Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
8041/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti ulkomaille 

Vierailija
8042/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, haluu analista, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....

Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.

Molot ovat haisevia. Ei niitä kannata tutkia lähempää. Saatikka ottaa suuuhun mälvättäväksi.

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mies joka juo possuna koko joulun, sitten huutaa ettei meillä ole kuulemma mitään joulutunnelmaa. (ei ole ei...) ja kuulemma hiki haisee. Mies ei itse pese vaatteitaan , pieree ja pa***. mulla kuulemma hiki on nyt se ongelma. 

Vierailija
8044/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, haluu analista, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....

Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.

Molot ovat haisevia. Ei niitä kannata tutkia lähempää. Saatikka ottaa suuuhun mälvättäväksi.

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Ihan samaa mieltä.

Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.

Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.

Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.

Jos ei halua imeä niin tai nuolla ei tarvitse.

Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.

Vierailija
8045/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, ett

Passitat suihkuun, jos haluat imeä. Jos et, sitten eroatte mikäli hän ei suostu olemaan ilman. Passitan kaikki sähkykumppanit sp-testeihin ennen sänkyhommien aloittamista. En riskeeraa terveyttäni. Sp-taudit voivat tarttua imemisestä.

Vierailija
8046/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, ett

Passitat suihkuun, jos haluat imeä. Jos et, sitten eroatte mikäli hän ei suostu olemaan ilman. Passitan kaikki sähkykumppanit sp-testeihin ennen sänkyhommien aloittamista. En riskeeraa terveyttäni. Sp-taudit voivat tarttua imemisestä.

Olen yli 4-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.

Vierailija
8047/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan 80-luvulla riitti pelkkä peruspussailu ja -pano. Siinä mitään nuoltu. Jos suhde syveni, niin sitten kaikilla herkuilla.

Sitä nyt koko pajatsoa heti tyhjennetä!

Vierailija
8048/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan 80-luvulla riitti pelkkä peruspussailu ja -pano. Siinä mitään nuoltu. Jos suhde syveni, niin sitten kaikilla herkuilla.

Sitä nyt koko pajatsoa heti tyhjennetä!

Kylä sitä turha pantata hyvää tavaraa kun voi ottaa vähä förskottiaki. Pussailut ja panot on ihan sitä leipää.

Vierailija
8049/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna ei tehnyt muuta kuin piereskeli, makas sohvalla ja söi älyttömiä määriä banaaneja.

Vierailija
8050/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erilainen huumori. Saatoin esimerkiksi sanoa muuttavani Timbuktuun ja mies otti sen kirjaimellisesti. Ilmeisesti hänellä oli myös misofonia, sillä saattoi raivostua saadessani flunssan, jonka vuoksi sitten niiskutin.

Vierailija
8051/9826 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haisi,jopa suihkun jälkeen. Jotenkin vastenmielinen ominaistuoksu ja sitten päälle erittäin pistävä yöhiki. Vitjamunat vaikka oli vasta nelikymppinen. Ei saanut erktioita kondomin kanssa ja loukkaantui kun ilmoitin, etten harrasta seksiä ennenkuin olemme käyneet testeissä ja kummallakin on puhtaat paperit,minä toki tiesn olevani puhdas mutta halusin todistaa sen. No mieheltä löytyikin sitten klamydia!

Vierailija
8052/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kateellinen kaikille ja kaikesta. Työpaikoista, tuloista, kavereista, autoista, taloista, tyttöystävistä, harrastuksista, vaatteista, ruokavalioista, lihaksista, maineesta, aivan kaikesta. Kadehti jopa lasten seuraamia some-julkkiksia ja kiukutteli siitä, miksi niistä oli tullut julkkiksia ja hänestä ei, vaikka hän oli omasta mielestään paljon parempi ja kiinnostavampi henkilö.

Vierailija
8053/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapi koko ajan päätään, joka oli näkyvästi täynnä hilsettä. 

Vierailija
8054/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat jotka haisi märiltä villasukilta, yliaktiivinen rakko tai joku krooninen pissatulehdus ja  erektio-ongelma mutta ei hätää sillä voisimme harrastaa tantraseksiä,  jossa mielet yhtyvät eivät kehot.  

En halunnut suhdetta jossa mies käyttää kaluaan vain virtsaamiseen ja siihen taas liian kanssa. 

Vierailija
8055/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua enää mennä treffeille, kun luen näitä. 

Järkyttäviä miehiä 😷😒🤢😵😑

Vierailija
8056/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna ei seissyt

Vierailija
8057/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku "valtion virkamies" . Kertoi ekoilla treffeillä paljon esim. mitä "kiusaa" ovat tehneet rikollisille. Ihan mukavaa oli treffeillä, mutta alkoi vähän pelottaa jutut. Hymyilin tarinoille nätisti ja mietin samalla mielessäni mitä v...tua tässä just kuuntelen. Herätin selkeästi luottamuksen. Uskon kuitenkin, että tyyppi oli vain yksittäistapaus ja värikynääkin taisi olla jutuissa mukana. En lähtenyt sitten uusille treffeille kun tyyppi vaikutti hieman pelottavalle. 

8058/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan yksinkertaisesti tuntenut miehen olevan seksuaalisesti viehättävä. Ja mies on ollut niin erilainen Ts. Erilaiset kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
8059/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteli vauvapalstalla. Ihminen joka käyttää aikaansa näin myrkyllisellä palstalla ei ole sopivaa puolisomateriaalia. Täällähän roikkuu vain vihaongelmaisia ammattivalittajia ja ammattiriitelijöitä. 

Vierailija
8060/9826 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ylisti, sitte alisti ja lopuksi veti mykkäkoulua muutaman kuukauden. Jatkoin sitten elämää ja sainkin kuulla seuraavan 6 kuukautta muualta, että kuinka kylmä ja tunteeton tuhkamuna olen.

Melko selväjärkinen daami. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä