Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6221/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on kyllä kommentteja miesten impotenssista. Huolestuttavaa.

Aluksi minuakin huolestutti, mutta sitten kun tajusin, että 98% deittailevista muijista on ihan hirveän näköisiä ja käytöstavat puuttuu yleensä myös, niin aloin ymmärtää meisten potenssiongelmia.

Vierailija
6222/9847 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa tosi "tyhmältä" syyltä lopettaa treffailu, mutta silloin tuo häiritsi mun yöunia ja paljon. Eli olin treffaillut mukavan miehen kanssa noin pari kuukautta ja ensimmäisen kuukauden jälkeen päätimme viettää yhteisen yön joka meni hyvin, mutta nukkuessamme sängyssämme, mies hengitti niin unissaan että hänen mahansa hytkyi ja koko sänky tärisi/ heilui tuon vuoksi. Ei ollut siis jatkuvaa, mutta sellaista mikä tapahtui yhtäkkiä monta kertaa yössä. Siihen heräsi aina. Aika uneton oli tuon vuoksi yö minulla, mutta en halunnut sen vuoksi lempata mukavaa miestä. Päätin että jatkan, mutta tuo asia alkoi vaivata mua enemmän koska mies alkoi viettämään melkein joka yön luonani, ja sama kaava toistui. Eli hädin tuskin nukuin tuon vuoksi että mies nukkuessaan joko kyljellään tai selällään, hengitti niin kovaa että hänen vatsansa hytkyi silleen nopeasti aina mikä sai aikaan tuon sängyn äkkinäisen tärinän/heilumisen. Vähän vaikea selittää. Mutta, tuo alkoi vaivaamaan mun yöunia mikä sitten vaikeutti mun töitä kun usein menin töihin joka aamu 6-7 välillä. Puhuin sitten miehelle asiasta joka kertoi että asia johtuu hänen uniapneastaan jota ei siis hoida (ei suostu hoitamaan) ja oli todella ärsyyntynyt (ja huusi naama punaisena) minuun kun kehtasinkin asiasta puhua. Kuulemma entinen tyttöystävä oli jättänyt tuon vuoksi myös koska hän oli pelännyt että mies kuolla kupsahtaa nukkuessaan kun ei käytä sitä cpap laitetta. Tosiaan, päätin lopettaa suhteen tuohon koska koin että vaikka oli/vaikutti hyvältä mieheltä (lukuun ottamatta sitä huutokohtausta), niin mun uni jonka kautta työt, häiriintyivät oli mulle tärkeämpiä. Oli aivan ihanaa eron jälkeen nukkua kunnolla omassa sängyssä pelkäämättä että taas sitä herää siihen kun sänky äkkiä heiluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/9847 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa tosi "tyhmältä" syyltä lopettaa treffailu, mutta silloin tuo häiritsi mun yöunia ja paljon. Eli olin treffaillut mukavan miehen kanssa noin pari kuukautta ja ensimmäisen kuukauden jälkeen päätimme viettää yhteisen yön joka meni hyvin, mutta nukkuessamme sängyssämme, mies hengitti niin unissaan että hänen mahansa hytkyi ja koko sänky tärisi/ heilui tuon vuoksi. Ei ollut siis jatkuvaa, mutta sellaista mikä tapahtui yhtäkkiä monta kertaa yössä. Siihen heräsi aina. Aika uneton oli tuon vuoksi yö minulla, mutta en halunnut sen vuoksi lempata mukavaa miestä. Päätin että jatkan, mutta tuo asia alkoi vaivata mua enemmän koska mies alkoi viettämään melkein joka yön luonani, ja sama kaava toistui. Eli hädin tuskin nukuin tuon vuoksi että mies nukkuessaan joko kyljellään tai selällään, hengitti niin kovaa että hänen vatsansa hytkyi silleen nopeasti aina mikä sai aikaan tuon sängyn äkkinäisen tärinän/heilumisen. Vähän vaikea selittää. Mutta, tuo alkoi vaivaamaan mun yöunia mikä sitten vaikeutti mun töitä kun usein menin töihin joka aamu 6-7 välillä. Puhuin sitten miehelle asiasta joka kertoi että asia johtuu hänen uniapneastaan jota ei siis hoida (ei suostu hoitamaan) ja oli todella ärsyyntynyt (ja huusi naama punaisena) minuun kun kehtasinkin asiasta puhua. Kuulemma entinen tyttöystävä oli jättänyt tuon vuoksi myös koska hän oli pelännyt että mies kuolla kupsahtaa nukkuessaan kun ei käytä sitä cpap laitetta. Tosiaan, päätin lopettaa suhteen tuohon koska koin että vaikka oli/vaikutti hyvältä mieheltä (lukuun ottamatta sitä huutokohtausta), niin mun uni jonka kautta työt, häiriintyivät oli mulle tärkeämpiä. Oli aivan ihanaa eron jälkeen nukkua kunnolla omassa sängyssä pelkäämättä että taas sitä herää siihen kun sänky äkkiä heiluu.

Tulee mieleen oma jo edes mennyt mies joka vuosia nukkuessaan saattoi yhtäkkiä pyöriä tai pomppia unissaan niin että itse usein lensin lattialle ja todellakin, kyllä siihen heräsi. Joskus ketutti rankasti, mutta mies sai tuohon ongelmaan ratkaisun kun lopetti rasvaisen/isojen ruoka-annoksien syämisen ennen nukkumaan menoa ja alkoi kevyempiä annoksia syämään. Eli vaikutti uneen ja sen laatuun nuo rasvaiset ruuat.

Vierailija
6224/9847 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä oli monia, juttu ei vaan toiminut keski-ikäisenä kun toinen on hyvin passiivinen, talous kuralla, mitään ulkoilua kummempaa ei voitu tehdä jos en itse maksanut. Mt ongelmat vai kaiken jaksamisen ja huomion. Ei kyennyt suunnittelemaan mitään ehkä seuraavaa päivää pidemmälle. Oli mahdotonta tietää saati luottaa siihen että millon voidaan olla esim vk loppu yhdessä.

Melko pian hänestä kuoriutuikin passiivisagressiivinen vinkumiina ja joka asiaa kritisoiva ja joka asiasta valittava aikuislapsi.

Vierailija
6225/9847 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.

En minäkään tapaile naisia, joilla on lapsia vaikka itselläni on. En vain tahdo enempää lapsia elämääni.

Vierailija
6226/9847 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ratsastaminen ei onnistunut, aika pieni varustus ja ylimääräistä vyötäröllä. Harmitti, kun tykkään olla päällä ja saan siinä parhaiten.

Vierailija
6227/9847 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä oli monia, juttu ei vaan toiminut keski-ikäisenä kun toinen on hyvin passiivinen, talous kuralla, mitään ulkoilua kummempaa ei voitu tehdä jos en itse maksanut. Mt ongelmat vai kaiken jaksamisen ja huomion. Ei kyennyt suunnittelemaan mitään ehkä seuraavaa päivää pidemmälle. Oli mahdotonta tietää saati luottaa siihen että millon voidaan olla esim vk loppu yhdessä.

Melko pian hänestä kuoriutuikin passiivisagressiivinen vinkumiina ja joka asiaa kritisoiva ja joka asiasta valittava aikuislapsi.

Hyvin samantyyppinen tilanne itsellä.

Ymmärrän jo +50v oikeinkin hyvin että elämä tuo murheita ja ne vaikuttaa toimintaamme, kukaan ei ole täydellinen enkä semmoista ollut etsimässäkään.

Mutta sitä en jaksanut 7 kk pidemmälle ettei hän tehnyt oman hyvinvointinsa eteen mitään vaikka kuinka yritin kertoa ja etsinkin hänelle tietoa, siitä miten voi ihan kotikonstein ja ilmaiseksi tai pienellä rahalla parantaa oloaan ja edistää jaksamista.

Se että toinen keskittyy joka asiassa vain itseensä johtaa ennenpitkää aina siihen että tiet erkanevat.

Vierailija
6228/9847 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo keski ikänen mies sai jäädä mm sen takia kun oli niin mahdottoman itsekeskeinen. Puhui tuon tuostakin puheeni päälle, myös muiden kun minun. Eikä koskaan palannut siihen alkuperäiseen aiheeseeni tai sanonut että sorry kun keskeytin.

Korosti omia nuoruuden urheilusaavutuksiaan kuin lapset ja toisteli niitä vaikka varmaan muisti että oli kertonut ne jo ehkä 6x. Jotenkin kai kerjäsi tuolla tapaa arvostusta. Vaati huomiota, häneen keskittymistä ja vihjaili jatkuvasti huumorin varjolla millä tavoilla häntä voisi palvella.

Emmäääkestä 🤯

(Huom. Tässä ei ollut kaikki syyt, en vain viitsi joka yksityiskohtaa kirjoittaa)

Vierailija
6229/9847 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan hulluna kolme vuotta nuorempaan mieheen. Lopulta mies osoittautui lapselliseksi, joka oli myös pettänyt entistä tyttöystäväänsä ja oli jopa tuonut uuden naisen heidän yhteiseen kotiin. Oli ollut 10 vuotta tyttöystävänsä kanssa ja oli valmis heittämään hukkaan kaiken tuon ja yhteisen kodin jonkun satunnaisen naisen takia. En tuota samaa kohtaloa halunnut itselleni, en voisi luottaa tuollaiseen mieheen. Eri lähtökohdat myös ja tuntui myös, että naisia on joka kulmalla. Epäkypsä ja ei voisi luottaa.

Moni kakku päältä kaunis.

Vierailija
6230/9847 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalaiska mies joka ei harras mitään kuin kaljan kittaamista, nettipelejä ja autojen sekä mopojen tuunausta. Ikää miehellä jo 30 vuotta, mutta edelleen mopot ja nettipelit kohokohta. Liiallinen exässä roikkuminen on myös aika lapsellista.

Vierailija
6231/9847 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saanut elämässä liian helpolla kaiken, marssinut isän firmaan töihin, ei mitään elämänkokemusta. Miten tuollainen mies osaisi suhtautua elämän kriiseihin?

Vierailija
6232/9847 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljurotat tekee täällä multakasoja. Joskus potkin ne hajalle, sillä tahtoisin nähdä niiden [suloisella tavalla] ruman naaman. Mutta eivät ne päivisin pintakerroksessa möyri. Yön otuksia taitavat olla.

Vierailija
6233/9847 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.

Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.

Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.

Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Nainen odotti että kannan ruokaa jääkaappiin, hoidan samalla perheen talouden ja toimeentulon, hoidan kodin, järjestelen ja hoidan kaikki yhteiset asiat, yms, yms, koska olemme naimisissa.

No, emme ole enää, ja syy siihen varmaankin selviää pari riviä ylempää.

Ja nyt vielä ihmettelee ja kyselee perään että miksi vaihdoin toiseen.

Niin eli hoidit sen roolin jonka me naiset yleensä joudumme parisuhteessa hoitamaan.

Nyt kyllä repesin! Sen päivän kun näkisin, että nainen hoitaa perheen toimeentulon... Eikä nuo muutkaan ole olleet naisilleni tuttuja hommia.

Vierailija
6234/9847 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi liikaa suolaa makkarakeittoon. 

Vierailija
6235/9847 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuus, jatkuva on/off pienistäkin asioista, puheet ja teot eri linjassa. 

Vierailija
6236/9847 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti  itseään suurena taiteilijana  vaikka piirteli tikku-ukkoja ja runot olivat luokkaa "sataa lunta elo on kuin unta". Hiukan ennen kuin erosimme, ryhtyi tatuoijaksi ja yhtenä päivänä joku kaapin kokoinen äijä koetti tulla ovesta läpi

kun hänen vaimonsa  iho on  pilattu. Supisin paniikissa että anna sille nyt rahat takaisin tai jotain!  Ottaen huomioon exän piirtotaidot ja  sen minkä verran veloitti, en yhtään ihmettele että asiakkaat pillastui..  halusi tehdä minullekin kuvan mutta sanoin  jyrkän ei:n.

Vierailija
6237/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osoittautui oikealta luonteeltaan 8 kk:ssa ihan erilaiseksi kuin mitä alussa puhui ja antoi ymmärtää. Muutenkin puheet ja teot (käyttäytymine) oli valitettavasti ristiriidassa.

Kukaan ei ole täydellinen, meillä on kaikilla keski-iässä elämän taakkoja kannettavana vaikka muille jakaa mutta ei uusi parisuhde ja kumppani voi olla mt ongelmien ja edellisen suhteen terapiasessio ja uusi kumppani terapeutti, toisen itsetunnon pönkittäjä ja fiiliksen nostattaja.

Tämän lisäksi hänen juttunsa oli välillä kuin 11 vuotiaalla, ihan hassua, ihan ku ois ollu jonku lapsen kanssa. Pidän huumorista ja joskus vähän hassuttelustakin mutta en todellakaan näillä ikävuosilla halua kuulla mitään vessahuumoria ym jatkuvaa kehon eritteisiin liittyviä vitsejä. En myöskään ole tottunut siihen että minulle puhutaan kuin lapselle, ohjeistetaan ja neuvotaan kuin ensimmäistä kertaa oisin ollu jotain asiaa tekemässä. Kun kehoitin häntä olemaan neuvomatta minua kuin lasta, hän katsoi ihan hölmönä eikä tainnut tajuta ollenkaan mitä tarkoitin.

Joskus jopa katsellessani häntä mietin että missä ihmeen maailmassa tuo tyyppi oikein elää ja millasessa perheessä on aiemmin elänyt, kun on ihan pihalla aikuisten parisuhteesta ja siitä mitä on tasa-arvoinen parisuhde, toisen arvostus ja aikuisten keskustelujenaiheet.

Vierailija
6238/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmän ns. vikaisuus näkyy ja kuuluu perässä kirkumisena ja seurailuna.

Vierailija
6239/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt varsinaisesti mutta suhde kariutui kun en jaksanut paapoa, passata, kehua, pönkittää, lahjoa, elättää ja tukea aikuista miestä.

Hoidelkoot fobioitaan nyt jossain muualla.

Vierailija
6240/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaulani aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos. 

Rakastaja Nylkynen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän