Minkälaista takkia käytät nyt?
Kommentit (198)
Musta villakangastakki. Lyhyt malli,puoliväliin reittä.
Lappeenranta.
Tuulitakki tai mikä gore tex se on, sellainen kevyesti vedenpitävä takki kuitenkin. Etelä-Savo.
Mulla on sininen tuulitakki tai joku vastaava ja sellanen armeijakuvioinen takki :)
Olen viimeisen viikon aikana käyttänyt nahkatakkia, lyhyttä villakangastakkia, pitkää kangastakkia (baari), ulkoilutakkia, toppatakkia, kevyttoppatakkia, trenssiä, ohutta parkatakkia ja juoksutakkiani. Vielä olisi yksi takki varastosta kaivettava esiin.
Espoo, käytän sellaista tuulen ja kosteuden pitävää syysanorakkia, jossa on kevyt ja ohut villakangasvuori.
Aitonahkaista takkia hyvin ohuella vuorella. Ei kuitenkaan täysin vuoreton. Takki käytössä keväisin ja syksyisin. Kylmemmillä keleillä käytän toista nahkatakkia, jossa paksumpi vuori. Oikein kylmillä keleillä (-15 ->)tai jos ei tule liikuttua niin käytän polven yli yltävää toppatakkia.
Turku, toppatakki. Mulla on huono verenkierto ja ei yhtään liian lämmin.
Softshell takki, jossa ohut fleece-vuori. Pitää vettä ja tuulta. Helsinki.
Minkkiturkkia tietysti aamukahvia juodessa. Eihän täällä eirassa muu ole soveliasta.
Moniväristä (ns jokeri väritys) sadetakkia, kun välillä sataa ja on epävakaista pks seudulla :)
Vierailija kirjoitti:
Aitonahkaista takkia hyvin ohuella _vuorella_. Ei kuitenkaan täysin _vuoreton_. Takki käytössä keväisin ja syksyisin. Kylmemmillä keleillä käytän toista nahkatakkia, jossa paksumpi vuori. Oikein kylmillä keleillä (-15 ->)tai jos ei tule liikuttua niin käytän polven yli yltävää toppatakkia.
Takin vuori taipuu vuorilla, vuoriton. Ellet sitren tarkoita, että käytit takkia ohuella vuorella retkeillessä. Tuskin.
yleensä olen alasti