Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9841)

Vierailija
2421/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu > estäminen, estämällä vain pahentaa toisen oloa, narsisti taas ei tunne mitään estäessään toisia vaikka toisella olisi kuinka paha olla.

Minä tunsin hyvinkin paljon ja juuri se oli syy miksi estin. Mutta kaipa olen kuitenkin narsisti ja niin on myös naapurini, joka ei tervehdi. Hänen pienestä lapsestaankin taitaa kasvaa narsisti.

Helpottaisi oloa olla estämättä, etenkin jos toisesta välität, ei siihen pitäisi olla syytä. Tunteet ovat ihmisten vahvuus ja heikkois mikä tekee meistä erilaisia persoonia. Jokaisen täytyisi oppia näkemään toisessa ne hyvät puolet eikä keskittyä huonoihin. Olemalla hyvä, saat hyvää oloa takaisin, olemalla ilkeä ja paha, saat samalla mitalla takaisin.

Oletko itse estossa, kun niin kovalla kiihkolla tunnut ajavan tätä asiaa täällä ja toivot että toinen näkisi viestisi ja purkaisi eston. Useinhan kun monia ajaa joku oma motiivi täällä palstoilla.

Vierailija
2422/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu > estäminen, estämällä vain pahentaa toisen oloa, narsisti taas ei tunne mitään estäessään toisia vaikka toisella olisi kuinka paha olla.

Minä tunsin hyvinkin paljon ja juuri se oli syy miksi estin. Mutta kaipa olen kuitenkin narsisti ja niin on myös naapurini, joka ei tervehdi. Hänen pienestä lapsestaankin taitaa kasvaa narsisti.

Helpottaisi oloa olla estämättä, etenkin jos toisesta välität, ei siihen pitäisi olla syytä. Tunteet ovat ihmisten vahvuus ja heikkois mikä tekee meistä erilaisia persoonia. Jokaisen täytyisi oppia näkemään toisessa ne hyvät puolet eikä keskittyä huonoihin. Olemalla hyvä, saat hyvää oloa takaisin, olemalla ilkeä ja paha, saat samalla mitalla takaisin.

Mitä lööperiä tämä on. Kyllä saa estää ihmiset, jotka tuottaa pahaa mieltä ja vie energiaa!

Hymyilyssä ihminen käyttää vain 17 kasvolihasta, vihaisuus käyttää 43 lihasta. Hymy siis vie huomattavasti vähemmän energiaa kuin viha. Joten hymyillään kun tavataan! Jotkut eivät ymmärrä kohtalon antamia merkkejä vaikka se pomppaisi heidän syliinsä. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielenkiinto loppui aikanaan siihen kun se toinen alkoi polttamaan tupakkaa. Yäh se haju!

Vierailija
2424/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alkoholiongelma. Tavattiin ravintolassa - tämä tapahtui siis ennen koronahysteriaa. Tapaamisiltana nainen joi itsensä sellaiseen kuntoon, että ei enää muistanut istuneen kanssani, vaan meni tuntemattomien ihmisten pöytään ja joi jonkun olutlasista. Hän alkoi myös kaulailla jotain pöydässä istunutta miestä. Menin hakemaan naisen pois pöydästä, jolloin nainen alkoi agressiiviseksi minua kohtaan. Ilmeisesti hän ei enää humalaltaan tajunnut, että olimme istuneet koko illan yhdessä ja tutustuneet toisiimme. Sitten hän ilmoitti haluavansa lähteä taksilla yksin kotiinsa.

Näin naista seuraavana keskiviikkona samassa ravintolassa, ja nainen vaikutti olevan vähän häpeissään edellisen lauantain tapahtumista. Nainen oli liikkeellä naisystävänsä kanssa, joten en viitsinyt tuppautua seuraan. Sovimme tapaavamme seuraavana lauantaina toisessa ravintolassa. Kun tapasimme nainen vaikutti taas nousuhumalaiselta, mutta oli muuten asiallinen ja mukavaa seuraa. Myöhemmin nainen lähti käymään vessassa ja viipyi siellä lähes tunnin.

