Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6021/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tupakoi, minä olin lopettanut muutama vuosi sitten. Mies eli kahvilla, tupakalla ja ruisleivällä. Suutelemaan en enää pystynyt, koska haisi ihan karmealle.

Vierailija
6022/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän suhteen kuluessa aloin kokemaan olevani mielenterveysongelmaisen hankalan ihmisen omaishoitaja.

Sama tilanne oli minulla puoli vuotta sitten kunnes päätin lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6023/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin jonkun aikaa aivan upeaa naista.

Valitettavasti hän on käsitykseni ja kokemukseni mukaan kykenemätön antamaan tai vastaanottamaan kosketusta. Esimerkkeinä; häntä halatessani hänen kätensä roikkuivat aina sivulla, istuessamme vieräkkäin hän käänsi kätensä syliinsä kuperaksi.

Toki harrastimme myös seksiä - tai minä harrastin - hän ei tehnyt siinä minkäänlaista elettä.

Kerroin monesti, miten tärkeää toisen kosketus ja lämpö on minulle. Hän ei muuttanut käytöstään mitenkään, minkä koin edelleen alentavaksi. Aivan tapailumme alussa hän tosiaan kertoi, ettei tule muuttumaan.

Introvertti jääkaappi.

En kestänyt tätä ja lopetin suhteen.

Mitä sitä väkisin yrittää seksiä miehen kanssa, jos ei ole tunteita Nainen ei lähtenyt mukaan lähentelyihisi. Näinkin voi käydä.

Vierailija
6024/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kivan tyypin Tinderissä, viestittely toimi, sovittiin treffit. Ne jäi siihen yhteen kertaan, koska mies puhui vain itsestään. Piti sellaista mainospuhetta, mitä on tehnyt, ostanut, rakentanut ja korjannut. Ihan kiva, mutta ei kysynyt kertaakaan minulta mitään, eikä tarttunut mihinkään keskustelun aiheeseen mitä aloitin.

Ollaan varmaan treffattu samaa tyyppiä. Kolme varttia kuuntelin hänen omaa tarinaa jossa pääasiassa kehuskeli jotain. Ei kysynyt mitään minusta ja kun johonkin juttuun kommentoin hän ei reagoinut, jatkoi vaan omaa tarinaa.

Vastasi tuona aikana 2x puheluun.

En lähtenyt toisille treffeille vaikka ihan mukavan näköinen mies olikin. Toivotin metsästysonnea hänelle.

Vierailija
6025/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.

Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.

Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.

Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Nainen odotti että kannan ruokaa jääkaappiin, hoidan samalla perheen talouden ja toimeentulon, hoidan kodin, järjestelen ja hoidan kaikki yhteiset asiat, yms, yms, koska olemme naimisissa.

No, emme ole enää, ja syy siihen varmaankin selviää pari riviä ylempää.

Ja nyt vielä ihmettelee ja kyselee perään että miksi vaihdoin toiseen.

Niin eli hoidit sen roolin jonka me naiset yleensä joudumme parisuhteessa hoitamaan.

Vierailija
6026/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vietimme useita mukavia iltoja aivan ihastuttavan naisen kanssa ja ihmettelin, miksi kenkäni olivat kuin uudet pukiessani ne jalkaan.

Eräiden treffiemme päätteeksi menimme minun asuntoon jatkoille ja nukkumaan. Heräsin yöllä vessassa käymään ja näin tämän naisen nuolevan kenkiäni puhtaaksi. Kysyin, mitä hän oikein puuhaa ja sain vastaukseksi, ettei voi vastustaa uusien nahkakenkien tuoksua ja pohjiin tarttuneiden purukumien makua.

Lupasin ostaa hänelle nahkatakin, mitä hän saisi maiskutella aina kun rupeaa tekemään mieli harrastuksiaan toteuttaa. Hänelle olisi pitänyt ostaa Matrix tyylinen nahkatakki, mihin en suostunut.

Emme käyneet tuon jälkeen enää treffeillä, mutta olen kuullut hänen uudelta puolisolta, että kenkien napostelu on jäänyt ja uutena villityksenä on kylpyhuoneen kaakeleita nuoleskella.

Vierailija
6027/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osannut pitää alapäänsä puhtaudesta huolta, vaan haisi aina pahalta. 🤢

Vierailija
6028/9847 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli niin isot kassit että rupesi lopulta ällöttämään, kun ne "intiimissä kanssakäymisessä"  loiskuivat takareisiin...tunsin huonoa omatuntoa et näin pinnallinen syy, mutta en voinut sille ällötyksen tunteelle mitään. En tuntenut enää viehätystä, vaikka muuten oli kaikin puolin mukava tyyppi kyseessä  :S

Vierailija
6029/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tokat treffit, kun tää mies ilmestyi niille kännissä ja puhui kuinka hermostunut on. Ja siinä sitten ihmettelin että miksi, kun ekatkin treffit oli mennyt niin hyvin. Tää mies alkoi itkeä sellaista kännimäistä itkua, yrjösi lopulta päälleen ja kertoi yhä, itkien kuinka häntä häiritsee se että olen liian lihava hänelle. Otin tseeni kun tuolloin olin 178cm pitkä ja painoin liian vähän (50kg) kun olin pikkuhiljaa parantunut vuosien anoreksiasta ja saanut hiukan kiloja onneksi lisää. Mies itse oli mua lyhyempi ja painoi omien sanojen mukaan yli sata kiloa. En sit tiedä että häiritsikö häntä aivan joku muu asia vai oliko mun pituus sittenkin liikaa hänelle. Mutta siinä sitten hälle sanoin että hän se lihava on enkä minä, ja lähdin pois. Myöhemmin tuli seuraavalla viikolla pahoitteluviestejä kuinka hän on ilkeä kännissä, mutten enään vastannut hänelle.

Vierailija
6030/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ketä tapailin oli joko autismi tai asperger. Ei kertonut kumpi, mutta  loppujen lopuksi alkoi häiritä se että hän raivostui aivan pienistä asioista, oli aina oikeassa omasta mielestään ja se että hän ei millään ymmärtäyt huumoria vaan naama oli viivalla koko ajan. Koin että jos tuota olisi jatkanut, olisin itse menettänyt elämänhaluni ja tullut yhtä happamaksi kuin hän.

Vierailija
6031/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaili monia muitakin samaan aikaan. Yksi ei riittänyt.

M40

Vierailija
6032/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viisikymmppisenä miehenä aika teini syy, mutta huono musiikkimaku, eikä lukenut kirjoja.

Vierailija
6033/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai  aivan järkyttävän raivarin kaupassa ollessamme kun en suostunut maksamaan hänenkin ostoksiaan jotka kaljojen ja monien tupakka askien ym kanssa olisi tehnyt yli 100 euroa. Ottaen huomioon että jo ostin meille ruokia ym omalla rahallani. Hänellä oli muutenkin rahallisesti paljon parempi tilanne ja koin sen epäreiluksi että hän yritti ostattaa mulla kaiken. Pari kertaa olinkin maksanut, hyväluontoinen kun olen, mutta alkoi pännimään kun herra ei missään tullut vastaan ja penäsi multa jopa suklaapatukasta jonka oli ostanut meille puoliksi, rahaa. Tajusin että tuo mies oli niin nuuka ja ei tulisi muuttumaan joten miksipä sitä jatkaisi tapailua.

Vierailija
6034/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli iso koira. En erityisemmin pidä eläimistä. Itselleni oli liikaa, kun koira tunki mukanamme sänkyyn, ja koiran omistaja ei millään tavalla pitänyt koiraa kurissa.

Vierailija
6035/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viestiä mun sosiaalisessa mediassa että nainen ketä tapailin, iski siellä muita miehiä ja on kuulemma sellainen nainen joka ei pysty olemaan suhteessa pettämättä. Mietin aluksi että onkohan jonkun ilkeän ihmisen panettelua, ja kysyin tältä naiselta suoraan, niin hän sanoi että ne ihmiset valehtelee, ja että hällä on paljon miespuolisia kavereita, mutta ei iske miehiä tai petä. Uskoin häntä ja tapailu jatkui, kunnes sitten ihan omin silmin näin kun hän yritti iskeä miehiä baarissa ja tyrkytti itseään suoraan heille. Menin suoraan hänen luokse ja totesin että olisi pitänyt uskoa niitä kaikkiea ihmisiä jotka mulle kommentoi mun eri some kanavissa. Hän alkoi feikkaamaan itkua ja itki kun kaikki uskovat hänestä pahaa ja siihen sit totesin et miksiköhän. Et jos tapailet jotain ja jos suhde on yksiavioinen, niin et sä siinä esittele sun rintoja muille tai hiplaa niiden etumusta ym. Tuli hältä vielä paljon viestiä ton jälkeen jossa aneli mua takaisin, mutten vastannut ja hän jopa stalkkasi mun työpaikkaa ja tuli jopa mun kodin pihalle ja takapihalle ym, ja seiso siellä joskus jopa monta tuntia niin oli pakko hakea lähestymiskieltoa.

Vierailija
6036/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini oli keväällä eronnut vaimostaan kaikessa hiljaisuudessa. En edes tiennyt hänen olevan naimisissa. Erosta sain tietää myöhemmin.

Miehen muutos minua kohtaan muuttui syksyn aikana. Kun palaisin kesälomalta, mies halusi auttaa tietokoneen päivityksessä ja kaikenlaisissa muissa asioissa. Monta kertaa päivässä hän ilmestyi työpöytäni luo.

Aluksi se oli imartelevaa, mutta muuttui oudoksi. Mies flirttaili, mutta kun rohkaisin mieleni ja pyysin häntä ulos, hän änkytti jotain ja häipyi paikalta.

Pari viikkoa oli viileämpää, mutta pian taas oli mies työpöytäni luona häilymässä.

Hän kuuli kun puhuin toisen työkaverini kanssa viikonloppusuunnitelmistani. Olin menossa mökille Kainuuseen. Mies alkoi kysellä suoraan, kenen kanssa olin menossa ja oliko sinne tulossa miehiä (!) vai tyttöporukallako olimme menossa.

Työpaikalla olo alkoi olla jo aika painostavaa, kun muut työntekijät alkoivat luulla, että meillä oli suhde. Lopulta jonkin työpaikan virkistäytymispäivän päätteeksi päädyttiin pubiin kahdestaan. Mies tuijotti kaljaansa ja seiniä, eikä ollut yhtään sellainen flurttaileva hymysuu kuin töissä oli kuukausikaupalla ollut.

Puhuin suoraan ja kerroin, miltä hänen käytöksensä minusta tuntui. Mies ei osannut selittää mitenkään käytöstään. Ei edes kertonut erostaan, siitäkin kuulin myöhemmin pomoltani, kun ilmoitin irtisanoutuvani.

Tosiaan vaihdoin työpaikkaa. Syyt olivat muut kuin tämä flirttimies, mutta tuntui helpottavalta, ettei tarvinnut häntä enää nähdä. Viimeisen työpäiväni jälkeen mies soitti pari kertaa kännissä ja toivoi, että pidettäisiin yhteyttä. Kolmanteen soittoon en enää vastannut. Muutama tekstiviesti tuli rakkaudentunnustuksineen, mutta sitten nekin loppuivat.

Vierailija
6037/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on ehdottomasti aina ollut vapaus. Vapaus sisustaa oma koti, suunnitella lomia ja tehdä ihan juuri niin kuin itse haluaa. Ei ole tarvinnut tehdä kompromisseja tai selvitellä parisuhderiitoja.

Vierailija
6038/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks tapaus oli että oli jo seuraavana viikonloppuna toisen luokan helmojen alla... Facebook kertoi sen asian.

Vierailija
6039/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi että paljastui että tämä nainen oli rasisti kun näki mun pojan ja tytön, mulla siis on edesmenneen vaimon kanssa adoptoitu Espanjasta kaksi lasta ja kun tämä nainen näki heidät ekaa kertaa (taisi olla kolmannet treffit. Hän kyllä tiesi että mulla on 2 lasta) sain sekä minä että molemmat lapseni rasistisia herjoja. Minä sen vuoksi etten voinut adoptoida muka Suomalaista vauvaa ja lapseni hiukan tummemman ihonvärinsä vuoksi. Siinä kohtaa mulle riitti, ja lujaa.

Vierailija
6040/9847 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi aina kattilan tyhjäksi.

Kuulostaa oudolta ja sitä myös oli.

Olin tavannut miestä muutaman kerran, kun pyysin häntä luokseni syömään. Olin tehnyt suuren annoksen uunijuureksia ja paistia. Annoksia oli vähintään kuusi. Ajattelin, että syödään miehen kanssa hyvin ja sitten syön tähteet töissä lounaana seuraavalla viikolla.

Ei tarvinnut syödä tähteitä, sillä mies söi kaikki astiat tyhjiksi. Hänestä näkyi, että hänellä on tukala olo ja yritin viedä tarjoiluastioita jo pois pöydästä, mutta hän ähisi: "Minä voin ottaa loput, ei jää tähteitä sinulle pyörimään". Mieheen upposi varmasti useampi kokonainen punajuuri, lanttu ja porkkana sekä lihaa valtavasti.

Mies ei ollut vähävarainen eikä nähnyt nälkää.

Ajattelin, että tämä oli yksittäistapaus, koska seuraavalla kerralla Mies söi hillitymmin. Toki taas kaikki astiat tyhjäksi, mutta olin laittanut ruokaa vähemmän esille.

Mutta sitten tuli se kerta, kun mies söi viisi litraa hernekeittoa, että sai kattilan tyhjäksi. Taputteli mahaansa sohvalla kuin joku sankari.

Kerroin kyllä hänelle jo ensimmäisellä ruokailukerralla, etteivät tähteet ollet ongelma, vaan tarkoituksella tein suuria annoksia, että riittää evääksi töihin. Ei mennyt jakeluun eikä mies nähnyt ruokailussaan mitään ongelmaa.

Oli ihan tavallisen kokoinen, istumatyötä tekevä mies.

Oli kuulema shokki, kun sanoin, etten enää halua tavata. Meillä kuulema kävi jutut niin hyvin yhteen.