Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4561/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu on jäänyt vähän painamaankin: tapailin erittäin kaunista naista, jolla oli myös miltei "täydellinen" vartalo. Seksikin oli hyvää. Mutta varsin pian huomasin, että olen hänelle terapeutti. Hänen isänsä oli tehnyt itsarin ja se vaikutti tietenkin rajusti hänen persoonaansa ja myös suhteeseemme. Jätin hänet kyllä aivan liian tylysti ilman selityksiä. Olin nuori, enkä osannut erota siten, että olisin kertonut oikeat syyt haluuni eroamiseen. Tapasimme ehkä hieman yli 10 kertaa. Ratkaisu oli silti oikea, en tuntenut olevani oikea henkilö hänelle, mutta sitten vuosia myöhemmin tuo nainen esiintyi tv:ssä ja purki myös tuota minun käytöstäni nimiä mainitsematta. Kuulin myös hänen ystäviltään, että hän olisi ehdottomasti halunnut jatkaa. 

Vierailija
4562/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu hais pahalle liian usein ja otti ihme kilareita. T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin naisen tapailun, kun muutimme yhteiseen asuntoon. Nyt olen ollut tapailematta häntä yli 20 vuotta ja hyvin on yhteisasuminen sujunut. Jopa niin hyvin, että on oltu naimisissakin pitkästi toistakymmentä vuotta.

Vierailija
4564/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kohteli välillä kuin olisin tyhmä ja avuton prinsessa. Hel***in ärsyttävää.

Vierailija
4565/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli sukat sandaaleissa eli tämä yleisesti seksintappajaksi kutsuttu tyylimoka ja niin kuluneet ja hiutuneet sortsit että repesi haaroista.  Herra sitten tahtoi pitää olkalaukkuani edessään ja lähdettiin kiertelemään kirppareita että saadaan hänelle housut, sanoin että Hm on vieressä mutta ehei, liian kallista! Löysi jotkut liian isot sortsit  ja vyön, purin poskea pidätellystä naurusta. Kahvit juotiin siinä kirpparin kahvilassa miehen varmisteltua kovaan ääneen ETTÄ EI KAI SUN TARVI MITÄÄN ERIKOISKAHVIA SAADA, MUN EX EI OLIS VIIHTYNYT TÄÄLLÄ, SE JUO VAIN LATTEA. No kahvi oli kyllä  tosi pahaa, pannussa seissyttä. Kun päästiin kirppikseltä ulos mies suuteli aivan ihmeellisesti imien ylähuultani kivuliaasti, koetin sitten antaa pussailuopetusta kirppiksen parkkipaikalla! 

Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
4566/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli sukat sandaaleissa eli tämä yleisesti seksintappajaksi kutsuttu tyylimoka ja niin kuluneet ja hiutuneet sortsit että repesi haaroista.  Herra sitten tahtoi pitää olkalaukkuani edessään ja lähdettiin kiertelemään kirppareita että saadaan hänelle housut, sanoin että Hm on vieressä mutta ehei, liian kallista! Löysi jotkut liian isot sortsit  ja vyön, purin poskea pidätellystä naurusta. Kahvit juotiin siinä kirpparin kahvilassa miehen varmisteltua kovaan ääneen ETTÄ EI KAI SUN TARVI MITÄÄN ERIKOISKAHVIA SAADA, MUN EX EI OLIS VIIHTYNYT TÄÄLLÄ, SE JUO VAIN LATTEA. No kahvi oli kyllä  tosi pahaa, pannussa seissyttä. Kun päästiin kirppikseltä ulos mies suuteli aivan ihmeellisesti imien ylähuultani kivuliaasti, koetin sitten antaa pussailuopetusta kirppiksen parkkipaikalla

Ei tullut toisia treffejä.

Siis säkö oikein halusit suudella lisää tuollaisen aarteen kanssa?

Vierailija
4567/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen ex-vaimo tappoi itsensä. Kuvio meni sen verran kummalliseksi ettemme enää tavanneet.

Iski kyllä mun mustaan huumoriin 😂

Vierailija
4568/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus yksistään olisi ehkä mennyt, mutta se HAJU mikä ylipainoisesta naisista lähtee oli vaan yksinkertaisesti liikaa.

Laihduttakaa.

Naispelko taas.

Vierailija
4569/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli paha hormoniakne selässä. Arpia, kelta- ja mustapäitä, ihan kuin olisi ollut haulikolla ammuttu. Eihän sille mitään voi ja varmasti tiedosti asian itsekin, mutta valitettavasti vei kyllä fiilikset niissä tietyissä tilanteissa.

Vierailija
4570/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on käytännössä eri säännöt eri tasoisille miehille.

Vaatimattoman näköisiltä odotetaan että ollaan aina vain parisuhteen perässä.

Hyvännäköisiltä sallitaan myös se että ollaan irtoseksin perässä.

Muistan kun kerran nainen ihmetteli treffeillä miten tinderissä niin moni vaatimattoman näköinen mies halusi vain seksiä. Kuvastaa hyvin naisten ajatusmaailmaa että jos mies ei omaa top10% ulkonäköä niin hän ei saisi haluta seksiä.

Juu, ne säännöt pätevät kaikissa asioissa. Jos komea mies lähentelee niin se on jännää ja kiihottavaa, mutta tavismiehen lähentely on ahdistelua.

Siksi #Metoo on epäonnistunut. Riippuu naisen mielivallasta onko normaali iskemisyritys OK vai ahdistelua.

Sairasta.

Pätee kyllä myös naisiin. Rumien naisten ahdistelu on vastenmielistä, kauniiden kiihottavaa.

Sillä erotuksella, että mies ei tee asiasta metoo-hässäkkää tai kutsu portsaria/poliisia.

Vierailija
4571/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen exään suoraan sanottuna kyllästyin. Olimme seurustelleet muutaman kuukauden, itsellä alkoi olla ajankohtaista ostaa oma asunto (olin asunut vuokralla). Kun pohdin asumiskuvioita (minulla on lapsi), totesin, etten nähnyt miestä mukana siinä. Hänessä oli muutenkin ärsyttäviä piirteitä, joita en jaksanut katsella, kuten nyrkkiote syödessä.

Toinen mies oli liian holhoava, hänellä oli asenteena olla suojelevainen ja huolehtiva minua kohtaan. Kyseessä oli kiltti muslimimies, mutta suomalaisena itsenäisenä naisena vedin herneet nenään moisesta patriarkaalisuudesta. Mies mm. ei antanut minulle osoitetta, johon tulen vaan ilmoitti tulevansa juna-asemalle vastaan, etten eksyisi. Hän myös makseli puolestani kaikkea lupaa kysymättä. Olimme toisilla treffeillä syömässä ravintolassa, ja sanoin maksavani oman ateriani. Mies kävi salaa minulta maksamassa molempien ateriat. En lämmennyt.

Vierailija
4572/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ne säännöt pätevät kaikissa asioissa. Jos komea mies lähentelee niin se on jännää ja kiihottavaa, mutta tavismiehen lähentely on ahdistelua.

En nyt ymmärrä mikä tässä on ongelma? Jos nainen haluaa tämän komean miehen lähelleen, niin ei se tietenkään ole ahdistelua. Jos taas mies jota nainen ei halua, tulee lääppimään iholle eikä tajua poistua,niin totta kai se on ahdistelua. Naiset ovat ihmisiä ja kyllä heillä on oikeus päättää kenen kanssa haluavat keskustella tai olla kosketuksissa. Se, että olen tietyn tyypin kanssa lähekkäin, koska haluan, ei anna kaikille maailman miehille oikeutta tulla koskemaan.

Miesten ei kannata ylipäätään pistää käsiä suoraan naiseen kiinni, jos haluaa välttyä ahdistelusyytöksiltä. En usko, että nämä teidän komeat miehetkään niin tekee, vaan ensin katsellaan silmiin ja jutustellaan ja luetaan tilannetta. Ja jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta, poistutaan. Ei tarrata persiiseen ekana kiinni, "Kun toikin sai koskea". En tiedä mikä hinku tuolla ylemmällä edes on lähennellä naisia?

sehän on aina siitä kyse että "kuka sanoo" eikä siitä että "mitä sanoo" . se on vaan fakta että jos sua tulee ahdistelee tai ehdottelee mies joka ei oo sun makuun..... seksuaalinen häirintä. Mutta sitten sama uudestaan mutta mies on vaihtunut komeaan joka viehättää sua ....niin se on ok....eikö?.

Ahdistelu on ahdistelua aina, jos se on epähaluttua eikä ahdistelija ymmärrä lopettaa. Epähaluttuus voi johtua monesta asiasta, joillekin kaikki lähestyminen on epähaluttua miehestä riippumatta.

silti mä väitän painoarvo on miesten rumuudessa. 

Siinä on vähän se, että vaikka nainen ei hirveästi tykkäisi suorasta koskettelusta, niin komealta mieheltä sitä siedetään koska voi olla mahdollisuus päästä juttuun sen miehen kanssa. Eli naamalla saa paljon anteeksi. Mutta niinhän maailma toimii toki muutenkin.

Vierailija
4573/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinaan sinkkuna ollessani erästä entistä naispuolista työkaveria, joka oli tosi mukava ja ihan ok näköinen, mutta todella tylsä. Hän ei koskaan oikein halunnut/ jaksanut tehdä mitään ja se vähäkin mitä tehtiin oli perusarkea. Syödään, käydään saunassa, katotaan telkkaria ja nukkumaan. Seksiasentoja oli kaksi lähetyssaarnaaja, jolla aloitettiin ja takaapäin, johon piti aina lopettaa. Suuseksiä ei saanut antaa ja hän otti muodon vuoksi vähän poskeen ennen yhdyntää.

Ei tykännyt käydä leffoissa, keikoilla, kaljalla (joi vain 1-2 kaljaa kerrallaan, jos joi), juhlissa jne.

Tylsistyin puolessa vuodessa kokonaan. Oltiin molemmat alle 3-kybäsiä ja lapsettomia.

Ei oikein suuttunutkaan, kun pistin poikki. 

Vierailija
4574/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli musta kauluspaita joka oli täysi nukkaa ja karvoja ym. Siinä ainoa syy, epäsiisti paita.

Ja menetit elämäsi rakkauden. Tyypillistä.

En minäkään huolisi miestä, jolla on vain yksi paita eikä hän saa sitä pestyä. Siinä päätyy vain miehen äidiksi.

Noinhan naiset oikeasti muuten kuvittelevatkin, että miehellä on vain yksi paita tai että vääränvärisiä vaatteita ei saa vaihdettua toisiin. Tuollaisten takia sitten menee hyviä miehiä sivu suun.

Miettikää jos miehet hylkäisivät naisia sillä perusteella ettei esimerkiksi tykätty naisen paidasta :D

Vierailija
4575/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli musta kauluspaita joka oli täysi nukkaa ja karvoja ym. Siinä ainoa syy, epäsiisti paita.

Ja menetit elämäsi rakkauden. Tyypillistä.

En minäkään huolisi miestä, jolla on vain yksi paita eikä hän saa sitä pestyä. Siinä päätyy vain miehen äidiksi.

Noinhan naiset oikeasti muuten kuvittelevatkin, että miehellä on vain yksi paita tai että vääränvärisiä vaatteita ei saa vaihdettua toisiin. Tuollaisten takia sitten menee hyviä miehiä sivu suun.

Miettikää jos miehet hylkäisivät naisia sillä perusteella ettei esimerkiksi tykätty naisen paidasta :D

Niinpä. Miehellä voi olla esim. seitsemän paitaa ja ne on kaikki samanlaisia ja mies on tyytyväinen. Naisella voi olla esim 17 paitaa ja ne on pakko olla kaikki erilaisia.

Vierailija
4576/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyyden takia olen joutunut antamaan kenkää monelle naiselle. En voi sietää, että nainen valehtelee ja olen tuonut sen julki heti alussa, etten myöskään siedä piereskelyä ja se ei  kenellekään pitäisi olla epäselvää!!1

Noh, eräänkin kerran on käynyt niin, että nainen on ekaa kertaa mun luona ja hetken rupattelun jälkeen kertoo menevänsä pissalle. Tulee vessasta muina naisina ja kun menen nopealle tarkistuskäynnille, niin aivan ilmiselvä pieruhan siellä haisee. Miksi piti valehdella? En voi käsittää. Pakko oli kahvinjuonnin jälkeen sanoa, että eiköhän tämä ollut tässä ja saattelin ovelle.

Tuosta viisastuneena hommasin veskiin nauhurin, joka aktivoituu äänestä. No, taas oli uusi morsianehdokas kylässä ja tämäkin halusi mennä "pissalle". Olin jo varma, että nainen narahtaa. Noh, tämä tuli vessasta ja kävin kuuntelemassa mahdollisen nauhoitteen. Kerroin tälle välittömästi, että narahdit ja nainen hämmästyneenä, että mistä? Sanaakaan sanomatta vein nauhurin hänen eteensä ja toistin ilmiselvän narahduksen, jonka hän oli päästänyt. Sillä kerralla säästin kahvissakin, kun saattelin hänet ovelle ja toivotin hyvää loppuelämää!!1

Vierailija
4577/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli muuten ihana, mutta nännit olivat liian isot. Kaksi kertaa kokeilin seksiä, mutta ällötys oli yksinkertaisesti liian suuri, vaikka seksissäkin nainen oli hyvä.

Miten isot? Mansikat?

Kerroin väärin. Itse nännit olivat hyvän kokoiset, mutta nännipihat olivat yli puolet rintojen halkaisijasta, arviolta 10cm.

Okei. No onhan niitä tissejä monenlaisia mutta ei tuo minua häiritsisi jos muuten olisi hyvä nainen.

Vierailija
4578/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Oltiin netissä juteltu ja ekat treffit sovittu johonkin baariin. Huomasin jo ovelta, että mies on umpikännissä, joten käännyin takaisin ja mies jäi perään soittamaan

- 40v mies ja koko kämppä ihan törkyinen, selitti miten on korjannut samat Ikea-tuolit neljä kertaa ja silti olivat taas rikki. Todella pihi tai köyhä siis, itse olen hyvätuloinen niin ei sytyttänyt

- Vaikutti narsistilta ja alkoi syyttämään mua kun sanoin että ehkä jätetään tää tähän

- Selitti miten ostaa aina kaikille naisille kenkiä ja laukkuja, leijui materialla ja yritti suudella ekojen treffien lopuksi (kyseessä lenkkitreffit enkä antanu ymmärtää mitään)

Päihdeongelma/työtön/lääkeriippuvainen/maksuvaikeuksia (useita eri miehiä)

- 38v eikä ollut ikinä seurustellut, sitoutumiskammo paljastui pian

- Ei ollut kertonut lapsista mitään ja anoppikin asui naapurissa. Yleensäkin jos ihminen piilottelee lapsiaan niin kertoo jo jotain.

- Lihava/ ei harrasta urheilua / ei ole ikinä käynyt ulkomailla

- Tokien treffien jälkeen lähetti jonkun törkyviestin miten haluis panna perseeseen ja nuolla reiän sen jlk. Tuli aivan puskista, kun ei oltu edes pussattu vielä tai ollut mitään seksuaalista juttua.

- 162cm, pikkurillini kokoinen vehje ja vaatekoko XS. Nämä vielä meni, kun oli komea ja kunnianhimoinen jne. Oli kuitenkin usein vkonloput mielummin yksin kotona kuin mun kanssa eikä ollut yhtään aloitteellinen näkemisten suhteen niin en jaksanut tuhlata aikaa

- Tuli ekalla työnnöllä joka kerta. Kaikki luottokortit tapissa, kaverit maksoivat ruoat

- sitten nää perus miehet, jotka pyörittää montaa naista samaan aikaan tai valehtelevat päästäkseen sänkyyn, paljastuvat varatuksi jne.

Onhan näitä huonoja kokemuksia näköjään paljonkin. Nykyinenkin meni melkein eka kiertoon, kun puhui vaan itsestään ekoilla treffeillä eikä kyllä edelleenkään hirveästi multa kysele, mutta muutoin luotettava, komea, rehellinen ja älykäs mies.

Vierailija
4579/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli epäsiisti. Jokapäivä hän kuitenkin kävi suihkussa, viihtyi peilin edessä ja lotrasi hajusteiden ja hiusgeelien ynnä muiden lotionien kanssa. Ulkoisesti ihan jees, mutta huusholli.

Lattialla pyöri viimetalven hiekoitus sepelit, pölystä puhumattakaan. Sohva täynnä tavaraa ja käytettyjä nenäpapereita, samoin yöpöytä ja muut tasot täynnä näitä. Sänky täynnä karvoja, hilsettä ja sukkanöyhtää. Vessa täynnä ihokarvoja ja sängenpätkiä. Ei varmaan tarvitse kertoa miltä wc-istuin näytti.

Vierailija
4580/9847 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jaaritteli tasoteoriasta ja jykeväleukaisista alfoista.

Tätä ei koskaan tapahtunut.