Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
681/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pillu haisi aivan järkyttävältä. Muistan edelleen yhden yön, jolloin yritin pestä hajua käsistä pois siinä kuitenkaan onnistumatta. Sanomattakin selvää, että kerrasta en oppinut, vaan olin sängyssä tämän saman naisen kanssa vielä pari kertaa uudestaankin. Toivottavasti on sittemmin saanut värkkinsä kuntoon.

Sillä naisella taisi olla bakteerivaginoosi. Se on itseasiassa aika yleinen, mutta helposti hoidettavissa. Haisee sellaiselle kuvottavalle silakalle/mädäntyneelle kalalle. Itse olen myös muinoin jynssännyt käsieni ihon punaiseksi ja siltikään haju ei lähtenyt pois. Huh...

Itse muistan kerran miehen, joka haukkui pimperoani just noin. Ihmettelin asiaa silloin hänessä. Pimperoani ei ollut mitään ihmeellistä hajua, ihan normaali seksin haju oli ilmassa, ja tämä mies sai kauhean slaagin asiasta. Taisi olla jostain maalta kotoisin, eikä ollut pitkiin aikoihin ollut naisen kanssa sängyssä. Olin tuolloin näyttävän näköinen nainen, ja sekös miestä tuntu haittaavan silloin. Ter. Terve pimpero silloin ja nykyään. Ei haise...haha.

Vierailija
682/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheen (yli 40v, kuten itsekin olen) ystävien kautta.

1. Outo kämppishenki. Mies tuli kylään omat eväät mukana. Esim. pikku rasiallinen makaronilaatikkoa, itselle ja myös oma olut mukana. Söin sitten vieressä sohvalla omia ruokiani. En kyllä montaa kertaa.

2. En varsinaisesti innostunut an..liseksi "ehdotteluista" kun mies ensin sormella repi kakkososastoa ikävästi kesken esitouhun (pyysin lopettamaan) ja aktin aikana takana ollessaan ilmoitti että haluaa tehdä jotain mitä ei ennen ole tehnyt, ja pyrki heti perään liukkaritta sisään.

Tein väistöliikkeen ja homma jäi siihen. Sen jälkeen ei enää petiin menty. Eikä kyllä oikein nähtykään.

Muutamassa kuukaudessa tuli esille tämä valioluokkaisuus ja taidokkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin samasta syystä kuin aluperin ihastuinkin, eli toisen räiskyvään tempperamenttiin. Vuoden seurustelun jälkeen tajusin, että mua stressasi aina kun tiesin, että vietetään viikonloppu yhdessä. Tiedossa oli vähintään kaksi alta aikayksikön nollasta sataan kiihtyvää riitaa ja perään intohimoista rakastelua. Vaikka se intohimoinen rakastelu oli kivaa, ei mun hermot enää kestänyt niitä tempperamettisia kohtauksia jotka saattoivat syttyä ihan ilmasta.

Temperamenttia käytetään hienompana ilmaisuna, kun toinen on vaan yksinkertaisesti mielisairas jolla poukkoilee mielialat laidasta laitaan.

Vierailija
684/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen kanssa olen lopettanut tapailun heidän koirien takia, en yksinkertaisesti siedä koiranhajua. Naisten asunnot haisi pahalle ja välillä hajun huomasin jopa naisen vaatteista. Lisäksi koirat vaatii paljon huomiota ja niitä pitää raahata mukaan joka paikkaan, mielummin olisi kahden kesken naisen kanssa.

M32

Vierailija
685/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra "aattele ittes märäksi", esileikit ihan tuntematon käsite. Hypättiin sänkyyn  onneksi jo toisilla treffeillä niin tuli selväksi millainen piittamaton possu muutoin niin ihana mies onkaan sängyssä.

Herra "mikä on  hammasharja",  suu näytti ja haisi siltä ettei  hampaita oltu pesty kahteenkymmeneen vuoteen. Uudenkarhea hieno auto, muodikkaat vaatteet ja mädät hampaat! Ei jatkoon.

Herra " Koiraani ette saa", kävi katkeraa huoltajuuskiistaa exänsä kansssa KOIRASTA ja puhui isin pojasta.

Sekä herra "Mennään kulta naimisiin!", oli jo toisilla treffeillä  menossa naimisiin kun lehdessä oli ilmoitus joukkovihkimisestä. Halusi samantien lähteä ostamaan hääpukua KIRPPARILTA. 

Vierailija
686/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaksisuuntainen mielialahäiriö (omin sanoin) ja myös joi liikaa.

2.Työorientoitunut, uupunut ja aivan kamalan pieni pili, mallia babyporkkana.

3. Selkeä narsku. Poikamies viisikymppisenä.

4. Romantikko ja työnarkomaani.

5. Jotain tarkemmin määrittelemättömiä mielenterveysongelmia.

6.ADHD. Juu en pysynyt vauhdissa mukana.

7. Liian rauhallinen, tyyliä pappa.

8. Narsku. Selvääkin selvemmin. Kylmää kyytiä.

9. Erokuviot ja lasten tapaamiset järjestelemättä.

10. Asperger (omin sanoin)

11. Ero vielä käsittelemättä. Ahdistunut.

Tämmösiä syitä.

Vierailija
687/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono musiikkimaku.

Huono tekemään ruokaa.

Ei juonut kahvia ja valitti koko ajan siitä, miten kahvinjuonti on terveydelle haitallista.

Ja pahimpana pelkäsi pimeää. Ja jotain salaperäisiä murhaajia. Tai että ulkona on joku yms.

Vierailija
688/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....

Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.

Vierailija
689/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukkamaisuus.

Teki itselleen ruokaa ja alkoi syömään edessäni eikä edes tarjonnut mitään.

Ei tulisi itselle mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti. Voisiko tuo olla jotain oman paikan näyttöä tai vihje että lähde kotiisi. Tai vihje siitä että mitään et minulta saa.

Minun ex mies teki näin. Saattoi kysyä kiltillä äänellä ollessamme hänen luonaan että onko nälkä? Ja kun vastasin myöntävästi, alkoi syömään edessäni, naurahteli, ja katsoi kun olen nolona hänen vieressään. Tiesi että en osaa sanoa vastaan helposti tai kertoa miltä tuntuu ja kärsin estyneestä persoonallisuushäiriö stä ja ahdistuneisuushäiriöstä . Katsoi vaan kun olin vaikeana vieressä ja tuntui nauttivan siitä.

Vierailija
690/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 80 luvulla ihastunut erääseen porukan poikaan. Tämä oli eräs jengiläinen pitkätukkainen kaveri. Ei hän oikein lämmennyt minulle silloin. Taidettiin kuitenkin olla muutama kerta yhdessä. Sitten unohdin tämän kaverin mielestäni. Sitt tämä hullu tulee 90 luvulla asunnolleni kaksoisveljensä kanssa ja ruoskii minut veljensä kanssa hirveällä seksillä. Hulluja molemmat. En ollut kiinnostunut tästä pitkätukkaisesta kaverista enää vuosiin ja sitt tämmönen tapaaminen. Viimeksi kun hän tuli ovelleni 2000 luvulla. Olin jo niin väsynyt tähän kaverin ihmeellisiin ovikellon soittoihin, että tulee käymään. En ole pyytänyt häntä käymään. Pystyis poissa. Sairas tyyppi. Polttaa tupakkaa ja juo viinaa. Ei kiinnosta tavata. Onhan näitä ollut.

Vierailija
691/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun liityin tinderiin, en ole pystynyt sitoutumaan yhtään mihinkään. Enkä kyllä haluakkaan.

En voinut kuvitellakaan, kuinka estottomia ja halukkaita naisia tinder on pullollaan. Nyt saa seksiä niin paljon kuin haluaa, joten en tarvitse suhdetta mihinkään. Monesta eronneesta naisesta on paljastunut tapaamisissa oikeita seksipetoja kiltin naisen kuorissa. Aika moni haluaa tavata seksin merkeissä useamman kerran, kun en ole mikään ripustautuja.