Kysyin naisen ystävättäreltä, voisiko tämä katsomassa, onko naisella kaikki hyvin, kun hän viipyy noin kauan. Ajattelin, että nainen oli saattanut tulla huonovointiseksi. Ystävätär tuli kohta sanomaan minulle, että ei naisella mitään hätää ole, hän vain haluaa omien sanojensa mukaan istua hetken naistenhuoneessa. Tekee tätä kuulemma usein ollessan ravintolassa. Lopulta, kun nainen tuli pois vessasta, hän oli todella kovassa humalassa ja riehakas, oli ilmeisesti juonut omasta taskumatistaan jotain kirkasta viinaa. Pian nainen ehdotti, että lähtisimme kolmistaan tanssiravintolaan, koska hän halusi tanssia. 

Tanssiravintolassa alkoi taas sama meno eli sekoilu ja toisten miesten kaulailu, vaikka oli hetkeä aikaisemmin kertonut ihastuneensa minuun ja halusi harrastaa seksiä kanssani. Kun hieman ärtyneenä yritin puhua naiselle järkeä, hän alkoi huutaa, että olin vain mustasukkainen ja omistuhaluinen mies. Myös naisen ystävätär yritti rauhoitella naista ja puhua tälle järkeä, mutta nainen ei halunnut kuunnella, vaan murjotti pöydässä hetken ennen kuin lähti mielenosoituksellisesti baaritiskille hakemaan lisää juomista. Tässä vaiheessa lähdin ravintolasta ja jätin naisen sekoilemaan itsekseen.

Parisen viikkoa myöhemmin lauantaina näin naista ohimennen eräässä olutravintolassa, ja nainen vaikutti olevan jo hyvässä vauhdissa, vaikka oli vasta aikainen iltapäivä. Olin ajatellut, että nainen haluaisi tavattaessa pyytää anteeksi käytöstään, mutta kun kävelin hänen ohitseen matkalla vessaan, nainen alkoi vaivautuneena tuijottaa lattiaa.  Kun tulin takaisin vessasta, nainen ystävättärineen oli lähtenyt ravintolasta. Tuon jälkeen en ole naista nähnyt - eikä ole niin väliksikään. Tosin en käynyt enää niissä ravintoloissa, joissa nainen kävi, koska en oikeastaan koskaan viihtynyt niissä.

Olisit nyt käyny vaan painamassa sitä ja häipänny sen jälkeen.

Vierailija
2425/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielenkiinto loppui aikanaan siihen kun se toinen alkoi polttamaan tupakkaa. Yäh se haju!

Sama, ensimmäisen tyttöystäväni jätin koska aloitti polttamaan. Hänen jälkeensä sitä onkin tullut aina jätetyksi. Ihania ihmisiä ovat olleet, kai minussa jotain on pahasti vialla. Eniten harmittaa ettei tiedä miksi on tullut jätetyksi, koskaan eivät ole kertoneet syytä mikä minussa oli vikana.

Vierailija
2426/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antanut puhaltaa peräaukkoonsa vaikka kuinka kinusin. Se siitä.

Vierailija
2427/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat vähintäänkin psykopaatteja tai narsisteja. 

Vierailija
2428/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä yksi vakava peruste ja syy pistää suhde poikki jos toinen osapuoli ei pysty / halua / viitsi keskustella suhteen tilasta tai jyrää sen osapuolen suhteesta joka yrittää avata tilannetta haluamalla keskustella siitä. Itselläni oli vaimo joka alkoi heti pilkkaamaan minua, nöyryttäällon, ja tekemään minusta vitsiä kun halusin keskustella siitä mitä olemme toisillemme tai emme ole. 15 vuotta yritettyäni pistin poikki ja olen iloisen tyytväinen ja onnellinen että tein niin.

Vierailija
2429/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat vähintäänkin psykopaatteja tai narsisteja. 

Niin, jotkut vaan on sellaisia että vetävät juuri tuon tyylisiä tyyppejä puoleensa🤷

Vierailija
2430/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vetävät ongelmatyyppejä puoleensa, ja vievät itsensä aina vain uusiin ongelmiin kun edeltävästä ongelmakimpusta on päästy, ihan vain siksi, että eivät malta olla eron jälkeen yksin ja tutkia mikä meni pieleen, että tulisi siten otettua opiksi jotain, vaan ryntäävät suin päin uusiin suhteisiin toistamaan samat virheet. Huonosta suhteesta vapautumisen jälkeen pitäisi nimenomaan olla tarkkana siinä, että ei hakeudu samanlaiseen seuran kuin aikaisempi oli. Vaarana on se, että tuttuus tuntuu turvalliselta ja siksi väkivaltaisen alkoholistin exä etsii itselleen useinmyös uudeksi puolisoksi toisen väkivaltaisen alkoholistin, ja kulkee näin ojasta allikkoon, ja taas allikosta ojaan, halki koko elämänsä vain siksi, että ei halua olla hetkeäkään yksin.

Oltuani pitkään itsekseni, olen pistänyt parikin suhdetta poikki siksi, että uusi seuralainen alkoi muistuttamaan liikaa exää ja tulin huomanneeksi ajoissa että olen tekemässä uuden ihmisen suhteen saman virheen kuin olin tehnyt exän suhteen: Voimakastahtoinen ja väkivaltaankin taipuvainen sekakäyttäjä-alkoholisti kun viehätti tuttuudellaan. Onnekseni tein sen ajoissa. Nyt voin ottaa vastaan utta ja terveempää kun sydämmessäni on tilaa uudelle ja paremmalle.

Vierailija
2431/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on jätetty myös kylmästi, kertomatta mitään varsinaista syytä tunteiden loppumiselle ja estetty. Hän ei vain pystynyt kertomaan mitään syytä, tai mitä vikaa minussa oli. Jäänyt tuosta syystä henkiseen välivaiheeseen enkä pysty aloittamaan uutta suhdetta koska edellisen suhteen syyt eivät ole tiedossa.

Kostan tuolle ihmiselle vielä hänen käytöksensä monin kerroin takaisin koska on jättänyt minut niin julmasti. Olen jo kerran kostanut muutama vuosi sitten, ja saanut hänen noin 7v kestäneen suhteen avopuolison eroamaan hänestä. Ei vain kumpikaan tiedä että olin asian takana. Tulen tekemään saman vielä uudestaan, jos seurustelee kauemmin kuin 2 vuotta. Kosto on suloinen, koska hän ei ole halunnut antaa minulle mielenrauhaa, joten hän ei tule enää koskaan olemaan onnellisesti parisuhteessa pidempään. Pidän siitä huolen. Onneksi on tuttavia jotka ovat valmiita toteuttamaan näitä eroon johtavia tilanteita pientä korvausta vastaan, kaikki vaikuttaa todelta vaikka onkin vain näytelmää.

Eli toisin sanoen, olen lopettanut miehen ja naisen välisen tapailun, koska toinen heistä ei voinut antaa minulle mielenrauhaa kertomalla mitä oli vikana. Ensimmaisen kerran jälkeen tuo kosto tuntui todella suloiselta, toivottavasti hänen sydämensä on rikki kauemmin kuin omani. Hän on tosin narsisti eikä muista välitä, joten tuskin suree tapahtunutta.

Vierailija
2432/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet vetävät ongelmatyyppejä puoleensa, ja vievät itsensä aina vain uusiin ongelmiin kun edeltävästä ongelmakimpusta on päästy, ihan vain siksi, että eivät malta olla eron jälkeen yksin ja tutkia mikä meni pieleen, että tulisi siten otettua opiksi jotain, vaan ryntäävät suin päin uusiin suhteisiin toistamaan samat virheet. Huonosta suhteesta vapautumisen jälkeen pitäisi nimenomaan olla tarkkana siinä, että ei hakeudu samanlaiseen seuran kuin aikaisempi oli. Vaarana on se, että tuttuus tuntuu turvalliselta ja siksi väkivaltaisen alkoholistin exä etsii itselleen useinmyös uudeksi puolisoksi toisen väkivaltaisen alkoholistin, ja kulkee näin ojasta allikkoon, ja taas allikosta ojaan, halki koko elämänsä vain siksi, että ei halua olla hetkeäkään yksin.

Oltuani pitkään itsekseni, olen pistänyt parikin suhdetta poikki siksi, että uusi seuralainen alkoi muistuttamaan liikaa exää ja tulin huomanneeksi ajoissa että olen tekemässä uuden ihmisen suhteen saman virheen kuin olin tehnyt exän suhteen: Voimakastahtoinen ja väkivaltaankin taipuvainen sekakäyttäjä-alkoholisti kun viehätti tuttuudellaan. Onnekseni tein sen ajoissa. Nyt voin ottaa vastaan utta ja terveempää kun sydämmessäni on tilaa uudelle ja paremmalle.

Ihminen etsii tiedostamattaan kumppania joka muistuttaa isää tai äitiään. Tämän takia ihmiset joista kiinnostutaan ovat yleensä hyvin samanlaisia, etenkin ulkoisesti. Yrittämällä pakosti kiertää mitä alitajuisesti pidät viehättävänä voi olla hyvinkin vahingollista, ja saattaa johtaa lopputulokseen mikä on täysin aiotun vastaista.

Vierailija
2433/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jonkinlaisesta transsista tajuamaan, että helvettiläinen, enhän mä ton kanssa ole muusta syystä kuin että se on hyvännäköinen ja sanoo tykkäävänsä minusta. Muuten oli henkisesti ja fyysisesti epävakaa ja epämiellyttävä persoona, mutta siinä ulkonäön ja tykättynä olemisen hurmassa halusin nähdä kaiken vain hyvässä valossa. Kuvittelin myös itse olevani suorastaan rakastunut mutta tajusin että olin tykästynyt vain siihen tykättynä olemisen tunteeseen.

Vierailija
2434/9841 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä minutkin jätettiin, selittämättä.Kaksi vuotta meni asian yli pääsemisessä.

Kosto ei varsinaisesti käynyt mielessä,  kaipuun ja vihan tunteita kyllä oli.

Lopulta asia vain arpeutui.

Jälkeenpäin olisin toivonut itseltäni nopeampaa tarttumista omaan elämääni,tehnyt niitä hauskoja asioita joita elämässä yleensäkin tehdään. Jumittaminen on pahasta.

On tärkeää etsiä väyliä joilla mennä eteenpäin elämässään.

Nykyään olen täysin sitä mieltä että näin pitikin käydä, enkä millään muotoa ole kaivannut yhteyttä  ko naiseen.  Toi perspektiiviä elämään ja hyvä näin.

Vielä  sinulle tulee päivä jolloin aurinko  paistaa.

Vierailija
2435/9841 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä olisi tärkeä puhua asiat läpi jos toista kohtaan tuntee jotain, jos kerta ihmisestä välität vähääkään, niin miksi sulkea hänet pois? Tekisitkö saman perheen jäsenelle jolla on paha olla josta välität? Jos toisesta välittää niin puhumalla asiat läpi helpottaa molempien oloa.

Etkö ole koskaan kuullut sanontaa, "minkä taakseen jättää, sen edestään löytää"? Tuota voi soveltaa ihmisten käsittelemättömiin asioihin. Tässä maailmassa ei ole tarpeeksi hymyä. Toisten pois sulkeminen ei ainakaan hymyä kenessäkään saa aikaiseksi, katkeruutta, surua, eripuraa ja kyseenalaistamista se kyllä aiheuttaa.

Et taida oikein ymmärtää, ettei se minkään maan puhuminen muuta sitä asiaa jos vaikka toinen haluaa erota ja toinen ei. Eikä parisuhdekumppania voi verrata mihinkään perheenjäseniin siinä mielessä. Siinä se eroa haluamaton osapuoli jää vähän ikävään tilanteeseen kun se ero tulee sitten väkisinkin, eikä välttämättä halua toista nähdä asioista muistuttelemassa.

Niinpä. Minä olen oikeasti rakastunut kahteen naiseen elämäni aikana ja molempien erojen jälkeen minun oli pakko poistaa elämästäni kaikki mikä muistutti heistä, ei olisi muuten päässyt eteenpäin. 

