Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vankka Hetero kirjoitti:
Jos se fjösä maistuu tai haisee miehen mielestä pahalle, niin kannattaa ehkä tarkastella omaa seksuaalisuuttaan - kaikille meistä ei tyttöjen kanssa touhuilu sovi ollenkaan
JEP, fjösän pitää haista vitule kunhan ei ole löysä, eikä kannatin läski.
Yksi mies ei voinut panna kun sai tietää, että mulla on peräpukamat. Ne koetettiin kerran polttaa mutta toimenpide epäonnistui ja päätin että antaa olla. Eivät estä seksiä paitsi tämän yhden herran mielestä!Toisaalta hyvä ettei pantu, herra olisi varmaan saanut hepulin myös sektioarvestani ja p""llukarvoistani.
Kieltäytyvät useat naisystäväni pieremästä suoraan paljaasta aukostaan nenääni, vaikka kuinka anelen. Etsin suostuvaisia.
Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt. Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä minun vehkeeni haluaisi käsittelyä joka päivä. Viime vuonna oli muutaman kerran mutta ei koskaan vaimon aloitteesta. Yhdessä on oltu jo liian kauan. Miksi enään kärsiä tässä suhteessa. Arki rullaa jotenkuten, mikään muu ei
Sanopas sinä miehenä toiselle, että mitä se arjen rullaaminen tarkoittaa sinun mielestäsi? Minulla on ilmeisesti siinä jotain puutetta, mutta naisista ei saa irti että mitä se käytännössä tarkoittaa, mitä pitäisi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailla opiskelukaveriani heti valmistumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti luonani, sillä asui siihen aikaan vielä kimppakämpässä. Odotti, että ruoka tulee pöytään ja minä jouduin vielä työttömänä työnhakijana kustantamaan kummankin eväät. Oli myös seksiaddikti, jonka mielestä 5 kertaa päivässä on normaali ja naisena olisi pitänyt olla joko jalat levällään sängyssä tai keittiössä. Pari kuukautta riitti.
Toinen tapaus on pitkäaikainen poikaystävä. Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.
Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?
No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee hyvin esille siitä, että nainen jo alkuvaiheessa menettää hermonsa erinäisistä asioista. Kun häntä ei niin mies itsessään kiinnosta, vaan lähinnä ärsyttää ja ainut mikä hänessä kiinnostaa on se hänen harrastama palvonta. Se tuntuu naisesta kivalta aina välillä.
Miksi jatkaa tällaista vuosi? Luulisi että riittää kuukausi tai jotain. Ja jos ei edes ole ihastunut toiseen, eikös kosketukset jne ala ällöttämään pikkuhiljaa?
Koska vastenmielisenkin tyypin kanssa on parempi olla kuin yksin.
Eiköhän mun kohdalla ollut niin että olen ihan hyvä tyyppi, mutta ei kyllä mitään kemiaa ollut. Itse en todellakaan ymmärrä miten on parempi olla jonkun kanssa, ihan sama kenen, kunhan ei ole yksin. Tiedän kyllä että moni tyytyy tällaiseen. Itse en pystyisi.
Joo, kyllä täytyy päässä heittää jos ei osaa yksin olla mieluummin kuin jonkun paskan tai yhdentekevän tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Sitten kun pojat alkavat päästä miehen ikään, niin ei haluta enää muuta kuin että nainen olisi nätti ja mukava. Kyllä se siitä, pojat ovat vasta poikia.
Miksi aina hoetaan tuota, että miehet muka haluavat alistuvaa luonnetta? Kuka sen on keksinyt? Haluamme sellaisen jonka kanssa tulee toimeen eikä tarvitse joka asiasta tapella ja vääntää, jos se on naisten mielestä alistuva niin onpa mielenkiintoista. Ilmeisesti haluatte vain varata oikeuden olla hankalia ja ikäviä, sekö on sitten se voimaantunut nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin tapailla opiskelukaveriani heti valmistumisen jälkeen. Mies oli jatkuvasti luonani, sillä asui siihen aikaan vielä kimppakämpässä. Odotti, että ruoka tulee pöytään ja minä jouduin vielä työttömänä työnhakijana kustantamaan kummankin eväät. Oli myös seksiaddikti, jonka mielestä 5 kertaa päivässä on normaali ja naisena olisi pitänyt olla joko jalat levällään sängyssä tai keittiössä. Pari kuukautta riitti.
Toinen tapaus on pitkäaikainen poikaystävä. Ihana ihminen, jolla on maailman suurin sydän. Seurustelumme alkoi kaveruudesta ja en koskaan ollut palavasti rakastunut häneen. Pidin tottakai paljon, mutta jälkikäteen ajateltuna en ollut rakastunut. Mies oli todella ihastunut / rakastunut minuun. Ajattelin, että omat tunteeni syvenevät rakkaudeksi ajan kanssa. Näin ei käynyt. Päädyin lopettaamaan suhteemme, sillä mielestäni mies ansaitsee tulla aidosti rakastetuksi.
Tämä on ihan kauhea tilanne! Olen mies enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa nainen rakastaa tai on edes kunnolla ihastunut minuun. Eli tavallaan olen aina yksin. Miksi naiset edes lähtee tällaiseen mukaan? Jos ei itse ole kunnolla mukana. Läheisyysriippuvuus?
Olen eri, mutta aika usein sitä lukee täältäkin miten naisten pitäisi vaan laskea rimaa ja antaa niille ihan kivoille mutta ei-sytyttäville miehille mahdollisuus. Eikä se ole pelkkää nettitrollausta. Näitä mielipiteitä voi muodossa tai toisessa tulla muualtakin mediasta ja jopa kavereilta ja sukulaisilta. Osa naisista löytää jo parisuhdetaipaaleensa alkumetreillä sen lottopotin joka sekä sytyttää että on hyvää aviomies- ja isämateriaalia, mutta niistä jotka eivät löydä aika moni sortuu jossain vaiheessa elämää uskomaan tätä propagandaa ja kokeilemaan sitä tyytymistä. Yleensä huonolla lopputuloksella.
Miten antaa mahdollisuuden miehelle, joka ei edes puhu naiselle.
Osaat varmaan itsekin puhua, jos näet jonkun mukavan näköisen hepun? Vai odotteletko vain että ne narsistit tulevat naurattamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetissi.
Lopeta tämän saman kommentin spämmääminen melkein joka sivulle. Mitä lopulta haluat tällä typerällä ja keskenkasvuisella kommentillasi oikein sanoa. Et taida tietää itsekään?
Tuo sama kommentti näkyy tulevan vain tuon sitä edeltävän vielä typerämmän "tulehdus jiistin haju" -spämmin jatkoksi.
Nämä perusjutut eli työttömyys ja koulutuksen puute. Pahinta oli, että vielä valehteli näistä ja sivistyneistä keskustelunaiheista, sosiaalisista taidoista ja siisteistä vaatteista en osannut päätellä, että taustalla oli pitkäaikaistyötön mies, joka ei ollut suorittanut ainoatakaan tutkintoa loppuun. Onneksi en käyttänyt hirveästi aikaa häneen tai lopullisesti uskonut siihen melko sympaattiseen ulkokuoreen. Luuseri mikä luuseri.
Eri miehiä nämä:
- Ei seksiä, eikä mitään mielenkiintoa edes yrittää tai selittää.
- Mies oli alkoholiin mieltynyt bipo, mut todellinen syy oli hänen käsittämättömän ohut ns. pencil dick. Siis ihan pitkä, yli 15cm, mut semmonen ehkä max. 3cm paksu, joka näytti ja tuntui kastemadolta. En pystynyt seksiin hänen kanssaan.
- Narsistinen ja väkivaltainen sadisti, jolla oli (oikeasti) sairaita (seksi)fantasioita.
- Nolo ikäkriisi. Mies värjäsi hiuksia, käytti "muotivaatteita" ja yritti tehdä kaikkia "nuorten juttuja" ym. (lähes 5-kymppisenä)
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Seksin jälkeen alapää todellakin kannattaa pestä niin, että kaivelee sormella kaikki miehen sotkut sieltä pois. Se kuuluisa silakan haju johtuu miehestä, eikä naisesta! Tai ainakaan mun alapää ei ole koskaan tuoksahtanut kalaisalle taikka muullekkaan pahalle kuin ainoastaan seksin jälkeen, jos on vaikka nukkunut iltaseksin jälkeen aamuun ilman peseytymistä. Kannattaa myös unohtaa ne höpöpuheet siitä, että alapäätä ei saa pestä sisältä, koska PH arvo. Useammankin kaverin hiivatulehdukset ovat loppuneet siihen, kun ovat alkaneet noudattaa mun neuvoa. Joka suihkun yhteydessä sormi pimppiin ja pohjaa myöten puhtaaksi - ei tietenkään saippuaa sisälle, mut kaikki valkovuoto ym. möhnä sieltä sisältä pois. Pysyy terveenä ja raikkaana.
