Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kolmansilla treffeillä ihan kivan miehen kanssa. Olimme vasta tutustumisasteella, mutta meillä tuntui synkkaavan ja aiemmat tapaamiset olivat olleet oikein hauskoja.
Tällä kertaa vietimme iltaa pubissa, jota hän kuvasi kantapaikakseen. Hän humaltuikin tällä kertaa vauhdilla ja alkoi selvästi pyrkiä lähempään kontaktiin kuin olimme tavatessa ja erotessa halatessa olleet.
Olin ollut sinä päivänä töissä ja minua väsytti, ja miehen humalatila oli jo melkoinen. Sanoin, että lähtisin nyt kotiin nukkumaan, mutta että nähdään taas jonakin päivänä. Miehen tuttuja oli paikalla paljon, joten en kokenut lähtemistä millään tavalla loukkaavana. Mies kuitenkin tarttui minua vaativasti vyötäisiltä ja pysäytti minut.
Hän osoitti pubin nurkkapöydässä olevia naisia ja sanoi, että on hänelle muitakin ottajia, jotka kyllä haluavat hänen kanssaan seksiä. Katsoin pöytään ja pöydästä katsottiin takaisin. Katsoin miestä varmaan suu ihmetyksestä ammollaan, tempauduin irti otteesta ja jatkoin suunnitelmani mukaisesti kotiin nukkumaan.
Mies koetti vielä samana yönä viestitellä perään, mutta estin hänet. Mies ei onneksi ole edes sattumalta tullut vastaan sen koommin.
Juuri tällaisten dominoivien pelimiesten kanssa naisilla synkkaa hyvin.
Ei tuo minusta kovin hyvin synkannut, kun tapailu loppui kolmansien treffien kohdalla. Jos synkkaa, siitä voi tulla parisuhde ja pitkä sellainen.
- Oltiin vielä tutustumisvaiheessa ja siihen se kyllä jäikin, kun oli niin hankala löytää yhteistä aikaa. Tuli vähän WTF?? -olo kun treffien jälkeen sanoin, että milloinkas taas tavattaisiin, niin neito ottaa kalenterin esiin ja alkaa kuumeisesti etsiä vapaata. Hyvällä tuurilla seuraavalla viikolla löytyi vapaata, mutta usein meni parin viikon päähän :) Näin siis joka kerta. Oli aika pelleilyä mun mielestä, joten lopetin sitten sen suhteen
- Tosi pahalta haiseva alapää! Kalu haisi monta päivää sen jälkeen kun oli siellä käynyt, huolimatta suihkusta ja saippuasta. Minä poika kuitenkin yritin parhaani ja vielä nuolinkin (jopa oma-aloitteisesti) ollakseni kunnon poikaystävä. Lopulta en enää jaksanut, se kotiin seuraava haju oli pahinta.
- Harmittavasti hyvä (?) suhde kariutui siihen, kun toinen oli liian kiireinen. Tavattiin yleensä pari kertaa viikossa klo 22-24 välillä, jolloin lady tuli mun kämpille ja harrastettiin seksiä (onnistui, kun lady jätti jumpan väliin). Muuten se oli kiireinen töiden/opiskelun/harrastuksen/vanhempien/teinipojan/kodinhoidon ym.ym. kanssa. Vähän aikaa sitä jaksoi, mutta toi aikataulu sopii vain salarakkaalle mun mielestä - ei seurustelukumppanille, joten 3kk ja se oli moro!
Lady vetää miehiä puoleensa kun hunaja mehiläisiä, mutta eivät poloiset tiedä mihin joutuvat, joten eivät uudet poikaystävät näytä pysyvän kovin pitkään hekään.
- Löysä pesä. Seksi oli tämän kanssa työtä! Kuin olisi hodarin käytävään heittänyt! Pumppasin ja pumppasin eikä oikein missään tuntunut ja lopulta tunnin jyystämisen jälkeen tuli valmista (nainen sai yleensä pari kertaa jo siinä ajassa). Puolikuolleena, kaikkensa antaneena ja hiestä märkänä kiitin luojaa armollisesta lopusta! Ei haittaa joskus näinkin, mutta ajatus siitä, että loppuelämä menee tätä rataa = ei jatkoon.
Tapasin kauniin naisen joka oli vähän tosikon tuntuinen. Mutta kun hän hymyili, muuten ihan nätti hymy, mutta kun ikenet näkyvät.
Ehdoton ei. Joten se tyssäsi heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kauniin naisen joka oli vähän tosikon tuntuinen. Mutta kun hän hymyili, muuten ihan nätti hymy, mutta kun ikenet näkyvät.
Tästä tulee mieleen kiinan tapaus missä mies haastoi vaimonsa oikeuteen petollisesta ulkonäöstä mitä ei ollut maininnut. Oli käynyt useissa kauneus leikkauksissa ja näytti mallilta. Parin lapsista vain tuli todella rumia quasimodoja, ja mies haastoi vaimonsa oikeuteen nähdessään hänen kuvat ennen plasiikkakirurgin tekemiä leikkauksia.
Näinkin voi käydä, että nainen näyttääkin paremmalta mitä on oikeasti. Leikkauksilla voi korjata ulkonäköä mutta ei geenejä. Kannattaa puhua menneisyys läpi kumppani ehdokkaiden kanssa ettei tämän kaltaisia ikäviä yllätyksiä pääse käymään. Ihmiset jotka eivät ole valmiita puhumaan menneisyydestään ovat narsisteja joita kannattaa varoa, heillä on yleensä paljon piiloteltavaa ja kiertää asioita sanomalla "en mielelläni puhu asiasta" tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siis käydä jokaisen treffikumppanin kanssa läpi mitä terveydellisiä muutoksia on elämässä käyty läpi, ettei tulevien lasten vinot hammasrivistöt vaikka haittaa, koska naisella oli ollut todella vinot hampaat ja raudat lapsena mitä ei ollut maininnut. Voi tulla moinen yllätyksenä jos itselläsi täydellinen hammasrivistö, ja kumppanillasi näyttäisi olevan myös, mutta lapsille tulisi ristiin rastiin menevät. Ikävä yllätys tuossa vaiheessa että kumppanisi ei ollutkaan niin täydellinen kuin olit luullut, ja se heijastuu omissa lapsissa.
- Tyttöystäväni oli korkeassa asemassa politiikassa. Päivisin mahtava businesspukeutuminen, illallisilla upeita iltapukuja - aina vimpan päälle. Kotona päälle surkeimmat farkut mitä löytyi ja virttynyt villapaita mallia säkki. Ymmärrän vapaalle vaihtamisen, mutta rajansa kaikella. Ehdotin kotivaatteiden päivitystä, vastaus EI. Ei parisuhteessa muutenkaan pidä tehdä juttuja toista miellyttääkseen, rakkaus hoitaa kyllä homman. Mulla päinvastainen ajatusmaailma. Lisäksi joka toinen ilta piti mennä jonnekin tärkeisiin pippaloihin, joita ei vain voinut jättää väliin. Taisi olla alkoholin kutsu aika vahva, itse join tosi vähän. Ehkäisyä ei käytetty, ei kuulemma tarvinut. Miksi? No kun en ennenkään ole käyttänyt. Jos tulen raskaaksi, niin sitten tulen. Itselleni moinen onnenpyörä oli aika turn-off. Tähän päälle vielä kyvyttömyys puhua parisuhteen haasteista, niin kiitti, vuosi riitti.
- Olin pari vuotta (liian kauan, myönnetään) kimpassa mielenkiintoisen naisen kanssa. Kaunis, mukava, älykäs, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, lapseton 35-v, mahtava sängyssä. Kuulostaako hyvältä,? Niin, muutama kuukausi meni kun alkoi valjeta miksi moinen oli vielä vapaalla jalalla. Ilmeni, että hänellä oli konflikteja ihmisten kanssa kaikissa sidosryhmissä; perheen sisällä, töissä, harrastuksessa, naapurustossa. Parisuhteessa? Mitenkäs muuten. Kaikki, mitä sanoin, analysoitiin tarkasti ja usein sanomisistani löydettiin jotain kyseenalaista. Kaikkia ihan arkisia asioitakin piti vatvoa joka suunnalta monta päivää, ennen kuin siinä päästiin eteenpäin. Kaikki illat meni keskustellessa ja muiden mielipiteitä kysellessä, että miten se kollega saattoi sanoa niin ja olipa se pomokin aikamoinen, kehtasikin tehdä niin! Lopulta meni siihen, etten oikein uskaltanut sanoakaan paljoa, jotta välttyisin loukkaamasta (!). 3 kertaa se jätti mut, mutta aina otti takaisin. Olin kuulemma kaikkein soipivin kumppani, mitä hänellä oli koskaan ollut. En ollut samaa mieltä. Lopulta kyllästyin ja vihelsin pelin poikki - enkä ottanut takaisin.
- Naikkonen feikkasi raskauden, abortin, toisen miehen tekemän raiskauksen ja keskenmenon. Tai sitten feikkasi vain yhden noista... tai ehkä kaksi. Oli melkoisen sekavaa menoa, eikä mistään tullut mitään tolkkua, joten katse kohti uusia seikkailuja.
- Lihoi paljon. Ei toki ainut syy, mutta tärkein kuitenkin.
- Sääti toisen miehen kanssa, vastasi humalpäissään mun puhelinsoittoon eikä tajunnut edes peitellä mitään.
- heikko itsetunto. Ei halunnut näyttäytyä alasti edessäni, vaikka sanoin että mulla ei ole ongelmaa. Saunaan eri aikoihin. Katsoi aina mun reaktioita puhumiseensa, selitteli tekemisiään vaikken pyytänyt/halunnut. Aluksi ajattelin, ettei se mitään, mutta ajan myötä alkoi rasittamaan enemmän ja enemmän.
- Tylsää seksiä. Määrä riitti, laatu ei. Seksiä voi harrastaa vain yhdellä tavalla - mikään muu ei tullut kysymykseenkään. Eli: Alussa suutelua ja toistemme vartalon hyväilyä käsin muutama minuutti. Sitten hän hyväili elintäni minuutin, minä en saanut koskea hänen. Seurasi yhdyntä, aluksi hitaasti, vähitellen vauhtia lisäten kunnes lopulta kiihkeän naimisen seurauksena molemmat laukesimme samanaikaisesti. Jos asiat eivät menneet näin, niin seksi oli epäonnistunutta ja parempi oli, ettei moinen toistunut. Suuseksi oli huijausta ja käsipeli varattu vain esileikkiin. Aina sängyssä illalla pimeessä lähetyssaarnaajassa. Sainpa kuitenkin kerran keskellä päivää pesukoneen (käyvän) päällä.
Juttu jäi yhteen yöhön, koska minua harhaan johdettiin. Ravintelissa kaikki oli vielä hyvin, mutta kun päästiin naisen kämpille ja oli aika riisua korsetti, feikkirinnat, tekoripset, tekokynnet, meikki, hiuslisäke, korkokengät ja ties mitä, niin näky oli kieltämättä yllätys! Kombo, joka ei liene hyvä pidempää suhdetta etsivälle, mutta ainakin yhdeksi yöksi se toimi! Ei stadista kahden aikaan yöllä mitään taksia saa ja kotiin oli 10km joten sinne jäätiin. Jouduin vielä antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen kiinan tapaus missä mies haastoi vaimonsa oikeuteen petollisesta ulkonäöstä mitä ei ollut maininnut. Oli käynyt useissa kauneus leikkauksissa ja näytti mallilta. Parin lapsista vain tuli todella rumia quasimodoja, ja mies haastoi vaimonsa oikeuteen nähdessään hänen kuvat ennen plasiikkakirurgin tekemiä leikkauksia.
Näinkin voi käydä, että nainen näyttääkin paremmalta mitä on oikeasti. Leikkauksilla voi korjata ulkonäköä mutta ei geenejä. Kannattaa puhua menneisyys läpi kumppani ehdokkaiden kanssa ettei tämän kaltaisia ikäviä yllätyksiä pääse käymään. Ihmiset jotka eivät ole valmiita puhumaan menneisyydestään ovat narsisteja joita kannattaa varoa, heillä on yleensä paljon piiloteltavaa ja kiertää asioita sanomalla "en mielelläni puhu asiasta" tai jotain vastaavaa.
Näin kävi meilläkin. Minulla pienenä silmät katsoivat kieroon. Oon käynyt kahdessa silmäleikkauksessa.
Monen vuoden päästä tapasin mieheni. Esikoinen syntyessään oli perinnyt tämän. Itse olin unohtanut kokonaan perinnän.
Nyt lapsi on leikattu.
En tiiä millainen pitäisi olla että semmonen viiden cm nakki tuntuis missään.
Tässä muutamia 40v+ naikkosen kauhutreffejä ja lyhyeksi jääneitä tapailuita:
Mies oli kuvassa hyvännäköinen, livenä paljastui ruskeiksi teräviksi tyngiksi kuluneet hampaat.
Mies oli hulluna Muumeihin, hänellä oli tatuointeja aiheesta ja olisi halunnut katsella Muumeja kanssani. Eihän tuossa mitään vikaa olen, mutta sain Muumeista aikoinaan yliannostuksen omien lasten kanssa.
Mies nuuskasi ja haisi vaatteille jotka oli unohdettu nostaa koneesta kuivumaan, kutsui myös minua äm mäksi " No äm mä, keitetäänkö kahvit?" Kerta nyt olisi mennyt vitsinä mutta koko ajan äm m'ä sitä äm mä tätä.
Mies ei osannut suudella vaan tunki pitkää kieltään kurkkuuni niin että happi oli loppua, ikävä kyllä ei myöskään osannut käyttää pitkää kieltään esileikissä vaan lipoi laiskasti kevyin sipaisuin vaikka opastin tyyliin kovempaa, alempaa, ylempää! Itse seksikin oli päälläni pomppimista 5 min. Sääli, mies oli hauska ja mukava ja hyvä kokki mutta seksi vaan ei toiminut.
Mies oli omistushaluine ja mustasukkainen 15 min ensi tapaamisesta, meinasi karata naapuripöydässä istuvien kimppuun kun sieltä kuulemma tuijotettiin tissejäni.
Miehellä oli opiskelijapojan ruokavalio. Nuudeleita, kokista ja paahtoleipää. Jos tein esim. chili con carnea ei suostunut syömään. Ulkona syöminenkin oli että korkeintaan Rossoon pitsalle, mitään hienompaa paikkaa ei voinut edes ajatella.
Jouduin itse kannattelemaan kaikkea keskustelua. Viestittelynkin piti mennä tasan vuorotellen. Testasin tekeekö keskustelunavauksia jos en ”vuorollani” vastaa. Niitä ei tullut, joten päätin etten jaksaisi kuitenkaan pitkään tätä ponnettomuutta
Vierailija kirjoitti:
Nämä on makuasioita, mutta olen sitä mieltä, että isot hampaat eivät haittaa, varsinkin jos vertaa ienhymyyn (apinamainen).
Tässä muutamia syitä miksi olen lopettanut tapailun naisten kanssa ja aion lopettaa jatkossakin.
- Painostus tai vihjailu yhteen muuttamisesta
- Lapsihaaveilu
- Jatkuva somen tuijotus tai päivittely, en halua lukea somesta olevani treffeillä/syömässä/laskettelemassa tms. Kaikkea ei tarvitse jakaa.
- Vaikeus ymmärtää että mies tarvitsee omaa aikaa, ja se oma aika on oltava oikeasti omaa aikaa
- Suihinottohaluttomuus, nielemisestä kieltäytyminen, anaaliseksistä kieltäytyminen ja muut rajoittuneet seksuaaliset ahdasmielisyyset
- Tarve koko ajan olla sosiaalisesti aktiivinen kaverien, vanhempien, työkaverien ja ties kenen kanssa. Haluan parisuhteeseen naisen kanssa, en koko hänen sosiaalisen rinkinsä.
Mies puhui pelkästään itsestään, eikä osoittanut mitään kiinnostusta tutustua minuun. Olin vartin jälkeen niin tylsistynyt etten pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin milloin kehtaa lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(...jatkuu) Toisinaan mies myös kirjoitteli aiheesta pitkiä tarinoita, joita antoi myös naisen luettavaksi. Lisäksi mies osallistui aihepiiriin liittyviin kisoihin, jotka olivat hänelle tärkeämpiä kuin mikään muu asia maailmassa. Kisailua käytiin samasta aiheesta kiinnostuneiden kesken aikavälillä 1.1.-31.12., joten voiton tavoittelu vei miehen kaiken huomion ympäri vuoden. Mies ei halunnut mielellään osallistua naisen kanssa mihinkään sellaiseen yhteiseen ajanviettotapaan, jossa heidän eteensä ei olisi voinut ilmaantua mitään miehen mielenkiinnon kohteeseen liittyvää, eikä hän olisi voinut edistää omaa voittoaan kilpailussa. Mielenkiinnon kohde määritteli miehen koko elämän: puheenaiheet, vapaa-ajan viettotavat, reittivalinnat, rahankäytön, päivittäiset aikataulut, vuodenkierron, poliittisen suuntautumisen, ammatinvalinnan, ihan kaiken. Mies itse asiassa jopa näki säännölllisesti untakin tästä kyseisestä aiheesta - ja kirjasi tietenkin myös unessa tehdyt havainnot ylös. Naisen kannalta kaikkein pahinta tässä kaikessa oli se, että mies yritti saada hänetkin olemaan yhtä pakonomaisen kiinnostunut samasta aiheesta. Muuten nainen ei tuntunut kelpaavan miehen kumppaniksi. Kun heidän yhteinen polkunsa oli lopulta vääjäämättä tullut päätökseen, niin mies oli itse ilmoittanut ensin ylpeänä kuinka hän oli koko heidän tuntemisensa ajan yrittänyt saada naista kiinnostumaan omasta mielenkiinnon kohteestaan ja sen jälkeen pettyneenä kuinka surullinen hän nyt oli, kun nainen ei ollutkaan siitä kiinnostunut yhtä paljon kuin mies itse. Miehelle ei ilmeisesti ollut tullut pieneen mieleenkään, että tällä naisella oli ihan oma tahto ja ihan omat kiinnostuksen kohteet, ja että naisen tehtävä ei koskaan ole taipua miehen toivoman muotin mukaiseksi. Nainen oli siinä vaiheessa miettinyt hiljaa omassa mielessään, että miehen olisi parasta joko elää loppuelämänsä kaksistaan mielenkiintonsa kohteen kanssa, tai yrittää etsiä kolmanneksi pyöräksi sellainen kumppani, joka olisi kyseisen asian suhteen yhtä pakkomielteinen fanaatikko kuin mies itsekin.
Naurattaa, kun koetin keksiä tähän vaihtoehtoisia mielenkiinnon aiheita, jotka sopisivat kuvaan. Lentävät lautaset tai sitten hyvin omistautunut lintubongari. :D
Sama täällä, yritin keksiä mikä oli miehen elämän tärkein asia... Autot? Moottoripyörät? Tai ehkä hän oli intohimoinen rekisterinumeroiden bongailija?
Kyseessä voisi olla geokätköily, vaikka siinä ei kilpailla muusta kuin maineesta ja kunniasta. :-)
Vierailija kirjoitti:
Olin pari vuotta (liian kauan, myönnetään) kimpassa mielenkiintoisen naisen kanssa. Kaunis, mukava, älykäs, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, lapseton 35-v, mahtava sängyssä. Kuulostaako hyvältä,? Niin, muutama kuukausi meni kun alkoi valjeta miksi moinen oli vielä vapaalla jalalla. Ilmeni, että hänellä oli konflikteja ihmisten kanssa kaikissa sidosryhmissä; perheen sisällä, töissä, harrastuksessa, naapurustossa. Parisuhteessa? Mitenkäs muuten. Kaikki, mitä sanoin, analysoitiin tarkasti ja usein sanomisistani löydettiin jotain kyseenalaista. Kaikkia ihan arkisia asioitakin piti vatvoa joka suunnalta monta päivää, ennen kuin siinä päästiin eteenpäin.
Pelottavan hyvin osu samanlainen kohalle, mutta muutama kk riitti. Opin yhden tärkeän asian. Sukupuolesta riippumatta katso aina miten kumppani kohtelee perheenjäseniään. Tätä ei voi painottaa liikaa.
Olen lopettanut kaksi pitkää suhdetta siksi, että minua on pidetty itsestään selvyytenä eikä mies ole juuri osallistunut kotitöihin. Ja nyt taitaa tulla kolmas kerta kun lemppaan miehen samasta syystä. En vaan jaksa olla aina kaikkien asioiden vastuuhenkilö. En tajua miten ajaudun aina siihen huolehtijan rooliin, ja miten toinen kehtaa olla tekemättä edes lähelle omaa osuuttaan.
Nainen puhui koko ajan - taukoamatta - lakkaamatta. Ei siinä mitään, mutta kun aiheet oli tautisen tylsiä: 90% konttorirotan työstä, loput jostain naapurin serkun kaimasta, random leffasta ym. joka ei voisi vähää liikuttaa. Osasi myös kuunnella kun sen aika oli, mutta sitä tylsien juttujen puhetulvaa ei vaan jaksanut.
Jätkä kommentoi ikävästi mun kroppaa, oli ite tooosi epävarma ja avautu traumoistaan ja ongelmistaan (parisuhteessa tietty ok mutta oltiin tavattu muutaman kerran ja kyseessä pelkkä seksisuhde niin vähän outoa mielestäni). No eipä ollut iso menetys oli aika pieni muna eikä seksikään niin ihmeellistä :D