Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla käynyt koskaan niin, että seurustelu/deittailu on alkanut "vahingossa"?

Vierailija
02.03.2025 |

Niinkuin tässä jutussa mies autoa ajaessa selaili tinderiä autoa ajaessaan ja vahingossa pyyhkäisi oikealle kun tiehen tuli kuoppa ja kännykkä tärähti. Tämä vahinkopyyhkäisy johti sitten seurusteluun. 

https://www.esaimaa.fi/paikalliset/8330240

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, vahingossa ja ajattelemattomuutta, kyllä. Seuraukset sellaiset mitä tyhmistä päätöksistä yleensäkin. 

Vierailija
2/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oltiin työporukan kanssa virkistyspäivänä kiertelemässä museoita, syömässä jne

Mukana oli ihmisiä muilta osastoilta. Yhden typyn kanssa vaan ajauduttiin samoihin paikkoihin. Baarissa juteltiin pitkään. Seuraavana työpäivänä mentiin yhdessä lounaalle. Kahville. Lounaalle. Huvipuistoon. Sitten nainen sanoi: "Oho, ootko muuten huomannut..tota..tapaillaanko me? Aattelin luuleeko joku että ollaan pari?"  Minä: "En ole ajatellut koko asiaa. Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka tapailtais."

Siinä se niinku sitten oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osittain. Mutta oli ihan vääriä tyyppejä ja tulos kamala. Ei siis nuorempana ollut mikään onnekas sattuma.

Vierailija
4/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononäköisesnä istuin pöytään, jossa olikin ihan eri nainen kuin oli tarkoitus. Pari vuotta oltiin sitten kimpassa. Vaimon kanssa yhdessä 35 vuotta. Sinä iltana, jolloin suhde alkoi, oli alunpetin kiikarissa ihan eri nainen.

Vierailija
5/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tavata ostarilla. Siellä oli kivan näköinen tyttö, menin heti suoraa päätä jutteleen. Illalla tuli p-viestejä että olin tehnyt oharit. Oho, väärä nainen.

Vierailija
6/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kerran -80 luvulla kaverini isosiskon kanssa. Menin hakemaan kaveriani pussikaljottelemaan, mutta olikin lähtenyt johonkin muualle, sisko kysyi voisiko lähteä mun kanssa, siis vain juomaan ja hän jatkaisi matkaa juotuaan.

No, yht äkkiä kesken juominkien "hyppäsi" kaulaan ja suuteli suulle oikein kielarilla.

Vuoden oltiin yhdessä olin noin 16 ja ty 17-18

Vierailija
7/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. - Ei edes silloin kun olen halunnut uskoa, että olsin kodannut ja löytänyt hänet, jonka kanssa saattaisin edetä ja olla tulevaisuudessa parisuhteessa, kunnes taas olen saanut havaita, että ihastukseni ja orastava rakastumiseni onikin ollut vain omaa haavettani ja unelmaa pettävää kun toinen on halunnut olla kanssani vain ystäviä tai edes kavereita, enkä minä ole tiennyt, että sanooko noin kun on kohtelias ja huomaavianen ja ymmärtää pettymykseni vai sanooko niin vain llämpimikseen.(...)

Vierailija
8/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se oli yksi elämäni suurimpia virheitä. Olin rakastunut ihan toiseen ihmiseen, mutta lähdin treffeille yhden toisen miehen kanssa kun hän pyysi. Tapailimme sen jälkeen. Vähän sen jälkeen kun olimme suudelleet ensimmäisiä kertoja, tämä mies totesi kerran jotakin ääneen siitä kun me nyt seurustellaan. Oikeasti emme olleet puhuneet tai sopineet mitään seurustelusta. Tällä suhteella oli erittäin karmeat seuraukset. Tyhmillä päätöksillä ja typerällä ajautumisella on huonot seuraukset.

Tei virheen joka kohdassa. Ei olisi pitänyt edes tavata häntä, saatikka lähteä treffeille, jatkaa tapailua ja suudella hänen kanssaan. Olin tuntenut hänen kohdallaan vahvasti hälytyskellojen varoituksen ja epämääräisen inhon ja outouden tunteen. Annoin kuitenkin uteliaisuuden voittaa ja halusin ottaa hänestä selvää ja tutustua häneen. 

Vierailija
9/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmyyttäni ajautunut seurustelusuhteeseen. 

Vierailija
10/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyteni taidonnäyte oli se, kun kieltäydyin seurustelemasta miehen kanssa, jonka kanssa olimme oikeasti rakastuneet toisiimme ja ajauduin seurustelemaan miehen kanssa, joka tuntui ihan oudolta. Kuvittelin, että muutamien yhdistävien tekijöiden takia hän olisi minulle se oikea ihminen. Huonostihan siinä kävi, todella huonosti.

Vierailija
11/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se oli yksi elämäni suurimpia virheitä. Olin rakastunut ihan toiseen ihmiseen, mutta lähdin treffeille yhden toisen miehen kanssa kun hän pyysi. Tapailimme sen jälkeen. Vähän sen jälkeen kun olimme suudelleet ensimmäisiä kertoja, tämä mies totesi kerran jotakin ääneen siitä kun me nyt seurustellaan. Oikeasti emme olleet puhuneet tai sopineet mitään seurustelusta. Tällä suhteella oli erittäin karmeat seuraukset. Tyhmillä päätöksillä ja typerällä ajautumisella on huonot seuraukset.

Tei virheen joka kohdassa. Ei olisi pitänyt edes tavata häntä, saatikka lähteä treffeille, jatkaa tapailua ja suudella hänen kanssaan. Olin tuntenut hänen kohdallaan vahvasti hälytyskellojen varoituksen ja epämääräisen inhon ja outouden tunteen. Annoin kuitenkin uteliaisuuden voittaa ja halusin ottaa hänestä selvää ja tutustua häneen. 

Taas suora syörttö meidän parisuhdetta kokemattomien k....n lapaan. - Niin sitä jännis taas sai mahdollsiuuden ja todennäköisesti toinen, johom olit jo rakastunut ihmetteli, että mitä hän teki väärin, vai tekikö mitään mutta kun sulle tuli sopivan jännä kaveri vastaan, niin eihän silloin kukaan ikinö missään tai koskaan voi mitään kun sen nyt vaan kävi näin ja noin 

Vierailija
12/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla se, jonka kanssa joku ajautuu vahingossa seurustelemaan. 

Vierailija
13/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa suhteista ole jonkinlaisia tyytymissuhteita, jotka vaan alkaa kun joku osui kohdalle, kun kaikilla muillakin on joku. Aika harva suhteista on suurta rakkautta, ellei lasketa mukaam romanttiseen haaveiluun taipuvaisen henkilön kuvitelmaa omassa päässä, hyvin harvoin molemmilla sama tunne tilanteesta.

Vierailija
14/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas suora syörttö meidän parisuhdetta ko

Ei se mennyt ihan noin. Pelkäsin, että se mies, jonka jätin, olisi jännis. Tosin se ei ollut varsinainen syy miksi jätin hänet. Se toinen oli kokematon, mutta se ei tehnyt hänestä ei-jännistä. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. 

Vierailija
15/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut mieheen, jota deittailin vakavalla mielellä ja jonka yhteydenpito suuntaani loppui kuin seinään. Pettyneenä ajauduin toiseen suhteeseen, jossa mies salamarakastui minuun, halusi innokkaasti kanssani suhteeseen, kihloihin, avoliittoon jne. Tyhmää oli vaan mennä perässä ilman suurempia tunteita, mutta kun oli ihan ok näköinen ja oloinen mies, niin kokeilin. Lopulta tuo mies salamarakastui työkaverinsa ja ero tuli. 3 vuotta kesti sitä kokeilua. Enää en aio tyytyä kädenlämpöiseen kämppissuhteeseen, olen ennemmin yksin. 

Vierailija
16/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tästä yhtäläisyyksiä omaan tarinaani. Koskaan ei pidä vaientaa intuitiota eikä epämääräistä epäilevää tunnetta. Oma keho yrittää kertoa jotain.

Tajusin vasta kirjoituksestasi, että lyhyenläntä, vatsakas, kiltti perusinssi herätti tuolloin minussa outouden ja inhon tunteet, jotka dissasin, sillä mies oli ihan hyvä, siisti ja kunnollinen. No eipä ollut kuin kylmä, laskelmoiva ja rahaa rakastava, petti heti kun kykeni. 

Vierailija
17/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön kokouksissa tutustuimme naapurin kanssa. Aloimme kyläillä toistemme luona saman suuntaisen kiinnostuksen myötä ja kuukausien päästä ajauduimme seurustelemaan. Ei siitä kuitenkaan pidemmän päälle oikeaa rakkaussuhdetta tullut, pelkkä ihastuminen.

Vierailija
18/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja päädyimme naimisiin. Onnellisia edelleen 30 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
19/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa suhteista ole jonkinlaisia tyytymissuhteita, jotka vaan alkaa kun joku osui kohdalle, kun kaikilla muillakin on joku. Aika harva suhteista on suurta rakkautta, ellei lasketa mukaam romanttiseen haaveiluun taipuvaisen henkilön kuvitelmaa omassa päässä, hyvin harvoin molemmilla sama tunne tilanteesta.

Saatat olla oikeassa siksi sitä ikisinkku ihmettelee niin usein kuin ihmettelee, että miksi toiset onnistuvat toistamaan saman "vahingon" n kertaa ja itse ei saa mahdollsiuutat edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen vaikka tietosiesti yrittää sellaisen mahdollsiuuden saada, eikä luottaa vain siihen että sattusii onnekas vahinko...

Vierailija
20/36 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla oikeassa siksi sitä ikisinkku ihmettelee niin usein kuin ihmettelee, että miksi toiset onnistuvat toistamaan saman "vahingon" n kertaa ja itse ei saa mahdollsiuutat edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen vaikka tietosiesti yrittää sellaisen mahdollsiuuden saada, eikä luottaa vain siihen että sattusii onnekas vahinko...

Turhaan ihmettelet, et jää mistään paitsi. Useimmat parit ovat yhdessä vain sosiaalisesta paineesta johtuen ja esim erään ystäväni sanoin "en halua mennä tapahtumiin yksin".

Sarjasuhteilijat "rakastuvat" parin-kolmen vuoden välein uuteen, toinen ystäväni oli sinkkuna suhteiden välillä max 2 viikkoa. Joku oli vaan aina oltava. 

Jotkut rakastuvat rakastumiseen / rakastamiseen. Vaikka millaisen möllin saa unelmoimalla kai prinssiksi / prinsessaksi. 

Minä haksahdin keskiluokkaiseen suhteeseen keski-iässä. Sittemmin erosin. En tullut onnelliseksi, tietenkään, onnellisuutta ei voi ulkoistaa. Viihdyn nykyään paremmin yksin. Onnellisuuden tunnettakin koen yksin elellessäni useammin. 

Ikisinkut odottavat aitoja tunteita. Niitä ei välttämättä koskaan synny. Genitaalien hinkkaaminen ja kainaloisen esittely ei ole heille prioriteetti vaan yhteys sielujen välillä. Ikisinkuissa ei ole mitään vikaa, he vain ajattelevat enemmän. Se on ihan ok eikä valjussa suhteessa ole mikään pakko olla eikä sellaiseen pääseminen ole mikään meriitti.