Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Siinä vaiheessa ajattelin ekaa kertaa lopettaa suhteen, kun mies puristi ruokapöydässä mahaani (se ihan sattui) ja sanoi, että sun pitäs syyä enemmän. Äänensävystä paljastui, että hän halusi, että olisin muodokkaampi. Ei ollut pelkästään vitsi.
Toisen kroppaa ei mitenkään pidä arvostella. Oli se sitten iso tai pieni.
Me ei edes tunnettu kauhean hyvin vielä ja hän kuitenkin tiesi, että minulla oli ollut ongelmia syömisen kanssa.
Voi kuulostaa oudolle jonkun mielestä, että miksi tuosta loukkaantuisin, mutta uskokaa pois, se on todella arka paikka. Syömisongelmat ei ole ihan pikku juttu. Olen nyt onnellinen, että olen lihonut muutaman kilon ja näytän terveemmältä.
Mies oli muutenkin aika outo, joten tämä ei ollut ainoa syy.
Mies oli kauhean ihastunut mutta siltikään ei kysynyt minulta mitään,tykkäsi vaan kertoilla omia kuulumisiaan. Kohteliaasti kysyin aina että mitä kuuluu mutta kyllästyin siihen ettei hän koskaan kysynyt vastavuoroisesti mitään. Sanoin että en halua enää tapailla niin oli aivan ihmeissään että meillähän oli niin kivaa. What!
Eienääikinä kirjoitti:
Kutsui sängyssä itseään "karvanalleksi" ja vehjettään "pilkkitoukaksi".
Apua! 🐛😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Ei sietänyt minun (introvertille tyypillistä) hiljaisuutta. Luuli hiljaisuuttani aina suuttumukseksi tai että minulla olisi ollut joku ongelma. Ei uskonut kun yritin sanoa, että ei ole mitään ongelmaa. Hän vielä suoraan sanoi minulle, että miksi en puhu.
Ei kai nyt ihmisen koko ajan tarttee puhua! Ihan normaalia kanssakäymistä minun osaltani oli, mutta hänelle tuotin ilmeisesti hirveetä tuskaa. Olin helpottunut kun se suhde loppui.
Saan olla just niin hiljaa kun mua huvittaa. Kukko ei käskien laula.
Ei enää ikinä ekstroverttiä, kiitos!
Ihan sama kokemus itsellä. Koko ajan olisi pitänyt hölöttää ja jauhaa jotain skeidaa, muuten mies kuvitteli että minulla oli joku ongelma tai muuten vaan vaikeaa kun en puhunut. Varsinkin autossa istuessa miehellä oli todella vaivautunut olo jos olin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen käyttäytyi liian maskuliinisesti, oli työnjohtajana raksalla.
Oletko itse joku soijalattehihhuli, jolla ei edes ruuvimeisseli pysy kädessä?
Joo ei narsisti sosiopaatti valehtelijoiden p ornoriippuvaidten kanssa jaksa.. keskenkasvuiset lapsimiehet nyky Suomessa? Chat ja pelimaailma degenoroi
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jaksatte aloittaa ja lopettaa suhteita noin usein? Minusta se jättäminen on niin hirveää ja ihan molemmin puolin pöytää, että en kyllä jaksaisi sitä kovin rutiinilla suorittaa.
En oikein enää jaksakaan.
Pelkään taas uutta pettymystä, sekä tylyjä ihmisiä.
Sääli, koska varmasti on hyviäkin miehiä vielä vapaana. Ihmiset eivät vaan löydä toisiaan.
- päihteetön+luottotiedoton
- moni päihteellinen+luottotiedoton
- asunnoton+päihteellinen+ luottotiedoton
- luonnevikainen päihteellinen
-liian vanha eikä ymmärtänyt puhetta tai ele kieltä jätä minut rauhaan. Noh onnex on älypuhelin.
Noh, enpä ole tuon jälkeen treffeillä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa ajattelin ekaa kertaa lopettaa suhteen, kun mies puristi ruokapöydässä mahaani (se ihan sattui) ja sanoi, että sun pitäs syyä enemmän. Äänensävystä paljastui, että hän halusi, että olisin muodokkaampi. Ei ollut pelkästään vitsi.
Toisen kroppaa ei mitenkään pidä arvostella. Oli se sitten iso tai pieni.
Me ei edes tunnettu kauhean hyvin vielä ja hän kuitenkin tiesi, että minulla oli ollut ongelmia syömisen kanssa.
Voi kuulostaa oudolle jonkun mielestä, että miksi tuosta loukkaantuisin, mutta uskokaa pois, se on todella arka paikka. Syömisongelmat ei ole ihan pikku juttu. Olen nyt onnellinen, että olen lihonut muutaman kilon ja näytän terveemmältä.
Mies oli muutenkin aika outo, joten tämä ei ollut ainoa syy.
Ei tarvitse olla edes syömisongelmia, onhan tuollainen ihan junttia käytöstä yleensäkin.
Miehelle oli status aivan liian tärkeää. Kaikista tutuistaan ja naapureistaan kertoi missä asemissa ovat töissä tai mitä etäistä sukua ovat jollekin pikkujulkkikselle tai isolle pomolle. Oli laulukilpailussa menestynyt serkku, naapurin vanhempien perhetuttu oli iso pomo paikallisessa konsernissa, oma kaverin kaveri omisti yrityksen, toisen naapurin lapset olivat kirurgi ja lakimies ja omistivat molemmat isot talot joen rannalta jne. Olisin mielummin kuullut vaikkapa millaisia nämä tuttavat ovat ihmisinä tai millaisia yhteisiä kokemuksia heidän kanssa on jäänyt mieleen. Mutta ei, kun aina kerrottiin nämä asemat ja varallisuudet.
Onneksi ei Ole tarvinnut juuri lopetella suhteita kun tapasin mieheni kohtuu nuorena. Hyvä mies haasteista huolimatta ollut, tosin viime aikoina kuitenkin käynyt ero mielessä pitkän yhteiselon myötä. Nämä pistää kyllä pohtimaan kannattaako, vai jääkö vaan paskaa lopulta käteen.
Pieni m*na kommentit saa tykkäyksiä ( minkä mies sille voi??) Mut jos joku mies laittais liian pienet rinnat syyksi naisen lemppamiseen, niin sille suututtais takuulla.
Olen nainen muuten, en pienim*nainen mies, pisti kuitenkin silmään tämä.
Yksi vanha tuttu, jonka tapasin sattumalta baarissa. Oltiin polvillamme sängyssä ja hän sanoi että satuta mua. En voinut. Rinnat olivat mustelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei Ole tarvinnut juuri lopetella suhteita kun tapasin mieheni kohtuu nuorena. Hyvä mies haasteista huolimatta ollut, tosin viime aikoina kuitenkin käynyt ero mielessä pitkän yhteiselon myötä. Nämä pistää kyllä pohtimaan kannattaako, vai jääkö vaan paskaa lopulta käteen.
Älä eroa kun hyvän miehen olet löytänyt.
Miksi olen lopettanut tapailun? Jos yhdessä ollessa on sellainen fiilis että toinen on jotenkin epärehellinen, tai yrittää hyväksikäyttää. Joillakin elämässä alkoholi ( ja kaverit)on liian tärkeä asia. Joskus keskustelu voi olla takkuista, hankala tutustua jos toinen ei halua kertoa itsestään mitään. Onhan näitä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen käyttäytyi liian maskuliinisesti, oli työnjohtajana raksalla.
Miksi tätä on alapeukutettu?
Pieri ja haisi, en jatkanut.
M25
Mulle yx pojoisen ravityttö sanoi kun oltiin sillai . Pure Mua, en purrut ja se jätti mut .