Minkälaista takkia käytät nyt?
Kommentit (198)
Minulla on yksinään turhan ohuehko tumma kangastakki, laitan sen alle aamuisin/iltaisin fleecepaidan, jonka saa sitten päivällä riisuttua. Tampere.
Trenssi töihin ja vettähylkivä kevyttoppa viikonloppuina
Kevyttoppis tai villakangastakki, Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on just se kaikista p*skoin keli mitä olla voi. Ilman takkia/ohuessa takissa ei tarkene ja toppatakissa tukehtuu. Mä vihaan tätä keliä keväällä ja nyt sitten s**tana koko syksy on tätä samaa p*skaa ettei mikään vaatetus ole sopiva.
Näinhn se vähän on,mutta olen huomannut, että tuulen- ja vedenpitävyys vaikuttaa myös takin lämmön tuntuun, vaikka takki sinänsä olisi ohut. Eli ohuella ja ohuella on eroa.
takkia jossa on pilllun ja mullkun kuvia. Kuopio.
Vierailija kirjoitti:
takkia jossa on pilllun ja mullkun kuvia. Kuopio.
Mukanäppärä vitsiniekka osui perjantaina palstalle. Alahan poika siirtyä pussikaljan kanssa sinne Puijjolle.
Oon pitäny jo toppatakkia,inhoon kylmyyven tunnetta ja tää on kätevää kun t-paita riittää alle.
Lenkille yms aktiviteettiin hieman toisenlainen varustus.
En käytä takkia. Turun lähiympäristö.
Ohutta armytakkia tai pontsoa, pitkähihaisen neulepaidan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ohutta armytakkia tai pontsoa, pitkähihaisen neulepaidan päällä.
Pkseutu.
Tommonen ihan ohut, mikä lie. Justiinhan vasta on shortsit vaihdettu farkkuihin.
En mitään. Eilen illalla oli t paita, shortsit ja sandaalit. Juu en todellakaan asu Suomessa, nauti "ihanasta" syksystä ja saapuvasta pimeydestä. Tsemppiä vaan sinne masennuksen keskelle.
En mitään. Istun sohvalla ja palstailen. Olohuoneessa.
Hupullista puolireiteen ulottuvaa syystakkia.
En ymmärrä miten te tarkenette tuolla ulkona jollain villatakilla :D Itselleni se on aina ollut sisävaate.
Käytän shoftshell takkia ja kaulahuivia. Silti meinaa jäätyä aamulla kun on 1°c. Illalla käytän (kun menen koiran kanssa lenkille) tuota samaa takkia, kaulahuivia, säärystimiä, lapasia ja pipoa. Täällä on aikakin jo tosi kylmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anttilasta 2011 ostettua 25€ tuulitakkia. 7 vuotta menty ja eipä tarvinnut ostaa 200-400€ takkia ja selitellä, että ”kalliimmat kestää pidempään”. Ikinä maksa 50€ enempää takista. En tiedä miten tämä paikkakunta liittyy mihinkään, mutta Espoo.
Hyvä jos sait rahoille vastinetta, mutta tietyt ominaisuudet takeissa maksaa. Jos esim haluaa vedenpitävyyttä tai lämpimyyttä, niin kyllä sitä hintaakin helposti tulee.
25€ sai veden ja tuulenpitävän. Mennään heitämällä +10 - -5 ja sitten laitetaan 50€ icepeakin untuvatakki, sekin 8v vanha.
Välikausitakkia ja kylminä aamuina kevyttoppatakkia. Joskus nahkatakkia tai villakangastakkia. Paikkakunta pohjois itäisessä Suomessa
Ohut verkkovuorillinen ulkoilutakki, joka sekin tuntuu vähän turhan lämpimältä pitkähihaisen puseron kanssa. Goretexissä tukehtuisin, vaikka se on hengittävä. Terveisiä Kaakonkulmalta.
Trenssi tietysti! Kiva autocorrect!