Kuulemma aika moni mies haluaa tinder tapaamisten jälkeen, että nainen olisi vain hänen kanssaan, eikä tapaisi muita.

Varmaan kiusallinen tilanne naisille tuollainen.

Vierailija
692/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lopettanut tapaamasta.

Minua on lopetettu tapaamasta.

Vierailija
693/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miesystäväni sanoi minulle aikoinaan, että minulla on niin pienet rinnat. B 75 oli silloin. Minusta ne oli kauniit ja näppärät. Niiden kanssa oli helppo lenkkeillä jne. Itse en ollut koskaan hävennyt rintojeni kokoa. Tämä sama mies kertoi minulle miten oli tykästynyt kaverinsa naisystävään. Hälytyskello i alkoi soimaan, kun he sitten yhteisten illanistujaisissa tykkäsivät jäädä kahdestaan juttelemaan ulos kun muut menivät jo yöpuulle nukkumaan. Kikatus vaan kuulu ulkoolta. Aikani seurattuani eri tilanteita heidän välillään lemppasin miehen menemään. Enkä ole katunut, vaikka minusta ei hälle vaimoa tullutkaan.

Vierailija
694/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haiseva alapää, seksi ei onnistunut kun haju niin kamala. Jotenkin yhteydessä ylipainoon ilmeisesti kun normaalipainoisilla naisilla en ole huomannut hajuongelmia siellä.

Vierailija
695/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsytjonne on kirjoittanut nuo pipari-haisee-jutut, ihan selvästi :)

Vierailija
696/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsytjonne on kirjoittanut nuo pipari-haisee-jutut, ihan selvästi :)

Niinhän haluaisit uskoa mutta 6sta kumppanista joista 3 normaalipainoisia naisia ja 3 ylipainoisia, ylipainoisten alapää haisi pahalle kun taas normaalipainoisten ei juuri haissut miltään.

M34

Vierailija
697/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pessyt wc-käynnin jälkeen käsiä.

Vierailija
698/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pakkomielle minusta. Olen kerran ollut hänen kanssaan ja vieläkin saan suloista kostoa asiasta häneltä ja hänen serkuiltaan. Muistavat aina nälviä ja haukkua minua suoraan tai seläntakana. Tämä torakkasuku on niin laaja ettei heihin voi olla törmäämättä ulkona käydessä. Eräs miesystäväni menetti henkensä tällä seudulla, kun tuli ulkomailta Suomeen luokseni käymään. Koko juttu on niin mysteeri, miksi hänen kimppuunsa käytiin ja kaikki tapahtu. Muistan vain kun eräs näistä torakoista sanoi minulle aikoinaan, että kostaa hänelle jotenkin. Hyi, mitä sakkia, ei mitään käytöstapoja kellään. Pysykää kaukana heistä.

Vierailija
699/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti koko ajan omaan tumppuun.

Vierailija
700/9708 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sairas manipuloija, eristi minut näppärästi silmänräpäyksessä omasta elämästäni. Viimein omat silmäni aukesivat ja uskalsin erota, suhde ehti mennä liian pitkälle.

2. Yrittäjä. Hän oli naimisissa työnsä kanssa. Firman asiat meni kaiken, terveyden, läheisten, KAIKEN edelle - kunhan julkikuva kiilsi, äijä oli tyytyväinen.

3. Epävarma mies. Vannoi rakkauttaan heti ja pelästytti minut vielä kauemmas. Ei osannut päättää vaatteita päälleen ilman varmistelua, otti tiuhaan selfieitä, joita postasi sama ilme naamallaan nettiin, paita vain vaihtui. Someriippuvainen, tarkasteli puhelimen näyttöä IHAN AINA JA KAIKKIALLA.

4. Vegaanimies, jolla ei mitään muuta ”syytä” olla vegaani, kuin somessa sen mainostaminen. Ajatteli olevansa nuorekas: viisikymppinen ikäkriiseilijä, jolla alkoi olla dementian kaltaisia oireita ravinnonpuutteen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän