Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4881/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies alkoi kettuilla heti ekoilla treffeillä että luulenko olevani joku Kleopatra, minulla oli musta polkkatukka ja tyyppi jahoi kuin hyvää vitsiä hohotellen että luuletko olevasi suurikin kaunotar. Ihmetteli sitten kovasti kun sanoin meneväni vessaan ja poistuin paikalta, että Kleopatra has left the building.

Toinen mies änkesi mukaan kun vein kissaa eläinlääkäriin ja hermostui kun kissa alkoi maukua autossa. Rupesi sitten selittämään papastaan, joka oli hukuttanut kissanpoikasia! Meni kerrasta maku mieheen.

Ja sitten oli mies jolla oli ihmeellinen mu""kku, pitkä mutta ohut ja haisikin pahalle jopa suihkun jälkeen, en tiedä eikö sitten pessyt kunnolla navan alta mutta suikkaria mies ei minulta saanut.  Tapailtiin aika kauan kunnes m""kun haju ja  epämukava tunne (se tökki johonkin mihin kukaan ei ollut ennen yltänyt eikä mitenkään positiivisessa mielessä) yhdynnässä kävivät sietämättömäksi.

Vierailija
4882/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://t.me/Nature/6981

Hassua.

Kissa naaras kiehnää isoa koiraa onko sekin naaras? joka nuuhkasee sen peräpäähän eikä kiinnosta vaikka katti tarjoaa peräänsä. Onko se näin ihmisten elämässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Alkoholisti.

2. Lahna sängyssä.

3. Äidistään riippuvainen

4. Arvosteli kotiani ensikäynnillä ja kyseenlaisti kaiken sanomani. Arvosteli ammattiani ja vittuili palkastani sekä vapaa-ajan määrästä. No asui itse äitinsä asunnossa, joka 70-luvun pinnoilla. Ei sohvaa, ei edes sänkyä. Ei kuulemma maksanut kun 100 e kuussa.

5. Tyhmä. Seksuaalisesti estynyt.

6. Valehteli muutaman asian jotka helppoa tarkistaa. Esim. ei tiennyt "omistamansa" metsätilan kiinteistötunnusta ja tarkkaa sijaintia.

Ja nämä siis 6 eri naista.

Tuohon 6. kohtaan takertuisin. Minulla on metsää ja maata mutta en osaa lonkalta heittää sen kiinteistötunnusta. Eikä sitä missään kahvipöytäkeskustelussa tai satunnaisen tuttavan kanssa ole tarve edes kertoa. Ja kuinka tarkat koordinaatit sinä tarvitsisit siitä sijainnista? Ja miksi?

No olen alalla töissä ja keskusteltiin ammatillisesti asioista. Tapaamiskerta taisi olla neljäs. Tämä "metsänomistaja" ei osannut näyttää edes ko kunnan aluekartasta tuota tilaansa. Vaikka oli itse siellä kuulemma jatkuvasti hoitotöissä. Tosiasiassa ko. tilaa ei ollut ja puheenaihe tuosta loppui aika lyhyeen.

Vierailija
4884/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä taas tapahtuu?

Vierailija
4885/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakal pierut haiseva

Vierailija
4886/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten terve

Vierailija
4887/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen jätti minut liian pienen peniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.

Vierailija
4888/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kasvatti kunnon kaljamahan. Tavatessamme hän oli hyvässä kunnossa.

Vierailija
4889/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvainen kännykästä ja telkkarista.

Vierailija
4890/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4891/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4892/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4893/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee muiden naisten kanssa sydämiä tms, en tarkkaan tiedä mitä muuta, erossa ollessa ei jaksa minun viestejäni.

Ja haukkui juuri ettet sitten osannut noitakaan tiskejä tiskata. Se oli tässä kunhan pääsen kotiin.

Vierailija
4894/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen jätti minut liian pienen peniksen vuoksi. Oli tottunut isompiin. Mulla 14cm pitkä eikä kovin paksu.

Pituus on ainakin riittävä, nainen taisi olla väärä.

Vierailija
4895/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei nuollut palleja, koska ne oli liian "suolaiset", joten verenpaine nousi 😜

Vierailija
4896/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.

Vierailija
4897/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+mn kirjoitti:

Nainen ei nuollut palleja, koska ne oli liian "suolaiset", joten verenpaine nousi 😜

Repesin. Martin Lawrence joke?

Vierailija
4898/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisista on tyytyväinen miehensä varustukseen, mutta muut asiat vaikuttavat. Mies ei osaa käyttäytyä tai ei ole naisen mielestä muuten komea.

Piti minua muuten tosi mukavana ja komeana, mutta sanoi suoraan, että seksissä kaipaa isompaa penetraatiota. Tapailimme siis vajaa 6kk. Katseli mua niinkin kauan juuri siksi, että piti minusta kovasti muuten.

Vierailija
4899/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Jännä juttu: kuulostaa ihan Exältäni ja tuon lisäksi ehtin pettää sen mitä ehti.

T:M44

Vierailija
4900/9847 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ohut muna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän