehdottelee villakangastakkia. Olennainen kysymys on siis, millaiseen tarkoitukseen tarvitset takkia? Jos työskentelet esim. konttorissa ja kuljet työmatkat pyörällä, joku rento parka on varmasti hyvä valinta. Sitten taas jos työhösi kuuluu edustamista ja kuljet autolla/julkisilla, joku trenssi tai ohut villakangastakki olisi ehkä parempi vaihtoehto.

Vierailija
24/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki ?

Vierailija
25/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Helsingissä, missä sataa aina, niin ostaisin varmaan jonkin hyvän tyylitaju, siis sellaisen siistin, joka ei näytä liikuntavaatteelta. Alle laittaisin ohuen villaneuleen "vuodeksi" tarvittaessa. Myös ohutta untuvatakkia voi käyttää vuorena.

Tai sitten ihan ohut villakangastakki, jos tuulen ja sateen pitävyys ei ole niin tärkeää. Villakangastakin teettäisin ekologisesti ja eettisesti suomalaisella ompelijalla. Tulisi varmasti mieleinen malli ja pitkäikäinen ostos.

Vierailija
26/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi taskuja. joku täältä: https://www.scottevest.com

Vierailija
27/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulitakin ^

Vierailija
28/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita Didriksonsin parkatakkeja, eri väreissä, nyt ostin mustan Thelman, se on hyvä!

Ja minäkin olen pitkä hujoppi, peräti 162 cm.

Te naiset olette kyllä sellaisia ihania pikku menninkäisiä ♥

Just pomoni kehui, kuinka minulla on kiva asu tänään ja nyt sinä sanot minua (meitä naisia) ihanaksi pikku menninkäiseksi ja oikein sydämen kanssa.  Tänään on kiva päivä!

Vierailija
29/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho iholle, lämmin.

Vierailija
30/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takkiaiheita putkahtelee nyt kuin sieniä sateilla ja monessa mainitaan koko ajan Didriksonit parkatakit, siis merkin nimellä määritellen. En voi olla miettimättä...

Vierailija
31/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takkiaiheita putkahtelee nyt kuin sieniä sateilla ja monessa mainitaan koko ajan Didriksonit parkatakit, siis merkin nimellä määritellen. En voi olla miettimättä...

En oo yhteenkään takkikeskusteluun tätä ennen vastannut, mutta mäkin suosittelisin Didriksonsin parkatakkia. Ne on ihan kaupunkikelposen näköisiä, vaikka varmaan tuulitakkikategoriaan meneekin. Ja kohtuuhintasia verrattuna johonkin muihin parkatakkimerkkeihin, kuten r-collection tai fjällräven. Mullakin on näitä Didriksonsin parkatakkeja viisi, joista tosin yhtä myyn kun on jäänyt pieneksi. Säilyy kovassakin käytössä tosi hyvinä ja sateenpitävyys pysyy pesuista huolimatta varsin hyvin. Lisäksi näistä saa useamman kympin helposti myydessäkin vielä (katso tori.fi, ei ne kauaa siellä happane).

Päiväkodissa töissä ja kyllä vaan sielläkin henkilökunnan kesken ehdottomasti suosituin merkki. Noh, tais mennä jo myyntipuheeksi, eikä mulle tästä edes makseta.

Vierailija
32/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän trenssiä, siihen joku huivi. Ei vielä nyt mitään unttaria voi pitää, kun iltapäivisin on +15 lämmintä.

Vierailija
33/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didriksons on varmasti hyvä, mutta haluaisin takin, joka ei huuda merkkiä.

Kiitos muuten vinkeistä, lisääkin saa laittaa jollain on tiedossa joku hyvä.

Vierailija
34/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ei Didricksonit sovi ollenkaan, liian isoja.

t. 155 cm

Vierailija
35/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kevyttoppatakki on ihan hyvä valinta minkä pituiselle tahansa tässä aamukylmän ja päivälämpimän välimaastossa.

Se on helppo laittaa kassiinkin, jos iltapäivällä on yhtä lämmintä kuin esim. Helsingissä tänään.

Vierailija
36/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Naiset testasi Vuoden nuoren mäd_ättäjän piiloutumisvaatetta

https://www.menaiset.fi/artikkeli/takki-joka-tekee-sinusta-tunnistamatto...

Vierailija
37/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Didri ja HH on xxl:n halpismerkkejä. Niistä tunnistaa wannabee liikkujan sohvaperunaksi.

Vierailija
38/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kylmä aamuisin, ei siis ihan ohuin takki ole paras enää. Kuitenkaan ei ole vielä talvitakin aika. Lisäksi ole lyhyt, 160 cm,mikä asettaa haasteet takin valintaan. Millainen olisi kiva ja sopiva takki?

Semmonen kiva pikku pinkki. Vähän röyhelöä kauluksessa ja hihan suissa, ehkä vielä joku kivan värinen takin kääntöpuoli. Pitsiä.. 

Vierailija
39/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään treenasi ja sen alla ohut neule. Hame, sukkahousut ja nilkkurit. Ei tullut kävellessä kuuma eikä kylmä. Oisko ollut 12°C lämmintä.

Vierailija
40/59 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tänään treenasi ja sen alla ohut neule. Hame, sukkahousut ja nilkkurit. Ei tullut kävellessä kuuma eikä kylmä. Oisko ollut 12°C lämmintä.

TRENSSI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi