Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Oltiin poliittisesti kuin yö ja päivä. Asia ei minua haitannut, mutta kun mies oli muutaman ottanut, niin kaikki mitä sanoin oli poliittista propagandaa. Mm. nauroin hänen vitsilleen niin se oli kokoomuslaista propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäpaljonmuitamietitä kirjoitti:
Syitä naisen lemppaamiseen:
Haiseva pil-.
Tämä on tosi ikävää ja suht yleistä nykyään, ja sitten ihmetellään kun kukaan ei halua sitä nuolla. Hygieniasta huolehtiminen on monella naisellakin hukassa, mistä lie johtuu.
Aikuinen ihminen käy kerran päivässä suihkussa, ja alapää on molempien syytä huuhtaista ennen sessioita. Miellyttävät tuoksut kuuluu luonnollisesti asiaan, mutta hajut eivät.
Naisen värkki ei nuorena niin haisekaan, mutta mitä vanhemmaksi tulee sen muhevammat tuoksut siihen tulee pian suihkuttelun jälkeen. Ehkä kaikki naiset ei tajua sitä?
Kuinka vanhoista naisista tässä nyt puhutaan? Tuskin täällä hirveästi mitään kuusikymppisiä on ja itse en ainakaan ole nelikymppisillä naisilla huomannut mitään hajuongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Haiseva pil-.
Tämä on tosi ikävää ja suht yleistä nykyään, ja sitten ihmetellään kun kukaan ei halua sitä nuolla. Hygieniasta huolehtiminen on monella naisellakin hukassa, mistä lie johtuu.
Aikuinen ihminen käy kerran päivässä suihkussa, ja alapää on molempien syytä huuhtaista ennen sessioita. Miellyttävät tuoksut kuuluu luonnollisesti asiaan, mutta hajut eivät.
Eiköhän tuo hygieniasta huolehtimattomuus ole enemmän miesten ongelma, sellaisia haisumunia tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseva pil-.
Eiköhän tuo hygieniasta huolehtimattomuus ole enemmän miesten ongelma, sellaisia haisumunia tullut vastaan.
Jaa. En ole kyllä sellaisia pierahduksia haistellut julkisessa paikassa kuin hyvin konservatiiviselta 21-vuotiaalta naiselta. Oli pakko kun oltiin samassa julkisessa tilaisuudessa pari tuntia putkeen.
No just joo, kyllä olisin minäkin jo lempannut, ei kai niitä unikavereita olla treffeillä etsimässä..kyllä mä oon miehet viimeistään toisilla treffeillä koeajanut, et tietää, onko sillä hommalla mitään tulevaisuutta.
Peskää ne vehkeenne miehet!!! 🤮🤢😵☠️🚿
Jep!
Minäkään en enää ikinä halua suuhuni juustonaksu pippeliä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Hijab
Naisella voi olla hijab, mutta haluta satunnaisseksiä. Tätä ei suomipoika tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseva pil-.
ELÄKÖÖN KIVESHIKI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilmoitti, että hänellä on papukaija. Minua yököttää ajatuskin nurkkiin paskovasta, kirkuvasta siipiveikosta. Harmi, sillä muutoin se ihminen vaikutti minulle sopivalta, vähän hullulta sielulta.
Nainen, tyttö oikeastaan vasta, oli niin hermostunut, että poltti tupakkaa ketjussa. Hänet löysin ammoin chatista, ja siellä hän vaikutti mukavalta ja rennolta ihmiseltä. Ehkä hän ei ollut kovin kokenut treffailija. Jännittäminen olisi ollut helppo hyväksyä, mutta se tauoton sauhuaminen oli liikaa.
Tyttö oli hiljainen, oikutteli ja konstaili. En minä voi tietää, enkä voinut silloin aikanaankaan aavistaa, mitä liikkuu tuppisuisen likkalapsen päässä, kun hän ei kerro itsestään mitään. Samalle mimmille olisin halunnut tarjota baarissa teetä ja sämpylän tai jonkin leivoksen, mutta hän ei suostunut moisia syömään. Ei edes pelkkää teetä. Siinä minä sitten yksin istuin kahvini kanssa.
Plussaa tälle. Nauroin katketakseni papukaiijanaiselle, koska papukaijat todella kirkuvat. Kämppikselläni oli aikoinaan kaksi. Kerran naapuri kutsui paikalle poliisin, kun luuli papukaijan ääntä naisen kirkumiseksi.
Luin vähän huitaisten koko papukaija-jutun ja sain ensin ensin käsityksen että se nainen oli nurkkiin paskova, kirkuva siipiveikko. Ja että hän vaikutti hieman hullulta sielulta. Ihmettelinkin, ai että vähän!
Hups.
Eienääikinä kirjoitti:
Kutsui sängyssä itseään "karvanalleksi" ja vehjettään "pilkkitoukaksi".
Eiih!
Mieheltä pääsi kammottava munapieru-sarjatuli kesken nussinnan. Vitttu. Oikea napalmin katku. Nenäkarvat suli nenään ja silmiä kirveli. Voi kyllä sanoa, että einari nari, pieri ja pani. Terse!
Vierailija kirjoitti:
Mies puhui koko ajan äitinsä suulla, toisti hänen mielipiteitään ja näkemyksiään, eikä ikinä kyseenalaistanut mitään äitinsä sanomisia.
Jos esim. sanoin että olisi kiva mennä syömään uuteen intialaiseen ravintolaan, niin mies totesi että hänen äitinsä sanoi että noista voi saada ruokamyrkytyksen. Jos sanoin että olisi kiva matkustaa Prahaan, niin vastauksena oli että äiti sanoi että Itä-Euroopassa on vaarallista. Mikrouunissa ei voinut lämmittää ruokaa, koska äiti oli sanonut että säteily on vaarallista. Mies aikoi ostaa uuden sohvan, ja olisi halunnut mustan tai tummanharmaan, mutta äiti oli sanonut että pitää ostaa joku vaalea ja neutraalinvärinen jotta ei kyllästy, joten osti sitten beigenvärisen sohvan, jota oikeasti inhosi.
Lista on siis loputon, ihan sama mitä kysyi tai sanoi, niin vastauksena oli että äiti sitä ja äiti tätä. En oikein nähnyt tulevaisuutta tällaisen miehen kanssa, sillä tuntui että seurustelen hänen äitinsä kanssa.
Hän oli ikuisessa avioliitossa äitinsä kanssa. Ei mahdu muita naisia siihen suhteeseen :D, mutta mies ei varmaan itse edes tajunnut. Kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiltti ja kohtelias, tunteistaan puhuva mies.
Ja kerjäsi huomiota kun koira. Sinä. Ja tämä on teille kaikille peukuttajille:
Me olemme törmänneet kaltaisiinne harhaisiin, narsistisiin miehiin, joiden minäkuva on vinksallaan, eikä ole meidän asiamme korjata teitä, aikuisia miehiä.
Korjatkaa itse tai olkaa yksin. Kiltteys ja kohteliaisuus ei ole ongelmanne nimi, vaan se pieni, pelkurimainen teeskentelevä olento siellä kulissin takana.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tupakoi ja oli tatuoitu. Kertoo sivistystasosta aivan riittävästi.
Hän alkoi siis tupakoida suhteenne aikana ja hankkia tatskoja, kun eivät ne sinua tutustuessa yhtään häirinneet?
Luulisi, että nuo huomaa ennenkuin sanoo moikka, mutta nythän puhumme mielikuvitusnaisesta tai naisesta, joka antoi sinulle pakit.
En ole ylpeä tästä mutta puolustuksena sanottakoon että olin silloin nuori.
Jätin siis yhden naisen koska hän ei ollut ylioppilas ja hänen vanhempansa varsin juntin oloisia duunareita.
En vain olisi kehdannut esitellä häntä vanhemmilleni (vaikka he eivät oikeasti olisi välittäneet asiasta lainkaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä listaan tähän mun kaikki 6 exää ja minkä takia homma loppui niiden kanssa.
1. suhde muuttui arkiseksi, seksi loppui lähes kokonaan, haluttiin eri asioita elämältä.
2. valehteli jatkuvasti, oli väkivaltainen, itsekäs, minun asiat ja toiveet oli tälle ihan sama kunhan itse sai tehdä mitä huvittaa.
3. erektio ongelmia.
4. ei uskaltanut puhua mistään asiosta eikä sanoa suoraan mitään, ei kyennyt tekemään ikinä mitään päätöksiä ja vähän mamman poika.
5. liian päällekkäyvä, sain tekstareita noin 5min välein heti aamusta ”huomenta” aina ilta ”hyvää yötä” tekstariin saakka, sen oli vaikea ymmärtää että tarvitsen omaa aikaa ja joka ikistä päivää en voi viettää hänen kanssaa sohvalla tuijottamassa netflixiä.
6. pettijoten sinkkuna mennään taas kohti uusia pettymyksiä :D
Jepulis, ei siis muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Sinusta itsestäsi ei tietenkään mitään vikaa tai puutetta ei löydy edes hakemalla, koska olet erittäin hyvä lähes täydellinen nainen, mutta sinkku ja siihen on syynsä.
No hänellä on seuraa riittänyt toisin kuin sinulla, ettei ihan huono voi olla.
Onko sinulla jokin harhaluulo, että kaikki ihmissuhteet ovat ikuisia, tai että kaikki haluavat sitoutua loppuiäkseen?
Pitää voida lähteä suhteesta silloin kun miinuksia on enemmän kuin plussia.
Naisen värkki ei nuorena niin haisekaan, mutta mitä vanhemmaksi tulee sen muhevammat tuoksut siihen tulee pian suihkuttelun jälkeen. Ehkä kaikki naiset ei tajua sitä?