Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
n. 55 kirjoitti:
Oli kalju ja hampaat mustat jotka olivat myös mallia 1 X 2, ei kiitos.
55-v nainen vaatii, ettei mies saa olla kalju..?
Ei vaadi. Saa olla kalju. Hän ei tykkää kaljuista, hampaattomista miehistä, eikä sinulla ole siihen nokan koputtamista.
Sinähän tässä vaadit, että kaljulle mätähammasmiehelle pitäisi jakaa säälistä. Aika sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeli enkelikuiskaajaksi, kävi selvinnäkijällä ja uskoi kristallien parantavaan voimaan myös vakavissa sairauksissa. Selitti pokkana, että syövästä voi parantua ruokavaliolla, chakroilla ja kristalleilla jne.
Kun sain polkaista, lopetin tapailun.
Ei niitä hörhöjuttuja jaksanut kuunnella.
Erään mieslaulajan nykyinen puoliso? Kuulosti ihan samalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjahyllyssä oli pelkkiä koriste-esineitä. Ei kirjan kirjaa koko kämpässä.
Kuka muka nykyään haalii hyllyt täyteen kirjoja? Todella epäekologista tuhlausta. E-kirjatkin on keksitty!
Henkilön, joka pitää kirjaa epäekologisena tuhlauksena, olisin torjunut jo kättelyssä. Voiko pinnallisempaa ollakaan kuin laisesi?
E-kirjoja ei ollut keksitty 90-luvun puolivälissä jolloin tämä tapahtui. Otsikossa ei puhuttu nykyajasta mitään. Olisit huomannut, jos olisit tottuneempi lukemaan.
Olet kammottava roskaaja, häpeä! Sinun takiasi luonto tuhoutuu!
Onneksi sinun tietokoneesi ei käytä sähkö ollenkaan.
Sähköä tulee töpselistä. Sinä tuhoat metsät ja roskaatkin vielä, kun on olemassa e-kirjoja ja äänikirjoja. Häpeä!
Kirjoja on painettu esimerkiksi sinun syntymävuoteesi mennessä niin monta miljardia, ettet ehtisi loppuelämäsi aikana niitä lukea, vaikka aloittaisit heti. Eikä kulu luonnonvaroja ollenkaan, jos luet päivänvalossa
Suosittelen lukemista. Siinä kehittyy sanavarasto, logiikka, muisti, keskittyminen, jopa tunne-elämä, kun pääset katsomaan asioita toisten ihmisten silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.
Noi muut syyt sun listasta on mun puolesta ok, mutta tää 🤔 voisin olla mä 🤣 Mitä vikaa on Le Guinissa lempikirjailijana?
Vähän samaa kuin Hertta-sarjassa tai Tex Willerissä. Mahdatko olla niin nuori ettet kumpaakaan tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa ihmetyttää näiden täydellisyysvaatimusten keskellä, että miten kukaan ylipäätään enää löytää seurustelukumppania.[/quote
Kertooko nää tarinat oikeasti sun mielestä ns normaaleista treffikumppaneista?
Kyllä, toki osin kärjistetysti. Mutta parisuhteen tai seksuaalisen halun pointti ei olekaan, että otetaan eka vastaantulija.
Pitää olla jotain, mistä tykkää, mitä haluaa ja mikä on niin kiva, että ylittää ne vähemmän kivat piirteet. Jotkut täällä puhuvat "kemiasta", minä puhun seksuaalisesta ja älyllisestä vetovoimasta.
Jos se puuttuu, se puuttuu ja siihen on turhapoikien tarpeetonta alkaavänistä vastaan. On tunnettu tosiasia, että puutteessa oleva mies tyytyy oksanreikään, mutta nainen ei tyydy siihen oksaan. Nainen vietellään aivojen kautta.
Tinderissä vasuriin menee
Lapsettomat +35 miehet
( todennäköisesti jotain ongelmia)
Miehet joilla jpko vauvaikäinen lapsi, tai yli 2 lasta, tai eri naisille useampi lapsi.
Lihavat ja juopon näköiset.
Tupakoivat
Ja ne joiden profiiliteksi on usemman lauseen pituinen.
Joko liian vaativia tai epätoivoisia.
Vähäpukeiset överi ruskettuneet pullistelijat
korkea/alateemisesti kouluttautuneet
Aika vähän jää vaihtoehtoja tinderissä näiden jälkeen 😬
mut en halua ketään yhdestäkään edellämainituista!
Tuomittuna kulkemaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa ihmetyttää näiden täydellisyysvaatimusten keskellä, että miten kukaan ylipäätään enää löytää seurustelukumppania.[/quote
Kertooko nää tarinat oikeasti sun mielestä ns normaaleista treffikumppaneista?
Ei, mutta valitettavasti tämä alkaa olla nykyään todellista, kevyt deittailu on tullut jäädäkseen, ja aina pidetään ns ovea raollaan jos jotain parempaa löytyisi ja tähän syyllistyy kyllä ihan tasapuolisesti niin naiset kuin miehetkin, ja se on sääli että ei sitä nykyistä/sen hetkistä kumppania arvosteta/kunnioiteta vaan oltaisiin heti vaihtamassa toiseen kuin jotain tavaraa.
Yritä nyt sitten ihastua/rakastua johonkin kaikesta tästä huolimatta... huoh....
Eipä voi pakottautua ketään rakastamaan tai haluamaan, mutta jarrutella hiukan voi, jotta näkee tuleeko jutusta jotain.
Jos se (mieltymys ja halu) on molemminpuolista, homma sujuu. Jos ei ole, ei kannata jäädä suremaan.
Tunteiden hallintaa kannattaa opetella. Ne ovat kivat olemassa, mutta ei niiden vietävänä kannata olla.
Määrää ei haeta vaan laatua, eikä se ole ihmisarvon mitta, jos ei mieluisimpaan heti ekana törmää.
Moni mieshän pitää sitä huonona ja syy on se, että he ovat epävarmoja itsestään. Pelkäävät vertailua eivätkä luota naisiin, kun eivät luota itseensäkään. Ja ihan pakko olis vaan joku nainen olla, esine, reikä, trofee. Tämä on syy siihen, miksi osa miehistä on ikuisesti onnettomia ja katkeria. Hakevat kaverien silmissä pisteitä, eivät oikeaa aikuisten välistä rakkaussuhdetta.
Ehkä on sellaisia naisiakin, en vain ole koskaan törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä vasuriin menee
Lapsettomat +35 miehet
( todennäköisesti jotain ongelmia)Miehet joilla jpko vauvaikäinen lapsi, tai yli 2 lasta, tai eri naisille useampi lapsi.
Lihavat ja juopon näköiset.
Tupakoivat
Ja ne joiden profiiliteksi on usemman lauseen pituinen.
Joko liian vaativia tai epätoivoisia.Vähäpukeiset överi ruskettuneet pullistelijat
korkea/alateemisesti kouluttautuneet
Aika vähän jää vaihtoehtoja tinderissä näiden jälkeen 😬
mut en halua ketään yhdestäkään edellämainituista!
Ai jaa, mä huolin vaan -35 miehet.
Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Mies jota tapailin sanoi ennen ensimmäistä yhteistä yötä että hänen pitäis kertoa jotain. Ajattelin et alkaa pienen munan puolustaminen, mutta mies täräyttikin ettei munaa oo ollenkaan (vielä). Oli syntynyt naiseksi ja muutosprosessi oli vielä kesken niin, että ulkosesti näytti mieheltä ja rintakehän arvet oli parantunu niin ettei niitä huomannu ennenkun osas etsimällä etsiä ne, mutta värkkiä ei ollu vielä muokattu.
Alkushokin jälkeen jatkettiin kuitenkin tapailua vielä hetki mutta asia vaivas mua sen verran et oli pakko lopettaa ennen sitä ensimmäistä yötä. Hyvällä tyyppiä kuitenkin muistelen, kaikkea hyvää hälle korjaamisprosessiin ja toivottavasti löytää hyvän naisen, itse en se vaan pystyny oleen..
Aika kiinnostavaa. Juu, en usko että mullekaan sukupuolenkorjaus olisi ongelma jos jonkinlainen vehje on, mutta jos se vielä puuttuu - niin jotain todellakin puuttuu.
Sanokaa vanhanaikaiseksi mutta tykkään peniksistä ja penetraatiosta, vaikka tiedänkin että sormilla ja suulla pystyy ihmeisiin.
Se on se kokovartalosyleily, yhteensulautuminen, josta tykkään. Paljaan ihon mahdollisimman kattava kontakti toiseen ihmiseen.
Toki yhdessä emotionaalisen ja älyllisen kontaktin kanssa. Ei sekään saa puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjatkaa itse tai olkaa yksin. Kiltteys ja kohteliaisuus ei ole ongelmanne nimi, vaan se pieni, pelkurimainen teeskentelevä olento siellä kulissin takana.
Ongelman nimi on usein valittava nainen, joka pikkuhiljaa nakertaa miehen itsetuntoa valittamalla kaikesta mitä mies tekee tai ei tee. Sitten kun mies toteaa saaneensa tarpeeksi ja lähtee, nainen heittäytyy uhriksi, haukkuu narsistiksi ja pelkuriksi. Pitäisihän aikuisen miehen nyt jäädä kuuntelemaan sitä valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä joka ei näyttänyt tunteitaa,eikä puhunut niistä,monen kuukauden tapailun jälkeenkin yhdessä olo oli kiusallista ja väkinäistä koska hän ei juurikaan puhunut,jos puhui niin työstään.
