Minkälaista takkia käytät nyt?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
En pidä takkia juuri nyt, koska olen sisätiloissa.
Toivottavasti olet ottanut myös pipon, huovin tai lippalakin pois päästä sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Hupullista puolireiteen ulottuvaa syystakkia.
Tämä pk-seudulla. Kun on ollut neule (vaikka ohut) alla, on välillä joutunut avaamaan takinnapit. Sormikkaatkin taskussa eikä kädessä, kun viime päivät on olleet niin lämpimiä.
Ihan normaalia takkia.
Vlttuux sulle kuuluu ?!
Erikoinen keskustelu! En kettuile, vaan ihan aidosti ihmettelen, mitä ovat välikausitakit ja softshell-takit? Minulla mennyt ihan kokonaan ohi.
Itselläni nyt käytössä kaksi trenssiä (ohuempi, valuva) ja ryhdikäs 'perinteinen', sekä tällainen (en tiedä miksi kutsutaan) https://www.samsoe.com/fi/woman/clothing/jackets-and-coats/coats/taryn-….
Paikkakunta Helsinki.
Molo.
Ja nolottaa. Työkaverit kiusaa.
En kehtaa bussissakaan istua.
Nyt on ollu niin vaihtelevaa säätä, että naulakossa on kevytuntuva, syystakki (vedenpitävä, vahapintainen ja vuoreton ) ja lyhyt villakangastakki. Niistä sitten valitsen sään mukaan. Paikkakunta, Kuopio
Nytkö, kun on 15° lämmintä ja moni kulkee sortseissa???
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen keskustelu! En kettuile, vaan ihan aidosti ihmettelen, mitä ovat välikausitakit ja softshell-takit? Minulla mennyt ihan kokonaan ohi.
Itselläni nyt käytössä kaksi trenssiä (ohuempi, valuva) ja ryhdikäs 'perinteinen', sekä tällainen (en tiedä miksi kutsutaan) https://www.samsoe.com/fi/woman/clothing/jackets-and-coats/coats/taryn-….
Paikkakunta Helsinki.
Ihan aidosti ihmettelet, ja nettisikin toimii niin valikoivasti, että keskustelupalstalle kyllä pystyy kirjoittaa viestejä, mutta googlaaminen ei millään onnistu.
Icepeakin ulkoilutakki, melko ohut mutta yhtä lämmin kuin perinteinen toppatakki. Kuitenkin tarpeeksi tyylikäs käytettäväksi joka paikassa. Helsinki.
Urheiluliikkeestä ostettua pitkää rotsia joka kestää sateen, on lämmin ja on huppu. Ihan huikee.
Tuulenpitävää vuorellista välikausitakkia. Alla teepaita. En ole viluinen. -Joensuu
Farkkua, nahkatakkia, sadetakkia, ohutta toppista, ohutta keinoturkkia.... ihan kumma kysymys.
Tollanen teddytakki olisi kiva, mistä ootte hankkineet? Itse käytän bikertakkia(alkaa olla jo vähän kylmä käyttää sitä), pidempää bombertakkia ja sit mulla on vielä sellanen ohuempi toppatakki(kans pidempää mallia).
Pitkä musta kuoritakki. Siisti päällä, helppo stailata asusteilla. Sama takki käytössä talvellakin, sillon vaan takin sisuksiin neppareilla kiinni lämmin vuori.
Sininen.Tässä on etuosa ja takaosa.Ja vetoketku. Jakaksi hihaa. Siksi tätä varmaan sanotaan takiksi.
Softshell tai kuoritakki välillä oli jo kevyt ubtuvatakki mut oli vähän turhan lämmin. Rovaniemi
Vaihdellen päivän mukaan kevyttoppatakkia, softshell tai ohut vuoriton välikausitakki. Tänään on niin lämmin että ihan ohut riittää.
Kirkkonummen/Espoon kupeessa