Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9837)

Vierailija
2401/9837 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä olisi tärkeä puhua asiat läpi jos toista kohtaan tuntee jotain, jos kerta ihmisestä välität vähääkään, niin miksi sulkea hänet pois? Tekisitkö saman perheen jäsenelle jolla on paha olla josta välität? Jos toisesta välittää niin puhumalla asiat läpi helpottaa molempien oloa.

Etkö ole koskaan kuullut sanontaa, "minkä taakseen jättää, sen edestään löytää"? Tuota voi soveltaa ihmisten käsittelemättömiin asioihin. Tässä maailmassa ei ole tarpeeksi hymyä. Toisten pois sulkeminen ei ainakaan hymyä kenessäkään saa aikaiseksi, katkeruutta, surua, eripuraa ja kyseenalaistamista se kyllä aiheuttaa.

Et taida oikein ymmärtää, ettei se minkään maan puhuminen muuta sitä asiaa jos vaikka toinen haluaa erota ja toinen ei. Eikä parisuhdekumppania voi verrata mihinkään perheenjäseniin siinä mielessä. Siinä se eroa haluamaton osapuoli jää vähän ikävään tilanteeseen kun se ero tulee sitten väkisinkin, eikä välttämättä halua toista nähdä asioista muistuttelemassa.

Niinpä. Minä olen oikeasti rakastunut kahteen naiseen elämäni aikana ja molempien erojen jälkeen minun oli pakko poistaa elämästäni kaikki mikä muistutti heistä, ei olisi muuten päässyt eteenpäin. 

Ei aina tarvita narsismia tekemään erosta vaikeaa. En koe olevani itse narsisti siksi, että haluan suojella itseäni tuskallisilta asioilta ja poistaa menetyksestä muistuttavat asiat elämästäni. Minä olin se, joka jätettiin ja joka koki ettei eroamiselle esitetty selkeää syytä eikä sitä ei käsitelty mitenkään kunnolla. Naiset vain sanoivat jotain ylimalkaista eivätkä halunneet puhua enempää tai yrittää korjata suhdetta. En silti pidä heitäkään narsisteina, heillä oli varmasti omat vaikeutensa.

Rakkaus on raakaa peliä. Enää en taida uskaltaa. Jos vielä joudun antamaan osan sydämestäni jollekin joka vie sen lopulta mukanaan, ei taida jäädä mitään jäljelle.

Etsi sitoutuva ja uskollinen nainen Filippiineiltä. Siellä on paljon vapaita naisia, jotka arvostavat suomalaisia miehiä, koska Suomessa on aika paljon jo filippiiniläisiä vaimoja.

Äh, kyllä sen pitää suomalainen olla. Tuontivaimoissa häiritsee myös se, että yleensä he ovat jonkinlaisessa alisteisessa asemassa mieheen elintasoerojen ja muun vuoksi. En halua olla sellaisessa asemassa. Haluan naisen joka ei tarvitse minua, mutta joka silti haluaa olla kanssani, koska minä olen minä. Siinä on se koko jutun arvo. Kenties olen vähän naiivi.

Vierailija
2402/9837 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minä olen oikeasti rakastunut kahteen naiseen elämäni aikana ja molempien erojen jälkeen minun oli pakko poistaa elämästäni kaikki mikä muistutti heistä, ei olisi muuten päässyt eteenpäin. 

Ei aina tarvita narsismia tekemään erosta vaikeaa. En koe olevani itse narsisti siksi, että haluan suojella itseäni tuskallisilta asioilta ja poistaa menetyksestä muistuttavat asiat elämästäni. Minä olin se, joka jätettiin ja joka koki ettei eroamiselle esitetty selkeää syytä eikä sitä ei käsitelty mitenkään kunnolla. Naiset vain sanoivat jotain ylimalkaista eivätkä halunneet puhua enempää tai yrittää korjata suhdetta. En silti pidä heitäkään narsisteina, heillä oli varmasti omat vaikeutensa.

Rakkaus on raakaa peliä. Enää en taida uskaltaa. Jos vielä joudun antamaan osan sydämestäni jollekin joka vie sen lopulta mukanaan, ei taida jäädä mitään jäljelle.

Minäkin ajattelin joskus kuten Sinä nyt. Annoin ajan kulua ja pölyn laskeutua molempien erojen päälle. Sitten rohkaistuin, otin kohteliaasti ja asiallisesti yhteyttä kumpaiseenkin vuorollaan, kyselin kuulumiset ja onnittelin ties mistä ja lopulta pyysin lounaalle painottaen sitä, että tavoitteenani ei ole mikään muu kuin vain vaihtaa kuulumiset. Itsestäänselvää oli, että lounaalla sitten pystyimme puhumaan menneistäkin asioista kiihkottomasti ja ilman että ketään olisi enään syyllistetty mistään. Yleensähän asia onkin niin, että riitaankin tarvitaan kaksi yhtä lailla yhtä tyhmää kuin huonoon parisuhteeseenkin.

Minulle nämä molemmat lounastapaamiset avasivat asioita joita en ollut milloinkaan tullut ajatelleeksikaan ja kevensivät omaa sydäntäni ja mieltäni siinä mielessä, että minua ei syytetty mistään mitä en ollut tehnyt. Toisen kanssa jäi viileät mutta asialliset välit saatuani vastauksia, mutta toisen kanssa lämpeni niin hyvin, että hänen päättäessään suhteensa minun jälkeeni tulleen miehen kanssa, hän pyysi minut mökkeilemään kesällä kanssaan.

Riitaisen eron keskellä asiat kärjistyvät ja värittyvät niin paljon että vain ani harvoin pystytään mihinkään järkevään keskusteluun asioista ja niiden syistä. -Aina on mahdollisuus tehdä sovinto niin kauan ja pitkään kun kukaan ei ole kuollut. Sovinto rakentaa, riita nakertaa. On helpompi rakentaa nykyisyyttä ja tulevaisuutta kun mukana ei kulje taakkoja menneisyydestä. Parempi laihakin sovinto kuin lihava riita.

Hienoa jos sinulle toimi tuollainen, mutta en usko että minun kannattaa lähteä tuolle tielle. Toisesta on jo niin kauankin, että parempi antaa menneiden olla. Kyse ei ole edes siitä, etteikö oltaisi erottu sovussa. Surullisesti, mutta rauhallisesti erottiin ja molemmilla naisilla oli omia ongelmia ihan tarpeeksi, joten en koe että vanhoihin asioihin palaaminen olisi sen arvoista. Täytyy yrittää tehdä itsensä kanssa töitä, jos saisi jotenkin nuo vanhat rakkaudet siivottua pois pöydältä. Eihän niiden pitäisi kai loppuiäksi jäädä päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/9837 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun treffikumppani käy liian ahdistavaksi. Treffasin pari kertaa lounais-suomalaista tyttöä, joka sitten alkoi aivan liian aktiiviseksi minun suhteeni: Hän soitti pelkästään yhden päivän aikana 14 kertaa minulle kesken työpäivän ! -Ja kun tähän lisätään ilta-aikainen aktiivisuus ja se, että minun olisi ollut loputtomasti roikuttava jokainen arki-ilta hänen kanssaan tuntikausia puhelimessa ja ajaa parin tunnin matka joka viikonloppu heti hänen luokseen, ennen kuin olin ehtinyt kunnolla edes tutustua häneen, minun oli pakko puhaltaa peli poikki.

Se hivelee itsetuntoa, että saa huomiota toiselta ihmiseltä, mutta liika on liikaa. Liiallinen aktiivisuus ajaa pakoon. Minutkin ajoi. Maltti on valtti seurusteluakin aloitettaessa.

Vierailija
2404/9837 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanha suhde jää päälle niin, että se varjostaa tätä päivää, kannattaa pohtia mahdollisuutta mennä esimerkiksi Fisherin eroseminaareihin, joita järjestetään eri puolilla Suomea. Tutkittu juttu on, että kun vertaistukiryhmässä käydään eroprosessia johdetusti lävitse askel askeleelta, omien kokemusten jakaminen muun ryhmän kanssa ja prosessin johdettu läpikäynti edesauttaa toipumista ja nopeuttaa arkielämään paluuta. -Lisäbonuksena noissa eroseminaareissa oppii paljon itsestä ja ihmissuhteista paljon sellaista uutta joka muuten jäisi oppimatta tai kokematta kokonaan. Eroseminaarin läpikäyneenä suosittelen.

Vierailija
2405/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin joskus kuten Sinä nyt. Annoin ajan kulua ja pölyn laskeutua molempien erojen päälle. Sitten rohkaistuin, otin kohteliaasti ja asiallisesti yhteyttä kumpaiseenkin vuorollaan, kyselin kuulumiset ja onnittelin ties mistä ja lopulta pyysin lounaalle painottaen sitä, että tavoitteenani ei ole mikään muu kuin vain vaihtaa kuulumiset. Itsestäänselvää oli, että lounaalla sitten pystyimme puhumaan menneistäkin asioista kiihkottomasti ja ilman että ketään olisi enään syyllistetty mistään. Yleensähän asia onkin niin, että riitaankin tarvitaan kaksi yhtä lailla yhtä tyhmää kuin huonoon parisuhteeseenkin.

Minulle nämä molemmat lounastapaamiset avasivat asioita joita en ollut milloinkaan tullut ajatelleeksikaan ja kevensivät omaa sydäntäni ja mieltäni siinä mielessä, että minua ei syytetty mistään mitä en ollut tehnyt. Toisen kanssa jäi viileät mutta asialliset välit saatuani vastauksia, mutta toisen kanssa lämpeni niin hyvin, että hänen päättäessään suhteensa minun jälkeeni tulleen miehen kanssa, hän pyysi minut mökkeilemään kesällä kanssaan.

Riitaisen eron keskellä asiat kärjistyvät ja värittyvät niin paljon että vain ani harvoin pystytään mihinkään järkevään keskusteluun asioista ja niiden syistä. -Aina on mahdollisuus tehdä sovinto niin kauan ja pitkään kun kukaan ei ole kuollut. Sovinto rakentaa, riita nakertaa. On helpompi rakentaa nykyisyyttä ja tulevaisuutta kun mukana ei kulje taakkoja menneisyydestä. Parempi laihakin sovinto kuin lihava riita.

Hienoa jos sinulle toimi tuollainen, mutta en usko että minun kannattaa lähteä tuolle tielle. Toisesta on jo niin kauankin, että parempi antaa menneiden olla. Kyse ei ole edes siitä, etteikö oltaisi erottu sovussa. Surullisesti, mutta rauhallisesti erottiin ja molemmilla naisilla oli omia ongelmia ihan tarpeeksi, joten en koe että vanhoihin asioihin palaaminen olisi sen arvoista. Täytyy yrittää tehdä itsensä kanssa töitä, jos saisi jotenkin nuo vanhat rakkaudet siivottua pois pöydältä. Eihän niiden pitäisi kai loppuiäksi jäädä päälle?

Käsittelemättömät asiat saatta hyvinkin jäädä loppuiäksi vaivaamaan, tämän takia olisi hyvä osata puhua asiat läpi toisen kanssa, jotta mitään ei jäisi hampaankoloon vaivaamaan vuosikymmeniksi eteenpäin. Voi sitten vuosien päästä tulla vasta esiin ja siinä vaiheessa sitä kysyessä voi olla hieman outoa toisen mielestä, eikä toinen välttämättä edes sitä muista, mutta vaivaa toista edelleen. Kaikki asiat täytyisi osata keskustella läpi, ettei kumpaakaan jäisi mikään vaivaamaan. Ja jos jokin toista vaivaa, pitäisi aikusena pystya asiat käsittelemään. Narsistit eivät tosin pysty eivätkä halua, ja näkevät estämisen ainoana vaihtoehtona.

Vierailija
2406/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutelu ja seksiei toiminut ollenkaan

Vierailija
2407/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian laiska. Fyysisesti laiska (ei käy edes joka päivä ulkona kävelemässä) ja henkisesti laiska (ei halua opetella mitään uutta).

Lopetin tapailun heti ensimmäisellä viikolla. Mies oli täysin ukkoutunut ja jämähtänyt, vaikka hänellä oli ikää alle 40v. Mies yritti kyllä kehuskella, että hänellä on hyvä työpaikka (palkka yli 5000 euroa/kk) ja oma  asunto. Joo, ei mikään ihme että patalaiskalla miehellä on rahaa. Hän on niin saita, ettei käytä rahaa mihinkään muuhun kuin tietokonepeleihin ja alkoholiin. 

Vierailija
2408/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittelemättömät asiat saatta hyvinkin jäädä loppuiäksi vaivaamaan, tämän takia olisi hyvä osata puhua asiat läpi toisen kanssa, jotta mitään ei jäisi hampaankoloon vaivaamaan vuosikymmeniksi eteenpäin. Voi sitten vuosien päästä tulla vasta esiin ja siinä vaiheessa sitä kysyessä voi olla hieman outoa toisen mielestä, eikä toinen välttämättä edes sitä muista, mutta vaivaa toista edelleen. Kaikki asiat täytyisi osata keskustella läpi, ettei kumpaakaan jäisi mikään vaivaamaan. Ja jos jokin toista vaivaa, pitäisi aikusena pystya asiat käsittelemään. Narsistit eivät tosin pysty eivätkä halua, ja näkevät estämisen ainoana vaihtoehtona.

Keskustelu > estäminen, estämällä vain pahentaa toisen oloa, narsisti taas ei tunne mitään estäessään toisia vaikka toisella olisi kuinka paha olla.

Vierailija
2409/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välittänyt mun hyvinvoinnistani.

Vierailija
2410/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu > estäminen, estämällä vain pahentaa toisen oloa, narsisti taas ei tunne mitään estäessään toisia vaikka toisella olisi kuinka paha olla.

Minä tunsin hyvinkin paljon ja juuri se oli syy miksi estin. Mutta kaipa olen kuitenkin narsisti ja niin on myös naapurini, joka ei tervehdi. Hänen pienestä lapsestaankin taitaa kasvaa narsisti.

Vierailija
2411/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pysty (tai halua) keskustemaan eron jälkeen, ja  sen kanssa on vain elettävä. Narsistiksi on turha tuollaisen perusteella ketään leimata. Harvemmin se ex-kumppani on tuki ja turva erosurussa, vaan tuki on haettava muualta.

Jos joku on sut estänyt, en lähtisi syyttelemään häntä narsistiksi, vaan katsoisin peiliin. Oletko ahdistellut yhteydenotoillasi?

Vierailija
2412/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, mutta sillä oli puska. Se on ihan ok, mutta ei vain miellytä minua.

Vierailija
2413/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pysty (tai halua) keskustemaan eron jälkeen, ja  sen kanssa on vain elettävä. Narsistiksi on turha tuollaisen perusteella ketään leimata. Harvemmin se ex-kumppani on tuki ja turva erosurussa, vaan tuki on haettava muualta.

Jos joku on sut estänyt, en lähtisi syyttelemään häntä narsistiksi, vaan katsoisin peiliin. Oletko ahdistellut yhteydenotoillasi?

Suurin osa heistä jotka eivät pysty tai halua käsitellä ja selittää toiselle eron syita, ovat nimenomaan niitä narsisteja jättäen toisen kyseenalaistamaan itseään ja syitä erolle mitä ei kukaan muu voi toisen puolesta tietää.

Kyllä se tuki ja turva erosurussa haetaan muualta, mutta jos suhteen päättymisen syitä ja toisen mietteitä ja siihen johtavia syitä ei käydä läpi ne voivat jäädä kummittelemaan ikuisesti. Tästä syystä olisi hyvä käydä asiat läpi jos kumpaakaan osapuolta jokin asia vaivaa. Olen työssäni nähnyt niin monia vanhuksia jotka käy päivittäin samoja asioita läpi viimeiset vuotensa, että haluaisin että ihmiset keskustelisivat enemmän asioista mitkä heitä vaivaavat, sekä olisivat valmiita kuuntelemaan toisen murheita ja vastaamaan niihin. Suurin osa mielenterveysongelmista johtuu narsistien harrastamasta mykkäkoulusta, oli se sitten omaa sukua, tuttavia tai entisiä suhteita. Kaikissa mieltä vaivaavissa asioissa tuo yhteyden katkaiseminen on ollut kaikkein pahin asia mikä saa asian vaivaamaan lopun ikää. Monilla vanhuksilla se on vain myöhäistä koska kumppani on kuollut vuosia sitten. Heille se on myöhäistä. Jos joku haluaa puhua niin yritä kuunnella, älä sulje toisen surua pois, se saattaa vain pahentaa asiaa.

Ahdistavia yhteydenottoja en tietääkseni harrasta, kyllä melkein jokaisen ihmisen kanssa on pystynyt asioista keskustelemaan asiallisesti. Narsistit on tietty poikkeuksia, joita elämässäni olen yhden parantumattoman kohdannut yrittäessäni auttaa tuttavaa. Narsisteillakin on toivoa päästä sairaudestaan eroon jos avaavat sydämensä ja ovat valmiita käymään asiat läpi osapuolien kanssa joita jokin vaivaa. Näitäkin on nähty muutama ja ovat jälkikäteen pyydelleet anteeksi etteivät kuunnelleet jo vuosia aikaisemmin. Olivat kyllä kiitollisia että osasin avata heidän silmänsä ymmärtämään toista, ja saanut "pudotit kiven sydämestäni" kommentteja. Hienointa on ollut nähdä noiden ihmisten hymyilevän toisilleen monen vuoden jälkeen läpikäydyistä asioista. Ja kaikki vain koska yksi osapuoli ei ollut valmis kuuntelemaan alusta asti. On hienoa nähdä esim. perheiden pystyvän olemaan väleissä kunhan puheella lukot saatu auki.

Vierailija
2414/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ketjuun on ilmestynyt narsistihullu.

Vierailija
2415/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ketjuun on ilmestynyt narsistihullu.

Onko tuo vieläkin jotain uutta? Tällä palstalla ei ole muita kuin narsisteja ja heidän uhrejaan, avautumassa miten toinen on pahempi. Narsistit puolustelemassa toisiaan estämisissä ja oikeuttaen ilkeitä tekojaan. Uhrit taas vuotaa sydäntään elämästään kyseenalaistaen mitä ovat tehneet väärin näille narsisteille joilta eivät saa vastauksia. Vahva tunne että täällä on ainakin yksi narsisti exäni puolustamassa ilkeyttään.

Vierailija
2416/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunsin hyvinkin paljon ja juuri se oli syy miksi estin. Mutta kaipa olen kuitenkin narsisti ja niin on myös naapurini, joka ei tervehdi. Hänen pienestä lapsestaankin taitaa kasvaa narsisti.

Helpottaisi oloa olla estämättä, etenkin jos toisesta välität, ei siihen pitäisi olla syytä. Tunteet ovat ihmisten vahvuus ja heikkois mikä tekee meistä erilaisia persoonia. Jokaisen täytyisi oppia näkemään toisessa ne hyvät puolet eikä keskittyä huonoihin. Olemalla hyvä, saat hyvää oloa takaisin, olemalla ilkeä ja paha, saat samalla mitalla takaisin.

Vierailija
2417/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut aikaa suhteelle. Hänen piti juosta käskystä ex perheensä luokse. Millon ostamaan jotain, milloin viemään jotain ja millon hakemaan lapsi luokseen, kun ex käski.

Vierailija
2418/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaisi oloa olla estämättä, etenkin jos toisesta välität, ei siihen pitäisi olla syytä. Tunteet ovat ihmisten vahvuus ja heikkois mikä tekee meistä erilaisia persoonia. Jokaisen täytyisi oppia näkemään toisessa ne hyvät puolet eikä keskittyä huonoihin. Olemalla hyvä, saat hyvää oloa takaisin, olemalla ilkeä ja paha, saat samalla mitalla takaisin.

Mitä lööperiä tämä on. Kyllä saa estää ihmiset, jotka tuottaa pahaa mieltä ja vie energiaa!

