Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4641/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi vaatia minua käymää omassa asunnossani kakalla. Eikä kyse ollut edes mistään haisevasta ripaskasta, mutta kai ne plomsahtelut kuului paperiseinien läpi miehen korviin. Millainen ihminen ei kestä sitä, että naisetkin  kakkaa? Pitääkö naisella olla naimisiinmenon jälkeen oma asunto, jossa  käydä isommalla asialla? :D

Vierailija
4642/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä lihosi jo seurustelun aikana kun luuli että olen tiukasti vieheessä kiinni.

Hääkakku olisi tuonut ihan liikaa lisää, päätin repäistä itseni irti, jotain vaatimuksia saa miehelläkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus yksistään olisi ehkä mennyt, mutta se HAJU mikä ylipainoisesta naisista lähtee oli vaan yksinkertaisesti liikaa.

Laihduttakaa.

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetsi.

Sinä totut omaan pahaan hajuusi, mutta muille se on vastenmielistä.

Oletteko koskaan nussineet lihavaa naista? Alapää on märkä joo, mutta ei se ennen ollut vatsassa asti... Ai hitto, se olikin vatsakummun alle kertynyttä hikeä... Yritä siinä sitten pitää seisokkia yllä ajatellen nättiä duunikaveriasi

Vierailija
4644/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valehtelija ja narsisti. Hän on riippuvainen uusista naisista koko ajan. 

Vierailija
4645/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel U brother kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran yhden ihan kauniin ja hauskan naisen, mutta oli pakko jättää hänet, koska hänellä oli aivan järkyttävän rumat riippurinnat.

Totaalinen turn off.

Mulla ihan samanlainen kokemus. Yleensä tykkään kaikenlaisista rinnoista - mutta yleensä isommista. Kerran päädyin eronneen työkaverin kanssa firman juhlien jälkeen sänkyyn. Oli imettänyt 3 lasta. Rinnat oli sellaiset tyhjät ryppyiset nahkapussukat. Muuten oli aika vetävä daami kropallaan. Ne rinnat oli tosi surulliset. Nainen niitä itsekin mollasi. En toki kehdannut sitä myöntää. Oli jopa hankala pitää erektio, kun käsi upposi niihin nahkapussukoihin. Olin vielä nuori mies about 28 ja nainen 38v

Hyvin tehty kun et ääneen myöntänyt <3. Tuollaiset tilanteet pitää osata hoitaa tahdikkaasti.

Vierailija
4646/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju vahvistaa hyvin sitä päätöstä, että lopetin puolison etsimisen kokonaan. Paljon terveempää olla yksin vikojensa kanssa kuin muiden ihmisten "ällöteltävänä". Hyi mitä asenteita ja ajatusmaailmoja on ihmisillä.

Vierailija
4647/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytti 25v

Vierailija
4648/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytti 25v

Oot Leonardo DiCaprio?

Vierailija
4649/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytti 25v

Oot Leonardo DiCaprio?

On se piilohomo ainakin.

Vierailija
4650/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muisti mainostaa joka välissä insinööriyttään, liittyi se asiaan X tai ei: katsokaas, kun minä korkeakoulutettuna ymmärrän sinua paremmin sitä ja tätä... luennoi sitten milloin minkäkin alan ammattilaisille näiden omasta erityisalueesta suurenakin asiantuntijana ja herätti myötähäpeää.

Toinen jäi sitten siihen, kun päästiin sänkyyn saakka. Eteni hyväilystä pikavauhtia yhdynnän yrittämiseen ja kun kysyin ehkäisystä, mutisi että "mä oletin että sä syöt pillereitä tai jotain". Nelikymppinen mies! Huomioonottamisen ja hienotunteisuuden taso oli muutenkin siinä puuhassa samaa "mutku mä aattelin" -tasoa, eli ei jatkoon. Parikymppiseltä aloittelijalta vielä olisi mennyt, mutta ei aikuiselta mieheltä.

Kolmas piti jättää vielä erikseen jättämisen jälkeenkin, kun tyyppi vielä puoli vuotta tapailun loputtua pommitti minua marttyyriviesteillään ja terrorisoi lähipiiriäni "hän on moraaliton ja katala ihminen, hän teki minulle sitä ja tätä" -viesteillä ja yritti tunkea muutaman luo jopa vierailulle kertomaan asiaansa. Arvaatte varmaan, että se olin minä joka aikanaan lopetti sen tapailusuhteen: hän halusi vakavaa suhdetta, minun ihastukseni taas lopahti alkuunsa eli toivotin hyvää jatkoa sopivamman naisen kanssa.

Vierailija
4651/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kamala takertuja. Soitteli jatkuvasti, jos et vastannu alkoi viesteillä pommittaminen. Viestejä tuli muutenkin useita kymmeniä päivässä.

Oli jotenki epätoivoisen oloinen ja tuntui että nainen kun nainen kelpaa.

Tapailu loppui lyhyeen.

Vierailija
4652/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan kamala takertuja. Soitteli jatkuvasti, jos et vastannu alkoi viesteillä pommittaminen. Viestejä tuli muutenkin useita kymmeniä päivässä.

Oli jotenki epätoivoisen oloinen ja tuntui että nainen kun nainen kelpaa.

Tapailu loppui lyhyeen.

Nämä on kaameita. En tiedä ovatko kaikki nyt narskuja, mutta tuollainen epätoivoinen takertuminen ja pakonomainen soittelu on ihan pimeetä. Raukat eivät ymmärrä että käytöksellään karkottavat kaikki ihmiset ympäriltään.

Vierailija
4653/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selosti tasoteorioista ja alfaleuoista.

Vierailija
4654/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pissa- ja kakkaleikit oikein minuun kolahtaneet.

Vierailija
4655/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski nainen joka ripustautui muhun,oli vihreä me too all that bs..HYH

Vierailija
4656/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä herätti naamalle pieremällä ja hohotteli. Sanoi vitsiksi ja yritti rauhoitella. Sai äkkilähdön.

Vierailija
4657/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v himokas nymfo jota piti painaa monta kertaa päivässä. Ja kalu piti olla valmis ja kova aina kun häntä halutti, vaikka takana pitkä työpäivä. Muija ollu ikipäivänå ollu töissä, lisäksi rasittava luonne. Kaiken kukkuraksi tämä petti sen minkä ehti kun itse olin työmatkoilla. Loppu siihen kun halusi ryhmäseksiä jonkun kanssa. Jonkun aikaa itki perään välillä raivostuen. Vuosien jälkeen vieläkin ihmettelin miksi lähdin tällaisen kanssa.

Vierailija
4658/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut on niin ankeita. Naisilta tulee ihan hyviäkin analyyseja tai humoristisia kommentteja, ei kuitenkaan liian ilkeitä, ja sitten palstamiehet triggeröityvät ja tykittävät ketjun täyteen keksittyjä juttuja.

Pentti 60-v. kirjoittaa peräjälkeen kymmenen kommenttia eri nimimerkeillä ja luulee, ettei kukaan tajua mitään. Tai Janne 40-v. heittää jotain mukamas hauskaa "rumat tissit hyi laatta lensi öhöhöhö" -settiä. Siihen sitten vielä pakolliset metoo/miesvihanäkyväksi-jutut, niin on koko täyskäsi valmiina.

Vierailija
4659/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut on niin ankeita. Naisilta tulee ihan hyviäkin analyyseja tai humoristisia kommentteja, ei kuitenkaan liian ilkeitä, ja sitten palstamiehet triggeröityvät ja tykittävät ketjun täyteen keksittyjä juttuja.

Pentti 60-v. kirjoittaa peräjälkeen kymmenen kommenttia eri nimimerkeillä ja luulee, ettei kukaan tajua mitään. Tai Janne 40-v. heittää jotain mukamas hauskaa "rumat tissit hyi laatta lensi öhöhöhö" -settiä. Siihen sitten vielä pakolliset metoo/miesvihanäkyväksi-jutut, niin on koko täyskäsi valmiina.

😁

Vierailija
4660/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei panostanut seksiin, eikä arvostanut sitä että minä painostin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi