Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
- Aikuinen mies ei syö mitään vihanneksia tai hedelmiä "koska ne on pahoja"
- Elämänkoulun käynyt, ei koulu kiinnostanut ja myöhemmin ei työntekokaan kiinnostanut.
- Ei halua käydä töissä, koska joutuisi maksamaan edellisen suhteen lapsista elatusmaksuja (major red flag)
- Yhteydessä kohtaan 2, sivistymätön. Mistään yhteiskunnallisista asioista ei voida puhua, ainoat mielipiteet ovat rasistisia
- Ei osaa sanoittaa tunteitaan. Ei osaa kertoa jos ahdistaa/masentaa/vituttaa/iloitsee, lääke kaikkeen on tapauksesta riippuen joko urheilu tai juominen (kumpikin ääripää huonoja)
- Rahankäyttö. Joko rahaa ei ole oikeasti (ei voi käydä töissä) tai sitten sitä ei haluta käyttää. Kohdan 3 mies ylpeili sillä, että käyttää kaikki rahat vain itseensä, ei koskaan osta kenellekään mitään (ei myöskään lapsilleen). Jos taas rahaa on, mutta pihistellään niin ettei voida lähteä esim. yhdessä reissuun
- Ei koskaan kysy mitä minulle kuuluu (ei ole minusta kiinnostunut)
- Tökerö käytös - ei ole kohtelias (esim. keskeyttää toiset jatkuvasti, pilkkaa muita)
- Naisten naurattaja - näiden huumoriveikkojen on helppo löytää uusi nainen, eivät koskaan sitoudu keneenkään (pettävät myös jatkuvasti)
- Huono suutelija - yritin pitkään sietää, mutta ei vaan sytyttänyt millään tasolla. Ei osannut suutaan käyttää muuhunkaan
- Alkoholi - jos jatkuvasti pitää lipittää kaljaa ja kerryttää sitä keskivartaloon. Kaapit täynnä tyhjiä tölkkejä. Tämä tapaus muuttui myös humalassa erittäin epämiellyttäväksi ja ahdistavaksi - siis joka viikonloppu
Sinkkuna 8 vuotta
Vierailija kirjoitti:
- Elämänkoulun käynyt, ei koulu kiinnostanut ja myöhemmin ei työntekokaan kiinnostanut.
- Ei halua käydä töissä, koska joutuisi maksamaan edellisen suhteen lapsista elatusmaksuja (major red flag)
- Yhteydessä kohtaan 2, sivistymätön. Mistään yhteiskunnallisista asioista ei voida puhua, ainoat mielipiteet ovat rasistisia
- Ei osaa sanoittaa tunteitaan. Ei osaa kertoa jos ahdistaa/masentaa/vituttaa/iloitsee, lääke kaikkeen on tapauksesta riippuen joko urheilu tai juominen (kumpikin ääripää huonoja)
- Rahankäyttö. Joko rahaa ei ole oikeasti (ei voi käydä töissä) tai sitten sitä ei haluta käyttää. Kohdan 3 mies ylpeili sillä, että käyttää kaikki rahat vain itseensä, ei koskaan osta kenellekään mitään (ei myöskään lapsilleen). Jos taas rahaa on, mutta pihistellään niin ettei voida lähteä esim. yhdessä reissuun
- Tökerö käytös - ei ole kohtelias (esim. keskeyttää toiset jatkuvasti, pilkkaa muita)
- Naisten naurattaja - näiden huumoriveikkojen on helppo löytää uusi nainen, eivät koskaan sitoudu keneenkään (pettävät myös jatkuvasti)
- Huono suutelija - yritin pitkään sietää, mutta ei vaan sytyttänyt millään tasolla. Ei osannut suutaan käyttää muuhunkaan
- Alkoholi - jos jatkuvasti pitää lipittää kaljaa ja kerryttää sitä keskivartaloon. Kaapit täynnä tyhjiä tölkkejä. Tämä tapaus muuttui myös humalassa erittäin epämiellyttäväksi ja ahdistavaksi - siis joka viikonloppu
Sinkkuna 8 vuotta
Tässäpä kiteytettynä samat havainnot, ei vaan pysty.
Sinkkuna 5v
Mies söi tasan kahta eri ruokaa:
Makaronimössöä jota myös pääkallopadaksi kutsutaan tai kalapuikkoja ja juustopastaa pussista. Leipänä kelpasi pelkkä paahtoleipä.
Myös energiajuomaa joi ihan älyttömästi ja korvasi jopa aamukahvin sellaisella.
Oli seksihullu,koko ajan olisi pitänyt käydä pikaisilla jossain tai minun vetää häneltä käteen. Oikeasti, esim. Hesessä olisi halunnut ettå käydään nopeasti vessassa panolla ja autossa koetti vetää kättäni haaroihinsa.
Kaikki suhteet kuulemma kaatuneet siihen kun naiset ei halua.
Joo,kumma kun vessaseksi ilman esileikkiä ei nappaa..
Vierailija kirjoitti:
Mies söi tasan kahta eri ruokaa:
Makaronimössöä jota myös pääkallopadaksi kutsutaan tai kalapuikkoja ja juustopastaa pussista. Leipänä kelpasi pelkkä paahtoleipä.
Myös energiajuomaa joi ihan älyttömästi ja korvasi jopa aamukahvin sellaisella.
Oli seksihullu,koko ajan olisi pitänyt käydä pikaisilla jossain tai minun vetää häneltä käteen. Oikeasti, esim. Hesessä olisi halunnut ettå käydään nopeasti vessassa panolla ja autossa koetti vetää kättäni haaroihinsa.
Kaikki suhteet kuulemma kaatuneet siihen kun naiset ei halua.
Joo,kumma kun vessaseksi ilman esileikkiä ei nappaa..
On kyllä tosiaan mysteeri, että naiset eivät ihan hyvää hyvyyttään haluaa seksiä, jossa vaan mies saa orgasmin minuutissa :D Selkeesti naisissa vika, ovat niin seksirajoitteisia lol.
Naikkosen mielenterveysongelmat äityivät pahemmiksi kuin omani, joten kierrätykseen meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuisella miehellä elämä ihan palasina, perusasiat levällään ja vaiheessa rankan eron jälkeen.
Jos mies pelkää kaikenlaista mm pimeetä, korkeita paikkoja, lentämistä, ahtaita ja suljettuja paikkoja.
Jos miehen psyyke jäänyt 13v tasolle eikä osaa ollenkaan asettua toisen asemaan, eikä ottaa muita huomioon tai
ymmärrä sanojensa /tekojensa vaikutusta muihin.
Jos miehellä mt ongelmia, eikä saa yhtään auttaa itseään (aivojaan) ja elää niin että nuppi kestäisi.
Jos mies on vanhoillissovinistinen, lähes naisvihaaja (ainakin kiukkuisena ja väsyneenä).Niin mitäpä luulette, jatkoinko suhdetta?
Naisillahan on tapana pyrkiä pariutumaan aina ns. ylöspäin, eli etsitte automaattisesti itseänne tasokkaampia miehiä...
Nainen on aina miestå tasokkaampi. Nainen on valtava lahja, mies ei.
Eipä noita nyt niin hirveästi ole ollut. Yleensä riittää että en nyt vaan nähnyt innostuvani juuri sellaisesta ihmisestä. Mutta jos nyt herkullisimmista tapauksista halutaan mässäillä, niin
- Takertuvainen vasta eronnut. En halunnut sekaantua!
- Saamaton tyyppi, jolla oli kotona kaikki rempallaan ja tuntui olevan ylpeä siitä
- Tyyppi, jolle kelpasi että ollaan vaan kavereita. Juorusi runsaasti ystävättärilleen ja kertoi olevansa rakastunut.
- Muuten kiva tyyppi, jolle yhdyntä tuotti paljon kipuja ja jälkeenpäin surullisuutta
- Tyyppi, joka suri kahden vanhan on/off -suhteensa perään
Jos noita jotenkin pitäisi summata, niin usein minulle tuli fiilis että nämä olisivat tarvinneet ennen kaikkea terapeuttia eikä poikaystävää. Toisaalta, jos olisi ollut fiilis että joku olisi tuonut pöytään jotain innostavaa niin totta kai sellaisen kanssa voisi nähdä vaikka mitä vaivaa.
Minut taas on jätetty sen takia että oltiin eri aallonpituudella ja eri elämäntilanteessa, ja toisen kerran sen takia että olin suhteessa sisäänpäinkääntynyt. Päädyin naimisiin etsimällä fiksua ja tavallista tyyppiä, jonka kanssa ihastuttiin.
Numeron 6513 kertomus pisti epäilemään, että ollaan deittailtu samaa miestä!
Ekoilla treffeillä oli muuten normaali, mutta osoitti yhtäkkiä kauppahallin yleisövessaa ja kertoi nuss""ensa siellä exän kanssa ja miten semmoiset holistinaiset on parhaita kun kun niillä ei ole estoja.
Miksi tapasin tälläisen "aarteen" uudestaan? Hyvä kysymys. Mies ei ollut edes mitenkään komea. Karmea totuus kai on, että minulla oli tylsää ja siksi suostuin kun kutsui luokseen syömään. Oli tehnyt juurikin sitä pääkallo-pataa ja ruokajuomana oli sekamehua, itse tosin mies joi Monsteria (energiajuoma).
Ruuan jälkeen oli tarkoitus sekstailla mutta mies laukesi käteeni. Ei pyydellyt anteeksi eikä tarjoutunut hoitelemaan minua vaan makoili siinä onnellisena. Alkoi nyppiä niin että häivyin.
Myöhemmin törmäsimme sattumalta Kelan edessä ja perään tuli viestiä että jos olen vielä lähistöllä, voisimme tehdä treffit kirjaston vessaan. Jestas mikä hurmuri! Taitaa olla parempi että pysyy niissä "villeissä holistinaisissa"
Nainen paljastui Suomen suurimmaksi nettivainoajaksi, joka ihailee murhamiehiä ja on netissä 22h/päivästä. Kun näin skitsofrenian vuoksi annetut eläkepaperit, niin päätin lähteä meneen. Hygieniassa oli myös toivomisen varaa.
Sovin Tinderissä tapaamani miehen kanssa treffit terassille. Kun menin sovittuun aikaan paikalle, hän istui jo pöydässä kaljatuopin kanssa. Aivan ensiksi huomasin että hänellä on jalassaan punaiset salikengät. Kättelyn jälkeen hän sanoi että käy hakemassa tiskiltä itelles juotavaa. Tiesin heti siis ettei tästä tule mitään.
Ekalla tapaamisella n 15 min jälkeen muijan käsi mun housuissa. En ollut varautunut siihen
Kengät oli kyllä kauheen tärkee huomio
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna 8 vuotta
Tämä osui ja upposi!! Lisään vielä että mies on täysin kykenemätön ymmärtämään minun rakkauttani lapsiin ja lastenlapsiin, vaikka minä huolehdin hänen perheestään.
Sinkkuna pysyn.
Lopetin seurustelun toisen kanssa,kun tapasin rakkaani,omani. 44v onnea takana. Ei muuta voi,kun syttyy se ainoa rakkaus,jota olen tuntenut. En tiennyt rakkaudesta mitään ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on toisen lapsia mukanaan vetää.Niin on jo luomisessa säädetty,mies ja vaimo omat lapset,ei käenpoikia. Onhan kyllä niin avaria ja hyviä ihmisiä,että pystyvät omikseen ottamaan vieraan lapsen. Sellaisen miehen näin,poikamiehenä meni naimisiin ,vaimon kahta lasta vaali. Kun tuli töistä, lapset juoksivat luo ja tarttuivat polvimutkiin ja kimittivät: isä tuli! Isä tuli! Sydämeni iloitsi ja kiitin Taivaan Isää sydämessäni. Itse olen lapsia hoitanutkin,omia ei ole täällä maan päällä.
Sinkkuna 8 vuotta
Tämä osui ja upposi!! Lisään vielä että mies on täysin kykenemätön ymmärtämään minun rakkauttani lapsiin ja lastenlapsiin, vaikka minä huolehdin hänen perheestään.
Sinkkuna pysyn.
Lopetin parin kuukauden seurustelun (olen 44,mies 48)
-Erektiohäiriö,joka ehkä 3. kerta onnistui järkyttävämän nylkkimisen jälkeen (oli niin pieni tosin että ei sattunut).
-Oli pitkä,mutta ei leukaa eikä takapuolta.Näin kylppärissä Saxenda-injektiokynän,oli laihduttanut lääkkeellä tekemättä mitään muuta=Roikkuvaa löysää tavaraa riitti muuallakin kuin alakerrassa
-Työkseen oli pääluottamusmies.Käytännössä työpäivät koostuivat "rupatteluista"etänä tai pitkin Suomea myymälöissä=Yöpyi jatkuvasti hotelleissa firman laskuun-otti niistä pisteet itselleen-ja kuvasi 20 otosta päivässä hotellista ja ruoasta sekä omasta,leuattomasta naamastaan.
-Lääppi jatkuvasti ihan pakkomielteisenä,jouduin tönimään pois.Outo tapa huomioiden että ei ollut kykenevä kuitenkaan loppupeleihin
-Pihi
Muistan nuorempana, kuinka nainen puhui
treffeillä jatkuvasti isästään ja äidistään.
Mietin silloin, oliko tuo naisen napanuora
vielä irronnut ja itsenäistymisprosessi
vielä kesken. Ymmärrän toki, että perhe
on meille kaikille tärkeä.
Mies oli minua paljon lyhyempi. Tulin treffeille olettaen ettei lyhyet miehet n.99% tapauksia swaippaa oikealle itseään pidempää naista. Kokeilin kuitenkin koska hän oli mukava nähdä 2 kertaakin, mutta en yksinkertaisesti tuntenut miestä kohtaan vetoa, kun oli niin epäluonnollinen olo olla pienen miehen kanssa. Olen itse 171cm ja mies taisi olla silmämääräisen arvion mukaan 165cm.
Harmitti paljon että olisi kertonut pituutensa etukäteen, etenkin kun yhdessä keskustelussa mainitsin oman pituuden, ja hän sanoi että en ole liian pitkä - no tyhmänä oletin siitä että mies olisi pidempi kun sanoi että en ole liian pitkä. Mutta tyhmänä ei saisi olettaa ja luulla jos ei tasan tiedä.
Epäsuosittu mielipiteeni on, että niissä miehissä on jotain outoa joita ei haittaa että nainen on pidempi. Itselle tulee olo että jos on suurempi kuin mies, on ihme punkero vaikka olisi hoikka. Seksi ei tunnu hyvältä kun tuntuu että hajotanko miehen omalla painollani. Ja sitten sekin että kun pitää rajusta seksistä, miten pieni mies saisi minuun mitään otetta kunnolla.
Itseä ihmetyttää ihmiset jotka kauhistelee että pituuden merkitys on pinnallista - tuleeko todella yllätyksenä???
Tämmöst raadollista tää on.
Se, että mies vie oma-aloitteisesti keskustelua alkoholiin esimerkiksi seuraavin keinoin:
-kun mies alkoi selittää, miten pitkään hän on ollut juomatta ja miten kaikki menee hyvin, kunnes jotakin tapahtui, ja nyt hän taas juo.
-se kun mies alkoi selittää ensitapaamisella ,että hän ei ole juonut pitkään aikaan alkoholia.