Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malediivit vai Seychellit?

Vierailija
16.02.2023 |

Kumpi?

Mies haluaa kolmen viikon lomalle maalis-huhtikuun vaihteessa.

Mullehan toi sopii kun olen opiskelija : )

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Mauritius? Etenkin kun menette noinkin pitkäksi aikaa. Olen kuullut paljon hyvää.

Vierailija
2/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit tai Seychellit. Mauritiuskin käy. Ihan sama mikä, vaikka arpomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa kuulostaa vähän tylsältä jo. Tulisi ikävä päästä ihmisten ilmoille ja "sivistyksen" pariin. Kuka jaksaa?

Vierailija
4/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se josta saa parhaimmat simpukankuoret ja muut sellaiset, joko kaupasta tai luvallisesti rannalta.

Vierailija
5/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahöyryjä koneesta ilmakehään laskemaan ja länkkärivaluutalla rehvastelemaan paratiisisaarelle, hyvässä tarkoituksessa tietenkin. Saavathan paikalliset oman maansa myyjät teidän typeriä rahojanne.

Vierailija
6/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediiveilla ei ole mitään tekemistä jollei sukella. Seychelleillä näkee enemmän paikallista elämää.

Vierailija
7/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kummassakin ja sanoisin Seychellit. Kummatkin yhtä kauniita mutta Seychelleillä huomattavasti enemmän näkemistä ja tehtävää etenkin noin pitkäksi aikaa.

Vierailija
8/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Malediiveilla kaksi viikkoa, ja se oli kyllä liian pitkä aika. Viikko olisi ollut sopiva. Mauritiuksella olen ollut myös kaksi viikkoa, ja siellä olisi ehkä mennyt kolmaskin, jos ei ole aiemmin käynyt. Mutta voisihan eri kohteita yhdistelläkin.

Vierailija
9/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sally sells seashells in the Seychelles.

Vierailija
10/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediiveilla on i s l @ mistinen hirmuhallitus. Ei vaikuta turistien elämään, mutta paikallisia vainotaan, jos he esim. vaihtavat uskontoa. En menisi Malediiveille.

Vierailija
11/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme viikkoa kuulostaa vähän tylsältä jo. Tulisi ikävä päästä ihmisten ilmoille ja "sivistyksen" pariin. Kuka jaksaa?

Monikin.

Kolme viikoa on vähän sellanen saunareissu.

2 kuukautta alkaa jo oleen sopiva.

Vierailija
12/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15 vrk Malediiveillä. Oltiin häämatkalla, joten tekemisen puutetta ei ollut eikä muutakaan puutetta. Tykkäsin paikasta, meillä oli oma mökki veden päällä. Snorklattiin, käytiin valassukellusretkellä, melottiin ,uitiin, käytii. kalastamassa jne. Ja ihan vaan lekoteltuun, syötiin, luettiin kirjaa aurinkovarjon alla. Mutta mitä nyt kukakin haluaa. Laskettelu-, alppi- ja vaellusreissut me tehdään sitten eri ilmansuuntaan.

Vierailija
13/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malediivit tai Seychellit. Mauritiuskin käy. Ihan sama mikä, vaikka arpomalla.

Ei ole sama. Malediivit ja Seychellit pelkkää aurinkorantaa. Mauritiuksella monipuoliset maisemat ja monenlaista kulttuurista katsottavaakin.

Vierailija
14/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne molemmat ole jo veden alla?

Vierailija
15/15 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

She sells seashells in Seychelles.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän