Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
RoosaRobin kirjoitti:
Yksi takuuvarma syy lakata naisen tapailu on lahnuus.... Yleensä pystyy jo suutelutekniikasta tunnistamaan lahnat ja naiset, jotka on yksinkertaisesti surkeita sängyssä... Mikään ei ole mahtavampaa kuin oikein kunnon vapautunut nuori likka, joka hymyssä suin hyppää muhinoimaan..saa olla lihava tai laiha, kunhan höylä luistaa. Voi kunpa naiset ymmärtäisivät tämän yksinkertaisen asian... siis ihan nelikymppisiäkin naisia tapaa, jotka ei vielä osaa harrastaa seksiä... Huokaus..
Eivät varmaan halua nuolla sun herpes kalua.
Kuulemma Ruotsissa leviää kuppa
Onko kuppaan lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi vinkui seksiä paljaalla, oltiin tapailtu viikko enkä tosiaan luottanyt siihen että olisi tauditon. Jos on noin kondomivastainen on todennäköistä, että jotain siellä munassa muhii!
Toinen oli ihan Salkkari-fani ja pöyristyi kun sanoin, etten kyseistä sarjaa ole katsonut enkä aio katsoa.
Ja sitten oli tyyppi joka halusi sienestämään ja ilmestyi paikalle crocsit jalassa.
Herpes ja kondylooma tarttuvat, vaikka käyttäisi kondomia.
Herpes tarttuu myös oireettomana.
Seksitautien takia dildo on kivempi.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumisen takia on ok skipata mies.
Osa naisista tykkää kaljuista miehistä.
Valitettavasti monella miehellä on ollut paljon kumppaneita ja on sitten herpestä jne. ja tarkoitan ihan kaikennäköisiä miehiä.
Yhden kanssa nähtiin useampi kerta. Käytiin leffassa, keilaamassa, kahvilla hänen luonaan, lintutornilla ja olin yötäkin hänen luonaan. Ainoa fyysinen kosketus oli halaukset tavattaessa että lähtiessä ja leffassa nojasi minuun. Kerran yritin suudella, mutta perääntyi. Päätin tapailun, kun homma ei tuntunut etenevän. Ehkä oli menneiden suhteiden painolastia tai ujoutta tai en ehkä ollut se täydellinen match hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntumisen takia on ok skipata mies.
Osa naisista tykkää kaljuista miehistä.
Valitettavasti monella miehellä on ollut paljon kumppaneita ja on sitten herpestä jne. ja tarkoitan ihan kaikennäköisiä miehiä.
Ja koska moni mies valehtelee kumppanien määrästä ja seksitaudeista, on moni nainen päättänyt olla yksin.
Se kun joudut elämään kuunnellen klamydian biisejä taukoamatta ja pitäisi antaa joka päivä. Luuli olevansa vielä tosi komea ja pullisteli peilin edessä lihaksiaan ja sanoi että jos yritän kasvattaa eturepun niin suhde on siinä.
Tulee paha mieli nuorten puolesta, kun he eivät ymmärrä miten seksitaudit tarttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tulee paha mieli nuorten puolesta, kun he eivät ymmärrä miten seksitaudit tarttuvat.
Eikös kondylooma aiheuta lapsettomuutta?
- Paljastui natsiksi. Siis "uus-vanhoillis-kansallissosialisti-survivalistiksi".
- Liian tossu, aika huono sängyssä ja pieni muna. Yksinään mikään näistä ei haittaisi, mutta kaikki kolme muuten täyspakkauksessa nousi sitten liiaksi.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mjl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.
Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.
Pelkkä supistelu ei tarkoita orgasmia. Monesti olisi helppo feikata, kun alkaa supistelemaan, ja tietää ettei se päädy orgasmiin saakka. Supistelu on vasta orgasmin esiaste.
Tämä on niin surullista. Nainen alkaa vasta lämmetä, kun 90% miehistä jo luulee osanneensa ja onnistuneensa :( Ei ihme, etteivät naiset välitä seksistä. Kuinka moni mies haluaisi seksiä, jos hänet potkaistaisiin pois heti, kun vehje alkaisi seisoa kunnolla... :((
Aamen!
Mies oli hamstraaja.Asui lapsuuskodissaan joka oli täynnä vanhempien tavaroita ja lisäksi haali koko ajan lisää,oli Facebookin roskislava-ryhmässä ja haki sitä kautta mm mattoja ja astioita vaikka ei olisi niitä tarvinnut. Toi löytöjään myös minulle kun joku kippo tai kuppi oli muka niin näköiseni.. Viimeisinä seurustelumme hetkinä en päässyt miehen luona enää edes suihkuun kun suihkukoppi oli täynnä tavaraa. Mies itse peseytyi uimahallissa..
Lopulta mies alkoi painostaa muuttamaan luokseen ja lupasi jalomielisesti raivata makuuhuoneen.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli hamstraaja.Asui lapsuuskodissaan joka oli täynnä vanhempien tavaroita ja lisäksi haali koko ajan lisää,oli Facebookin roskislava-ryhmässä ja haki sitä kautta mm mattoja ja astioita vaikka ei olisi niitä tarvinnut. Toi löytöjään myös minulle kun joku kippo tai kuppi oli muka niin näköiseni.. Viimeisinä seurustelumme hetkinä en päässyt miehen luona enää edes suihkuun kun suihkukoppi oli täynnä tavaraa. Mies itse peseytyi uimahallissa..
Lopulta mies alkoi painostaa muuttamaan luokseen ja lupasi jalomielisesti raivata makuuhuoneen.
Aika saalis. Miksi tapailit noinkin pitkään? Oliko muuten sitten hyvä tyyppi?
Ot ehkä mutta minäkään en jaksa enää edes yrittää deittailua. Tässä maassa on tosi vähän porukkaa loppujenlopuksi, ja jos omat kriteerit minkä tahansa suhteen ovat tiukat, niin pettymään joutuu.
Minä en katso painoa tai pituutta, kunhan on toimintakykyinen ja omilla jaloillaan liikkuva mies. Olen aika suvaitsevainen, ja voisin harkita myös ulkomaalaista miestä, tietyin varauksin. Mutta on olemassa juttuja, joista en jousta- ja siltikin viestiä pukkaa juuri niiltä tapauksilta, jotka eivät sovi kriteereihini. Esim. ikä; olen itse kolmekymppinen enkä halua viisi-kuusikymppistä pappaa (enkä myöskään lukiopoikaakaan). Tämä on aina tehty ilmoituksissani selväksi, vaan siltikin juuri tätä ikäluokkaa edustavat alkavat juttusille.
Muut kriteerini liittyvät seksiin (ei, ei kalun koko) ja vaikka hyvin tarkasti kuvailen mitä etsin, yhteyttä ottavat ne, jotka eivät kykene haluamiini juttuihin. Miksi tämmöinen p**kanjauhanta ja turha ajantuhlaus edes on ilmiö nykymaailmassa? Turhauttavaa.
Jos ihme kävisi ja edes tarpeeksi sinnepäin-deitti löytyisi, treffien aikana käy sitten ilmi että MINÄ olen jotenkin vääränlainen- mutta kun miehen omassa ilmoituksessa/viesteissä ei ollut mitään tähän liittyvää, niin mistä olisin voinut tietää? Siinä sitten ollaan vaivautuneita ja juodaan kahvit loppuun.
Ps. Olen tavannut muutaman mahtavan ihmisenkin, mutta 90% seuralaisistani on ollut puutteellinen esim. perushygienian tai käytöstapojen suhteen, lisäksi selkeästi vaan ajattelematon (eräs maalaili iltaa kaupungilla, päädyimme kävelemään kuraisessa lähiössä). Ei kauheasti innosta jatkamaan touhua.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vinkui seksiä paljaalla, oltiin tapailtu viikko enkä tosiaan luottanyt siihen että olisi tauditon. Jos on noin kondomivastainen on todennäköistä, että jotain siellä munassa muhii!
Toinen oli ihan Salkkari-fani ja pöyristyi kun sanoin, etten kyseistä sarjaa ole katsonut enkä aio katsoa.
Ja sitten oli tyyppi joka halusi sienestämään ja ilmestyi paikalle crocsit jalassa.
Onko siinä siis joku ajallinen tekijä, että kun on tapailtu tarpeeksi kauan niin voi olla varma ettei miehellä ole tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
"...sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka TOIMII nykyisin vaimonaNI."
Tämä kertoo kaiken. Onnistunut rekrytointi.Ei taida suomalaisista naisista olla vastusta aasialaisille naisille. Suomalaiset naiset ovat liian miehekkäitä.
Ensin meille opetetaan aivan lapsesta saakka, että kaikki naisellinen on turhaa ja tyhmää hömpötystä, ja sitten valitetaan kun meitä ei kiinnosta olla naisellisia.
Kuka teille noin opettaa? Feministit?
Kyllä ne on ne miespuoliset ihan lapsesta alkaen.
Miespuoliset? Outoa, en ole omassa elämässäni törmännyt moiseen. No tietysti poikien mielestä tyttöjen jutut on tyhmiä ja päinvastoin, mutta en ainakaan aikuisten suusta ole tuollaista kuullut. Ja vaikka joku tuollaisia puhuisikin niin hän tarkoittaa varmaankin omalta kantiltaan etti ole kiinnostunut, mutta ei niin etteikö naiset saisi tehdä mitä haluavat. Sehän on osa naisten viehätystä ne "hömpötykset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herpes ja kondylooma tarttuvat, vaikka käyttäisi kondomia.
Herpes tarttuu myös oireettomana.
Ei se ihan noin suoraviivaista ole. Kumin tehottomuus perustuu siihen, että rakkuloita voi olla muuallakin kuin peniksen varressa ja naisellakin niitä voi olla missä vain vulvan alueella ja muuallakin. Mutta en suosittelisi seksiä muutenkaan silloin kun on rakkulat.
Muuttui omituiseksi, vastenmieliseksi ja jotenkin todella ylimieliseksi mies, tyyliin "sitten kun täytät 40 vuotta, etsi itsellesi uusi poikaystävä" ja "on niitä kauniimpiakin naisia ollut mua yrittämässä". Mies oli nuorempi kuin minä. Sain negatiivista arvostelua ulkonäöstäni, arvostelu on ylipäätään moukkamaista, jollei sitten halua jotain kaunista sanoa.
Eivät varmaan halua nuolla sun herpes kalua.
Kuulemma Ruotsissa leviää kuppa