Vierailija kirjoitti:
Nämä perusjutut eli työttömyys ja koulutuksen puute. Pahinta oli, että vielä valehteli näistä ja sivistyneistä keskustelunaiheista, sosiaalisista taidoista ja siisteistä vaatteista en osannut päätellä, että taustalla oli pitkäaikaistyötön mies, joka ei ollut suorittanut ainoatakaan tutkintoa loppuun. Onneksi en käyttänyt hirveästi aikaa häneen tai lopullisesti uskonut siihen melko sympaattiseen ulkokuoreen. Luuseri mikä luuseri.
Miten noista voi valehdella, kun eivätkö ne ole esim. Tinderissä suoraan esillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Onnen kestävyyden varmistamiseksi kannattaa olla tietoinen muutamista asioista, vinkkaa tutuillesikin. Tutkimuksen mukaan osa aasialaisten kanssa avioliitossa olevista miehistä oli tyypiteltävissä miehiksi, jotka olivat sosiaalisesti eristäytyneitä tai lapsuuden kotiinsa jääneitä ja riippuvuussuhteessa äiteihinsä. Miehet luokiteltiin neljään eri ryhmään: ”Pettyneillä” oli ollut aiemmin suhteita naisten kanssa, mutta he olivat niihin pettyneitä. Parisuhteen aasialaisen kanssa toivottiin olevan harmonisempi. ”Vanhemmilla tai nuoremmilla poikamiehillä” oli ammatillisista tai persoonallisista syistä vaikeuksia avioitua kotimaan avioliittomarkkinoilla. Usein he halusivat perinteisemmän vaimon ja parisuhteen.
”Vieraista kulttuureista innostuneilla” oli paljon kokemuksia muista kulttuureista ja maista, ja he saattoivat olla tyytymättömiä suomalaiseen yhteiskuntaan. ”Ruumiillisesti ei-vetovoimaisilla” oli ulkonäkönsä, kuten ylipainonsa takia, vaikeuksia saada puolisoa avioliittomarkkinoilta. Osa heistä oli ollut seksituristeja.
Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Siksi he haluavat aasialaisen naisen. Heidän kulttuurissa on opetettu, että naisten pitää kunnioittaa miestä. Antaa heille tilaa tehdä päätöksiä ja antaa heidän olla miehiä. Joillekin naisille kyse on vain taloudellisesta selviytymisestä: ulkomaisen miehen naiminen on heille oikotie parempaan elämään.
Suhde on elättäjyyssuhde, jossa suhde rahaan on vinoutunut. Jos puoliso on kokonaan miehen elätettävänä ja tähän riippuvuussuhteessa, se hidastaa normaalin ja tasa-arvoisen parisuhteen kehittymistä. Toisaalta aasialainen käsitys rakkaudesta on erilainen kuin länsimainen. LÄNSIMAISSA ajatellaan, että rakkautta ei voi ostaa ja että taloudelliset palkkiot sulkevat pois mahdollisuuden emotionaaliseen kiintymykseen. Molemmat antavat jotain. Mies voi auttaa vaimon köyhää perhettä taloudellisesti, nainen antaa muita palveluksia. Miesten oikea elintaso on Suomeen tulleille vaimoille usein pettymys. Lomalla miehet olivat kuluttaneet rahaa huolettomammin, ja myös maiden välisten tuloerojen takia suomalaismies näyttäytyi varakkaampana kuin onkaan. Kulttuurien välisistä eroista johtuvat kiistat sekä kieli- ja rahaongelmat kärjistyvätkin monissa suhteissa ihastumisen jälkeen.
Jotkut miehet halusivat vaimon olevan vain kotona heidän kanssaan. He eivät halunneet vaimonsa tuntevan ketään ulkopuolisia, jottei tämä juoksisi karkuun. Parhaiten uuteen kotimaahansa sopeutuvat ja avioliitossaan viihtyvät ne ulkomaalaisnaiset, jotka työllistyvät. Myös miehen kiinnostus puolison uskontoon, tapakulttuuriin ja arvomaailmaan on merkittävä tekijä suhteen jatkumisen kannalta.
Meneepä naisilla tunteisiin nämä aasialaiset naiset!
Aasialaiset "menee tunteisiin" enimmäkseen siksi, että ne ominaisuudet joita aasialaisista nostetaan ns. paremmiksi, sotivat sekä tasa-arvoa että aikuisuutta vastaan. Kuulostaa pitkälti siltä, että suomalaisia naisia niin kovasti vihaavat haluavat puolisokseen lapsenomaisen kynnysmaton, johon tyydyttää itsensä ja fantasiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti ihan mukavalta viestien perusteella ja kuvatkin vaihdoimme. Menimme sitten ensitapaamisella kahville. Puhui pelkästään itsestään, vähän semmoista itsensä korostamista koko ajan. Yhtään ainutta kysymystä ei tehnyt minulle ja jos sanoin jotain, hymähti jotain ja vaihtoi heti aiheen itseensä.
Olen asiakaspalvelutehtävissä, joten jollain selkärangasta tulleella rutiinilla kuuntelin häntä kolme tuntia. Antoi lopuksi ymmärtää, että ehkä emme sovikaan yhteen. Laitoin kohteliaasti hänelle myöhemmin viestin, että meistä ei tosiaan taida tulla paria.
Ei jumankauta näitä nuijia. Mistä hän voi edes päätellä sovimmeko yhteen, kun en saanut sanottua mihinkään väliin mitään. Hän ei siis edes tutustunut minuun lainkaan, minä tutustuin häneen. Ja jos hänestä tuntui, ettei meistä tulisi paria, miksi hän kuvitteli minun nauttivan hänen itsetehostusmonologistaan. Mikä olmi.
Kyllä sitä nopeasti huomaa jos ei ole kemiaa ollenkaan. Ihme tyyppejä nämä mitkä puhuvat vain itsestään treffeillä. Mikähän juttu se on? Jännittää?
Naisilta on opittu että miehen täytyy olla suuna päänä, että on kiinnostava ja jännittävä.
Vierailija kirjoitti:
-tupakoivat mihet
-alkoholia juovat miehet
-nenänsä tunkevat miehet(haistavat värkkiä)
-miehet jotka tarkastavat alushousuja
-miehet jotka tarkastavat silmien värin
-moukkamainen käytös
-töksäyttelijät
-olevinaan kristittyjä itse
Mitä ne tällaiset miehet ovat, onko tullut montakin vastaan? Mitä tarkoittaa alushousujen tarkastaminen? Oliko tämä joku mustasukkaisuusjuttu vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri se. Ollaan sen tyypin kanssa ehkä vain sen vuoksi kun se ihailee. Tämä tulee hyvin esille siitä, että nainen jo alkuvaiheessa menettää hermonsa erinäisistä asioista. Kun häntä ei niin mies itsessään kiinnosta, vaan lähinnä ärsyttää ja ainut mikä hänessä kiinnostaa on se hänen harrastama palvonta. Se tuntuu naisesta kivalta aina välillä.
Miksi jatkaa tällaista vuosi? Luulisi että riittää kuukausi tai jotain. Ja jos ei edes ole ihastunut toiseen, eikös kosketukset jne ala ällöttämään pikkuhiljaa?
Koska vastenmielisenkin tyypin kanssa on parempi olla kuin yksin.
Eiköhän mun kohdalla ollut niin että olen ihan hyvä tyyppi, mutta ei kyllä mitään kemiaa ollut. Itse en todellakaan ymmärrä miten on parempi olla jonkun kanssa, ihan sama kenen, kunhan ei ole yksin. Tiedän kyllä että moni tyytyy tällaiseen. Itse en pystyisi.
Joo, kyllä täytyy päässä heittää jos ei osaa yksin olla mieluummin kuin jonkun paskan tai yhdentekevän tyypin kanssa.
Jepsistä! Ihan ihme touhua täälläkin tullut vastaan. "Päätin antaa pi*lua että pääsin tilanteesta pois" siis täh? Ja muitakin ihan karmeita miehiä joiden kanssa kuitenkin pidemmän aikaa tapailtu.
Vierailija kirjoitti:
Eli rahasta jäi kiinni? Yllätys.
Kaikki tuo pitää paikkansa paitsi pillun hankaus saippualla. Luonnollinen ominaistuoksu on varsin kiihottava. Jos pimppa haisee niin sitten jossain on ongelma ja kannattaa hakeutua gynelle. Pitäähän jokin taso olla. Nuo vaatimukset ovat ihan normaaleja. Vähempi ei riitä eikä kelpaa.