Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
3881/9847 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
3882/9847 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli irtoripsee ,botoksia ,silaria ,hiusjatketta yms. meinasin huutaa että ,sitten kun tulee alapään vuoro 

niin heitä tänne.Ja kaiken kukkuraks jäbältä olis pitäny löytyä rutkasti papua,komeaa autoa /asuntoa arvo-

alueelta ,hyvä tuloista ammattia jne.Ei kiitos jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/9847 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liian löysä emätin ja häppärit roikkus vaikka oli n. 40-kymppinen.

Ei jatkoon.

Vierailija
3884/9847 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, nää on niin hauskoja 😂

Vierailija
3885/9847 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli liian lihava.

Vierailija
3886/9847 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää "löysä emätin & roikkuvat häppärit" -tyyppi kirjoittelee tänne noita sekopäisiä juttujaan kuin liukuhihnalta. Lisäksi joku on aina 50-kymppinen tai 40-kymppinen. Tosi hyvinvoivaa porukkaa pervon tuttavapiiriin kuuluu, kun tuntuvat olevan 500- ja 400-vuotiaita suurin osa. 

Vierailija
3887/9847 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lakkasi olemasta nainen. Keskittyi lähinnä eläinharrastuksiinsa ja minua piti lähinnä koirankusettajana. Itsestään ei pitänyt huolta lainkaan, minä sportannut koko ikäni. Tavallaan oma valintansa oli, vaikka minä olin se, joka eräänä kauniina sunnuntaina sanoin, että huomenna lähdet. Ja lähti.

Sinne meni 25vee avioliittoa ja teinipoika kodistani. Nyt mahtavat välit aikuisen poikani kanssa. Päivääkään, en päivääkään, ole katunut. Taloudellista hittiä  reippaasti otin mutta tippaakaan ei harmita.

Nyt kohta vuosikymmenen kestäneessä suhteessa ihanan naisen kanssa, joka haluaa olla ja on nainen. Kaunis ja sofistikoitunut. Mutta maanläheinen. Prinsessa omalla tyylillään. Tuo pitkäaikainen harha-askeleeni elelee kaiketi keskenään. En ole varma eikä kiinnosta.

Vierailija
3888/9847 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää "löysä emätin & roikkuvat häppärit" -tyyppi kirjoittelee tänne noita sekopäisiä juttujaan kuin liukuhihnalta. Lisäksi joku on aina 50-kymppinen tai 40-kymppinen. Tosi hyvinvoivaa porukkaa pervon tuttavapiiriin kuuluu, kun tuntuvat olevan 500- ja 400-vuotiaita suurin osa. 

Täytyy olla vampyyreitä kun noin on iälle päässeet. Mulle kyllä uutta tietoo, että ne.on löysiä, mut kai se on toi satojen vuosien kokemus sitte kuluttanut 🤷🏻‍♀️

Vierailija
3889/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen alapää oli revahtanut.

Vierailija
3890/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä diiva, kaikki oli aina huonosti ja tietysti jonkun muun syy. Ei sellaista miestä jaksa katsella.

Vierailija
3891/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainut syy, mutta yksi syy.

Muutimme yhteen aika nopeasti, jolloin eksäni yksi piirre oikeasti kävi rasittavaksi.

Vaati huomiotani herkeämättä kokoajan.

Katsoimme telkkaria, otin puhelimen käteeni ja katsoin sitä KERRAN, niin heti "taas sä oot vaan puhelimella!"

Luin kirjaa, tuli viereen pälpättämään moneen kertaan, vaikka sanoin, että saanko lukea tunnin rauhassa.

Tein kotijumppaa tai joogaa, kurkki ovensuussa vähän väliä että mitä teen.

Vessassakin ollessani huhuili että kauan menee.

Kirjotin vaikka tietokoneella facebookissa viestiä kaverille, niin kyseli kokoajan mitä sä teet ja mitä sä noin paljon kirjotat, anna nyt olla (?!?)

Halusin puhua puhelimessa tai käydä kaupassa tai lenkillä, kokoajan piti raportoida miksi teen ja mitä teen.

Ihan helvetin rasittavaa, tuntui kuin olisi ollut joku innokas koiranpentu tai 3 v lapsi kintereillä.

Eikä siis tehnyt noilla tiedoilla mitään. Ei keskustellut mistään tai ollut mitään syytä miksi kysyi. Ilmeisesti vaan halusi huomioni pois tuosta muusta tekemisestä häneen.

Kun erosimme, niin voi sitä oman kodin onnea, autuutta ja rauhaa.

Vierailija
3892/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppani puhui koko treffien ajan (istuimme lasillisilla ravintolassa) vain itsestään. Ei kysynyt minulta mitään. Kuuntelin hänen juttujaan välillä kertoen jotain pientä väliin, kun hänen juttu jatkuikin taas :D

Vierailija
3893/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollointi.

Vierailija
3894/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tulla viikottain pataan ja tyyppi lähinnä loisi minun kämpässäni.

Vierailija
3895/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aika huonolla tuulella usein, ja sitä piti koko ajan hoitaa. Kävi avannossa ja saunassa ja tuskin olisi pärjännyt ilman noita. Eli siis huonolla tuulella koko ajan ja sitten purki sitä minuun kerran. Yksi kerta riitti. Yritti esittää että haluaa väitellä, vaikka oikeasti huusi minulle huonoa oloaan.

Vierailija
3896/9847 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typykällä oli raiskausfantasioita joita olisi halunnut kokeilla makuuhuoneessa. Ei oikein tehnyt mieli. 

Vierailija
3897/9847 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vasta ihan alkutekijöissä ja toinen oli kertoillut minusta ja ympäriinsä mm. vanhemmilleenkin, jotka odottivat minusta jo tulevaa lisäystä perheeseen. Todella ahdistavaa.

Vierailija
3898/9847 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostunut maksamaan mun vaatteita ja meikkejä

Vierailija
3899/9847 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.

Vierailija
3900/9847 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta kuoriutui ihme nalkuttaja joka saattoi huutaa suoraa huutoa. Sajonara.