Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Tapailin jonkin aikaa ihan kivaa naista jolla oli ylipainoa melkolailla. Olen yleensä tykännyt vähän pyöreämmistä naisista mutta tämä oli jo vähän liikaa. Sanoin asiasta ja sanoi laihduttavansa mutta mitään ei koskaan tapahtunut. Seksi oli huonoa, sen värkki haisi kun joku mätä kananmuna ja kaikki läheisyys enemmänkin yökötti. No se sit päättyi aikanaan..
Pienin muna, mitä oon koskaan nähny. En osannu edes runkata sitä kun se vaan jäi kokonaan nyrkkini sisään. PInsettiotteellako siitä olisi pitänyt pitää kiinni? Meni kaikki fiilikset vaikka muuten oli oikeen mukava mies ja treffeillä oli tosi hauskaa.
Lopetin parin vuoden on-off-seurustelun koska tyyppi on
- alkoholisti
-työtön (alkoholin takia)
- ei kykene hoitamaan eikä tapaamaan edes omia lapsiaan
-joi ja tupakoi kaikki rahat, osteli vähistä avustuksistaan mitä sattuu tuotteita joita ei edes tarvitse ja loput kaljaan sekä tupakkaan
-tupakoi koko ajan, haisi tuhkakupille ja yski paksua röhäyskää, haisi kuvottavalle ja sormet aivan keltaiset. Hampaat ruskeat.
-kynsi- ja jalkasieni joka levisi minunkin kylppäriini. Ei hoida sientään mitenkään eikä kuunnellut mitä sanoin lääkkeistä ym.
-alipainoinen juomisen takia
-mielialat vaihtelivat, narsistista, itsekästä ja dominoivaa käytöstä, mustasukkaisuutta ja stalkkausta.-takertui minuun 24/7. Ei tavannut muita kuin minua. Ei halunnut että minäkään tapaan. Haukkui minulle lapsiani ja sukuani
-kohtelee vieraitakin ihmisiä rumasti, käyttäytyy yleisillä paikoilla kuin kapinoiva teini. Potkii tolppia ym älytöntä kännissä. Hankkiutuu jatkuvasti vaikeuksiin humalassa, aina sairaalaan asti.
-ei tule menemään tästä enää elämässään muualle kuin hautausmaalle.
Pitkään se esitti jotain muuta kuin mitä oli. Minun oli pelastettava itseni joten en enää tapaile tätä tyyppiä.
Nainen oli suuseksin jumalatar, kukaan muu nainen tai mieskään ei ollut tehnyt sitä yhtä hyvin joten jatkoin tapailua ihan tämän vuoksi. Kestin naisen hienhajun,vihamielisyyden eläimiä kohtaan ja jatkuvan tupakoinnin saadakseni sarjaorgasmeja. Säälittävää, tiedän. Se suhde loppui siihen kun otin kissanpennun ja nainen uhkasi heittää sen parvekkeelta, tykkäsi "mirristä" mutta ei mirristä.
Mies valitti että seksi tuntuu pahalta kun nainen on märkä, olin ihan suu auki että ai kuivaan toosaan pitäisi työntää? Ja mies ihan oikeasti yritti tuota kanssani, jopa niin että olin puoliunessa ja heräsin kipuun. Kyllä, se koskee kun lyhyt mutta paksu ja käyrä vehje tungetaan kuivaan toosaan!
Kehtasi vielä valittaa kun joutuu elämään puuteessa, kun naiset ei anna...
Nainen sanoi neljänsillä treffeillä "mun eksä haluis kattoo, kun mua panee joku isomunanen". Se oli aika kova niitti. Kaipaan sitä seksiä, mutta toi olis mulle liikaa.
Tajusin n 3 kk kuluttua eläväni mielenterveysongelmaisen aikuislapsimiehen kanssa jolla oli melko sovinistisia juttuja ja viljeli naisia halventavia vitsejä. Esitti kilttiä ja mukavaa mutta taustalta pursusi itsekeskeinen ja hyvinkin helposti ärsyyntyvä oman elämänsä ongelmavyyhti. Tyhjätasku.
Lopetin tapailun miehen kanssa, koska olin häntä pervompi ja seksuaalisempi. Ei tunnu mukavalta, kun mikään muu kuin vanilja ei maistu ja vain max. kerran päivässä.
Tapailukumppanini kanssa hänen saapuessaan kotiini huomasin, että oli käyttänyt huumausaineita, josta asiasta minulla ei ollut mitään tietoa aiemman perusteella. Kysyin asiasta, jonka kielsi, joten ilmoitin haluavani tarkastaa käsilaukkunsa, jotta ainakaan kotiini ei sellaisia olisi mukanaan tuonut. Vastauksen ollessa kieltävä, niin siihen päättyi se orastava suhde viidessä minuutissa, jona aikana sai koota kodissani jo olleet tavaransa ja poistua. Sen jälkeen vein kaikki löytämäni hänen jälkeensä jättämät tavarat taloyhtiön roskikseen ja kävin asuntoni kaikki mahdolliset paikat läpi ettei vain aiemmilla tapaamisillamme olisi mitään kotiini piilottanut.
Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.
Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.
Lopetin jutun siihen.
Lopetin 50v+miehin tapailun, koska niin huono taso, ovat jo kaljamahaisia impoja, kaljuja ja elämmäänsä kyllästyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.
Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.Lopetin jutun siihen.
Näyttäähän naiset niin mielellään ottavan mällit suihin ja kehuvat olipa hyvää, saisko vähän lisää ja imee, niin että, mikä tässä nyt on sinun ongelmasi? Eipä silti, bj on sitten turn off mulla ja sanon sen jos deitti menee intiimiksi. Jostakin syystä hoidot ei oo siitä valittaneet mitenkään.
Mies oli merkittävässä ja vastuullisessa asemassa, jossa vaaditaan erityistä kunniallista käytöstä. Siviilielämässä poltti päreensä mitättömistä asioista ja kun tuli erimielisyyksiä, ei kyennyt kunnioittavaaan keskusteluun vaan mitätöi ja ivasi.
Mies vaikutti sivistyneeltä ja oppineelta ja kohteli vanhanaikaisen tyylikkäästi. Sellainen putoaa keneen tahansa naiseen (vinkvink). Mielipiteetkin aluksi näennäisen modernit. Kuitenkin muutaman treffin jälkeen asenteet olivatkin muuttuneet aika vanhanaikaisiksi. Ei oikein osannut perustella mutta naiset olikin nyt huonoja kuskeja, huonoja poliitikkoja ja huonoja lääkäreitä. Sanotaanko että en ole koskaan lämmennyt feminismille mutta nyt ensi kertaa tajusin että tuollaisiakin on. Suhtautui alentuvasti ja johdatellen myös minuun. Jäin kaipaamaan sitä herrasmiehen käytöstä mutta en itse herraa. Seuraava ei autellut takkien ja ovien kanssa. Ei vaikka joku olisi nähnyt. Oli nasta tyyppi ja taitava makuuhuoneessa mutta pössytteli. Kolmas tärppäsi. Hyvä yhdistelmä. Rakastuin. Asutaan yhdessä.
Mies kuseskeli pöntön ohi,luulin ettå hänen vessanpyttynsä vuotaa kun sukat kastui aina siellä vessassa käydessä ja sitten aloin ihmetellä,miksi oman vessani matto myös on märkä. Krooninen nuha ja hajuaisti vissiin heikompi kuin yleensä, vasta kun siskoni tuli kylään ja valitti kusenhajusta vessassa tajusin!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jollekin naiselle unelmien prinssi, mutta minua ei säväyttänyt yhtään: mies oli takertuva ja aina valmis tekemään aivan kaiken, mitä pyysin. Ilmestyi pyytämättä oveni taakse "tarkistamaan että olen kunnossa", kun olin ilmoittanut, etten ehdi näkemään. Varmaan halusi vaan kytätä, tapailenko jotain toista. Alkoi jättämään tavaroitaan luokseni kysymättä. Jos sanoin tykkääväni jostain tietystä asiasta, oli hän muutaman päivän kuluttua itsekin täysi fani.
Kuten sanoin, varmasti jollekin naiselle unelmamies, mutta minä kaipaan enemmän luonnetta ja karismaa. Lisäksi mies ei ulkoisesti viehättänyt minua: oli lyhyt, pullea ja jotenkin lapsenkasvoinen
Mikä saa sinut kuvittelemaan että takertuva ja tylsän näköinen stalkkeri olisi kenenkään unelma?
Vierailija kirjoitti:
Minulla tapailun lopetti ruoka. Olen kulinaristi. Mies ei tajunnut hyvästä ruuasta mitään. Kerran tein suurella vaivalla tätä, eikä kelvannut. Siihen loppui:
Sup sosis ati:
1. Kulub 2,5 dl susu sakabeh.
2. Tambahkeun sababaraha keureut leek, 1/2 dl kacang beku sarta sakeupeul kacang mete.
3. Kulub jeung nambahkeun 20-30 gram mentega atawa margarin.
4. Rendang 150 gram sosis ati kana campuran.
5. Kulub jeung usum kalawan chives, mint, marjoram, cumin jeung pala. Tambahkeun uyah secukupnya.
6. Masak nurutkeun rasa pikeun 15-20 mnt.
Sup geus siap didahar. Gampang, affordable jeung alus
Maksamakkarakeitto:
1. Kiehauta 2,5 dl täysmaitoa.
2. Lisää muutama siivu purjoa, 1/2 dl pakastemaapähkinöitä ja kourallinen cashewpähkinöitä.
3. Kiehauta ja lisää 20-30 grammaa voita tai margariinia.
4. Pilko 150 grammaa maksamakkaraa seokseen.
5. Kiehauta ja mausta ruohosipulilla, minttulla, meiramilla, kuminalla ja muskottipähkinällä. Lisää riittävästi suolaa.
6. Kypsennä maun mukaan 15-20 min.
Keitto on valmis syötäväksi. Helppoa, edullista ja hyvää
Mies kuvitteli valloittavansa minut seksuaaliväritteisillä jutuillaan. Jutut muuttuivat alun vihjailuista kerta kerralta aina vain härskimmäksi ja sanalla sanoen pervommaksi. Lopetin tapailemisen.
Kaveri pyysi hauskan pidon jälkeen lähtiessään saada pyykkikorista likaiset kalsarini itselleen. Minulla keitti yli.
Mies osoittautui todella takertuvaksi. Huomasin jo treffien alussa, että kaverina ko. tyyppi voisi mennä, mutta muu kipinä puuttui täysin. Tapaaminen kesti ehkä tunnin, jonka päätteeksi mies intti että aletaan seurustella. Totesin, etten nyt oikein tunne samoin, mutta kavereita voidaan olla. Myöhemmin illalla huomasin, että mies oli päivittänyt facebookiin olevansa parisuhteessa kanssani sekä hänellä oli kokonainen albumi siellä, joka oli täynnä minun Facebook-sivuilta otettuja kuvia. Pyysin miestä välittömästi poistamaan nuo Facebookista. Tämän jälkeen myös sanoin, että eiköhän tämä yhteydenpito ollut tässä. Parin viikon ajan tyyppi pommiyti viesteillä ja puheluilla, mutta en vastannut ja homma loppui siihen. Kuulin muilta naisilta ko. tyypistä samaa, että on aika epätoivoisen oloinen enkä ole yksin kokemukseni kanssa. Kyseessä siis tuolloin vähän 27v mies, ettei ihan mikään teinikään enää.