Ei aina tarvita narsismia tekemään erosta vaikeaa. En koe olevani itse narsisti siksi, että haluan suojella itseäni tuskallisilta asioilta ja poistaa menetyksestä muistuttavat asiat elämästäni. Minä olin se, joka jätettiin ja joka koki ettei eroamiselle esitetty selkeää syytä eikä sitä ei käsitelty mitenkään kunnolla. Naiset vain sanoivat jotain ylimalkaista eivätkä halunneet puhua enempää tai yrittää korjata suhdetta. En silti pidä heitäkään narsisteina, heillä oli varmasti omat vaikeutensa.

Rakkaus on raakaa peliä. Enää en taida uskaltaa. Jos vielä joudun antamaan osan sydämestäni jollekin joka vie sen lopulta mukanaan, ei taida jäädä mitään jäljelle.

Etsi sitoutuva ja uskollinen nainen Filippiineiltä. Siellä on paljon vapaita naisia, jotka arvostavat suomalaisia miehiä, koska Suomessa on aika paljon jo filippiiniläisiä vaimoja.

Äh, kyllä sen pitää suomalainen olla. Tuontivaimoissa häiritsee myös se, että yleensä he ovat jonkinlaisessa alisteisessa asemassa mieheen elintasoerojen ja muun vuoksi. En halua olla sellaisessa asemassa. Haluan naisen joka ei tarvitse minua, mutta joka silti haluaa olla kanssani, koska minä olen minä. Siinä on se koko jutun arvo. Kenties olen vähän naiivi.

Joko olet suomalainen rasistinainen tai sitten rasistinaisten propaganda on uponnut sinuun hyvin. Jos nainen on alisteisessa asemassa, niin silloin on syytä katsoa peiliin. Kyllä filippiiniläiset naiset tuntevat arvonsa, toisin kuin suomalaiset, jotka eivät arvosta itseään, eivätkä toisiaankaan. Ja kyllähän hyvässä parisuhteessa kumppanit tarvitsevat toisiaan.

Vastaukseni joutui näköjään sensuurin kouriin, joten yritän muotoilla uudestaan.

Olen ihan mies ja mistään rasismista tässä ei ole kyse, tiedät sen kyllä itsekin. Vieraasta maasta tänne tuotu ihminen on aina heikossa asemassa, vaikka suhde olisi hyväkin. En tiedä pitääkö kuinka hyvin paikkansa, mutta olen kuullut että nämä tuontivaimot tietyistä maista tuntevat arvonsa siinä mielessä, että vaativat mieheltä tietyn määrän rahaa ja materiaa taloon. Sellaiseen kaupankäyntiä muistuttavaan suhteeseen en halua.

Vierailija
2436/9841 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on jätetty myös kylmästi, kertomatta mitään varsinaista syytä tunteiden loppumiselle ja estetty. Hän ei vain pystynyt kertomaan mitään syytä, tai mitä vikaa minussa oli. Jäänyt tuosta syystä henkiseen välivaiheeseen enkä pysty aloittamaan uutta suhdetta koska edellisen suhteen syyt eivät ole tiedossa.

Kostan tuolle ihmiselle vielä hänen käytöksensä monin kerroin takaisin koska on jättänyt minut niin julmasti. Olen jo kerran kostanut muutama vuosi sitten, ja saanut hänen noin 7v kestäneen suhteen avopuolison eroamaan hänestä. Ei vain kumpikaan tiedä että olin asian takana. Tulen tekemään saman vielä uudestaan, jos seurustelee kauemmin kuin 2 vuotta. Kosto on suloinen, koska hän ei ole halunnut antaa minulle mielenrauhaa, joten hän ei tule enää koskaan olemaan onnellisesti parisuhteessa pidempään. Pidän siitä huolen. Onneksi on tuttavia jotka ovat valmiita toteuttamaan näitä eroon johtavia tilanteita pientä korvausta vastaan, kaikki vaikuttaa todelta vaikka onkin vain näytelmää.

Eli toisin sanoen, olen lopettanut miehen ja naisen välisen tapailun, koska toinen heistä ei voinut antaa minulle mielenrauhaa kertomalla mitä oli vikana. Ensimmaisen kerran jälkeen tuo kosto tuntui todella suloiselta, toivottavasti hänen sydämensä on rikki kauemmin kuin omani. Hän on tosin narsisti eikä muista välitä, joten tuskin suree tapahtunutta.

Jos exäsi on oikeasti narsisti, niin sinähän teet laupeuden työtä pelastamalla seuraavat kumppanit hänen kynsistään. Jos hän taas ei ole, taidat itse olla aika sekaisin.

Vierailija
2437/9841 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli se että huomasin että minulla ei saanut olla mielipiteitä. Myös isoissa asioissa kuten mielialassa Sanoin kerran suhteen aikana ääneen miltä oli tuntunut jo kauan että minusta tuntuu raskaalta eräs työasia joka vaikutti minuun ja joka osa alueeseen ja jaksamiseen, ja Pahalta.. asia kuulemma ei olisi saanut tuntua raskaalta koska minulla oli kaikki hyvin. Mitä minä sille voin jos tuntuu joltain? Mulla ei olisi saanut olla paha olla koska mullahan periaatteessa oli kaikki ”hyvin” elämässä. Tuntui ristiriitaiselta että en olisi saanut tuntea miltä minusta tuntui. Vaikka asia vaikutti minuun. Myös kaikissa asioissa kuten mihin käytin omia rahojani sain kuulla noittia että olin sellasta ja tälläistä ostanut ja asuimme siis eri talouksissa. Myös mies rajoitti ja häntä kiinnosti minne olin omia rahojani laittanut. Mua alkot tämä ärsyttämään ja karmimaan. En viitsinyt mainita että olen hoitanu asiani aina ja mitä se hänelle kuuluu jos ostan hänelle epämieluisaa redbullia itselleni ja vielä omista rahoista omasta palkastani?

Vierailija
2438/9841 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos exäsi on oikeasti narsisti, niin sinähän teet laupeuden työtä pelastamalla seuraavat kumppanit hänen kynsistään. Jos hän taas ei ole, taidat itse olla aika sekaisin.

Narsisti jättää tuosta. Vaihtaa suuntaansa kylmä verisesti kuin mikä. Ja siinä jää henkisesti ihmettelemään ja syyttää mahdollisesti vielä itseään. Narsisti jättää henkisellä tasoa miten yleensä toimiikin

Vierailija
2439/9841 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin jonkinlaisesta transsista tajuamaan, että helvettiläinen, enhän mä ton kanssa ole muusta syystä kuin että se on hyvännäköinen ja sanoo tykkäävänsä minusta. Muuten oli henkisesti ja fyysisesti epävakaa ja epämiellyttävä persoona, mutta siinä ulkonäön ja tykättynä olemisen hurmassa halusin nähdä kaiken vain hyvässä valossa. Kuvittelin myös itse olevani suorastaan rakastunut mutta tajusin että olin tykästynyt vain siihen tykättynä olemisen tunteeseen.

Tämä

Vierailija
2440/9841 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy oli se että huomasin että minulla ei saanut olla mielipiteitä. Myös isoissa asioissa kuten mielialassa Sanoin kerran suhteen aikana ääneen miltä oli tuntunut jo kauan että minusta tuntuu raskaalta eräs työasia joka vaikutti minuun ja joka osa alueeseen ja jaksamiseen, ja Pahalta.. asia kuulemma ei olisi saanut tuntua raskaalta koska minulla oli kaikki hyvin. Mitä minä sille voin jos tuntuu joltain? Mulla ei olisi saanut olla paha olla koska mullahan periaatteessa oli kaikki ”hyvin” elämässä. Tuntui ristiriitaiselta että en olisi saanut tuntea miltä minusta tuntui. Vaikka asia vaikutti minuun. Myös kaikissa asioissa kuten mihin käytin omia rahojani sain kuulla noittia että olin sellasta ja tälläistä ostanut ja asuimme siis eri talouksissa. Myös mies rajoitti ja häntä kiinnosti minne olin omia rahojani laittanut. Mua alkot tämä ärsyttämään ja karmimaan. En viitsinyt mainita että olen hoitanu asiani aina ja mitä se hänelle kuuluu jos ostan hänelle epämieluisaa redbullia itselleni ja vielä omista rahoista omasta palkastani?

Noin ne narsistit yrittää sekoittaa (tuossakin tapauksessa) aivan selkeä narsisti. Ei saa olla mielipiteitä ja osaa kääntää asiat et aina sussa vika, vaikka todellisuudessa vika olisi hänessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi