Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Nainen halusi tietää minusta lähes kaiken, mutta ei halunnut kertoa itsestään juuri mitään.
Mies oli olevinaan kohtelias mutta välillä suusta pääsi sammakoita tyyliin exäniKIN oli sairaalloisen lihava. Olin ainut paikalla oleva hänen lisäkseen, joten kuka muu on sairaalloisen lihava?
Puhui muutenkin todella rumasti existään, yks oli juoppo ja toinen petturi, ja me siis vasta muutaman kerran tavattu. Koska en haluaisi että minusta puhutaan samaa tyyliin niin tapailu jäi. Todennäköisesti mä olen sitten sen perusteella seuraavalle naiselle tarinaa kerrottaessa pihtari.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli niin lyhyt hame että persus vilkkui ja jalat olivat täynnä huonosti tehtyjä tatuointeja vailla logiikkaa. Hihaton paita paljasti vanhat viiltelunarvet käsissä, Päässä oli neulottu kärpässientä esittävä myssy joka lörpsähteli pitkin olkapäitä. Myssyn alta pilkistivät homeen väriset rastat. Iho kukki ja silmäpussit olivat kuin lihapiirakat. Meikkiä ei ollut yhtään. Puri kynsiä ja poltti ketjussa. Halusi mennä näköalatornin luo korkealle mäelle juomaan kaljaa. Ensin kertoi olevansa työtön, sitten työkyvyttömyyseläkkeellä. Kaksi lasta jotka asuivat isällään.
Ja oli 44vuotias, ei 14.
Kuulostaa yhdeltä sekä Mikkelissä että Lahdessa vaikuttaneelta bimuijalta joka varasti mun masennuslääkkeet. Kannattaa pysyä kaukana.
muija alkoi nalkuttamaan ja ei ottanut suihin enää. ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
T: M40
Amatööri.
Ei sulla puhelinnumeroa ole tallessa?
Olen masentunut itsekin joten en pidä mielenterveyden häiriötä seurustelun estävänä juttuna. Mutta eräs nainen oli jo vähän liikaa!
- Pissaili yskiessä ja nauraessa alle,syytti synnytyksiä siitä. Oli kahden äiti. Ja kun sanon pissasi niin tarkoitan että sitä tuli kunnolla, housutkin kastui. Minulla myös synnytyksen jälkeen lirahteli yskiessä muttei ikinä niin, että olisi farkut märkinä!
-Hampaat olivat huonossa kunnossa,joitain oli poistettu ja loput vinksallaan ja hammaskiven peitossa. Niitä varmaan särkikin kun söi selkäsärkyyni tarkoitetut kolmiolääkkeet ja puolusteli että hammasta vihloo.
- Suihkutti hajuvettä haaroväliinsä, siis pikkuhousuihin.
- Meikkasi kaupassa testereillä.
- Kun kävi luonani suihkussa jätti likaiset vaatteet lattialle ja meni omin lupineen etsimään kaapistani vaihtovaatteita.Eikä meinannut palauttaa! Yhtä hupparia en ole vieläkään saanut takaisin.
- Kun tein ruokaa ja tarjosin hänellekin niin meni seisomaan hellan eteen ja söi suoraan kattilasta.
- Asunto oli todella epäsiisti,en itsekään ole himosiivoilija mutta hänellä on 2 kissaa ja ne hiekkalaatikot haisi minkä lisäksi kissanhiekkaa kulkeutui sukissa pitkin asuntoa
- Tissutteli olutta,ei ollut niin humalassa että olisi pistänyt silmään mutta joi lähes koko ajan.
- Käänsi sätkiä ja niitä puruja oli sitten joka paikassa. Kotonaan poltti vessassa ja koetti samaa myös luonani.
- Yritti koko ajan tehdä minulle fritsuja, tässä iässä ei enää innosta.
- Puhui unissaan,kiva oli herätä kun vierestä kuului " NO V""TU HEVONEN!"
- Tappeli ex-miehensa kanssa puhelimessa lastensa asioista. Ja lapset olivat tyyliin 17v ja 15v,eivät mitään pikkukoululaisia.
Ja ennenkuin joku kysyy.. nuo asiat selvisivät tipottain kun tapailu eteni. Ei nainen ensitreffeillä pissanut housuun tai mitään.
Ja hän oli kaunis, melkein missiainesta(jos hampaita ei lasketa). Pikkukaupungin bissenä toinen bisse, vieläpä nätti on lottovoitto. Aina syytetään että miehet katsoo vaan naamaa mutta kyllä me naisetkin halutaan nätti tyttöystävä :D
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen suhde päättyi sen jälkeen kun oltiin asuttu avoliitossa n. puolitoista vuotta.
Nainen käytti jatkuvasti kaikki rahansa erilaisten sisustusjuttujen parissa, kun piti sitten maksaa laskuja niin se rooli jäi minulle. Hän maksoi puolet vuokrasta ja minä kaiken muun. Siinä kohtaa sain tarpeekseni kun olisimme todella tarvinneet uuden vuoteen, vanha oli raahattu minun vanhasta asunnosta ja oli jo todella iäkäs. Sovimme että maksamme tämän vuoteen yhdessä, kävimme kokeilemassa mieleisin ja tilasimme sen osamaksulla. Kun lasku tuli, ei hän taaskaan osallistunut sen maksuun, vaan minulle se jäi. Syyksi sanoi ettei hänellä nyt ollutkaan rahaa. Oli kuitenkin näköjään ollut rahaa uuteen käsilaukkuun, kalliin brändin päiväpeittoon ja koristetyynyihin. Ja tämä oli siis vaan esimerkki, vastaavaa oli niin paljon muutenkin.Nyt olen tyytyväinen että lähin, ennenkuin asuntosäästöni olisi nekin menneet hänen elämäntapansa ylläpitämiseen yksipuoleisella sopimuksella.
Sänky osamaksulla? Miten persaukinen olet? Kuulostat ihan naispelolta, joka keksii näitä juttuja.
Mies oli rapajuoppo ja juoksi vieraissa.
Tavattiin netissä. Alkoi saamaan raivonpuuskia jos en vastannut hänen meileihinsä kahdessa tunnissa niiden lähettämisestä. Jos jo tässä vaiheessa näin vaiketa ja kontrolloivaa, vaativaa, miten sitten jatkossa ? -Pistin poikki jo varhaisessa vaiheessa, ennen treffejäkään. Ei kukaan aikuinen ihminen voi elää vain toista ihmistä varten ja yksipuolisesti mennä vain toisen osapuolen tahdon ja aikataulujen mukaan.
Hyvä ja terve parisuhde perustuu molemminpuoliseen kunnioittamiseen ja arvostamiseen, siihen että asioista ja toimintatavoista sovitaan yhdessä ja tasapuolisesti 50/50 -periaatteella.
Olin ensimmäistä ja ehkä viimeistä kertaa rakastunut, naiselta sai vähemmän vastakaikua omille lämpimille tunteille, kun pakastearkulta tai jääkaapilta.
Nainen veteli hyöteisten raajoja irti huvíkseen.
Lupasi maksaa ostamani jäätelön takaisin. Puoli vuotta odotin vaan ei maksanut. Heippa.
Naisella tais lykätä psykoosia päälle, käytös oli kyllä niin erikoista. Pelästyin, ja pakenin, vaikka olin ihastunut. En silloin tiennyt psykoosi-sairauksista mitään, myöhemmin tutustuin aiheeseen. Onneksi naisen ystävät ilmeisesti tiesivät sairaudesta.
Miehellä oli pakaraan tatuoitu erittäin realistinen pil""u. Toisteli hekottaen "se on persp""u" ja turhautui,kun en tajunnut vitsiä.
Keräili Monster-energiajuomatölkkejä.
Poltti tupakkaa ikkunasta.
Tuntui että mies on 14 eikä 40.
Hermanni söi vain kananugetteja. Usein veteli povitaskustaan kylmänä.
Kyllästyminen. Tylsistyminen. Vaihtelun halu. Vapauden kaipuu. Onhan näitä.
Kapea sänky riittää, siinä voi olla päällekkäin...
Liian uskovainen nainen . Yritti kenties "pelastaa ja parantaa" sieluni. Harmi, ensimmäinen ja viimeinen "sielunsukulainen" jonka olen tavannut.
En ole koskaan hatkoja antanut muusta kuin kiinnostuksen puutteen takia.
Syitä siihen, miksi ei ole kiinnostanut, on sitten monia.
Viimeinen suhde päättyi sen jälkeen kun oltiin asuttu avoliitossa n. puolitoista vuotta.
Nainen käytti jatkuvasti kaikki rahansa erilaisten sisustusjuttujen parissa, kun piti sitten maksaa laskuja niin se rooli jäi minulle. Hän maksoi puolet vuokrasta ja minä kaiken muun. Siinä kohtaa sain tarpeekseni kun olisimme todella tarvinneet uuden vuoteen, vanha oli raahattu minun vanhasta asunnosta ja oli jo todella iäkäs. Sovimme että maksamme tämän vuoteen yhdessä, kävimme kokeilemassa mieleisin ja tilasimme sen osamaksulla. Kun lasku tuli, ei hän taaskaan osallistunut sen maksuun, vaan minulle se jäi. Syyksi sanoi ettei hänellä nyt ollutkaan rahaa. Oli kuitenkin näköjään ollut rahaa uuteen käsilaukkuun, kalliin brändin päiväpeittoon ja koristetyynyihin. Ja tämä oli siis vaan esimerkki, vastaavaa oli niin paljon muutenkin.
Nyt olen tyytyväinen että lähin, ennenkuin asuntosäästöni olisi nekin menneet hänen elämäntapansa ylläpitämiseen yksipuoleisella sopimuksella.