Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4801/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 lapsen yh: n kanssa oli mukavat treffit ja toisten treffien jälkeen heräsin hänen kämpiltään. Lasten kuvista huomasin, että olivat maitosuklaan värisiä. En halunnut vakavaa suhdetta. Tapailtiin muutaman kerran seksin merkeissä, mutta ei jatkoon.

Mulla sama kokemus. En voi harkita vakavaa suhdetta...

Ei hätää, ei ne naiset ois tollasten lapsiaan arvostelevien älykääpiöiden kanssa halunnut seurustellakaan. 

Vierailija
4802/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Kokeilitko puhua tai ehdotitko eri asentoja?

Minun mieheni ei esim pidä siitä, että olen päällä vaan haluaa itse ottaa ohjat ja siirrellä minua eri asentoihin. Tämä sopii minulle oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Alkoholisti.

2. Lahna sängyssä.

3. Äidistään riippuvainen

4. Arvosteli kotiani ensikäynnillä ja kyseenlaisti kaiken sanomani. Arvosteli ammattiani ja vittuili palkastani sekä vapaa-ajan määrästä. No asui itse äitinsä asunnossa, joka 70-luvun pinnoilla. Ei sohvaa, ei edes sänkyä. Ei kuulemma maksanut kun 100 e kuussa.

5. Tyhmä. Seksuaalisesti estynyt.

6. Valehteli muutaman asian jotka helppoa tarkistaa. Esim. ei tiennyt "omistamansa" metsätilan kiinteistötunnusta ja tarkkaa sijaintia.

Ja nämä siis 6 eri naista.

Vierailija
4804/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 lapsen yh: n kanssa oli mukavat treffit ja toisten treffien jälkeen heräsin hänen kämpiltään. Lasten kuvista huomasin, että olivat maitosuklaan värisiä. En halunnut vakavaa suhdetta. Tapailtiin muutaman kerran seksin merkeissä, mutta ei jatkoon.

Mulla sama kokemus. En voi harkita vakavaa suhdetta...

Ei hätää, ei ne naiset ois tollasten lapsiaan arvostelevien älykääpiöiden kanssa halunnut seurustellakaan. 

Noh, tämä mun olisi kyllä halunut. Oli aika ihastunut minuun. Pelkkä seksisuhekin olisi hänelle käynyt.

Vierailija
4805/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis mutta aivan uskomaton lahna sängyssä. Muutaman kerran jälkeen ei vain pystynyt enää, meni halut totaalisesti. Enpä olisi ikinä uskonut että niin voi edes käydä!

Jos nainen on lahna sängyssä niin hän ei ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
4806/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat täällä taas loukkaantuu elämän faktoista.

Älä koskaa kuuntele naisten neuvoja deittailusta, koska eivät yleensä edes itse tiedosta, mitä oikeasti haluavat.

Vierailija
4807/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tapailun kun selvisi että mies on pelkkä tyhjäntoimittaja. Aikuinen ihminen, jolla ei ollut elämässä mitään päämäärää, unelmia tai suunnitelmia. Kaikki oli sen hetkisten mielijohteiden toteuttamista, ei siis mitenkään vakaata elämää.

Toinen mies taas ei halunnut sitoutua vakavasti, mutta olisi halunnut seksiä ja yhdessäoloa. Olisi siis halunnut rusinat pullasta. Itse halusin enemmän joten jätin hänet elämästäni pois.

Kolmas mies taas oli kovin leuhka ja kehuskeli saavutuksillaan. Esitti piinkovaa naistenmiestä, mutta sisimmässään oli hyvin epävarma ressukka.

Yllättävän monta sitoutumiskammoista miestä on tullut vastaan. Halutaan parisuhteen kaltaiset olosuhteet kuitenkaan ilman mitään "vakavaa", koko ajan halutaan pitää verkot vesillä jos saisikin jonkun paremman. Moni tuntuu etsivän vain sitä uutuudenviehätystä yhä uudelleen. Ei siinä mitään pahaa ole, äkkiä tuollaisista eroon pääsee.

Ei monella 40- vuotiaalla naisellakaan ole enää unelmia, koska ne vaativat rahaa eikä vakituista työpaikkaa saa. 2 lasta on tehty, enempää ei tule. Edessä on vain normaalia arkea, ei mitään erikoista enää.

Miehen luonne merkkaa myös tuossa iässä enemmän kuin pituus.

Siis ei jäniksen pituus.

Jos puhutaan miehen pituuksista niin 170 cm ja 13 cm on ok.

Vähintään 175/18cm

190 /24 on miehen mitta.

Naiset on eri kokoisia, syvyys ja leveys eri. 24 cm on joillekin naisille liian iso.

Vierailija
4808/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos nainen on lahna niin se ei tykkää kyseisestä miehestä.

Kun on kemiaa niin nainen ei ole lahna.

Vierailija
4809/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kuka haluaa nuolla miestä jolla on herpes, se tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
4810/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia jotka eivät muuta osaa kuin maata selällään ja levittää jalkansa. Muita asentoja ei edes ole.

Vierailija
4811/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia jotka eivät muuta osaa kuin maata selällään ja levittää jalkansa. Muita asentoja ei edes ole.

Kyllä he osaavat, mutta et ole tarpeeksi komea ja mukava eikä nainen halua tehdä kanssasi mitään.

Vierailija
4812/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua sinua, teillä ei ole kemiaa

Vierailija
4813/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voisiko naiset nyt selittää, miksi menee sänkyyn miehen kanssa josta eivät tykkää? Ei vain jotenkin prosessoi moinen meikäläisellä.

Vierailija
4814/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4815/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4816/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja tyly mies, joka luuli olevansa lahja maailman naisille

Vierailija
4817/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voisiko naiset nyt selittää, miksi menee sänkyyn miehen kanssa josta eivät tykkää? Ei vain jotenkin prosessoi moinen meikäläisellä.

No, avioliitossa voi olla esim. hieno omistusasunto, mistä nainen ei halua luopua. Syitä on monia.

Lisäksi jos puhut naiselle rumasti ja loukkaat naisen tunteita niin ei hän halua miellyttää sinua seksissä.

Vierailija
4818/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4819/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ymmärrä, että seksi ja muu elämä kulkevat käsi kädessä. Jos tiuskit naiselle jne. niin ei ole odotettavissa hyvää seksiä.

Vierailija
4820/9847 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan