Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: onko täällä muita, jotka eivät ole täysin varmoja siitä etteivät pettäisi sopivan tilaisuuden tullen?

Vierailija
09.10.2018 |

Minä nimittäin en täysin luota itseeni tässä. Rakastan miestäni enkä kaipaa muita, mutta toisaalta ihastun silloin tällöin tahtomattani muihin ja olen aika impulsiivinen ja huono säätelemään käytöstäni, kun innostun. Onneksi 13 vuoteen ei ole mahtunut kuin yksi tilanne, jossa oikeasti oli kemiaa ja mahdollisuus...(mitään ei kuitenkaan tapahtunut). En usko siltikään, että pettäisin ihan kenen kanssa tahansa missä vain - se olisi jo tapahtunut. Mutta oikeanlaisen tyypin kanssa oikeassa tilanteessa... mistä sen tietää?

Muita?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa. Kuka tahansa voi pettää tai tappaa, kun tilanne on sopiva. Joka muuta väittää, kieltää tosiasioita.

Höpöhöpö. Turha selitellä. Suurin osa ihmisistä ei petä ja vielä suurempi osa ei koskaan tapa.

Vierailija
42/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näistä "En tietenkään pettäisi koskaan!" ei ole koskaan ollut siinä tilanteessa, että pettäminen uskomattoman kiehtovan ihmisen kanssa ilman kiinnijäämisen riskiä olisi mahdollista.

Toisin sanottuna moralisointi on helppoa mutta sanat punnitaan vasta tositilanteessa.

Parisuhteessa olevalle ihmiselle ei toiset ole uskomattoman kiehtovia. Jossinusta tuolta tuntuu niin sinun ei pitäisi olla parisuhteessa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni näistä "En tietenkään pettäisi koskaan!" ei ole koskaan ollut siinä tilanteessa, että pettäminen uskomattoman kiehtovan ihmisen kanssa ilman kiinnijäämisen riskiä olisi mahdollista.

Toisin sanottuna moralisointi on helppoa mutta sanat punnitaan vasta tositilanteessa.

Parisuhteessa olevalle ihmiselle ei toiset ole uskomattoman kiehtovia. Jos sinusta tuolta tuntuu niin sinun ei pitäisi olla parisuhteessa lainkaan.

Vierailija
44/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 100 % varma, etten koskaan pettäisi. En ole koskaan ollut kiinnostunut kenestäkään muusta miehestä kuin aviomiehestäni, en seksuaalisesti enkä romanttisesti. Lisäksi pidän pettämistä itselleni täysin vääränä vaihtoehtona.

Vierailija
45/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettävät jos olosuhteet ovat oikeat.

Vierailija
46/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin joutua tilanteeseen, jossa pettäisin (esim. huono suhde, mutta en ole vielä jättänyt ja sitten törmäisin "siihen oikeaan"), mutta tiedän myös sen, että toisin asian esille erittäin pian. Sen sijaan en osaa kuvitella mitään seksiseikkailupettämistä, mutta jos sellainen jostain syystä tapahtuisi, joutuisin tunnustamaan senkin - itseni tuntien. 

Vierailija
47/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja vielä en ole pettänyt. Meillä on ollut suhteessa joskus tosi pahoja karikoita ja eteeni on tullut kaikin puolin todella upeita miehiä, mutta ei, en pysty. En pysty edes ajattelemaan oikeasti mieheni pettämistä, saati sitten tekemään yhtään mitään siihen päinkään, vaan jarrut iskevät päälle heti.

Pisimmälle viety tilanteeni on juttelu toisen miehen kanssa. Ja siinä juttelussa en ole mennyt mihinkään syvällisiin asioihin, vaan se on ollut lähinnä mukavaa jutustelua. En pysty edes oikeasti kuvittelemaan tilannetta, että naisin jonkun toisen kanssa, en vaikka kuinka pinnistelisin. Hauskaa on, että unissanikaan en pysty pettämään, vaan niissäkin homma jää täysin vaiheeseen sen takia, että en pysty.

Katsotaan mitä elämä mukanaan tuo, mutta kun samaan tahtiin kun parisuhteemme pitenee, niin samaan tahtiin minulla tulee enemmän jarruja pettämiseen ja ne jarrut olivat jo parisuhteen alussa todella voimakkaat.

Tämä. Jos rakastaa kumppaniaan ja kunnioittaa suhdettaan ei tule mieleenkään hankkiutua tilanteeseen jossa edes kaukaisesti tulisi mieleen pettää. Olipa se oman suhteen tila mikä tahansa sillä hetkellä. .

Vierailija
48/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osmo Kontulan tutkimusten mukaan 30 prosenttia naisista ja 50 prosenttia miehistä pettää joskus. Valitettavasti ao. opus ei ole tässä saatavissani. Muissa arvioissa on esitetty erilaisia lukuja 20 - 80 prosentin välillä. Uskaltaakohan tästä tehdä johtopäätöksen, että karkeasti sanottuna puolet pettää joskus?

Palstat ovat täynnä pettämisen aiheuttamaa moraalipaniikkia: "minä en pettäisi koskaan", "pettäjillä ei ole ihmisarvoa" jne jne...

Eipä aikonut sekään perheenäiti pettää, jota panin monta kertaa viitisentoista vuotta sitten. Ja olen pettänyt minäkin. Pettäisin vieläkin, jos olisin terve ja hyvännäköinen kuten nuorena. 

Olen tuhannesti kertonut täälläkin purjehdusreissusta, jolla oli mukana miehiä ja naisia. Merellä oltiin oltu muutama päivä, niin parisuhteita alkoivat muodostaa etupäässä ne, joilla oli tyttö- tai poikaystävä maissa odottamassa.

Ehkä minulla ei ole enää ihmisarvoa. Kuulun tuohon halveksittavaan vähemmistöön, joka koostuu noin puolesta väestöstä. Kun tulee tilaisuus ja sopivan poikkeavat olot, matka, muutto pois perheen luota tms, niin huomattavan moni näemmä pettää.

Typerintä, mitä voi tehdä, on ensin uskotella itselleen olevansa erehtymätön ja sitten hölmöiltyään selittää, että niin vain kävi ja olin vähän humalassa ja kun se mun puolisoni pihtaa ja ja ja... selityksiä löytyy. Niin minäkin löysin. Mutta antaa mennä vain, moralistit! Muistakaa, mitä olette kirjoitelleet ja sanoneet!

Ei tule yllätyksenä, että miehillä tuo prosentti on korkeampi kuin naisilla.

Sellaiset miesvihastereotypiat sieltä. Todellisuudessa kannattaa muistaa, että on naisille tyypillisempää antaa kyselytutkimuksissa sosiaalisten normien mukaisia vastauksia. Ts. moni nainen häpeää pettämistään niin paljon, että vastaa tutkimuksessa, ettei ole koskaan pettänyt.

Ja mistä tämä mutu oli peräisin?

Psykologiasta. Ja ne oikeat prosentithan ovat 39 ja 30, eivätkä nuo väitetyt 50 ja 30. Finsex 2015.

Eli et pysty todistamaan naisten valehtelevan kyselyissä?

Vierailija
49/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettävät jos olosuhteet ovat oikeat.

Ei petä. Pettäminen on vaan yksiselitteisesti täysin väärin. Ihminen hallitsee niin halutessaan himonsa ja impulssinsa olipa tilanne mikä tahansa. Ihan sama jos väittäisi että sopivissa olosuhteissa lehmät osaa lentää.

Vierailija
50/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että moni pienitissisen naisen kanssa seurusteleva mies olisi 100-varmasti valmis pettämään jos oikein isotissisen naisen kanssa siihen tulisi mahdollisuus.

Entinen kaverini (nainen) on seurustellut noin 10 kertaa elämässään ja pettänyt jokaikistä miestään.

Vierailija
51/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petän aina kun tilaisuus tulee.

Vaimoni tietää tämän, muttei hyväksy.

Silti olemme olleet kimpassa 20v.

Siinä teille moralisoitavaa.

Vierailija
52/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Sinä olet sika ja vaimosi hullu, joten varmaan sovitte hyvin yhteen.

Vierailija
53/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin elämässä olin tilanteessa, jossa kaikki oli oikein kohdillaan: oma mies oli väkivaltainen, suhde jo kuollut, ei koskaan seksiä, uusi tuttavuus oli ihana, otti mukaan ja kemiat kohtasi.

No, en siltikään pettänyt, vaan pysyin hammasta purren uskollisena tuolle tyypille, joka uhkasi pistää minut kylmäksi jos en totellut, koska pettäminen on mielestäni vain sellainen mitä ei tehdä. Se on niin kuspäistä, että ihan vaan korostaakseen omaa paremmuuttanikin jätin pettämättä? Mene ja tiedä.

Nykyinen mies on sillä tavalla mun elämäni rakkaus ja sielunkumppani, etten hölmöimmissäkään ajatuksissani osaisi edes kuvitella pettäväni.

Vierailija
54/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Moni kaltaisesi liskoaivoinen huoripukki toimii samoin. Ei pelkkää narsismia, vaan myös sadismia.

Oletko Sales Manager? Punainen kraka?

Vierailija
55/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osmo Kontulan tutkimusten mukaan 30 prosenttia naisista ja 50 prosenttia miehistä pettää joskus. Valitettavasti ao. opus ei ole tässä saatavissani. Muissa arvioissa on esitetty erilaisia lukuja 20 - 80 prosentin välillä. Uskaltaakohan tästä tehdä johtopäätöksen, että karkeasti sanottuna puolet pettää joskus?

Palstat ovat täynnä pettämisen aiheuttamaa moraalipaniikkia: "minä en pettäisi koskaan", "pettäjillä ei ole ihmisarvoa" jne jne...

Eipä aikonut sekään perheenäiti pettää, jota panin monta kertaa viitisentoista vuotta sitten. Ja olen pettänyt minäkin. Pettäisin vieläkin, jos olisin terve ja hyvännäköinen kuten nuorena. 

Olen tuhannesti kertonut täälläkin purjehdusreissusta, jolla oli mukana miehiä ja naisia. Merellä oltiin oltu muutama päivä, niin parisuhteita alkoivat muodostaa etupäässä ne, joilla oli tyttö- tai poikaystävä maissa odottamassa.

Ehkä minulla ei ole enää ihmisarvoa. Kuulun tuohon halveksittavaan vähemmistöön, joka koostuu noin puolesta väestöstä. Kun tulee tilaisuus ja sopivan poikkeavat olot, matka, muutto pois perheen luota tms, niin huomattavan moni näemmä pettää.

Typerintä, mitä voi tehdä, on ensin uskotella itselleen olevansa erehtymätön ja sitten hölmöiltyään selittää, että niin vain kävi ja olin vähän humalassa ja kun se mun puolisoni pihtaa ja ja ja... selityksiä löytyy. Niin minäkin löysin. Mutta antaa mennä vain, moralistit! Muistakaa, mitä olette kirjoitelleet ja sanoneet!

Uusimman Finsex tutkimuksen mukaannuo pettämisluvut ovat miehillä 39% ja naisilla tuo 30%. Ihan turha on hehkuttaa, että se olisi yleistä. Sitä paitsi nykyisin harvemmat ihmiset hyväksyvät pettämisen ajatuksena kuin esim. 70-luvulla.

Mielestäsi pettäminen on harvojen ihmisten touhua jos melkein joka toinen mies tai joka kolmas nainen pettää? Minusta kyseessä on aika isot luvut!

Vierailija
56/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että moni pienitissisen naisen kanssa seurusteleva mies olisi 100-varmasti valmis pettämään jos oikein isotissisen naisen kanssa siihen tulisi mahdollisuus.

Entinen kaverini (nainen) on seurustellut noin 10 kertaa elämässään ja pettänyt jokaikistä miestään.

Minun kohdallani menisi nimenomaan päinvastoin. Isoissa tisseissä ei ole minun makuuni minkäänlaista viehätystä.

Vierailija
57/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimman Finsex tutkimuksen mukaannuo pettämisluvut ovat miehillä 39% ja naisilla tuo 30%. Ihan turha on hehkuttaa, että se olisi yleistä. Sitä paitsi nykyisin harvemmat ihmiset hyväksyvät pettämisen ajatuksena kuin esim. 70-luvulla.

Voi reps! Miesten prosenttiluku laski 11 prosenttia ja naisten tasan 0. Kokonaisuudessaan siis 5,5 prosenttia. Miten tilanne muuttui? Minusta tuo on aika tavallista. Lisäksi uskon, että naiset vähättelevät pettämistään.

Vierailija
58/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai pettäisin

Vierailija
59/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani menisi nimenomaan päinvastoin. Isoissa tisseissä ei ole minun makuuni minkäänlaista viehätystä.

Lapsinaisvartalo kiihottaa? Aikuiset nännit poikakropassa?

Syväluotauksen paikka.

Vierailija
60/79 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pingviinit ja joutsenetkin pettävät, niitä luultiin uskollisiksi.

ihminen ei edes ole yhtä jalostunut kumppanin valinnassa, miksi ihmeessä se ei pettäisi.

Ainoastaan ihmiset jotka eivät välitä parisuhteista, eivät petä, kaikki parisuhteista elävät, pettävät aina, ovat riippuvaisia huomiosta.

Introvertti olisi uskollinen, mutta sitä kun ei taas kiinnosta yksikään parisuhde. Ainakaan vakavasti.

Kirjoitat täyttä pskaa. Introvertit on parisuhteissa ihan yhtälailla kuin muutkin. Ainoa, missä osut oikeaan on siinä, että heillä pettämisen todennäköisyys on pienempi, koska lähtökohtaisesti ollaan vähemmän kiinnostuneita vieraista ihmisistä. Sitäpaitsi ihmiset, jotka välittävät parisuhteestaan eivät petä oli tilanne mikä hyvänsä. Ihminen osaa hillitä ja hallita viettejään ja impulssejaan niin tahtoessaan toisin kuin eläimet. Ihan turhaa lässytystä selitellä, että kaikki pettää.

Lopeta se paskanjauhanta siitä miten "introvertit elävät parisuhteissa kuten muutkin", kun sellanen elämäntapa ei sovi introvertille yhtään. Etkö eilen jo jankuttanut tarpeeksi tätä saissea.

Et taida tietää mitä introverttiys tarkottaa, ainakaan et itse ole introvertti. Minä olen, enkä todellakaan voisi elää parisuhteessa samassa taloudessa toisen aikuisen kanssa, olisin vittuuntunut kokoajan ja haluisin kahleista irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän