Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Sekopää? kirjoitti:
Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.
Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.Lopetin jutun siihen.
Törkein, mitä oon hetkeen kuullut. Vaikea uskoa että vielä nainen tekee noin. Hyvä, että jätit sen sian.
Akan löysä pimppara. Meni kolme sormea sisään ja oli niin kuin ämpäriä olisi lykkinyt. Ero oli parempi molemmille ja perään löysin mukavan tiukkatavaraisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten tosi ok kirjoitti:
Ihminen vain haisi "väärälle".
Edelleen: miksi aloitit tapailun jos haisi väärälle?
Kuka aloittaa tapailun jonkun kanssa joka ei kelpaa, ei voi käsittää. Koko ketju täynnä outoja virityksiä. Itse en edes aloita tapailua jos ei itseä miellytä.
No tämäpä. Täytyy olla tosi epätoivoinen jos on valmis yrittämään vaikka sellaisen kanssa, josta heti huomaa ettei miellytä.
Sekopää? kirjoitti:
Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.
Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.Lopetin jutun siihen.
Kai nielit?
Sitä saa kun ottaa jännänaisen.
terv kilttityttö
Vierailija kirjoitti:
Kuka aloittaa tapailun jonkun kanssa joka ei kelpaa, ei voi käsittää. Koko ketju täynnä outoja virityksiä. Itse en edes aloita tapailua jos ei itseä miellytä.
Jos oli muuten sopiva ja miellyttävä. Kyse ei kait ollut hygieniasta tai varsinaisesti pahasta hajusta, vaan siitä että ominaishaju ei ole optimaalinen. Itse en tällaista välttämättä edes huomaisi ennen kuin ollaan siinä pisteessä että suudellaan ja ollaan muuten intiimisti, mikä ei tapahdu ensimmäisillä tai toisilla treffeillä.
- Useamman kerran on tapailu loppunut siksi, että "se jokin" vaan puuttuu. Ei olla vaan tarkoitettuja toisillemme. Usein en osaa osoittaa mitään selvää asiaa, mikä hiertäisi, mutta huomaan vaan että tapailu alkaakin ahdistaa tai ärsyttää tai tuntua yhdentekevältä siinä kohtaa, kun pitäisi olla ensihuuma.
- Miehen hengitys haisi. Juu, tästä voisi sanoa nätisti ja saada asian hoidetuksi, mutta kun tämä ilmeni heti alussa niin jotenkin halut mieheen ja läheisyyteen nopeasti laimenivat enkä jaksanut alkaa edes sanoa asiasta.
- Mies oli niin ujo ja estynyt, että asiat eivät vaan kerta kaikkiaan edenneet mihinkään. Minun piti tehdä aloite IHAN KAIKKEEN: ekaa kertaa jutulle menemiseen, treffeille pyytämiseen, ekaan haliin, ekaan pusuun jne. Sen pitemmälle ei päästykään, vaikka tapailtiin noin puoli vuotta. Mies jännitti ihan hirveästi eikä päässyt kuorestaan, vaikka yritin olla miten rentoa ja painostamatonta seuraa. Lopulta en vaan jaksanut enää yrittää, kun kaikkeen vaadittiin aina minun aloite ja alkoi tuntua, että vedän kivirekeä perässä kun yritän tätä suhdetta rakentaa. Mies oli lähtöisin hyvin tiukan uskonnollisesta lahkosta ja aikuisiällä irtaantunut siitä. Uskon, että lapsuus on ollut traumaattinen ja siksi oli noin estynyt. Toivon, että hän on löytänyt/löytää lempeän ja kärsivällisen puolison...
Se köyhyyden haju, se ei lähde pois pesemällä.
Naisia on lähtenyt vaihtoon mm. seuraavista syistä:
- lättäjalat
- ei osaa yhdyssanoja, yksipuolista kielenkäyttöä
- piereskelee liikaa unissaan
- paccsu
Sekopää? kirjoitti:
Älä välitä. Oli varmaan kyllästynyt miehiin, siksi toimi niin. En keksi muuta selitystä toiminnalle.
Nainen pyysi kylään tokilla treffeillä. Hain matkalla kaupasta mansikoita ja purkkikermavaahtoa pervot ajatukset mielessä. Otin myös ruusun. Nainen meni aivan sanattomaksi ja katosi keittiöönsä. Menin perässä niin se itki siellä ihan hysteerisenä, että ikinä ei kukaan oo ollu näin ihana ja että hän ei oo ansainnu tällästä. Lohduttelin sitä siinä ja aattelin, että meillä on melkein 10 vuoden ikäero että kai tollanen nuori neiti on sit vähän vielä herkkä, vaikka sillä oli jo kaksi lasta.
Sohvalla siinä nyhjättiin ja katottiin telkkaa. Sit meni suuteluksi, niin se sillain ärsyttävästi puhalsi aina suuhun kesken kaiken ja alkoi nauraa. Aloik siinä tekeen lähtöä, niin se kutsuikin yökylään. Ajattelin, että vaikka se vaikutti vähän sekopäältä, niin vois sitä pökätä. Jäin ja siinä sitten vähenneltiin vaatteita. Se oli sellanen rokkarityttö. Sillä oli koko selän kokoinen tatska ja jotkut pantteristringit. Mentiin petiin ja se sama puhaltelu suutelun kanssa jatkui. Sit pistin parastani käsilläni ja se alkoi siinä vieressä levitteleen jalkojaan ja vetään mua päälleen. Lähin könyään sen päälle niin se otti yöpöydältä liukkaria ja veteli sitä omiin paikkoihinsa. Ehdin siinä pari kertaa lykkään, kun se alkoi itkeen, että on liian iso ja sattuu. No mä tietty vetäydyin ja se repes itkeen, että anteeks kauheesti ku häntä on eksä hakannu ja raiskannu ja nyt se on linnassa ja se kyllä suuttuu, kun saa tietää että mä olen ollut hänen naisensa kanssa. Sillä kohtaa tää jäbä katos ku pieru saharaan.
Kyllästyin naiseen x 4
Ihan hyviä ihmisiä silti.
Liian sliipattu ja ylimielinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yoinen oli tosi kaunis ja hottis. Törmättiin salilla eka muutamia kertoja. Mutta hänen rakkautensa eläimiä kohtaan oli jotain sellaista, mikä sai minut kääntymään pois. Oli kissoja, koira, lintuja ja jyrsijöitä. Suunnitteli elämäänsä siten, että mies ja omakotitalo, ja sinne sit eläimiä niin paljon ku mahtuu. Onnea jollekin, joka tuon eläintarhan maksumieheksi pääsi.
Mä en ainakaan voisi elää miehen kanssa joka ei pidä eläimistä ja ajattelee, että haluan vain loisia hänen rahoillaan. Kauhean alentava ajattelutapa olla automaattisesti sitä mieltä, ettei nainen voi huolehtia tasavertaisena yhteisen talouden menoista.
Hankkikaa lapsia, niin ei tarvitse noilla korvikkeilla täyttää taloa. Pahoittelut etukäteen, jos et pysty saamaan lapsia.
No kiitos, en itseasiassa pysty saamaan lapsia. Mutta minulla ja miehelläni on koiria, molemmilla nimellisesti omansa, ja molemmat hoitaa omansa ja maksaa omiensa kulut. Molemmat tykätään eläimistä ja ne on osa meidän perhettä ja sellaisina pysyisivät, vaikka joskus jollain tavalla (esim. adoptiolla) lapsia saataisikin.
Vierailija kirjoitti:
Menetkö sinä heti ensi tapaamisella toisen ihoon kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö sinä heti ensi tapaamisella toisen ihoon kiinni?
Kuka muutenkaan tietää heti ensinäkemältä, kelpaako toinen tai miellyttääkö itseä? Eikö sitä varten just käydä treffeillä että saa sen tietää?
Nainen huono sängyssä.
Joskus miettii jälkeenpäin kun näkee sellaisen olevan parisuhteessa, että miten hänen mies jaksaa semmoista jyystää.
Ensimmäinen pitkä suhde loppui kyllästymiseen ja toiselle potentiaaliselle oli alkoholi liian tärkeää. Seuraava olikin sitten kriminaali, jonka kanssa tein lapset. Hyvä minä... Tosin sillä tiellä edelleen jo yli 30 vuotta.
Mies puhui koko ajan koronarokotteesta ja salaliittoteorioista.