Aamulla ensimmäisenä telkkari päälle,ettei aamiaispöydässä tarvinnut juttella tai katsoa edes päälle.
Seksi oli ok,tosin silloinkaan hän ei katsonut minua vaan jonnekkin seinille.
Kyvyttömyys/haluttomuus katsekontaktiin on Aspergerin oire.
Olisi aina parempi kertoa diagnoosistaan kuin leikkiä, ettei mitään ongelmaa ole. Ihmiset on ymmärtäväisiä ja tuo piirre ei niin paljon haittaa jos sen syyn tietää. Toki kertominen vaatii tilannetajua, ei ehkä ihan ekana kannata sitä täräyttää.
Sama pätee moneen juttuun. Ei me täydellisiä olla eikä tarvitsekaan, mutta pitää olla avoin.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli ollut suhde afrikkalaisen kanssa.
Miksi se on ongelma? Pelkäätkö häviäväsi vertailussa?
Kysyn kun en tosiaankaan keksi, mikä siinä sinunlaisiasi häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies kutsui syömään ravintolaan, mutta fiilikset alkoi mennä, kun maiskutti ruokaa suu auki, että näin kuinka pihvinriekaleet ja kasvikset pyörivät kuin kalsarit ikkunallisessa pyykkikoneessa. Koetin kestää pienen viheen, mutta sitten riitti, kun kyyditti autollaan pitkin kotikontuja ja pysähtyi erään talo luo:"Katso, tässä asuu homopari, hehehe.."
110% moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies kutsui minut luokseen yökylään. Hän teki ruokaa vain itselleen eikä edes kysynyt, haluanko mitään syötävää tai juotavaa. Mässytti vaan olohuoneen sohvalla ja katsoi telkkaria. Mies ei muutenkaan ollut kovin huomaavainen, joten juttu päättyi lyhyeen.
Ihan karsee, mikä tuollaista ihmistä vaivaa?
Itsekkyys, empatiakyvyn ja käytöstapojen puute. Häntä ei ole tarkoitettu ihmissuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu oli löysä kuin velhon hiha. Kerran tavattiin ja toista ei.
Mikromuna siellä fantasioi
Harmittaako löysäpillua jokin?
Sinun käytöksesi on naurettavaa. Ei ole näköjään mitään kokemusta naisen sukuelimestä oman syntymäsi jälkeen.
Jos nainen on "löysä", hän ei halua seksiä eikä panosta siihen ja se johtuu siitä, ettet kiihota häntä yhtään. Sitä kutsutaan säälipilluksi. Jos vastentahtoisesti antaa ääliön pökkiä, heittäytyy mahdollisimman rennoksi ja passiiviseksi lahnaksi (miehet, tajutkaa tämä!) päästäkseen mahdollisimman vähällä vaivalla.
Voi myös olla, että oma vehkeesi on sormea ohuempi.
Ulkomaat kirjoitti:
Daami referoi Helsingin Sanomien artikkeleita kuin pyhää sanaa. Mielenkiinto suurimpaan osaan suomalaisista naisista pysähtyy tähän. Ei osoita mitään mielenkiintoa oppia uusia näkökulmia ja ymmärtää asioita laajemmin. Lisäksi just too boring....
Veikkaan että löydät unelmiesi Helgan MV-sivuston treffiosiosta. Tulkaa onnellisiksi ja tehkää monta pientä foliohattua.
Vierailija kirjoitti:
Jätin naisen kun Rahat ei riitä .En vastannut enää viesteihin ja puheluihin .Jos käyn treffeillä talous menee kuralle ja tulee ihan jäätävä stressi mistä rahat elatusmaksuihin jne...
Nuorten miesten kannattaa aina sijoittaa pieni summa kondomeihin, niin ei mene 18 vuotta isompi summa elatusmaksuihin. Sulle ei isä tainnut tätä opettaa.
Hopeakettu kirjoitti:
...spagetit ovat miltei valmiit ja kastikekin on viimeistä silausta vaille valmis, tuohon kun himpun verran valkosipulia laittaa niin hyvä tulee. Jaa mutta mutta… ...enhän minä tiedä tykkääkö hän valkosipulista? Näpyttelen pikaisesti Whatsappiin: Pidätkö valkosipulista?
-
Mutta kyllähän kaikki siitä tykkää jos vaan sopivasti laittaa. Silppuan sipulin ja porisemaan sekin, samassa ovikello soi. Siellähän se minun treffikumppani onkin, sorja heppatyttö :)
-
Pasta kun ei pahemmin odottele niin pyydän samantien syömään ja kaadan vedet siitä, pikkaisen oliiviöljyä myöskin sinne.
-
Neito ottaa itselleen ihan tolkun annoksen ja minä myös itselleni sopivasti, niitä näitä jutellessa sitten mukavasti aika menee. Kun lautaset tyhjenevät niin neito sanoo: Tämä on hyvää, otan lisää. Minä tieteskin sanomaan että syötäväksihän se on tarkoitettu. Hiven kummissaan katson sitten kun ihan järkyttävän, semmoisen raavaan miehen annoksen neito ottaa. Mietiskelen että kaipa heppaneidolla ollut pitkä päivä talleilla ja energiaahan tietenkin tarvii.
-
Tieteski seurana pöydässä rupattelen kun neito syö, lautanenhan vääjäämättä tyhjenee ja rupean jo nousemaan jotta tiskeihin kaikki… ...mitä vielä? Neito tuumaa: Tämä on tosi hyvää, kippaa lautaselle taas annoksen jolla jokin kehitysmaaperhe lie päivän pärjäisi...
...itse kohtuullisen kokoinen äijänköriläs ja oisin sillä neidon ensimmäisellä annoksella jo tullut ähkyyn...
...Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...
Muuten kiva tarina, mutta pastaan ei lirauteta öljyä. Se kipataan kuumalle pannulle kuuman kastikkeen päälle ja nostellaan sekaisin. Yksinkertaisin kastike on tilkka öljyä, valkosipulia ja mausteita (esim. salviaa ja tomaattia ) kuumalla PANNULLA.
Jos hoikka nainen syö paljon, hän tarvitsee paljon energiaa. Sinä et vanhana, liikkumattomana ukkona tarvitse, kun se kuitenkin kertyy läskiksi vatsaan eikä lihakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun, 50+ nainen, treffikokemuksia kesältä:
- 3 tosi mukavaa ja fiksua miestä. Hyvät treffit, paljon juteltavaa. Toisia treffejä ei kuitenkaan koskaan tullut. Ilmeisesti en ollut heidän mieleen. Enpä kyllä itsekään laittanut enää viestiä.
- Tosi miellyttävä ja mukava, kaikin puolin kunnollinen. Mutta 'se jokin' vain puuttui :( Nähtiin useamman kerran ja yritin antaa mahdollisuuden, mutta kun ei vaan sytyttänyt yhtään, niin minkäs teet.
- Ekoilla treffeillä mies vaikutti hauskalta ja menestyvältä. Nähtiin toisenkin kerran. Kummallakaan kerralla ei tarjonnut mitään. Ei edes puhetta, että oltais käyty kahvilla tjms... No, annoin kuitenkin vielä mahdollisuuden: käytiin päiväristeilyllä Tallinnassa: juuri kun olin lähdössä satamaan, tuli viesti, että "muista syödä hyvä aamiainen", laivalla ei siis ostettu mitään, ei edes kahvia, perillä ajettiin pummilla bussilla, koko päivänä ei syöty mitään... Juu, en todellakaan kaipaa kalliita ravintoloita, mutta edes euron purilainen tai jotain... Menestyvä bisnesmies... Jep jep ...
- Pari "minä minä" -tyyppiä! Kehuivat, miten ovat niiiin hyviä kaikessa mitä tekevät. Ja rautaisessa kunnossa, vaikka ikää jo onkin. Naiselta vaaditaan myös siitä ja tätä... Ja minä nyt sit satuin täyttämään nämä ulkoiset kriteerit. Mutta joo, kun ekojen treffien päätteeksi työnnetään kieli kurkkuun, niin ei kiitos enää!
- 'En polta enkä juo' = olen ollut nyt kuukauden ilman viinaa ja tupakkaa...
- Yksi aivan papparainen, ei ollenkaan natsannut ulkonäöllisesti, vaikka en pinnallinen olekaan! Rahaakin olisi ollut ja matkoja maailmalle tarjolla, mutta kiitos, mutta ei kiitos!
Että ei se ole helppoa tässä(kään) iässä!
Hmmm?
Eli ei kelpaa mummolle seksi?
Ei kelpaa mummolle varakas mies???
ei taida tätille löytyä hunksia miljoonaperinnöllä varustettuna? voi voi..
Mee työväenopiston kurssille kehittämään itseäsi.
Sun kannattaa käydä peruskoulu loppuun ja hankkia koulupsykologin kautta itsellesi apua.
Eiköhän hän tiedä. Taisi näpäyttää kilttistä, joka ei ollut varma vehkeensä riittävyydestä. Etkä ole sinäkään, päätellen siitä miten olet perehtynyt penisten keskipituuksiin maailman eri maissa :D