Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
6961/9842 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.

Reetukin laulaa takaa taas ja ilman pazkan hajua.

Vierailija
6962/9842 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä haisi vaniljaseksiasennossakin perseen ja pierun yhdistelmälle. Totesin hajun koko kropassa. Se oli slut pikaisesti. Keksin jonkun muun syyn kotikasvatukseni vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6963/9842 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan täälä vetänyt kamelia?

Vierailija
6964/9842 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.

WTF?! Ihana mies. Mikään ei ole parempaa kuin kolmas tai neljäs orgasmi jossa tunnetta tulee kolmesta kohdasta eikä vähiten miehen nuoleman pyllyreiän kohdalta.

Vierailija
6965/9842 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vartalo näytti ihan hyvältä vaatteet päällä, mutta nähtyäni hänet alasti, tiesin että tämä homma oli tässä.

Lopetin tämän jälkeen tapailun hienovaraisella valkoisella valheella, en siis kertonut todellista syytä miksi kiinnostukseni katosi.

Näinhän se on usein miestenkin kanssa, vaatteet päällä ihan ok, ilman vaatteita niin ei olekaan niin ok vartalo. Loukkaantuvat vielä kun ei kerro syytä miksi ei viitsi enää tapailla.

Miehet monesti kuvittelee, että vain heillä on oikeus arvostella naisen vartaloa, mutta että vastaavaa arvostelua ei tapahtuisi toisin päin. Näinhän se ei ole, vaan vaikka naisilla muuten ehkä muut asiat keskimäärin merkkaakin enemmän, niin silti seksuaalisessa kiihottumisessa todellakin on sillä väliä, mitä sieltä miehen vaatteiden alta paljastuu. Itselläkin yhden tapailumiehen kanssa oli vähän siinä rajalla, että oliko sitä dadbod-rasvaa liikaa siihen, ettei mua alkaisi ällöttää.

Vierailija
6966/9842 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humoristimies keksi kaikenlaisia "hauskoja" piloja. Piilotti tavaroitani, lauloi häiritsevästi ja kutitti puhelimeen puhuessani, leikki imaamihuutoja parvekkeella ja kaikkea sellaista. Oli aika lähteä eri teille.

Vierailija
6967/9842 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit olivat torikahvilassa ja oli tosi lämmintä jo varhain aamupäivällä, minulla oli punainen toppi ja ihonmyötäinen musta trikoohame. Mies ihmetteli olenko tulossa suoraan baarista kun minulla on "bilevaatteet". Täta asiaa pohti niin kauan ja niin kovaan ääneen  että join kahvini parilla huikalla, kiitin seurasta ja lähdin. Laittoi perään vielä viestiä että on tallentanut numeroni nimellä "biletyttö", kehotin poistamaan numeron samantien.

Vierailija
6968/9842 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei antanut minun nuolla anustaan

Vierailija
6969/9842 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko kuitenkin dildottaa?

Vierailija
6970/9842 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humoristimies keksi kaikenlaisia "hauskoja" piloja. Piilotti tavaroitani, lauloi häiritsevästi ja kutitti puhelimeen puhuessani, leikki imaamihuutoja parvekkeella ja kaikkea sellaista. Oli aika lähteä eri teille.

Oliko eunikkiki?

Vierailija
6971/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenyt tätä ketjua alusta alkaen, sivu kerrallaan ja luin sivuun 206 asti.

Miten ihmeessä jotkut aivan kirjaimellisesti samat kommentit toistuu joidenkin kymmenien sivujen jälkeen?

Eikä niin, että joku typerä jankkaaja olisi ne laittanut, vaan niin että tulee ihan deja vu kun niitä kommentteja on useita peräkkäin, suunnilleen muistaa jo sen järjestyksen ja ne samat on ollut peräkkäin jo joskus pari vuotta sitten eli kymmeniä sivuja aiemmin?

Jossain muussakin pidemmässä ketjussa huomasin samaa.

Vierailija
6972/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenyt tätä ketjua alusta alkaen, sivu kerrallaan ja luin sivuun 206 asti.

Miten ihmeessä jotkut aivan kirjaimellisesti samat kommentit toistuu joidenkin kymmenien sivujen jälkeen?

Eikä niin, että joku typerä jankkaaja olisi ne laittanut, vaan niin että tulee ihan deja vu kun niitä kommentteja on useita peräkkäin, suunnilleen muistaa jo sen järjestyksen ja ne samat on ollut peräkkäin jo joskus pari vuotta sitten eli kymmeniä sivuja aiemmin?

Johtuu siitä että jotkut autistit ovat jääneet mielessään kokemaansa jumiin ja käyvät sitten tasaisin väliajoin siitä purkautumassa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
6973/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että jotkut autistit ovat jääneet mielessään kokemaansa jumiin ja käyvät sitten tasaisin väliajoin siitä purkautumassa uudestaan ja uudestaan.

Lue uudestaan mitä kirjoitin.

Vierailija
6974/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvia häppäreitä ei ole varmaankaan vielä mainittu?

Ei toi nyt voi olla mikään syy. Vehkeet ovat erilaisia miehillä ja naisilla. Entä sitten? Olen mies. 

Vierailija
6975/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.

Ei siinä ole mitään epämielyttävää, kunhan paikat on puhtaat. Kivaa molempiin suuntiin. 

Vierailija
6976/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ollut innoissani, jos joku pyytämättä nuolee. On karvaton ja puhdas. 

Vierailija
6977/9842 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvia häppäreitä ei ole varmaankaan vielä mainittu?

Ei toi nyt voi olla mikään syy. Vehkeet ovat erilaisia miehillä ja naisilla. Entä sitten? Olen mies. 

Älä nyt, tossa pari sivua aiemmin joku kertoi jättäneensä naisen naisen ejakulaation vuoksi. On se, kun uskalla enää nauttia ollenkaan, kun kaikki käy syyksi. :D

Vierailija
6978/9842 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä erittäin likainen auto sisältä, takapenkki täynnä krääsää ja ihan roskikseen kuuluvaa tavaraa. Likaisia jalkineita jne. Jos miehellä koira, lopputulos vieläkin pahempi.

Autoa ei sinänsä tarvitse edes olla, mutta tuo yllämainittu on yleensä huono enne.

Vierailija
6979/9842 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle moottoripyörä tärkein asia koko maailmassa.

Vierailija
6980/9842 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiseläkeellä parikymppisestä ollut, raha-asiat sössinyt adhd-tuuliviiri. Ylipainoinenkin oli ja märältä koiralta haisevat rastat päässä. Syy miksi  kestin sen aikaa, että suhdetta saattoi sanoa seurusteluksi oli taidot suuseksin saralla ja se, että tyytyi tuohon.  Ei ikinä  vongannut seksiä eikä pahastunut, kun passitin nuolentasesson jälkeen kotiinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän