Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4961/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sängyssä. Esileikkinä imaisi kerran kumpaakin tissiä ja hinkkasi pari minuuttia kovakouraisesti alapäätäni , kun koetin opastaa ja ohjata kättään,  hermostui.  Jouduttiin käyttämään liukuvoidetta koska olin kertakaikkisen rutikuiva ja sain lisäksi  joka kerta pissatulehduksen! Kun erosimme, haukkui minut huonoksi sängyssä ja valitti exänsä  olleen samanlainen "aneeminen patja". Ei mikään ihme noilla "esileikeillä"...

Vierailija
4962/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Jos nainen on lahna sängyssä niin hän ei ole sinusta kiinnostunut.

Joo, jos nainen on lahna niin se ei tykkää kyseisestä miehestä.

Kun on kemiaa niin nainen ei ole lahna.

Niin ja kuka haluaa nuolla miestä jolla on herpes, se tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Lopetan deittailun heti,jos miehellä on herpes.Ei kannata edes aloittaa tapailua.Tervitä miehiä kyllä riittää.Lisäksi tuo kertoo siitä,että miehellä on ollut aika viriili seksielämä ja tuskin rauhoittuu yhden naisen mieheksi koskaan.

Herpeksestä ei kukaan tykkää, mutta tuon tuomitsemisen voit jättää pois. Itse sain herpeksen lapseni äidiltä, joka oli suhteessamme olleen tauon aikana käynyt panemassa jotain häntäheikkiä lohdutukseksi. Aika moni nainen saa herpeksen pettävältä mieheltään ja niin edelleen. Joten jospa jätetään ne omat teoriat toisten luotettavuudesta sikseen.

Mutta kai kerrot uudelle kumppanille, että sinulla on herpes etkä tartuta sitä tahallaan eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen jätti minut liian pienen peniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.

Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.

En tajua tätä että pitää tulla väittämään muiden kokemuksiin vastaan. Kyllä minäkin olen jättänyt tapailuja kesken miehen pienen varustuksen vuoksi. Minä etsin elämän mittaista yksiavioista parisuhdetta ja se asettaa seksille aika kovat vaatimukset.

Jos 13 cm on sinulle pieni niin taidat olla itse naisena iso, naisilla on syvyys ja leveys eri.

Vierailija
4964/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppani haluaisi käsittelyä joka päivä; mieheni ei enää syty ko asiasta, ei ainakaan joka päivä! Mitä teen? Rakastan häntä kaikesta huolimatta.

Vierailija
4965/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi päivää. Hyi.

Miehen koti oli kuin kaatopaikka.

Kyllä alushousuja voi pari päivää käyttää, ei ne niin nopeasti likaannu. 

Vierailija
4966/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Tai piti muuten mukavana, mutta vastenmielisenä sänkykaverina.

Vierailija
4967/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kaksi päivää. Hyi.

Miehen koti oli kuin kaatopaikka.

Kyllä alushousuja voi pari päivää käyttää, ei ne niin nopeasti likaannu. 

Itte käyn pesula joka lauantai ja vaihdan sillo aluvaatteetkin.

Ei niitä muuten kannata vaihtaa ku pesun jälkeen.

Vierailija
4968/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi löysäksi sen jälkeen kun sanoin että tämä on tässä.. olisiko viisi kertaa yritetty seksiä, joka kerta tuli jo reisille tai puolikkaan työnnön jälkeen, olisin voinut olla ilkeä ihminen, mutta ei ollut sen arvoinen tuo tapaus..

Vierailija
4969/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typhoon kirjoitti:

- Oikeasti löysä alapää. Oli synnyttänyt, joten liekö ihmekään.

- Imetyksestä venyneet nännit ja nännilävistykset. Hyi hemmetti.

- Tekoripset ja yleinen "muovisuus". Ilman sotamaskia ei kehdannut naamaansa näyttää.

Naiset on jo 18-vuotiaana eri kokoisia, syvyys ja leveys eri. Nainen palautuu kyllä synnytyksestä.

Höpöjä. Kyllä se venyy ensimmäisestä kerrasta. Kuukuppejakin myydään isompia kokoja vanhemmille ja synnyttäneille naisille.

"Normaaliin ja runsaaseen kuukautisvuotoon sekä synnyttäneille suosittelemme suurempaa kuukuppia (koko 2)."

https://www.hyvinvoinnin.fi/products/lunette-kuukuppi-violetti

Vierailija
4970/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan herrasmiehen kanssa kävin pari kertaa treffeillä. Netissä oltiin tavattu ja kirjoiteltu ennen kuin vei minut ravintolaan syömään. Maksoi kaiken (olin yllättynyt, koska oletin maksavani oman ruokani) ja illallisen jälkeen halusi ajaa minut kotiin ja AVASI AUTON OVEN MINULLE. Tällaista herrasmiesmäisyyttä ei ollut ennen tapahtunut millään treffeillä. Ei suudellut illan päätteeksi, mikä hieman masensi, mutta toisten treffien jälkeen odotin että nyt se pusu tulee. Kävimme lenkillä ja kotitaloni edessä odottelin, tekeekö hän aloitetta... eikä tehnyt.

Kolmansista treffeistä sovittiin, mutta peruin ne koska kipinää ei minun puoleltani enää ollut (Miksi ei halunnut suudella? Miksi oi miksi?). Kiinnostunut ilmeisesti kuitenkin oli kun treffejä sopi innoissaan :(

Huomaan että friendzone-keskustelujen jälkimainingeissa palstamies tykittää tätä käänteistä psykologiaansa vähän sinne sun tänne.

Mitä ihmettä. Kirjoitinko jotenkin huonosti? Kyllä minusta jos on kiinnostunut romanttisessa mielessä niin sen osoittaa myös haluamalla suudella. Itse kyllä annoin monenmoista vinkkiä että olisin valmis suutelemaan, mutta en halua ketään pakottaa. Aika äkkiä kipinä kuolee tuollaisessa, kun tulee olo ettei ole haluttu.

Toisen miehen kanssa en tavannut toista kertaa, kun suuteli ekojen treffien päätteeksi puoliväkisin. Eli peräänkuulutan tässä nyt sitä kultaista keskitietä - sitä että osaa lukea tilannetta ja toista ihmistä.

Suudellessa leviää mm. herpes ja reikiä aiheuttavia huonoja bakteereja. 

Vierailija
4971/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typhoon kirjoitti:

- Tekoripset ja yleinen "muovisuus". Ilman sotamaskia ei kehdannut naamaansa näyttää.

Naiset on jo 18-vuotiaana eri kokoisia, syvyys ja leveys eri. Nainen palautuu kyllä synnytyksestä.

Höpöjä. Kyllä se venyy ensimmäisestä kerrasta. Kuukuppejakin myydään isompia kokoja vanhemmille ja synnyttäneille naisille.

"Normaaliin ja runsaaseen kuukautisvuotoon sekä synnyttäneille suosittelemme suurempaa kuukuppia (koko 2)."

Lantionpohja löystyy raskaudessa, jos ei sitä palauta treenillä. Riippumatta synnytystavasta. Myös sektoitu voi siis olla löysä tai hommansa hyvin hoitanut alatiesynnyttäjä tiukka.

Vierailija
4972/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.

Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.

Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.

Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.

Vierailija
4973/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen jätti minut liian pienen peniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.

Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.

En tajua tätä että pitää tulla väittämään muiden kokemuksiin vastaan. Kyllä minäkin olen jättänyt tapailuja kesken miehen pienen varustuksen vuoksi. Minä etsin elämän mittaista yksiavioista parisuhdetta ja se asettaa seksille aika kovat vaatimukset.

Jos 13 cm on sinulle pieni niin taidat olla itse naisena iso, naisilla on syvyys ja leveys eri.

No en ole mitannut minkä kokoinen on liian pieni, joten vaikea ottaa sentteihin kantaa. Minä jaan ne fiiliksen perusteella neljään luokkaan. Ei tunnu missään, tuntuu alussa mutta hetken jälkeen lakkaa tuntumasta, sattuu alussa ja tuntuu koko ajan tai sattuu koko ajan. Kaksi jälkimmäistä käy ja suurin osa miehistä kuuluu näihin ryhmiin. En näe mitään syytä ottaa kumppania muista ryhmistä.

Vierailija
4974/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.

Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.

Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.

Neljäs. Hyväksikäyttäjä. Yritti maksattaa minulla ihan kaiken jos olimme jossakin, jopa omat tupakkinsa.

Olet siis varsinaisten voittajatyyppien magneetti. Roskapankkiinko menet niitä hakemaan? Kannattanee katsoa hieman peiliin, paremmista paikoista löytyy parempia miehiä.

Vierailija
4975/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typhoon kirjoitti:

Lantionpohja löystyy raskaudessa, jos ei sitä palauta treenillä. Riippumatta synnytystavasta. Myös sektoitu voi siis olla löysä tai hommansa hyvin hoitanut alatiesynnyttäjä tiukka.

Suomalaisilla naisilla se kuuleman mukaan on useimmiten löystynyt vaikka ei olisi tehnyt lapsiakaan. Treenaaminen on liian vaivalloista, joten sitten lähdetään Gambiaan tai turvaudutaan tilaamaan keinotekoisia jättipeeniksiä.

Vierailija
4976/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?

Toivottavasti tää on vitsi.

Nyt taitaa mennä vulva, vagina ja kohtu sekaisin.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Naisten todella paljon nopeampaa vanhenemista on tutkittu paljon maailmalla ja on näytetty kiistattomasti toteen, että nuorena niin pyöreä perse ja litteä vatsa vaihtavat naisilla paikkaa jossain vaiheessa. Tuosta edellisestä kommentista tuli mieleen, että voisiko vaihtokaupasta löytyä selitys toiseenkin ongelmaan? Naisillahan paikkojen kostuminen alkaa vaikeutua jo n. 30 ikävuoden paikkeilla, joten varmaan alapään happamuuskin muuttuu. Voisiko olla mahdollista, että terveen emättimen happamuus vaihtaa paikkaansa helposti rohtuvien huulien kanssa? Jostain faktastahan se nimittely hapannaamaksi on lähtöisin.

Vierailija
4977/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis varsinaisten voittajatyyppien magneetti. Roskapankkiinko menet niitä hakemaan? Kannattanee katsoa hieman peiliin, paremmista paikoista löytyy parempia miehiä.

Edelleen sanon: naiset, arvostakaa itseänne!

"tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä" siis mitä ihmettä, miten niin palkkioksi??? Menitkö siis sinne vonkaamaan mieheltä seksiä hinnalla millä hyvänsä???

Ja kuka käskee imemään haisevaa ja pahalle maistuvaa kalua???

Yöks!

Voi kieltäytyä. Kenenkään ei tarvitse tehdä mitään vastenmielistä velvollisuudesta tai kun nyt kerran tänne tulin.

Ja tuskin seksi kokonaisuudessaan kuitenkaan oli niin järisyttävää, että tuohon hommaan edes kannatti ryhtyä nautinnon toivosta.

Pökkelö mies, likaisuus ja hyvä seksi eivät oikein ole toimiva yhdistelmä, sen pitäisi olla itsestään selvää jo etukäteen.

Ihan jokaiselle.

Vierailija
4978/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin voisivat treenata. Ai mutta siitä on vaivaa.

Vierailija
4979/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kasvatti kunnon kaljamahan. Tavatessamme hän oli hyvässä kunnossa.

Alkoi siis ryypätä vasta, kun tutustui sinuun.

Vierailija
4980/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi melko usein puhua ns. tuhmia seksin aikana, onhan se kiihottavaa jos oikealla tavalla puhuu, mutta hän puhui aivan käsittömättömiä lauseita, kiroili paljon, "saat kunnolla senkin pulunnussija", "jippijaijee motherfucker", "täältä tulee sun pomomies" jne.

🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän