Coca-Colan juojat, LOPETTAKAA!
Vaihtoehtoisesti voitte tappaa itsenne.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/eee01459-202a-417c-90bf-159ffc746a4b_…
Kommentit (25)
"Kolmasosa muoviroskasta jäi tunnistamatta"
Paljon parjattu Nestle oli sen sijaan vasta kolmantena, vaikka se on ylivoimaisesti suurin yrityksistä
No suomessa nuo pullot menee kierrätykseen.
Itse ostan enimmäkseen tölkkejä ja lasipulloja. Coca Cola tuottaa minulle kuitenkin eniten mielihyvää elämässäni eli kuten AP mainitsikin itsemurha on toinen vaihtoehto.
Minä satun tietämään mikä kuluttaa vielä enemmän. Lapsi.
Tuossa listassa olisi sitten vaan cociksen sijaan seuraavaksi isoin limpparivalmistaja. Tai muu iso yritys.
Ei ole varmaan limpparifirmojen syy, ettei muut maat kuin suomi ja pari muuta ota pantteja ja kierrätysmuovia käyttöön.
En ole lopettamassa mitään niistä asioista jotka saastuttaa maailmaa. Haista kaa "ittu.
Niin ja tosiaan, mullakaan ei ole mm lapsia eikä halua niitä hankkia, niin ekologinen jalanjälkeni on aika reilusti pienempi kuin suurella osalla suomalaisista.
ANAALISTA TULEE PASKAA!!! SIIS SIITÄ SAMASTA REIÄSTÄ JOHON NUSSITAAN JA JOSTA TULEE LAPSIA!!! SAIRASTA!!!
Vierailija kirjoitti:
ANAALISTA TULEE PASKAA!!! SIIS SIITÄ SAMASTA REIÄSTÄ JOHON NUSSITAAN JA JOSTA TULEE LAPSIA!!! SAIRASTA!!!
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan enimmäkseen tölkkejä ja lasipulloja. Coca Cola tuottaa minulle kuitenkin eniten mielihyvää elämässäni eli kuten AP mainitsikin itsemurha on toinen vaihtoehto.
Minä satun tietämään mikä kuluttaa vielä enemmän. Lapsi.
Ja nimenomaan intialaisten ja kiinalaisten lapsien jättilaumat sekä samanlaiset katraat Lähi-Itä sekä Afrikka suunnalta.
En lennä, en omista autoa, asun kerrostalossa yksiössä jota lämmitän vihreällä sähköllä.
Totta hitossa ostan jatkossakin kokista.
Suomessa pullot kierrätetään.
Syytä niitä ihania jenkkejä ja intialaisia, joiden paskat vaan heitetään roskiin/kadulle.
Tai ehkä on aika lopettaa amerikkalaisen ostaminen, yksinkertaisesti.
Ainakin ostan mieluummin Cokista kuin jotain Pepsi Maxia joka aiheuttaa selluliittia!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ostan mieluummin Cokista kuin jotain Pepsi Maxia joka aiheuttaa selluliittia!
Meinaatko tosissasi, ettei sokerilimppari aiheuta selluliittia..?
Paskaa propagandaa. Suomessa juomapullot kierrätetään.
En ole lopettamassa.