Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Jos itsellä on niin kova ikävä toisen luo, että itku tulee, ja toinen miettii vain, että miten päästä minusta eroon.
Ei vaan jaksanut enää märistä.
Minut on jätetty kun olen ollut liian kiltti.
Yhden jätin, kun meinasin kuolla.
Yhden jätin kun ei vaan natsannut. Instan perusteella olin aivan myyty erääseen tuttuun. Kuvat oli hienoja ja mies oli komea ja kuvauksellinen. Luonnossa puhelias ja kohtelias. Lievä ylipaino ei olisi haitannut, mutta...kerran haisi ihan oikeasti ihmispaskalle. En tiedä oliko jäänyt suihkut välistä alushousujen vaihtoineen, eikä kyllä kiinnostanut tietääkään. Paljastui myös täysin rahattomaksi vaikka instassa selkeästi näytti, että rahaa on. Onneksi tapailu jäi vain juttelun tasolle.....
Pinnallisuus ja kulissien ylläpitäminen joka oli exälle kaikki kaikessa, että muut luulisi kaiken olevan kuten hän esittää/sanoo.
Viikset.
Inhoan miesten naamakarvoja ja siksi.
Hävitin osoitelapun vahingossa seurustelun alussa. Siinä myös puh.nro.
Miehen puoluekanta paljastui. Hän äänesti vasemmistoa ja minä olen niin oikealla kun voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli lihava ja omisti isot miestissit jotka sitoi jonkinlaisella liinalla piiloon,oli järkytys kun otti paidan pois ja näin ne sidotut rinnat..
Äänikin oli kimeä kuin olisi äänenmurros ja nenästä tippui hikeä.
Ihme hiippari. Seksiä meillä ei ollut kertaakaan kun mies ei vain sytyttänyt enkä kai minäkään, häntä kun ei yrittänyt mitään. Pussattiin kyllä.
En oikeastaan edes tajua miksi tapasimme useita kertoja ja kävimme Ikeassakin yhdessä.
Selvästi oli transnainen tämä sinun poikakaverisi! He sitovat tissit piiloon kunnes pääsevät niistä pysyvästi eroon. Siksi ei halunnut petipolkkaakaan, tiesi mitä löytäisit housuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopetit tapailun, 345 sivua miesten itkuvinkua peräaukon perään. Miten ois jos työntäisitte peniksenne vuorotellen toistenne peräaukkoihin jos maailmanne pyörii peräaukon ympärillä?
Sanoo pimeässä lähetyssaarnaaja asentoa vaativa.
voi hellanduudelis kun et saa edes noin
Nainen oli tekopyhä feministi.
Ei pystynyt vakaviin tai syvällisempiin keskusteluihin. Joko vastasi emmä tiiä/ihan sama tai väänsi vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavan naisen jiistiltä haiseva olemus tappaa seksin välittömästi.
Jaa jaa, sellasta sitten sinulla. Itse olen lihava nainen mutta hyvin kaunis. Kuule kyllä päät kääntyy edelleen kaupungilla vaikka olen jo yli 40.
Olen pahoillani, mutta ulkonäöstäsi ei ole kyse, vaan juurikin hajusta. Lihavilla on aina niitä poimuja, joihin kertyy rasvaa ja likaa, joka eltaantuu ja haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa, sellasta sitten sinulla. Itse olen lihava nainen mutta hyvin kaunis. Kuule kyllä päät kääntyy edelleen kaupungilla vaikka olen jo yli 40.
Olen pahoillani, mutta ulkonäöstäsi ei ole kyse, vaan juurikin hajusta. Lihavilla on aina niitä poimuja, joihin kertyy rasvaa ja likaa, joka eltaantuu ja haisee.
Ei todellakaan kerry 🤣🤣🤣 Ellet tarkoita ihan perustissihikeä, jota on kaikilla isorintaisille naisilla kokoon katsomatta. Taitaa olla sulla ihan oma päänsisäinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jiistimieskö" se siellä runoilee? Kuule ei ne mt-ongelmatkaan mitään siistejä juttuja ole neuroottisten painonvahtijien kohdalla. Elämä näyttää olevan tosi raskasta läskivihaajalle.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Anoppi pakotti, jos näkee mun pussaavan vielä kerran muita miehiä, kun hänen poikaa niin en ole enää tervetullut heille.
Miehellä oli edellisestä liitosta 4v poika joka käytti vielä vaippoja mutta sai ne pois ja sitten pissaisia vaippoja oli pitkin poikin, kerran poika pyysi maksamakkaraa ja mies antoi tälle puolikkaan maksamakkarapötköstä jota poika sitten mussutti kulkiessaan ympäri asuntoa. Eikä käynyt pesemässä käsiä. Pojalla oli oma huone ja mies nukkui sohvalla, kun heillä oli ollut oksutauti ja sohva oli mennyt pilalle haki facen roskisrthmästä uuden ja olin mukana, semmoinen kuistilla ollut homeelle haiseva sohvanraato ja mies raahasi sen tyytyväisenä olohuoneeseen että hän nukkuu tässä! Sitä hemmetin sohvaa ei edes saanut levitettyä ja silti mies olisi halunnut minut viereensä yöksi. Miehen hiuksetkin alkoivat haista pahalle uuden nukkumapaikan vuoksi ja seurustelun loppupuolella mies kärsi kutisevista pateista sekä tukkoisesta nenästä. Sillä on varmaan vieläkin se sohva. Toivottavasti poika sentään on päässyt vaipoistaan kun on nyt jo ylä-aste ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Voihan sitä aina suorittaa lihavuusleikkauksen🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopetit tapailun, 345 sivua miesten itkuvinkua peräaukon perään. Miten ois jos työntäisitte peniksenne vuorotellen toistenne peräaukkoihin jos maailmanne pyörii peräaukon ympärillä?
Olet ymmärtänyt ihan väärin miten homma toimii.
Tarkoitus on, että se miehen pulikka laitetaan siihen naisen etupuolella olevaan aukkoon. Ja sitten sellaista eestaas liikettä sopivassa määrin.
Peräreikä on kakkausta varten.