Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4981/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi löysäksi sen jälkeen kun sanoin että tämä on tässä.. olisiko viisi kertaa yritetty seksiä, joka kerta tuli jo reisille tai puolikkaan työnnön jälkeen, olisin voinut olla ilkeä ihminen, mutta ei ollut sen arvoinen tuo tapaus..

🖕

Vierailija
4982/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui niin rumasti ja epäkunnioittavasti muista ihmisistä! Perheenjäsenistä, kavereista, existä, kollegoista... Kaikista löytyi jotain morkattavaa. Lopetin jutun alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4983/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sai selville, kun oli lukenut puhelimestani salaa viestejä. Lopetin ja lupasin parantaa tapani.

Vierailija
4984/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamani nainen oli ihan ok, mutta ainoat keskustelun aiheet hänelle oli Vauvapalstan jutut.

Vierailija
4985/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tässä syksyllä baarissa miehen jolle annoin numeroni ja joka laittoi sit viestiä ja ehdotti treffejä. Mies oli kivan näköinen, paremman kuin muistin.

No eipä se ulkonäkö pidemmälle kantanut.. mies puhui vain ja ainoastaan itsestään. Ei kysellyt multa mitään, jos yritin puhua muusta kuin hänestä, ohjasi jutut itseensä.

Annoin vielä toisen mahdollisuuden, ajattelin et jos häntä jännitti kovasti tms. Tuli toiset treffit ja seksiä, mies oli aivan jäääääääääätävän kömpelö ja itsekäs myös sängyssä.

Ei tavattu enää.

Vierailija
4986/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typhoon kirjoitti:

- Oikeasti löysä alapää. Oli synnyttänyt, joten liekö ihmekään.

- Imetyksestä venyneet nännit ja nännilävistykset. Hyi hemmetti.

- Tekoripset ja yleinen "muovisuus". Ilman sotamaskia ei kehdannut naamaansa näyttää.

Naiset on jo 18-vuotiaana eri kokoisia, syvyys ja leveys eri. Nainen palautuu kyllä synnytyksestä.

Höpöjä. Kyllä se venyy ensimmäisestä kerrasta. Kuukuppejakin myydään isompia kokoja vanhemmille ja synnyttäneille naisille.

"Normaaliin ja runsaaseen kuukautisvuotoon sekä synnyttäneille suosittelemme suurempaa kuukuppia (koko 2)."

https://www.hyvinvoinnin.fi/products/lunette-kuukuppi-violetti

Lantionpohja löystyy raskaudessa, jos ei sitä palauta treenillä. Riippumatta synnytystavasta. Myös sektoitu voi siis olla löysä tai hommansa hyvin hoitanut alatiesynnyttäjä tiukka.

Suomalaisilla naisilla se kuuleman mukaan on useimmiten löystynyt vaikka ei olisi tehnyt lapsiakaan. Treenaaminen on liian vaivalloista, joten sitten lähdetään Gambiaan tai turvaudutaan tilaamaan keinotekoisia jättipeeniksiä.

Eläimiin sekaantuminen pitäisi ehdottomasti kieltää laissa.

Vierailija
4987/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli henkisesti liian kiinni tyttärensä asioissa. Ei pysty oleen parisuhteessa, kun lapsi menee kaikissa asioissa edelle. Ja minä aina vasta toisena 😔

Vierailija
4988/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun yli 20 vuotta sitten, kun mentiin kihloihin. No häät vielä pidettiin, mutta sen koomin ei olla paljon oltu tekemisissä.

Vierailija
4989/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen jätti minut liian pienen peniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.

Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.

En tajua tätä että pitää tulla väittämään muiden kokemuksiin vastaan. Kyllä minäkin olen jättänyt tapailuja kesken miehen pienen varustuksen vuoksi. Minä etsin elämän mittaista yksiavioista parisuhdetta ja se asettaa seksille aika kovat vaatimukset.

Jos 13 cm on sinulle pieni niin taidat olla itse naisena iso, naisilla on syvyys ja leveys eri.

No en ole mitannut minkä kokoinen on liian pieni, joten vaikea ottaa sentteihin kantaa. Minä jaan ne fiiliksen perusteella neljään luokkaan. Ei tunnu missään, tuntuu alussa mutta hetken jälkeen lakkaa tuntumasta, sattuu alussa ja tuntuu koko ajan tai sattuu koko ajan. Kaksi jälkimmäistä käy ja suurin osa miehistä kuuluu näihin ryhmiin. En näe mitään syytä ottaa kumppania muista ryhmistä.

"Ei tunnu missään, tuntuu alussa mutta hetken jälkeen lakkaa tuntumasta, sattuu alussa ja tuntuu koko ajan tai sattuu koko ajan. Kaksi jälkimmäistä käy"

"Sattuu koko ajan" siis käy.

Hassua sinänsä että kun miettii naisen fysiologiaa, niin se herkkä kohta on heti alussa. Ei siihen pitkää tarvita, ja leveydellä ei pitäisi olla mitään merkitystä.

Ehkä tuo sitten on psykologiaa, halutaan tunne vahvasta barbaarista joka ottaa naisen vaikka sattuisi.

Vierailija
4990/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa provolta mutta miehen seksuaalinen estoisuus. Puhui miten haluaisi laittaa "sen" sinne" ja hihitteli päälle kuin teinityttö, ikinä en kuullut miehen sanovan "Mulla seisoo" "mennääkö panemaan" Haluaisin nus""ia sua" tms normaalia.  Aina vain kikatusta ja nolosteleva "Mie haluaisin laittaa minun sen sinun sinne". Voitte kuvitella, että itse seksikin oli karmeaa!  Aina sängyssä tai sohvalla, aina mies päällä. Koki jotenkin noloksi jos olisin päällä ja koira-asentoa lähti suorastaan karkuun.  Aina seksin jälkeen suihkuun ja lakanoiden vaihto,  aina piti sopia etukäteen että kävisikö tänä iltana! Ei spontaania seksiä ikinä,  ei puhettakaan että olisi  pantu saunassa, keittiön pöydällä tai autossa.  Mies oli  35vuotias ja ollut naimisissakin!

Tunnustan että kestin tuota koska mies oli hyvä kokki, aamulla tarjottavaa oli kuin hotellin aamupalapöydässä  ja päivällinenkin oli aina ravintotasoa.  Olin seksuaalisesti turhautunut mutta kupu täynnä.  Itse kun olen surkea ruuanlaitossa, just ja just makaronilaatikko onnistuu.

Vierailija
4991/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tässä syksyllä baarissa miehen jolle annoin numeroni ja joka laittoi sit viestiä ja ehdotti treffejä. Mies oli kivan näköinen, paremman kuin muistin.

No eipä se ulkonäkö pidemmälle kantanut.. mies puhui vain ja ainoastaan itsestään. Ei kysellyt multa mitään, jos yritin puhua muusta kuin hänestä, ohjasi jutut itseensä.

Annoin vielä toisen mahdollisuuden, ajattelin et jos häntä jännitti kovasti tms. Tuli toiset treffit ja seksiä, mies oli aivan jäääääääääätävän kömpelö ja itsekäs myös sängyssä.

Ei tavattu enää.

Kantoi se ulkonäkö seksin saamiseen saakka.

Vierailija
4992/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa provolta mutta miehen seksuaalinen estoisuus. Puhui miten haluaisi laittaa "sen" sinne" ja hihitteli päälle kuin teinityttö, ikinä en kuullut miehen sanovan "Mulla seisoo" "mennääkö panemaan" Haluaisin nus""ia sua" tms normaalia.  Aina vain kikatusta ja nolosteleva "Mie haluaisin laittaa minun sen sinun sinne". Voitte kuvitella, että itse seksikin oli karmeaa!  Aina sängyssä tai sohvalla, aina mies päällä. Koki jotenkin noloksi jos olisin päällä ja koira-asentoa lähti suorastaan karkuun.  Aina seksin jälkeen suihkuun ja lakanoiden vaihto,  aina piti sopia etukäteen että kävisikö tänä iltana! Ei spontaania seksiä ikinä,  ei puhettakaan että olisi  pantu saunassa, keittiön pöydällä tai autossa.  Mies oli  35vuotias ja ollut naimisissakin!

Tunnustan että kestin tuota koska mies oli hyvä kokki, aamulla tarjottavaa oli kuin hotellin aamupalapöydässä  ja päivällinenkin oli aina ravintotasoa.  Olin seksuaalisesti turhautunut mutta kupu täynnä.  Itse kun olen surkea ruuanlaitossa, just ja just makaronilaatikko onnistuu.

"ikinä en kuullut miehen sanovan "Mulla seisoo" "mennääkö panemaan" Haluaisin nus""ia sua" tms normaalia."

Just. Tulee taas mieleen kaksi kirjainta. W ja T.

Vierailija
4993/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Vierailija
4994/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen jätti minut liian pienen peniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.

Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.

En tajua tätä että pitää tulla väittämään muiden kokemuksiin vastaan. Kyllä minäkin olen jättänyt tapailuja kesken miehen pienen varustuksen vuoksi. Minä etsin elämän mittaista yksiavioista parisuhdetta ja se asettaa seksille aika kovat vaatimukset.

Jos 13 cm on sinulle pieni niin taidat olla itse naisena iso, naisilla on syvyys ja leveys eri.

No en ole mitannut minkä kokoinen on liian pieni, joten vaikea ottaa sentteihin kantaa. Minä jaan ne fiiliksen perusteella neljään luokkaan. Ei tunnu missään, tuntuu alussa mutta hetken jälkeen lakkaa tuntumasta, sattuu alussa ja tuntuu koko ajan tai sattuu koko ajan. Kaksi jälkimmäistä käy ja suurin osa miehistä kuuluu näihin ryhmiin. En näe mitään syytä ottaa kumppania muista ryhmistä.

"Ei tunnu missään, tuntuu alussa mutta hetken jälkeen lakkaa tuntumasta, sattuu alussa ja tuntuu koko ajan tai sattuu koko ajan. Kaksi jälkimmäistä käy"

"Sattuu koko ajan" siis käy.

Hassua sinänsä että kun miettii naisen fysiologiaa, niin se herkkä kohta on heti alussa. Ei siihen pitkää tarvita, ja leveydellä ei pitäisi olla mitään merkitystä.

Ehkä tuo sitten on psykologiaa, halutaan tunne vahvasta barbaarista joka ottaa naisen vaikka sattuisi.

Miten niin pituudella tai leveydellä ei ole merkitystä? Kuten sanoin, kaikkein pienimmät ei tunnu missään. Siis kun puhutaan kokoluokasta pikkurilli. Kai sillä nyt saa olla väliä tuntuuko se yhdyntä vai ei? Ei sen tarvitse sattua, mutta pitää tuntua selvä venytys, ja jos on pakko valita niin kipukin on parempi kuin se ettei tunnu lainkaan. Siis minun mielestäni. Toki on niitäkin joiden mielestä koolla ei ole väliä tai jotka jopa preferoivat vähän pienempiä.

Vierailija
4995/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"ikinä en kuullut miehen sanovan "Mulla seisoo" "mennääkö panemaan" Haluaisin nus""ia sua" tms normaalia."

Just. Tulee taas mieleen kaksi kirjainta. W ja T.

Ai, minusta tuo on ihan normaalia makkaripuhetta. Hienostella ehtii makkarin seinien ulkopuolella ihan riittävästi, minusta sängyssä saa ja pitääkin puhua jopa vähän ronskisti ja alatyylisesti. Yllättyisit jos kuulisit miten ns. parempi väki puhuu sängyssä. Eri juttu tietty ne estoiset, jotka ei osaa jättää roolia makkarin ovelle.

-Eri

Vierailija
4996/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli henkisesti liian kiinni tyttärensä asioissa. Ei pysty oleen parisuhteessa, kun lapsi menee kaikissa asioissa edelle. Ja minä aina vasta toisena 😔

Niin eli hyvä isä on turn off, olisi pitänyt olla se perus välinpitämätön etäisi joka ottaa lapset pitkin hampain joskus ja jouluna ja kiukuttelee elareista. Onneksi ihailemaasi miestyyppiä on paljon vapaana.

Vierailija
4997/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsi tulee aina ensin. En voi käsittää, ettei joku sitä vieläkään tajua. Se on toinen asia, jos mies on lapsessaan niin kiinni, ettei elämään mahdu muuta kuin se lapsi. Mutta kyllä, sinä tulet aina toisena ja niin sen pitää mennäkin.

Vierailija
4998/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki noin itsekkäitä? Eikö naisen persoonalla ja yhteisillä asioilla ole mitään virkaa kun moni tuntuu lopettavan suhteen ulkoisien asioiden takia. Oli kyseessä kasvot tai kehon muodot tai pilluttumien ulkomuoto niin aina jompikumpi ei sovi teidän makuun 

Vierailija
4999/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihitteli ja kikatteli? Voi apua, olis lähtenyt itseltä himot samantien.

Vierailija
5000/9847 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihitteli ja kikatteli? Voi apua, olis lähtenyt itseltä himot samantien.

Pervo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän