Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä perseensilmässä on niin kiehtovaa miehille? Miksi joka reikään yritetään saada pakkomielteisesti tungettua jotain? Mikseivät miehet sitten yleensä itse kuitenkaan halua mitään työnnettävän omaan takapuoleensa? Ei se naisillekaan ole luonnollinen paikka tunkea mitään, sieltä tulee luonnollisesti vain ulos tavaraa.
Nainen on täynnä reikiä, reikä ku reikä.
Vierailija kirjoitti:
Pyhät sätkävehkeet, elämä tuntui pyörivän sen ympärillä on että on rizloja ja puruja ja että ulos lähtiessä ovat varmasti mukana. Sormetkin oli ihan keltaiset. Söi myös huonosti, kylmiä mikropitsoja ja muroja. Lippiskin väärinpäin päässä kuin olisi 15v. Eikä kyllä ollut, 35v. En kauan jaksanut katsella.
Mies vai nainen.
Se meni naimisiin toisen kanssa, niin ajattelin, että antaapa olla sitten, pidä kioskis.
Tatuointi naisella on turn-off.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä moottoripyörä, joka oli kuin joku uskonto. Kävi myös laittomasti polttamassa kumia Tampereella Polunmäenkadulla ja Ruskontiellä.
Moottoripyörä antaa kyllä niin idioottimainen kuvan miehestä.
Ja naisesta!
Vierailija kirjoitti:
Ei se pökkäsemistä estä, mutta eipä tatuoitua naista vakavasti tule ajateltua.
Vierailija kirjoitti:
Se meni naimisiin toisen kanssa, niin ajattelin, että antaapa olla sitten, pidä kioskis.
😆 sama täällä,
piti koko nuoruuden pikkusormensa ympärillä, joutui....huom joutui puolipakotetusti ja sen 2.vaihtoedon omatoimisen junailun johdosta naimisiin toisaalle ja sithän mä päätin että mä jätin hänet koska en viimemetreillä enää suostunu hänen pelinappulakseen.
Terkkuja vaan sinne!
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut / halunnut olla suhteen arkkitehti, organisaattori, sirkustirehtööri, perässävetäjä, lompakko sekä toisen ihmisen miellyttäjä, passaaja, palvelija ja mielialan kohottaja.
Ihan ku mun edellinen suhde.
Lisäksi en voinut käsittää miten jo kohta viiskymppisen pitää alottaa aikuisessa suhteessa heti joku ihme arvovaltataistelu ja vihjailu kumpi tässä nyt on kumpi ja kuka on perheen pää ja luomakunnan kruunu.
Jatkuvaa mies - nais maaottelua ja sovinistista vitsailua.
Siis whaaaaat?
Tuli mieleeni suhde jossa olin noin 20 vuotiaana. Ihan samoja tosi lapsellisia elementtejä.
Kuka haluaa miehen joka oikeasti sisimmässään vihaa naisia ja vain vaivoin pystyy peittelemään sen mutta tuon tuostakin se pursuaa ulos jossain puheissa, vitsailussa jne.
Kuka jaksaa keski-iässä sitä että kumppani on emotionaalisesti lapsen tasolle jäänyt (ja myös joskus tekemisissä ja puheissakin).
Kuka sietää sitä että toista pitää tetapoida kokoajan ja suhteen lähes kaikki elementit liittyy vain häneen.
Vierailija kirjoitti:
Tapailu loppu heti alkuun, kun "neiti" käveli länkisäärillä reidet toisiaan vastaan hankaten lihava vatsa pystyssä vastaan. Kuvissa näytti 20kg hoikemmalta. Hymyili nähdessään minut, mutta hymy hyytyi kun huomautin, että ootko omasta mielestä samannäköinen kuvissa, eihä sua meinaa tunnistaa. Kiittelin molempien ajan tuhlauksesta ja lähdin pois ennen kuin treffit ehti alkamaankaan. Jäi sinne tönöttämään ja ihmettelemään kuin virtahepo pamauksen kuullessaan.
Ikävästi puhut isokokoisesta ihmisestä, vaikka varmasti petyitkin kovasti. Ja ihan oikein oli mielestäni hänellekin asiasta sanoa, onhan tuo aikamoinen vedätys kyllä. En ymmärrä ihmisiä, jotka noin toimivat. Mutta oikeesti nyt, virtahevoksi kutsuminen!?! Nyt käytöstapoja opettelemaan, mars!
Vierailija kirjoitti:
Koska tyttöystävältäni loppui kiinnostus seksiin muulloin kuin hänen ovulaationsa aikana; hän oli silloin aivan kyltymätön, mutta muulloin hän oli täysin epäseksuaalinen ja haluton.
Tämä aiheutti niin ison ristiriidan, enkä pystynyt käsittelemään tätä asiaa lainkaan, joten otin ja lähdin. Harrastin eron jälkeen hänen kanssaan vielä muutaman kerran seksiä (hänen ovulaationsa aikana), ja viimeinen kerta oli todella ihanaa ja hirveää samaan aikaan - totesin lopulta, että vihaan häntä, ja blokkasin hänet kokonaan sosiaalisessa mediassa ja elämästäni lopullisesti.
Tämän jälkeen olen löytänyt oikean, aikuisen ja tasapainoisen suhteen, jossa itsekin olen aivan toisenlainen.
Ei kai tuon takia tarvitse toista vihata sentään? Vaikea kuvitella sun kykenevän aikuiseen ja tasapainoiseen suhteeseen, kun noin ikävästi toimit.
Vierailija kirjoitti:
Jäi yksi nuoruuden seurustelun yritys mieleen. Se oli vain jotenkin niin outo että en ole tähän mennessä oikein ymmärtänyt että mistä siinä oli kyse.
Kiinnitin siis huomiota yhteen ihan kivan näköiseen tyttöön opiskeluympyröissä. Yksissä juhlissa sitten tanssin hänen kanssaan ja homma meni heti siinä suuteluksi ja aika kiihkeäksikin. Tapailtiin siinä sitten melkein pari vuotta, joskus useammin ja joskus harvemmin. Koko sen ajan homma oli kuitenkin ihan kaverillista. Muutaman kerran vähän pussattiin tai halittiin mutta se oli aina minun aloitteestani eikä se tyttö ollut enää niin innostuneen tuntuinen, ei kuitenkaan torjunutkaan minua tai näyttänyt että se olisi ollut vastenmielistäkään. Silti halusi aina tavata uudestaan ja tuntui että esitteli kavereilleenkin minua poikaystävänään vaikka ei sitä suoraan minun läsnäollessani sanonutkaan.
Olihan meillä ihan hauskaa kaverina mutta jäi ihmetyttämään että mitä se minusta oikein haki ja mitä suhteestamme ajatteli. Tai oliko kiinnostunut enemmän naisista mutta ei uskaltanut sitä itselleen myöntää. Tosin olisinhan minäkin voinut pistää homman poikki mutta jotenkin olin niin lapsellinen että ajattelin että ehkä se siitä vielä.
No homma päättyi kun tapasin toisen tytön jonka kanssa homma lähtikin sitten ns. lentoon heti ensikerrasta ja tajusin millainen sen suhteen pitää oikeasti olla kun se toimii.
Heh, tuo naikkonen kuulostaa ihan itseltäni. Olen siis aseksuaali. Siinä vaiheessa, kun en vielä tiennyt aseksuaalisuudesta ja luulin, että olen vain (todella) hitaasti syttyvä, niin seurustelin yhden miehen kanssa vuoden eikä suhde suutelua lukuunottamatta edennyt mihinkään. Koskaan ei itselläni ollut sellainen olo, että olisin halunnut mitään enempää ja itseasiassa ei kiinnostanut suutelukaan, mutta tein sitä ihan aloitteellisestikin siksi kun "pitää tehdä". Lopulta laitoin suhteen poikki kun huomasin, että eihän se mihinkään etene ja aloin hyväksyä, että en vain ole "kuin muut" mitä tulee seksiin ja seurusteluun. Tuntui aika epäreilulta tuota miestäkin kohtaan niin parempi lopettaa.
Tuon suhteen jälkimainingeissa tajusin, että olen aseksuaali ja olen nyt täysin sujut asian kanssa. Tuohon aikaan sitä vain yritti olla "normaali", vaikka kyllä sisimmissään tajusi, että siinä lähinnä pakotti itseään johonkin, mikä ei tuntunut itselle luonnolliselta. Koko elämäni aikana en ole kokenut seksuaalista halua ketään kohtaan, mutta sitten tuli lähipiiriltä aina jotain "no kun se oikea osuu kohdalle" kommenttia, mikä ei auttanut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
tämä
Oli kokematon. Tämä olisi vielä voinut olla ok, mutta sitten kokemattomuuden syyksi paljastui mikropenis. Se oli jo liikaa. Tai liian vähän ehkä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
tämä
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako postailla tänne näitä pelkkiä IG-linkkejä, koska ne ei nykyään enää näy kirjautumattomille käyttäjille. Kaiken tietävä Meta -yritys on näin viisaudessaan päättänyt. Kännykällä surffaillessanne huomaamatta luovutatte kirjautumistietonne ja muut metatietonne (hehheh) ties mihin käyttöön.
Ottaa mieluummin vaikka kuvakaappaus ja sitten sen perään linkki niin tietää edes mihin asia liittyy.
En voinut sietää naista jolle kaikki oli valmiiksi suunniteltua , kirjaimellisesti oli koko elämä kaavailtu valmiiksi missä iässä on mitäkin tehty yms , kaikki oli valmiina kirjoitettu ylös ja viiden vuoden suunnitelmat tehtynä ja ajankohdat millon haluaa olla naimisissa yms
kuka elää näin ? robotti ?
Moottoripyörä antaa kyllä niin idioottimainen kuvan miehestä.