Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Naisystäväni lähti Espooseen opettajaksi. En lähtenyt perään, kun en oikein tykkää pääkaupunkiseudusta. Mä jäin Tampereelle ja molemmmat ollaan oltu yksin kohta 20 vuotta. Me molemmat tutustutaan tosi huonosti uusiin ihmisiin ja se vain pahenee iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli kaksi lasta, muistaakseni 3v ja 4v. Oma lapseni oli 5 v. En ole eläessäni tavannut niin huonosti kasvatettuja lapsia kuin miehen lapset. Isompi puri, sylki, löi heitteli ruokaa. Isänsä ei puuttunut millään tavalla.
Lopetin tapailun koska en suin surminkaan halunnut tuollaisia villipetoja elämääni. Mies kaavaili että muutetaan kaikki yhteen, lapset viikko-viikko (mies oli lääkäri joka teki pitkiä vuoroja ja päivysti ja lapset olisi sitten jääneet minun riesaksi). Kerroin miehelle rehellisesti etten ole valmis uusioperheen äidiksi. Mies suuttui aivan helvetisti. Minusta ei ollut missään mielessä järkevää miettiä hynttyiden yhteen laittamista muutaman KK seurustelun jälkeen, mies taas intoili siitä pakkomielteisenä. Varmaan halusi hoitajaa lapsilleen minusta.
No juuri tuon takiahan se suuttui kun sillä meni laskutoimitukset pieleen eikä saanut susta lapsenpiikaa itselleen. Lapset selvästi haittaavat uratykki-iskän hohdokasta karriääriä. Ettäs kehtaavatkin. Mistä syistä lie ero tullut...
Ja enpä ihmettele noita lapsiakaan, toisaalta, siis varmasti oli heillä kasvatuksen puutteesta kysymys, mutta saattoivatkohan myös oireilla vanhempien avioeroa ja täysin poissaolevaa isää? Joka tapauksessa olit kaukaa viisas ja oman lapsesi etua ajatteleva vanhempi, kun et tuohon sirkukseen suostunut.
En ajattele asiaa niin, että lopetanko tapailun, vaan aloitanko suhteen. Tapailussa ei ole mitään mitä lopettaa.
Usein se loppuu siihen kun mennään sänkyyn ja seksi ei toimi tai jotain muuta epämiellyttävää paljastuu. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja hyvää oloa, siinä on aika vaikea tehdä kompromisseja jos vaikka yhdyntä ei onnistu.
Haha.. Olenkohan se minä se nainen? Mä kerran tein omaa tutkimusta miehistä ja päätin olla ihan lahnana sängyssä, ja seurata mitä mies ajattelee moisesta seksistä. Mulla oli hauskaa itseni kanssa, kun huomasin et mies oli aivan ihmeissään. Haha..nyt naurattaa toi muisto. Anteeksi sinulle mies, jos jouduit kokemaan tämän kanssani.
Mies alkoi jonkin aikaa tapailtuamme jauhaa jotain täysin skeidaa politiikkaa, jonka tarkoitus oli selvästi provosoida. Kun sanoin haluavani lataushybridiauton, hän alkoi haukkua vihreitä jne., millä ei ollut mitään yhteyttä aiempaan keskusteluumme. En muutenkaan tykkää politikoinnista, varsinkaan, jos puhe lähtee yhtään populistis-aggressiiviseen suuntaan, joten kyllästyin koko äijään ja lopetin yhteydenpidon.
Sain naiselta hammasmädän ensimmäisten suuteluiden jäljiltä, enpä sitten halunnut jatkaa, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten tulee edes mielee mennä kylään jonkun peniksenvetelijän kanssa.
Kuinka suhde mitenkään etenee niin pitkälle, että kyläänmeno tulee ajankohtaiseksi ko. miehen kanssa.
Näköjään miltei kaikenlaiset miehet kelpaavat, ainakin vähän aikaa.
Huh.
Jälkikäteen ajateltuna sanopas muuta! Kai sitä jotenkin ajatteli, että ei toinen ala räpläämään muniaan toisten nähden. Toki välttämättä ei istunut bokserit jalassa kuten joskus hänen tai mun luona ollessa, mutta räpläili sitten siitä housujensa päältä. Ja tosisan ohjelma kuin ohjelma, kohtaus kuin kohtaus :D
Nainen käyttäytyi liian maskuliinisesti, oli työnjohtajana raksalla.
Kyllästyminen juttuihin.
Ei vaan riittänyt mielenkiintoa pitempään.
Naisen heikko hygienia.