Vierailija
2419/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen alkoholiongelma. Tavattiin ravintolassa - tämä tapahtui siis ennen koronahysteriaa. Tapaamisiltana nainen joi itsensä sellaiseen kuntoon, että ei enää muistanut istuneen kanssani, vaan meni tuntemattomien ihmisten pöytään ja joi jonkun olutlasista. Hän alkoi myös kaulailla jotain pöydässä istunutta miestä. Menin hakemaan naisen pois pöydästä, jolloin nainen alkoi agressiiviseksi minua kohtaan. Ilmeisesti hän ei enää humalaltaan tajunnut, että olimme istuneet koko illan yhdessä ja tutustuneet toisiimme. Sitten hän ilmoitti haluavansa lähteä taksilla yksin kotiinsa.

Näin naista seuraavana keskiviikkona samassa ravintolassa, ja nainen vaikutti olevan vähän häpeissään edellisen lauantain tapahtumista. Nainen oli liikkeellä naisystävänsä kanssa, joten en viitsinyt tuppautua seuraan. Sovimme tapaavamme seuraavana lauantaina toisessa ravintolassa. Kun tapasimme nainen vaikutti taas nousuhumalaiselta, mutta oli muuten asiallinen ja mukavaa seuraa. Myöhemmin nainen lähti käymään vessassa ja viipyi siellä lähes tunnin.

Kysyin naisen ystävättäreltä, voisiko tämä katsomassa, onko naisella kaikki hyvin, kun hän viipyy noin kauan. Ajattelin, että nainen oli saattanut tulla huonovointiseksi. Ystävätär tuli kohta sanomaan minulle, että ei naisella mitään hätää ole, hän vain haluaa omien sanojensa mukaan istua hetken naistenhuoneessa. Tekee tätä kuulemma usein ollessan ravintolassa. Lopulta, kun nainen tuli pois vessasta, hän oli todella kovassa humalassa ja riehakas, oli ilmeisesti juonut omasta taskumatistaan jotain kirkasta viinaa. Pian nainen ehdotti, että lähtisimme kolmistaan tanssiravintolaan, koska hän halusi tanssia. 

Tanssiravintolassa alkoi taas sama meno eli sekoilu ja toisten miesten kaulailu, vaikka oli hetkeä aikaisemmin kertonut ihastuneensa minuun ja halusi harrastaa seksiä kanssani. Kun hieman ärtyneenä yritin puhua naiselle järkeä, hän alkoi huutaa, että olin vain mustasukkainen ja omistuhaluinen mies. Myös naisen ystävätär yritti rauhoitella naista ja puhua tälle järkeä, mutta nainen ei halunnut kuunnella, vaan murjotti pöydässä hetken ennen kuin lähti mielenosoituksellisesti baaritiskille hakemaan lisää juomista. Tässä vaiheessa lähdin ravintolasta ja jätin naisen sekoilemaan itsekseen.

Parisen viikkoa myöhemmin lauantaina näin naista ohimennen eräässä olutravintolassa, ja nainen vaikutti olevan jo hyvässä vauhdissa, vaikka oli vasta aikainen iltapäivä. Olin ajatellut, että nainen haluaisi tavattaessa pyytää anteeksi käytöstään, mutta kun kävelin hänen ohitseen matkalla vessaan, nainen alkoi vaivautuneena tuijottaa lattiaa.  Kun tulin takaisin vessasta, nainen ystävättärineen oli lähtenyt ravintolasta. Tuon jälkeen en ole naista nähnyt - eikä ole niin väliksikään. Tosin en käynyt enää niissä ravintoloissa, joissa nainen kävi, koska en oikeastaan koskaan viihtynyt niissä.

Älä tuhlaa elämänaikaasi moisiin kantturoihin,parempiakin löytyy,i hear ya.

Vierailija
2420/9837 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lööperiä tämä on. Kyllä saa estää ihmiset, jotka tuottaa pahaa mieltä ja vie energiaa!

Niin, toinen voi olla vaikkapa mt-ongelmainen ripustautuja, joka kiermurtelee aina takaisin ellei estä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä