Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
En tiedä kuntouttavasta työtoiminnasta mitään, mutta mies ainakin väitti että hänet oli potkittu sieltä ulos kun oli ollut liian kauan. Istuikin lähinnä kotona pelaamassa ja juomassa limsaa.
Käänsi sätkiå ja sormet oli ihan keltaiset ja koppurassa. Jatkuva huuto myös kun purut ym oli loppu. Oli todella nirso,kun mentiin ABC:lle syömään otti hampurilaisen ilman suolakurkkua.
Kännissä myös mustasukkainen ja ylidraamaattinen.
Iso muna sillä oli ja siksi jatkoinkin seurustelua vaikka muuten ärsytti koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Saman henkilön kohdalla syitä oli mm.
- Jatkuva arvostelu kaikesta mitä teen
- Sanaan ei voinut luottaa missään
- "Olen oikeassa, muut väärässä" -mentaliteetti
- Valtaisat tunnetilojen vaihtelut jatkuvasti
- Puutteelliset tunnetaidot, esim. mökötys kun oltaisiin voitu vain puhua
- Luotti liikaa ajatustenlukuun
- Harrastuksieni arvostelu, vaikka ne ovat todellakin hyödyllisiä eivätkä vie liikaa aikaa kuten urheilu
- Töissäkäynti ei kiinnostanut. Minulta oletti että kustannan kaiken kuten teinkin, mutta töissäkäynti oli jotenkin huono juttu (ilmeisesti olisi pitänyt olla miljoonaperijä)
- Jostakin ihmeen syystä häpesi ammattiani, vaikka olen kunniakkaassa tekniikan alan korkeakoulutetussa ammatissa ja töissä menestynyt - varmaan olisi pitänyt olla jokin humanisti
- Ei arvostanut päihteettömyyttä - kaikilla kuulemma pitää olla jokin keino purkaa paineita
- Kaikenlainen muu selkään puukottaminen kun en ole paikalla
Tällä ei sinänsä ole mitään väliä mutta kuten varmaan arvasittekin, olen mies ja hän nainen.
Lukiessani kuvittelin tapailukumppanin olevan mies. Olen nimittäin itse naisena tavannut hieman tuon tyyppisiä miehiä. Sellaisia vasemmistoälykköjä.
Hän oli niin voimakastahtoinen, että hän olisi liiskannut minut mennen tullen ja pyyhkinyt kenkänsä minuun yli kävellessään. Toimiva parisuhde edellyttää keskusteluyhteyttä ja asioista sopimsta yhdessä.
Mutta, kuinka asioista voi keskustella tai sopia yhdessä kun toinen osapuoli iskee sanallisesti riitelymielessä heti takaisin, korottaa äänensä, käskyttää, ja lopulta ilmoittaa hänen mielipiteensä olevan ainoan ja oikean eikä asiasta tarvitse muka enempää keskustella ?
Tuolla tavalla käyttäytyvien ihmisten tulee olla parisuhteessa vain itsensä kanssa. Toinen ihminen ei siihen samaan suhteeseen heidän kanssaan pysty liittymään.
Ehdotti, että ei nähtäisi muita. Alkoivat mököttää ja kieltäytyä seksistä kun sanoin kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Harrastuksieni arvostelu, vaikka ne ovat todellakin hyödyllisiä eivätkä vie liikaa aikaa kuten urheilu
- Töissäkäynti ei kiinnostanut. Minulta oletti että kustannan kaiken kuten teinkin, mutta töissäkäynti oli jotenkin huono juttu (ilmeisesti olisi pitänyt olla miljoonaperijä)
- Jostakin ihmeen syystä häpesi ammattiani, vaikka olen kunniakkaassa tekniikan alan korkeakoulutetussa ammatissa ja töissä menestynyt - varmaan olisi pitänyt olla jokin humanisti
- Ei arvostanut päihteettömyyttä - kaikilla kuulemma pitää olla jokin keino purkaa paineita
Tällä ei sinänsä ole mitään väliä mutta kuten varmaan arvasittekin, olen mies ja hän nainen.
Lukiessani kuvittelin tapailukumppanin olevan mies. Olen nimittäin itse naisena tavannut hieman tuon tyyppisiä miehiä. Sellaisia vasemmistoälykköjä.
Otan osaa, tuon kaltaiset ihmiset imevät kaiken voiman ihmisestä.
Koska piti jättää yksi pois sillä kolmea oli vaikea pyöritellä. Nyt on hyvä tilanne kun molemmat asuu eri paikkakunnilla kuin minä ja eri paikkakunnilla myös keskenään,eikä kummallakaan ole edes autoa,joten eivät tule yllätyksenä kylään just kun olen heistä toisen kanssa.
Elämä on vaan peliä eikä kaikki pelaa samoilla säännöillä,mut mulle tää on just hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on muuten yhtä tyhmiä naisversioinakin,mikä taisi tuossa jo ilmetäkkin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nainen halusi muuttaa luokseni viikon tapailun jälkeen. Luulin, että pelleili, mutta tosissaan oli Suhde loppui siihen.
Ja olisi tuonut tietysti vielä lapsensakin siihen asumaan?
On niillä pokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Puhui halveksuen eksästään.
Nainen joka puhuu jatkuvasti exästään/ existään on jätettä,toisen elämän jämä.
Elää menneessä kuin dementoitunut mummo..jääköön siis sinne.
Vierailija kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Tilanne komiikkaa..söin tänään savustettua lahnaa ja siinä syödessäni pärskähdin nauramaan,kun huomasin ajattelevani,että tuo muistuttaa yhtä exääni joka käytti itseruskettavia voiteita 🤣 jopa katse oli samankaltainen.
Keittiön pöydällä oli sätkävehkeet, tyhjiä energiajuomatölkkejä ja kaljatölkkejä ja leivänmuruja. Ikkunaan oli kiinnitetty suomenlippua kuvaava seinävaate. Vessassa oli talouspaperirulla pyyhkimiseen. Kun etsin peilikaapista vanupuikkoa meikin korjailuun, tippui syliin masennuslääkkeet joissa oli jonkun naisen nimi.
Mistään näistä ei ollut merkkejä ensimmäisillä,hyvin sujuneilla treffeillä.
Blade Runner 2049: Holographic Girlfriend
You Don't Like Real Girls | Blade Runner 2049
Olin tehnyt meille ruokaa,lasagnea ja salaattia sekä ostanut viiniä. Mies toi tullessaan olutta eikä suostunut koskemaan viiniin,salaattikulhonkin teeskenteli olevan näkymätön vaikka miten työnsin sitä lähemmäksi. Tilanne oli kuin jostain koomisesta leffasta,nainen ostaa viiniä ja tekee salaatin mutta juntille miehelle ei kelpaa. Olisi naurattanut ellei olisi harmittanut.
-Mies haisi pahalta ja sanoi ettei käytä dödöä kun sisko sai niistä rintasyövän. Joo kiitti,heippa!
- Mies huohotti ja tökki kalullaan pakaroitani kun olin siinä kontallani ja odottelin, äkkiä roiskahti mällit alaselkään ja tajusin ettei tyyppi ollut edes laittanut kondomia! Mutta onneksi laukesi vain selälleni. Silti oli niin surkeaa seksiä ettå,kiitti,heippa!
-Mies ei raaskinut kirppikseltä ostaa viiden euron elokuvaa liian kalliina,en nähnyt tulevaisuutta nuukailijan kanssa joten kiitti,heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhui halveksuen eksästään.
Nainen joka puhuu jatkuvasti exästään/ existään on jätettä,toisen elämän jämä.
Elää menneessä kuin dementoitunut mummo..jääköön siis sinne.
Jos se eksä oli vaan niin paljon parempi kun sä
Olin kerran noin puolitoista vuotta parisuhteessa barcelonalaisen miehen kanssa, siis etäsuhteessa, tapasimme muutaman kerran vuodessa Kataloniassa sekä Suomessa. Kävi ilmi, että siellä päin on tapana käydä suihkussa kerran tai korkeintaan kaksi kertaa viikossa. Ensimmäisen kiihkeän kohtaamisemme jälkeen haistelin ikävöiden rakastettuni hikeä kelloni nahkaremmistä useamman viikon. Kun hän tuli jouluksi luokseni Suomeen, tein aivan ensimmäiseksi lentokentältä kotiin saavuttua meille vaahtokylvyn kynttilöineen, jonka hän tulkitsi romanttiseksi, mitä se kyllä siis sinänsä olikin. Mutta minulla oli romantiikan lisäksi mukana tässä toinen agenda. Oli lopulta nippu syitä miksi suhteemme ei jatkunut tämän todella fiksun ja komean ihmisen kanssa, mutta kyllä tämä nyt ensisijaisesi haisemiseen päättyi. Kauniin laulun parisuhteestamme kyllä tein..
Neljä kahdeksasta muijasta osoittautuivat pettureiksi. Toiset neljä rupsahti.
Vierailija kirjoitti:
Neljä kahdeksasta muijasta osoittautuivat pettureiksi. Toiset neljä rupsahti.
Ai rupsahti kuin 🐸konna
Mies käytti monta päivää samaa hupparia,kävi suihkussa mutta sitten vetäisi saman hupparin niskaan. Munankin pesi huonosti, haisi ja oli mönjäinen. Kaiken kruunasi kun selvisi että miehellä on edunvalvoja.
Olisi pitänyt käydä ulkomailla 1-2 krt vuodessa. Tuntui, että se oli joku standardi, mikä piti täyttää. Ei voinut olla spontaani tai antaa asioiden tapahtua omaan tahtiin. Aina piti olla jotain suunnittelemassa. Myöskin aikaa terasseilla ja ravintoloissa kului etenkin kesäisin hyvin paljon. Useamman kerran viikossa toisinaan. En olisi saanut olla lomalla töissä. Asuntoni kauempana keskustasta myös oli liian iso pala purtavaksi. Ilmi tuli oileastaan monia seikkoja, joissa olimme eri mieltä. Minä en ala matkustamaan vuosittain, en oikeastaan käy ulkona, en voi ottaa koiraa kun allergia iskee. Sama kissan kanssa. Lasten saamisen suhteen oli näkemyseroja. Kyllä oli muuten mukavaa, mutta tuskin olisi tuolle pohjalle voinut yhteisrä tulevaisuutta rakentaa. Koin olevani vain joku näyttelykappale, näennäinen täydennys hänen täydelliseen elämäänsä.