Tuttavani lopetti deittailun, kun mies ajoi jatkuvasti huomattavaa ylinopeutta eikä pyynnöstä huolimatta hiljentänyt vauhtia, vaikka jo matkustajaa pelotti, vaan virnistellen lisäsi vauhtia. Luuli sen olevan varmaankin miehekästä, mutta olikin erittäin lapsellista, itsekästä ja vaarallista..
Profiili kuvassa ok, tapaaminen niin vastaa tulee feikki kynsi, meikkipelle, 2 minuuttia ja sanoin heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.
Eikö? Mä näin rakastani yli 20 kertaa ennen kuin annoin. Nyt onkin saanut joka päivä.
Ja minä myös saan. Aivan upea ihminen kaikin puolin. Mennään ensi kesänä naimisiin.
Minä annoin jo toisella kerralla kun tavattiin.Tyttö olisi heti ollut valmis ekalla tapaamisella. Ja joku väittää ettei koolla ole merkitystä..Ollaan 30vuotta oltu yhdessä ja "hieman hiljaisempaa" on sen homman kanssa. Enempi käsipeliä molemmin puolin.
Make 71v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.
Eikö? Mä näin rakastani yli 20 kertaa ennen kuin annoin. Nyt onkin saanut joka päivä.
Ja minä myös saan. Aivan upea ihminen kaikin puolin. Mennään ensi kesänä naimisiin.
Minä annoin jo toisella kerralla kun tavattiin.Tyttö olisi heti ollut valmis ekalla tapaamisella. Ja joku väittää ettei koolla ole merkitystä..Ollaan 30vuotta oltu yhdessä ja "hieman hiljaisempaa" on sen homman kanssa. Enempi käsipeliä molemmin puolin.
Aiemmin Parilta Pimulta "tappouhkaus" jos annan jollekin muulle. Vaihtelu nuorempana virkisti ja väliin sain kenkää minäkin. Vaihtoivat parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Haha.. Olenkohan se minä se nainen? Mä kerran tein omaa tutkimusta miehistä ja päätin olla ihan lahnana sängyssä, ja seurata mitä mies ajattelee moisesta seksistä. Mulla oli hauskaa itseni kanssa, kun huomasin et mies oli aivan ihmeissään. Haha..nyt naurattaa toi muisto. Anteeksi sinulle mies, jos jouduit kokemaan tämän kanssani.
Näniköhän..yrität vaan todistella isellesi ettet ole Lahna.
Ei sietänyt minun (introvertille tyypillistä) hiljaisuutta. Luuli hiljaisuuttani aina suuttumukseksi tai että minulla olisi ollut joku ongelma. Ei uskonut kun yritin sanoa, että ei ole mitään ongelmaa. Hän vielä suoraan sanoi minulle, että miksi en puhu.
Ei kai nyt ihmisen koko ajan tarttee puhua! Ihan normaalia kanssakäymistä minun osaltani oli, mutta hänelle tuotin ilmeisesti hirveetä tuskaa. Olin helpottunut kun se suhde loppui.
Saan olla just niin hiljaa kun mua huvittaa. Kukko ei käskien laula.
Ei enää ikinä ekstroverttiä, kiitos!
Mies oli tosi kiva ja tultiin hyvin juttuun, mutta hänen ominaistuoksunsa oli nenääni epämiellyttävä. Siis ei missään nimessä voi sanoa, että haisisi pahalta, mutta itselleni sellainen "houkutteleva" tuoksu on yksi tärkeimmistä kiinnostusta herättävistä ja ylläpitävistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ei sietänyt minun (introvertille tyypillistä) hiljaisuutta. Luuli hiljaisuuttani aina suuttumukseksi tai että minulla olisi ollut joku ongelma. Ei uskonut kun yritin sanoa, että ei ole mitään ongelmaa. Hän vielä suoraan sanoi minulle, että miksi en puhu.
Ei kai nyt ihmisen koko ajan tarttee puhua! Ihan normaalia kanssakäymistä minun osaltani oli, mutta hänelle tuotin ilmeisesti hirveetä tuskaa. Olin helpottunut kun se suhde loppui.
Saan olla just niin hiljaa kun mua huvittaa. Kukko ei käskien laula.
Ei enää ikinä ekstroverttiä, kiitos!
Hienoa että on joku jolla ei suu käy kokoajan.Rauhoittavaa!!Melko harvinaista "herkkua".
Oltiin leffassa ja pujotin penxxxxxx popcorn pussin pohjasta läpi ja kun daami sieppas poppareita niin
kiljas niin että koko leffateatteri käänty seuraamaan.Koti oloissa usein pyysi että,löisin häntä ja se ei
sopinu mulle.
Väkivaltainen nainen, jolla alkoholi- ja mielenterveyden ongelmia.
Terveisiä -a- :lle