Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9875)

Vierailija
9841/9875 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisi pahalle. 

Vierailija
9842/9875 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen osapuoli ei arvostanut seuraani.

Joo se oli merkillistä kun ensin lateli kaikenlaisia valheita miten arvostaa ja olen se ainut ja oikea tyyliin mutta silti usein käyttäytyi kuin olisi inhonnut. Miten se menikään, katso miten tekee eikä miten puhuu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9843/9875 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aina tyytymätön. Sen jälkeen olen oppinut varomaan miehiä, jotka vaikuttavat aina tyytymättömiltä. Koko ajan joku risoo, jostain ollaan kateellisia, jotakuta pilkataan, minua pilkataan, jos olen hyvällä tuulella, sekin tekee toisen onnettomaksi. Ei vain mitenkään päin ole hyvä. Koita siinä sitten olla.

Vierailija
9844/9875 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli liian kiinnostunut kakkosesta. Ei silleen hyvällä tavalla. Luulen että oli kaappihomo :D

Mikä on miehellä hyvä ja mikä huono tapa kiinnostua kakkosesta naisen näkökulmasta?

Vierailija
9845/9875 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli liian kiinnostunut kakkosesta. Ei silleen hyvällä tavalla. Luulen että oli kaappihomo :D

Mikä on miehellä hyvä ja mikä huono tapa kiinnostua kakkosesta naisen näkökulmasta?

Eipä nyt alapeukutella siellä, kyllähän naisetkin kakkosseksistä tykkää ja olen suoraan näin joiltain kuullut joten se että on kiinnostunut kakkosesta naisen kanssa ei miestä homoksi kyllä tee.

Vierailija
9846/9875 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti siisti ja järkevän oloinen mies. Mutta ei vaikuttanut siltä, että olisi oikeasti ollut kiinnostunut minusta, tuntui että tyytyi siihen että on vaan joku siedettävä nainen. 

Ei juuri mitään effortia suhteeseen, kaikki tapaamiset jouduin itse ehdottamaan ja järjestämään, halusi aina olla hänen luonaan jossa haahuili lapsia epämääräisillä tapaamisajoilla, harvoin kahdenkeskistä aikaa. Ei kysellyt lapsuudestani, ei ajatuksistani, mitä toivoisin tulevaisuudelta. 

Ehkä hänelle riitti että on vain joku joka istuu sohvalla vierellä, ehkä olisi halunnut minusta kulujen jakajan isoon taloon, statuskysymys kenties.

Ota näistä nyt sitten selvää :D 

Vierailija
9847/9875 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntui alkavan vaatia sitoutumista. 

Vierailija
9848/9875 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. treffien jälkeen alkoi tulla päivittäin ikävä/sydän-viestejä. Järjesteli kuulemma yllätystä seur. vkl:lle, ei kysynyt sopiiko kyseinen päivä, en innostunut yllätyksestä tuossa vaiheessa vieraalta mieheltä ja halusin tietää mistä kyse, kertoi että suunnittelee illallista sen luona. Tuli niin ahdistunut olo tästä kaikesta, että ilmoitin etten aio tulla sinne ja voitais nähdä julkisella paikalla, pahoitteli asiaa eikä enää ehdottanut mitään muutakaan. 

Vierailija
9849/9875 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvostanut, ei kuunnellut. Minun tehtävä oli vain ihailla häntä ja hänen tekemisiä.

Vierailija
9850/9875 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli sanonut olevansa kasvissyöjä, muttei ollutkaan (tai oli kuulemma toisinaan, mut välillä piti saada pihviä). Siihen loppui mun kiinnostus. 

Vierailija
9851/9875 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
9852/9875 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama naiset ovat saaneet jatkaa matkaa. Kotona pitäisi olla turvallista ja hyvä olla. Eikä pikkulapsen kiukuttelua muiden asioista. Ja pitäisi ymmärtää että suhteissa pitää puhaltaa yhteen. Eikä kumppani ole vastustaja vaan samassa joukkueessa.

Vierailija
9853/9875 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut eikä halunnut suudella,ahdistui kun tulin lähelle,seksi tapahtui pimeässä.

Sanoi että olen hänen toinen seurustelukumppaninsa. Ja oli 40vuotias.

En alkanut opettaa tuon ikäistä miten parisuhteessa ollaan,pussailkoot  kissaansa.

Vierailija
9854/9875 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pesi kaikki vaatteet kolmesakympissä,tavallaan ymmärrän sillä kuudenkympin ohjelma kesti tunteja mutta ällötti ajatus niistä sukista ja kalsareista jotka eivät puhdistu kunnolla ikinä

- Poltti tupakkaa vessassa kun ei jaksanut/halunnut lähteä tuuletusparvekkeelle (asunnossa ei ollut omaa parveketta)

- Suuteli hampailla

Jos joku miettii miksi ihmeessä olin miehen kanssa,niin hänellä oli mahtava huumorintaju ja osasi tehdä hyvää ruokaa.

Vierailija
9855/9875 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli mahamakkaroiden seassa napakoru ja käsittämättömän huonosti tehdyt tatuoinnit nännien ympärillä,ikäänkuin joku jonka kädet vapisee hillittömästi olisi ne piirtänyt. Lisäksi tissien välissä oli ns. mummoluomi eli rasvaluomi. Ja söi kuin ei olisi ikinä ruokaa nähnyt, kattilallinen pastaa hävisi tuosta vaan ja minä mietin että olisin kyllä itsekin mielelläni siitä syönyt! 

Vierailija
9856/9875 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itsellä ne on liittyneet seksiin. Useimmilla naisilla mitkä jätin oli liian iso pillu minun pienelle prinssinakille. Yhden jätin, kun alettiin harrastamaan seksiä niin olisi halunnut lopettaa sen jo 5min jälkeen ja olihan se pikkasen rumakin.

Vierailija
9857/9875 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan piti olla menossa muijan menoihin, ei tarpeeksi omaa aikaa, oli pakko lopettaa kun hulluksi siinä meinasi tulla.

Vierailija
9858/9875 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monta kokemusta jossa mies kyllä haluaisi tapailla, mutta ei ole kiinnostunut tuntemaan minua. Ei kysele kuin enintään pintapuolisia asioita jotka vaikuttavat häneen itseensä, mutta ei mitään toiveista, ajatuksista, arvoista... Ei mitään oikeasti persoonallista, eivätkä edes palauta "entäs sinä" kysymystä kun itse olen kysellyt. 

En ala kenenkään paikanpitäjänaiseksi, eli "nainen, mikä tahansa nainen" esineeksi. Hassuinta on että nämä näyttävät aina olevan todella pettyneitä kun en halua jatkaa tapailua. Vaikka eivät olleet edes aidosti kiinnostuneita muusta kuin ulkokuoresta. 

Vierailija
9859/9875 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klassinen: kasvoimme toisistamme erilleen!

Vierailija
9860/9875 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäät lempataan heti kättelyssä!, toki muutamien treffien jälkeen että näkee onko massia!