Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4621/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liian mukava on liian tylsä? kirjoitti:

Tapailin aikoinaan sinkkuna ollessani erästä entistä naispuolista työkaveria, joka oli tosi mukava ja ihan ok näköinen, mutta todella tylsä. Hän ei koskaan oikein halunnut/ jaksanut tehdä mitään ja se vähäkin mitä tehtiin oli perusarkea. Syödään, käydään saunassa, katotaan telkkaria ja nukkumaan. Seksiasentoja oli kaksi lähetyssaarnaaja, jolla aloitettiin ja takaapäin, johon piti aina lopettaa. Suuseksiä ei saanut antaa ja hän otti muodon vuoksi vähän poskeen ennen yhdyntää.

Ei tykännyt käydä leffoissa, keikoilla, kaljalla (joi vain 1-2 kaljaa kerrallaan, jos joi), juhlissa jne.

Tylsistyin puolessa vuodessa kokonaan. Oltiin molemmat alle 3-kybäsiä ja lapsettomia.

Ei oikein suuttunutkaan, kun pistin poikki. 

Vaikea sanoa ulkopuolisena, mutta olikohan naisella masennustaustaa? Viestisi perusteella voisi olla aika hyvä veikkaus.

Ei ollut - "tavallinen arki" riitti hänelle. Ulkoili ja kävi töissä jne.

Vierailija
4622/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran yhden ihan kauniin ja hauskan naisen, mutta oli pakko jättää hänet, koska hänellä oli aivan järkyttävän rumat riippurinnat.

Totaalinen turn off.

Mulla ihan samanlainen kokemus. Yleensä tykkään kaikenlaisista rinnoista - mutta yleensä isommista. Kerran päädyin eronneen työkaverin kanssa firman juhlien jälkeen sänkyyn. Oli imettänyt 3 lasta. Rinnat oli sellaiset tyhjät ryppyiset nahkapussukat. Muuten oli aika vetävä daami kropallaan. Ne rinnat oli tosi surulliset. Nainen niitä itsekin mollasi. En toki kehdannut sitä myöntää. Oli jopa hankala pitää erektio, kun käsi upposi niihin nahkapussukoihin. Olin vielä nuori mies about 28 ja nainen 38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin koska mies ei halunnut maksaa mitään, siis millainen mies ei tarjoa kuin kaupan pingiivipuikon? Pitääkö olla niin köyhä?

Mutta tarjosi kuitenkin jotain. Ihan söpöä :)

Vierailija
4624/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli paha hormoniakne selässä. Arpia, kelta- ja mustapäitä, ihan kuin olisi ollut haulikolla ammuttu. Eihän sille mitään voi ja varmasti tiedosti asian itsekin, mutta valitettavasti vei kyllä fiilikset niissä tietyissä tilanteissa.

Totta. Jos naisella on tosi huono iho, on se turn Off. Samoin pälvikalju naisella. Olen ehkä vähän pinnallinen, mutta minkä sitä haluilleen voi?

Vierailija
4625/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pillu haisi aivan järkyttävältä. Muistan edelleen yhden yön, jolloin yritin pestä hajua käsistä pois siinä kuitenkaan onnistumatta. Sanomattakin selvää, että kerrasta en oppinut, vaan olin sängyssä tämän saman naisen kanssa vielä pari kertaa uudestaankin. Toivottavasti on sittemmin saanut värkkinsä kuntoon.

Sillä naisella taisi olla bakteerivaginoosi. Se on itseasiassa aika yleinen, mutta helposti hoidettavissa. Haisee sellaiselle kuvottavalle silakalle/mädäntyneelle kalalle. Itse olen myös muinoin jynssännyt käsieni ihon punaiseksi ja siltikään haju ei lähtenyt pois. Huh...

Vierailija
4626/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epärehellisyyden takia olen joutunut antamaan kenkää monelle naiselle. En voi sietää, että nainen valehtelee ja olen tuonut sen julki heti alussa, etten myöskään siedä piereskelyä ja se ei  kenellekään pitäisi olla epäselvää!!1

Noh, eräänkin kerran on käynyt niin, että nainen on ekaa kertaa mun luona ja hetken rupattelun jälkeen kertoo menevänsä pissalle. Tulee vessasta muina naisina ja kun menen nopealle tarkistuskäynnille, niin aivan ilmiselvä pieruhan siellä haisee. Miksi piti valehdella? En voi käsittää. Pakko oli kahvinjuonnin jälkeen sanoa, että eiköhän tämä ollut tässä ja saattelin ovelle.

Tuosta viisastuneena hommasin veskiin nauhurin, joka aktivoituu äänestä. No, taas oli uusi morsianehdokas kylässä ja tämäkin halusi mennä "pissalle". Olin jo varma, että nainen narahtaa. Noh, tämä tuli vessasta ja kävin kuuntelemassa mahdollisen nauhoitteen. Kerroin tälle välittömästi, että narahdit ja nainen hämmästyneenä, että mistä? Sanaakaan sanomatta vein nauhurin hänen eteensä ja toistin ilmiselvän narahduksen, jonka hän oli päästänyt. Sillä kerralla säästin kahvissakin, kun saattelin hänet ovelle ja toivotin hyvää loppuelämää!!1

Sinunkaltaisesi löytyvät kuolleina muumioituneina asunnostaan, kun  kukaan ei ole vuosiin kysellyt perään ja laskutkin on laitettu suoraveloitukseen, koska se on halvin ratkaisu.

Ei pidä paikkaansa!!1 Lopulta kaikille kaltaisilleni löytyy kyllä päästötön nainen, niin löytyi minullekin!!1

Vierailija
4627/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin tosin hyvin juttuun joka tasolla - paitsi seksuaalista kemiaa ei meidän välillä ollut yhtään. Jäätiin kavereiksi. Mukava tyyppi kaikin puolin.

Vierailija
4628/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli todella kaunis, mutta niin kovin typerä. 3kk jaksoin tyhjänpäiväisiä keskusteluja ja yleissivistyksen puutetta, mutta lopulta oli pakko laittaa poikki.

Vierailija
4629/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran homma kaatunut siihen että mies oli liian lyhyt. Eihän pituudelleen mitään voi, mutta kyllä minä naisena toivon että mies olisi minua edes vähän pitempi. Joskus ikävänä yllätyksenä on tullut huonot hampaat, röökinhaju tai selkeä kaljuuntuminen (jopa niin paha että olen epäillyt että deitti ilmoittanut iän väärin). Supertreenattu ei tarvitse olla mutta kaljamaha ja huono ryhti on turn offeja myös.

Vierailija
4630/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tapahtunut minulle henk. koht mutta kerran yksi äijä tilitti minulle siitä että hänen tinder-deittinsä oli osoittautunut trans-naiseksi. Ei ollut profiilissaan sitä kertonut. Ei aivan ollut riittänyt herralla suvaitsevaisuus kun asian huomasi. Suutahti minulle kun hihittelin tapahtuneelle.

Vierailija
4631/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pillu haisi aivan järkyttävältä. Muistan edelleen yhden yön, jolloin yritin pestä hajua käsistä pois siinä kuitenkaan onnistumatta. Sanomattakin selvää, että kerrasta en oppinut, vaan olin sängyssä tämän saman naisen kanssa vielä pari kertaa uudestaankin. Toivottavasti on sittemmin saanut värkkinsä kuntoon.

Sillä naisella taisi olla bakteerivaginoosi. Se on itseasiassa aika yleinen, mutta helposti hoidettavissa. Haisee sellaiselle kuvottavalle silakalle/mädäntyneelle kalalle. Itse olen myös muinoin jynssännyt käsieni ihon punaiseksi ja siltikään haju ei lähtenyt pois. Huh...

Itse muistan kerran miehen, joka haukkui pimperoani just noin. Ihmettelin asiaa silloin hänessä. Pimperoani ei ollut mitään ihmeellistä hajua, ihan normaali seksin haju oli ilmassa, ja tämä mies sai kauhean slaagin asiasta. Taisi olla jostain maalta kotoisin, eikä ollut pitkiin aikoihin ollut naisen kanssa sängyssä. Olin tuolloin näyttävän näköinen nainen, ja sekös miestä tuntu haittaavan silloin. Ter. Terve pimpero silloin ja nykyään. Ei haise...haha.

Vierailija
4632/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen puhui ihan koko ajan, juorusi ja puuttui muiden asioihin. Hävetti ja vitutti. En jaksanut enää kuunnella.

Vierailija
4633/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän Tanssii nyt kanssa toisen!

Vierailija
4634/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen, raivoaminen, sättiminen, jatkuva loukkaaminen. Jätin miehen.

Vierailija
4635/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava mies ja ihan komeakin. Koko ajan oli kuitenkin tunne, että salaili jotain eikä ollut täysin rehellinen itsestään. Lopulta paljastui ahkeran tenttauksen jälkeen, että historiassa ei ole ainuttakaan seurustelusuhdetta eikä ilmeisesti seksikokemuksiakaan. Mies oli yli 40-vuotias. Tapailu loppui siihen. En minä tässä iässä ala ketään enää opettamaan eikä tuollainen mies tajua mitään siitä mitä on esimerkiksi perhe-elämä lapsen kanssa.

Aika julmaa kun et antanut edes mahdollisuutta. Miten pitkään tapailitte? Mistä sitä tietää vaikka olisi ollut miten hyvä. Mitä jos taustalla oli vaikka joku sairaus tai tragedia?

Miksi alapeukku? Tiedän miehen jonka tyttöystävä kuoli onnettomuudessa. Tästä on yli 20 vuotta eikä miehellä ole ollut ketään sen jälkeen, ei ainakaan että kukaan tietäisi siitä.

Aina on poikkeuksia, mutta mikä on todennäköisyys tuollaiseen? Eiköhän tuossakin ollut taustalla naisvihaa tai jotain "kiltin miehen syndroomaa". 40 vuotta ilman mitään kokemuksia ei ole kiinnostavaa vaan enemmänkin pelottavaa. Parempi jättää kuin toivoa sitä yhtä miljoonasta tapausta, jossa tuollainen mies onkin kunnollinen ja normaali.

Miksi ei kokeilisi millaista on jos muuten miellyttää? Mitä siinä menettää?

Varmaan ainakin aikaansa, jos ja kun mies paljastuu vääränlaiseksi? Luultavasti on helpompaa etsiä samanlainen mies, joka on kuitenkin elänyt ns. normaalin elämän normaaleilla kokemuksilla niin miksi ei tekisi niin? Samalla tavallahan muutkin suuresti poikkeavat ihmiset ovat vaikeampaa pariutumismateriaalia, kuten on siis kokematon 40 v ihminenkin.

Ja jos se mies olisi saanut kerran 15-vuotiaana naapurin lissulta ja unohtanut ehkäisyn ja olisi nyt isoisä, joka ei ole saanut pesää 25 vuoteen, niin sitten se olisi oikea aarre, jota kannattaisi jahdata?

Vierailija
4636/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liian mukava on liian tylsä? kirjoitti:

Tapailin aikoinaan sinkkuna ollessani erästä entistä naispuolista työkaveria, joka oli tosi mukava ja ihan ok näköinen, mutta todella tylsä. Hän ei koskaan oikein halunnut/ jaksanut tehdä mitään ja se vähäkin mitä tehtiin oli perusarkea. Syödään, käydään saunassa, katotaan telkkaria ja nukkumaan. Seksiasentoja oli kaksi lähetyssaarnaaja, jolla aloitettiin ja takaapäin, johon piti aina lopettaa. Suuseksiä ei saanut antaa ja hän otti muodon vuoksi vähän poskeen ennen yhdyntää.

Ei tykännyt käydä leffoissa, keikoilla, kaljalla (joi vain 1-2 kaljaa kerrallaan, jos joi), juhlissa jne.

Tylsistyin puolessa vuodessa kokonaan. Oltiin molemmat alle 3-kybäsiä ja lapsettomia.

Ei oikein suuttunutkaan, kun pistin poikki. 

Vaikea sanoa ulkopuolisena, mutta olikohan naisella masennustaustaa? Viestisi perusteella voisi olla aika hyvä veikkaus.

Ei ollut - "tavallinen arki" riitti hänelle. Ulkoili ja kävi töissä jne.

Ah, ai niin. Unohtui tuo seksiosio kokonaan. Olen se, joka kommentoi että tämä nainen muistuttaa ihan minua. Minustakin usein sanotaan, että olen tosi mukava :)

Mutta seksinkin puolesta menee nappiin, ei puhettakaan että jaksaisin tuon enempää panostaa. Suuseksiä en halua. Olen tosin hieman vanhempi jo.

Hattua täytyy nostaa seurusteleville pariskunnille, jotka jaksavat tehdä kaikenlaista yhdessä ja harrastaa seksiä jne.

Vierailija
4637/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan kerran miehen, joka haukkui pimperoani just noin. Ihmettelin asiaa silloin hänessä. Pimperoani ei ollut mitään ihmeellistä hajua, ihan normaali seksin haju oli ilmassa, ja tämä mies sai kauhean slaagin asiasta. Taisi olla jostain maalta kotoisin, eikä ollut pitkiin aikoihin ollut naisen kanssa sängyssä. Olin tuolloin näyttävän näköinen nainen, ja sekös miestä tuntu haittaavan silloin. Ter. Terve pimpero silloin ja nykyään. Ei haise...haha.

Siiis millainen äääääliö tuo mies, ei herranjumala. Tai no, "mies". Sehän on just parasta normaali pimpin tuoksu.

Vierailija
4638/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra "aattele ittes märäksi", esileikit ihan tuntematon käsite. Hypättiin sänkyyn  onneksi jo toisilla treffeillä niin tuli selväksi millainen piittamaton possu muutoin niin ihana mies onkaan sängyssä.

Herra "mikä on  hammasharja",  suu näytti ja haisi siltä ettei  hampaita oltu pesty kahteenkymmeneen vuoteen. Uudenkarhea hieno auto, muodikkaat vaatteet ja mädät hampaat! Ei jatkoon.

Herra " Koiraani ette saa", kävi katkeraa huoltajuuskiistaa exänsä kansssa KOIRASTA ja puhui isin pojasta.

Sekä herra "Mennään kulta naimisiin!", oli jo toisilla treffeillä  menossa naimisiin kun lehdessä oli ilmoitus joukkovihkimisestä. Halusi samantien lähteä ostamaan hääpukua KIRPPARILTA. 

Vierailija
4639/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Järjetön lääkevastaisuus. Pelkäsin että jos juttu kehityy, niin vetää vielä e-pillerini ja migreenilääkkeeni vessasta alas!

- Huono hygienia. Hampaat olivat keltaset ja hammaskiven kuorruttamat, muna  haisi sissijuustolle ja  vaatteissakin oli tupakan sekä pesukoneeseen märkinä  unohdettujen vaatteiden tympeä aromi.  Seurustelimme hetken koska miehellä oli mahtava huumonrintaju ja oli huomaavainen, mutta pidemmän päälle ei vaan pystynyt.

- Energiajuomilla eläminen. Tekemäni ruoka ei kelvannut, juoksi vaan hakemaan alakerran kaupasta RedBulia kun vieroitusoireet iski. Väitti, ettei tunne nälkää ollenkaan. 

- Nuuskaaminen. Ei.

- Teki tatuointeja omassa olohuoneessaan ja kuvat oli suoraan sanottuna karmeita, olisi halunnut minulle tehdä joululahjaksi kukkaköynnoksen reiteen ja loukkaantui kun ilmoitin, että käyn edelleenkin  liikkeessä luottotatuoijallani.

- Inhosi kissoja ja heitteli "kissoista rukkaset"-vitsejä. Minulla on kaksi kissaa, joten..

Vierailija
4640/9847 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus yksistään olisi ehkä mennyt, mutta se HAJU mikä ylipainoisesta naisista lähtee oli vaan yksinkertaisesti liikaa.

Laihduttakaa.

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetsi.

Sinä totut omaan pahaan hajuusi, mutta muille se on vastenmielistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi