Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6201/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

🤭 no on varmaan tosi mieltä ylentävää kun on pitänyt ottaa "katalogivaimo" joita voi ostaa rahalla.

Ja varmaan kiva esitellä sitä ja kulkea ihmisten ilmoilla kun lähes jokainen vastaantulija ajattelee että toiki reppana on joutunu ostamaan palvelijan ittelleen toiselta puolelta maapalloa.

Vierailija
6202/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnostaneet kyseiset yksilöt. Ihan OK olivat muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen v tapailun jälkeen

(joka sekin oli haasteita täynnä hänen haasteellisen elämäntilanteen takia, ero, rahahuolia, ym)

alkoi käymään esille että hän on hurahtanut uskoon.... tai jotain sinnepäin.

Alkoi siteerata raamattua ja poimi sieltä kaikki mahdolliset sovinistiset viittaukset ja vihjasi siellä sanottavan että nainen on saastainen kun sillä on menkat... tai jotain tollasta. Umpihullu äijä -> ulos!

Vierailija
6204/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mukavanoloisen miehen jolla oli 3 lasta, yksi jo 22v, muut +-10. Ajattelin ettei niistä ole enää harmia. Oma lapsenikin oli jo maailmalla.

Suhde kesti sit tasan 4 kk kun ne penskat oli kokoajan isällään aiemmista puheista poiketen. Mies oli jättänyt vaimonsa ja nyt tämä exä sitten kosti sillä että emme saaneet viettää kuin muutaman vapaan vk lopun. Ihan hitonmoista säätöä johon otti joskus osaa muös miehen vanhemmat.

En vaan jaksanut.

Matkusteli ja kävin sit tapahtumissa yksin tai ystäväni kans ja siihen se suhdekin päätty.

Vierailija
6205/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen värkki haisi kammottavalle, yksi nalkutti ja haukkui exiään koko ajan, yksi oli laiska ja lahna, yksi itsekeskeinen yritti esittää jotain prinsessaa, yms...

Onhan näitä syitä ollut ihan tarpeeksi.

Vierailija
6206/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jatkuva myöhästey joka paikasta.

-Henkinen ja fyysinen väkivalta.

-Minä tiedän paremmin-asenne, esim. korjataan englannin lausuntaa.

-Loisiminen

-Arvaamattomuus

Vierailija
6207/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen. Kyllä seksiä täytyis joka kerralla olla ja kunnon naintia, en hiplailuista perusta.. Kunnolla ja reilusti vaan lettua levälleen!

Ap

Vierailija
6208/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus n 25v vuotta sitten tapasin baarissa (ilmeisesti melko tuubassa) kivan näköisen ja hauskan nuoren miehen jonka luulin olevan vähintäänkin ikäiseni, päädyttiin mun luo.

Huomasin että hän oli todella kokematon. Seuraavana aamuna kävi ilmi että pojalta meni just neitsyys, hän oli minua 4 v nuorempi. Se on siinä iässä paljon..... (lue, liikaa) Oli vielä armeijassa. Voi käääk.

Minä olin jo kokenut ja halusinkin ihan jotain muuta kun pikkupojan joka hädin tuskin uskaltaa koskettaa.

No, se jäi sit siihen että kirjoteltiin muutamia kirjeitä.

Toivottavadti hänelle ei jääny tätistä 😊kovin pahoja traumoja.

Vierailija
6209/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.

Itsellekin on osunut tollasia. Kyllä siinä fiilis "hiukan" latistuu, kun muija pyllistää ja sieltä lehahtaa ihan tuore ripulipaskan haju. Pari tuollaista tapausta peräkkäin sai tekemään päätöksen, ettei ikinä enää outoa muijaa panna takaapäin, ellen ole itse ensin jynssännyt sen paikkoja puhtaaksi.

Vierailija
6210/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?

Olen kaikkea tuota paitsi 185 cm tai dominoiva. Eihän tuo ole vielä paljoa vaadittu. Tyttöystävääkään en ole vielä koskaan onnistunut löytämään.

Vierailija
6211/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mukavan näköisen miehen keski iällä, tunsin vetoa jo kun näin kuvan ja kuulin puhelimessa äänen, vaikkei hänen elämäntilanteensa hiljattain eronneena ollutkaan optimaalinen.

Kun näin hänet livenä ja käteltoiin (ei halattu vielä silloin) tunsi heti että tää on tässä! Tällaista tunnetta tunnen aniharvoin.

Harmiksen se tunne hiipui muutamassa kuukaudessa kun hän osoittautui täysin perässävedettäväksi, aloitekyvyttömäksi, mt ongelmaiseksi ja em syistä varmasti hänestä kuoriutui aikuislapsi joka välillä puhui ja käyttäytyikin kuin 13v vuotiaat. Haasteellisesta elämäntilanteesta johtuen oli taloudellisesti pa ja otti parisuhteesta vain ns rusinat pullasta myös makkarin puolella. Hänestä oli minulle lähinnä vain ajoittain seuraa, ei muuta iloa. Itseasiassa hän taisi vihata naisia ja oli hyvin vanhoillissovinisti. Peitteli sitä vain aluksi koska niin kuuluu tehdä.

Ihan hukassa koko ihminen elämänsä kanssa, harmi, meni komea mies ihan hukkaan.

Minäkin olen tapaillut tätä miestä! Huomasin tuon naisvihan nopeasti ja hän ihan tämän myönsikin.

Olette sitten löytäneet minun exäni.

Vierailija
6212/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kyllä kommentteja miesten impotenssista. Huolestuttavaa.

Vierailija
6213/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmiksen se tunne hiipui muutamassa kuukaudessa kun hän osoittautui täysin perässävedettäväksi, aloitekyvyttömäksi, mt ongelmaiseksi ja em syistä varmasti hänestä kuoriutui aikuislapsi joka välillä puhui ja käyttäytyikin kuin 13v vuotiaat. Haasteellisesta elämäntilanteesta johtuen oli taloudellisesti pa ja otti parisuhteesta vain ns rusinat pullasta myös makkarin puolella. Hänestä oli minulle lähinnä vain ajoittain seuraa, ei muuta iloa. Itseasiassa hän taisi vihata naisia ja oli hyvin vanhoillissovinisti. Peitteli sitä vain aluksi koska niin kuuluu tehdä.

Sieltä sitten päivän miesviha-annokset tulille etuoikeutetulta naisoletetulta.

"Hänestä oli minulle lähinnä vain ajoittain seuraa, ei muuta iloa"

"Komea mies meni hukkaan"

Eli miehestä pitää olla naiselle iloa ja hyötyä, ja jos on syntynyt komeaksi niin menee hukkaan, jos ei pysty tuottamaan naiselle hyötyä. Selvempi homma.

Asetelma toisinpäin:

Jos minä näen kauniin naisen, niin mietin heti että mitähän iloa ja hyötyä tuo pystyisi miehille tuottamaan, ja jos on mt-ongelmia, niin ajattelen heti, että siinä menee kyllä kaunis nainen täysin hukkaan. Kuulostaako naisvihalta? 

Vierailija
6214/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian erilainen huumorintaju. Esim. esitellessäni kotikaupunkiani ohimennen totesin eräästä kiviveistoksen tapaisesta, että siinä on meidän paikallinen Stonehenge, johon mies totesi, että ei voi olla niin vanha. Hän oikeasti luuli minun luulevan teosta muinaiseksi rakkennelmaksi. Sama toistui useassa muussakin yhteydessä. Hän voisi puolestaan kertoa tässä ketjussa, kuinka tapaili tyhmää naista, joka luuli liikeneympyrän modernia veistosta kivikautiseksi. Hän otti kaiken sanomani kirjaimellisesti.

Tästä tuli mieleen: Eksäni asui kaupungin halvassa vuokra-asunnossa ja seinällä oli taulu Vincent van Goghin aurinkokukkamaalauksesta. Kommentoin taulua, jotenkin, "ai sulla on tällainen, kiva", johon hän sanoi, että joo, mutta se ei siis ole aito. 

Kiitos selvennyksestä. Minä toki jo ehdin kuvitella, että miljoonien arvoinen, yksi maailman kuuluisimmista teoksista roikkui Vuosaaren HEKA-kaksion seinällä. 

Vierailija
6215/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehestä pitää olla naiselle iloa ja hyötyä, ja jos on syntynyt komeaksi niin menee hukkaan, jos ei pysty tuottamaan naiselle hyötyä. Selvempi homma.

Asetelma toisinpäin:

Jos minä näen kauniin naisen, niin mietin heti että mitähän iloa ja hyötyä tuo pystyisi miehille tuottamaan, ja jos on mt-ongelmia, niin ajattelen heti, että siinä menee kyllä kaunis nainen täysin hukkaan. Kuulostaako naisvihalta? 

Ei kuulosta naisvihalta vaan harmistukselta siitä, että joku sinua kiinnostava henkilö osoittautui sellaiseksi, että ainakin tällä hetkellä on mahdotonta jatkaa parisuhdetta.

Ja huom. Alkuperäisessä kirjoituksessa ei käytetty sanoja "

pitää olla hyötyä", sinä itse muovasit lauseen tuollaiseksi.

Kyllä toisesta ihmisestä parisuhteessa pitää olla iloa, ei miehetkään jaksa parisuhdetta josta ei ole juurikaan iloa, vain ajoittaista seuraa.

Vierailija
6216/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta naisvihalta vaan harmistukselta siitä, että joku sinua kiinnostava henkilö osoittautui sellaiseksi, että ainakin tällä hetkellä on mahdotonta jatkaa parisuhdetta.

Ja huom. Alkuperäisessä kirjoituksessa ei käytetty sanoja "

pitää olla hyötyä", sinä itse muovasit lauseen tuollaiseksi.

Kyllä toisesta ihmisestä parisuhteessa pitää olla iloa, ei miehetkään jaksa parisuhdetta josta ei ole juurikaan iloa, vain ajoittaista seuraa.

No hyvä ettei kuulosta. Kerran meni yksi kaunis nainen ihan hukkaan, kun ei suostunut panemaan kanssani. Koska siitähän ei ollut silloin minulle mitään iloa. 

Vierailija
6217/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetelma toisinpäin:

Tuo alkuperäinen kuvaus siitä miks nainen jätti miehen oli kyllä mun mielestä hyvinkin asiallisesti kirjotettu ja mun silmiin siinä paisto enemänkin se että kirjottajaa harmitti ettei suhteesta tullut mitään ja miehestä oli kuoriutunut ei toivottuja piirteitä.

Ei se oo välttämättä miesvihaa eikä nainesta tule välttämättä miesten vihaajaa jos tänne kirjottaa miks joku mies on jäänyt matkan varrelle.

Kolahtiko tuo kirjotus jotenkin sun omaan nilkkaan, tunnistitko itsesi?

Vierailija
6218/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo alkuperäinen kuvaus siitä miks nainen jätti miehen oli kyllä mun mielestä hyvinkin asiallisesti kirjotettu ja mun silmiin siinä paisto enemänkin se että kirjottajaa harmitti ettei suhteesta tullut mitään ja miehestä oli kuoriutunut ei toivottuja piirteitä.

Ei se oo välttämättä miesvihaa eikä nainesta tule välttämättä miesten vihaajaa jos tänne kirjottaa miks joku mies on jäänyt matkan varrelle.

Kolahtiko tuo kirjotus jotenkin sun omaan nilkkaan, tunnistitko itsesi?

En tunnistanut itseäni, olen ihan hyvässä parisuhteessa. 

Tuossa alkuperäisessä viestissä oli vain sellaista asennetta, mitä naiset eivät hyväksy miehiltä itseensä ollenkaan vaan syyttävät naisten objektisoinnista, toksisesta maskuliinisuudesta tai mistä milloinkin.

Siinä annettiin ymmärtää, että koska mies oli komea, niin hän menisi jotenkin "hukkaan", koska ei sattunut miellyttämään juuri kyseistä naista. Ihan kuin tuon miehen tehtävä täällä olisi miellyttää naisia. Sitähän te naisetkin monesti hoette, että teidän tehtävänne ei ole miellyttää miehiä, vaan teette miten haluatte. No antakaahan miehillekin sama mahdollisuus, vaikka olisivatkin komeita miehiä. 

Vierailija
6219/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mimmi käyttäytyi kuin teini, älykkyysosamäärä varmaan siellä 70-80 paikkeilla, ei jatkoon.

Toinen kopioi kaikki mitä sanoin, jos toin jonkun mielipiteen esiin niin automaattisesti hänellä oli sama tai samanlainen mielipide joka asiasta, jos en sanonut mitään niin hän ei sanonut mitään.

Yksi oli ahdistunut vähän kaikesta ja epävarmuutta joka asiasta, ja sitten sellaista lässytystä jota tehdään koirille tai vauvoille, ei jatkoon.

Yks mt ongelmainen, plus kroppa ei ollut ihan sitä mitä hain.

Yksi tunsi olevansa syyllinen kaikkeen ja että kaikki syyllistävät kaikesta, ja sitten heijasti tämän syyllistämällä toisia ihan ihmeellisistä asioista.

Nykyään oon kimpassa etelä-eurooppalaisen mimmin kanssa, riidellään kaikesta täysin turhasta, sillä on syömisongelmia ja on ollut koulukiusattu, joka sitten johtaa agressiiviseen puolustautumiseen tilanteissa joissa siihen ei ole mitään tarvetta. Mutta aktiivinen, kaunis, hoikka, aika fiksu, pitkä, hauska silloin tällöin, tienaa itse aika hyvin, entinen malli mutta nykyään arvostetussa asemassa julkishallinnossa.

Kaikissa on jotain vikaa mutta kun löytää semmosen jossa ne hyvät puolet voittaa ne huonot niin hommat etenee.

Oon deittaillu aina hyvännäkösiä mimmejä, niitäkin joita kaikki jätkät halusivat, ja kaikissa on ollut vikoja, joita ei tiedä vasta kun pääsee tarpeeksi lähelle.

Onnea kaikille deittailuun!

Vierailija
6220/9847 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuvissa nättinä olevaa catfish naista tullu vastaa. Todellisuudessa olleet läskejä valaita. Muokanneet profiilikuvansa nätiksi, ja kuvitelleet sen menvän läpi livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi