Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4941/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei harjannut hampaitaan kuin iltaisin eikä käynyt hammaslääkärissä koskaan.

Vähän ot, mutta... Mikä ihme siinä on että vaan illalla harjataan hampaat. Ällöä kun aamuhengitys vielä iltapäivällä lemahtaa, ei voi käyttää edes purkkaa tai pastillia. Mä ihan seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa joka suhteen alussa halusi varmaan miellyttää ja "näyttäytyä parhaimmillaan" joten harjasi hampaat aamullakin silloin kun nähtiin, mutta lopetti jossain vaiheessa kun muutettiin yhteen, koska hän nyt vaan pesee hampaat vain iltaisin. Aikani asiasta huomautin ja ihan nätisti (terveyden kannalta olisi parempi pestä hampaat kahdesti päivässä), myöhemmin vähemmän nätisti (hengitys haisee pahalle, enkä halua pusuja), joskus meni hampaat pesemään tuhahtelun kanssa, joskus vain kiukutteli. Kohtapa ei läheisyys kiinnostanut minua, ja pidän tätä hammaspesukiistaa osasyynä koko suhteen murenemiseen. Tai ehkä mies halusi eroon minusta ja otti lapsellisen toimintatavan käyttöön että karkottaa minut haisuhengityksellä, ehkä helpompaa olisi ollut vain pistää suhde poikki. :D

Kaksi kertaa päivässä on virallinen suositus kyllä, minä pesen vain kerran mutta aamuisin. Silloinhan se löyhkä on suussa yön jäljiltä, ei se sitten illalla enää lohduta kanssaihmisiä jos on koko päivän lemunnut.

Minullakin on paha tapa lipsua tuohon kerran päivässä pesuun, mutta teen sen tosiaan aamulla, en käsitä miten joku voi pestä vain illalla. Eikö hävetä mennä töihin?

Vierailija
4942/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei harjannut hampaitaan kuin iltaisin eikä käynyt hammaslääkärissä koskaan.

Vähän ot, mutta... Mikä ihme siinä on että vaan illalla harjataan hampaat. Ällöä kun aamuhengitys vielä iltapäivällä lemahtaa, ei voi käyttää edes purkkaa tai pastillia. Mä ihan seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa joka suhteen alussa halusi varmaan miellyttää ja "näyttäytyä parhaimmillaan" joten harjasi hampaat aamullakin silloin kun nähtiin, mutta lopetti jossain vaiheessa kun muutettiin yhteen, koska hän nyt vaan pesee hampaat vain iltaisin. Aikani asiasta huomautin ja ihan nätisti (terveyden kannalta olisi parempi pestä hampaat kahdesti päivässä), myöhemmin vähemmän nätisti (hengitys haisee pahalle, enkä halua pusuja), joskus meni hampaat pesemään tuhahtelun kanssa, joskus vain kiukutteli. Kohtapa ei läheisyys kiinnostanut minua, ja pidän tätä hammaspesukiistaa osasyynä koko suhteen murenemiseen. Tai ehkä mies halusi eroon minusta ja otti lapsellisen toimintatavan käyttöön että karkottaa minut haisuhengityksellä, ehkä helpompaa olisi ollut vain pistää suhde poikki. :D

Kaksi kertaa päivässä on virallinen suositus kyllä, minä pesen vain kerran mutta aamuisin. Silloinhan se löyhkä on suussa yön jäljiltä, ei se sitten illalla enää lohduta kanssaihmisiä jos on koko päivän lemunnut.

Kanssaihmisten kannalta on parempi pestä aamulla, kuulemma suunterveyden kannalta parempi olisi ilta jos vain kerran pesee. Huomioin itse molemmat ja pesen hampaani aamuin illoin. Vaikka pikapesu jos illalla väsyttää hirveästi tai aamulla on kiire. Tuli mieleen tuosta miehestä vielä (olen tuon pitemmän viestin kirjoittaja) että ukko kyllä pesi hampaat jos lähti kavereiden kanssa jonnekin menoihin, mut mua ei laskettu näihin huomioitaviin kanssaihmisiin, koska hampaita ei tarvitse aamulla pestä jos on vain mun kanssa päivän. :D Samoin kyllä muutenkin pesujen kanssa, mielestäni on sen kumppanin huomioimista että jos yhtään hikoaa tai likaantuu niin päivittäin käydään pesulla ja vaihdetaan alusvaatteet ja sukat, mutta tätäkään ei kaikki tajua kun pitää saada olla rennosti omassa liassa haisemassa, kokemusta on... Sitten ihmetellään kun nainen ei hyökkäile kimppuun himokkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli 450 facebook kaveria, mulla 70. Totesin intuitiolla että koska tässä suhteessa ollaan niin erilaisia niin se näkyisi varmasti negatiivisesti parisuhteessakin.

Vierailija
4944/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Jos nainen on lahna sängyssä niin hän ei ole sinusta kiinnostunut.

Joo, jos nainen on lahna niin se ei tykkää kyseisestä miehestä.

Kun on kemiaa niin nainen ei ole lahna.

Ja voisiko naiset nyt selittää, miksi menee sänkyyn miehen kanssa josta eivät tykkää? Ei vain jotenkin prosessoi moinen meikäläisellä.

Jotkut naiset vaan ovat passiivisia sängyssä, voi olla estoisuutta tai ujoutta tai muuta. Hirveä puolustelu ja selittely käynnissä täällä. Ihan rauhassa vaan, mammat. Osa teistä on lahnoja.

Itselle lahnuus ei ole edes ongelma, mutta se on jos nainen ei näytä ollenkaan nauttivan seksistä.

Hmm, useinhan tässä on se ongelma että fyysisesti pelkkä penetraatio ei tuo naiselle samanlaista nautintoa kuin mitä se tuo miehelle ja välillä miesten on tätä kovin vaikea ymmärtää. Nainen tarvitsee kunnon esileikin nauttiakseen.

Kannattaa valita nainen, joka ei ole pilannut itseään liialla jakamisella, mielialalääkkeillä ja e-pilsuilla. Myös ruokavalio vaikuttaa haluihin. Siksipä aasialaiset neitsytnaiset ovat erityisen kovassa suosiossa suomalaisten miesten keskuudessa.

Vierailija
4945/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aasialaiset neitsytnaiset

Haaahhhahahahahaa :'D

Vierailija
4946/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksissä. Makasi kuin lahna ja oletti minä teen kaiken työn.

Vierailija
4947/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mie paskalla, ku ei oo miulla peltoakaan. olisin vieläkin mutta näin hyvä.... terveiset vaan M:lle

Vierailija
4948/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Ja voisiko naiset nyt selittää, miksi menee sänkyyn miehen kanssa josta eivät tykkää? Ei vain jotenkin prosessoi moinen meikäläisellä.

Jotkut naiset vaan ovat passiivisia sängyssä, voi olla estoisuutta tai ujoutta tai muuta. Hirveä puolustelu ja selittely käynnissä täällä. Ihan rauhassa vaan, mammat. Osa teistä on lahnoja.

Itselle lahnuus ei ole edes ongelma, mutta se on jos nainen ei näytä ollenkaan nauttivan seksistä.

Ei tule mieleen että syy on sinussa? Ja jos on tapahtunut useamminkin eli naiset haluavat vain että ns seksi kanssasi loppuu eli teet jotain todella väärin. Haisetko? Jyystätkö?

Vierailija
4949/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typhoon kirjoitti:

- Oikeasti löysä alapää. Oli synnyttänyt, joten liekö ihmekään.

- Imetyksestä venyneet nännit ja nännilävistykset. Hyi hemmetti.

- Tekoripset ja yleinen "muovisuus". Ilman sotamaskia ei kehdannut naamaansa näyttää.

Noinko toivot isäsi puhuvan äidistäsi jota ilman et täällä olisi?

Vierailija
4950/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikaverini ei tykännyt, kun halusin kosketella hänen "sitä"; hieroa sitä käsieni/rintojeni välissä, lipoa kielelläni "sitä" laittaa "sen" huulieni väliin, imeä " sitä"palleroineen päivineen. Hän ei tykännyt myöskään, kun "tarjosin" omaani... pientä, sievää "sitä" nuuhkittavaksi, maisteltavaksi, vaikkapa hänen kasvojensa päällä " istuen!" Olen tarkka hygieniasta, puolin ja toisin. Rakastan kaikenlaista hyvänä pitämistä, koskettelua; hänelle riitti pelkkä perusseksi. Tällä hetkellä olen yksin.

Vierailija
4951/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aasialaiset neitsytnaiset

Haaahhhahahahahaa :'D

Ajattele jos olisit säästänyt neitsyytesi aikuisiälle, niin ei tarvitsisi nauraa itselleen.

Vierailija
4952/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naisen pärstä olisi kunnossa ja kaunis niin se ei kerro minkälainen meedusa alakerran verhoilujen alta voi paljastua. Syy tapailun loppumiseen paljastui eräänä iltana.

Vierailija
4953/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän ei antanut ravintolan vesassa ennen jälkiruokaan siirtymistä.

Vierailija
4954/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussuttelin muutaman kerran erästä viherpiiperömuikkelia. Ihan kivannäköinen ja mukavakin, mutta koska taisi olla ruokavaliokin kasvispainotteinen, niin päästeli äänettömiä ja aivan helveton pahanhajuisia leijoja. En käsitä, miksi ei mennyt vessaan haisemaan. Se oli viimeinen niitti, kun painelin sitä takaapäin ja eikö tämä perhana päästänyt taas kaasua. Meinasin oksentaa. Vihdoin tajusin, että miksi niin kivannäköinen misu oli sinkku.

Vierailija
4955/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä kokemusta kirjoitti:

Vaikka naisen pärstä olisi kunnossa ja kaunis niin se ei kerro minkälainen meedusa alakerran verhoilujen alta voi paljastua. Syy tapailun loppumiseen paljastui eräänä iltana.

Olen kuullut sanonnan, että rumassakin repussa voi olla hyvät eväät, mutta en mä ole koskaan viitsinyt ottaa sitä riskiä, että rumassa repussa on myös huonot eväät.

Vierailija
4956/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut muuta kuin pelkkää panoa nopeasti ja aina säkkipimeässä. Erosimme sovussa todeten ettemme ole toisiamme varten.

Vierailija
4957/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typhoon kirjoitti:

- Tekoripset ja yleinen "muovisuus". Ilman sotamaskia ei kehdannut naamaansa näyttää.

Naiset on jo 18-vuotiaana eri kokoisia, syvyys ja leveys eri. Nainen palautuu kyllä synnytyksestä.

Vierailija
4958/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kertoi uskovansa Mikki Hiireen, Jesseen ja muihin satuhahmoihin.... Siis aikuinen nainen.

Vierailija
4959/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuka haluaa nuolla miestä jolla on herpes, se tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Lopetan deittailun heti,jos miehellä on herpes.Ei kannata edes aloittaa tapailua.Tervitä miehiä kyllä riittää.Lisäksi tuo kertoo siitä,että miehellä on ollut aika viriili seksielämä ja tuskin rauhoittuu yhden naisen mieheksi koskaan.

Ei olisi kiva mennä naimisiin miehen kanssa, jolla on herpes, ei ole kivaa saada genitaaliherpestä suuhun. Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Onhan se riski olemassa, mutta itse olen käynyt läpi kaksi parisuhdetta herpeksen kanssa eikä kumpaankaan noista naisista tarttunut. Kondomiakaan ei käytetty koskaan, mutta minulla on estolääkitys.

Mistä tiedät, että et ole tartuttanut? Ei ne oireet saman tien tule.

Vierailija
4960/9847 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typhoon kirjoitti:

Naiset on jo 18-vuotiaana eri kokoisia, syvyys ja leveys eri. Nainen palautuu kyllä synnytyksestä.

Alapeukuttajan olisi syytä mennä lukemaan asiasta lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä