Nauratko sinäkin miehille jotka ovat aivan kujalla naisista?
Täällä näkee päivittäin aloituksia joissa oletetaan naisten seksuaalisten halujen toimivan yhtä putkimaisesti kuin miehillä.
"Nainen, koska olet viimeksi pannut tuntemattoman kanssa hetken mielijohteesta ja jatkanut sitten liikennevaloihin"
"Miksi et vain harrasta seksiä kanssani vaikka olen komea?"
"Kiihottaako sykkivä penis?"
"Mikä siinä on niin vaikeaa antaa pari kertaa viikossa?"
Ynnä muita tosi järkeviä postauksia miehiltä jotka ihmettelevät miten joku toinen ei voi ajatella samalla lailla kuin hän itse. Pudistelen päätäni hymyillen joka kerta kun näen näitä säälittäviä postauksia. Ette tule ikinä saamaan pimppiä tuolla ajatusmallilla.
Nainen harrastaa seksiä sen miehen kanssa, joka saa hänen tunteensa mukaan touhuun, ja osaa luoda turvallisen ja mukavan henkisen ja fyysisen tilan seksin harrastamiselle.
Tämä voi sitten ihmisestä riippuen vaihdella asteikolla paljonkin, mutta homma perustuu silti eri asioille kuin miehinen kiima joka on enemmän järkeilyä "minun tekee mieli laskea siemeni naiseen, siispä olisi tyhmää olla tekemättä sitä".
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä näkee päivittäin aloituksia joissa oletetaan naisten seksuaalisten halujen toimivan yhtä putkimaisesti kuin miehillä.
Useimmat miehet sentään ymmärtävät että eivät ymmärrä naisia.
Sen sijaan miehen seksuaalisuudesta jaksetaan vaan hokea myyttiä, että mies on tyytyväinen, kun saa upottaa kyrpänsä ohi kävelevään pilluun kolmasti viikossa.
Niin, oikeastihan mies ajattelee noin lähinnä jos on ollut pitkään puutteessa.
Aika yksinkertainen asia oikeastaan. Vertaus: Jos ruoan saaminen on vaikeaa ja olet jatkuvasti nälässä, ei sinulla todennäköisesti ole ruoan suhteen monia vaatimuksia. Tärkeintä on että saat JOTAIN syödäksesi.
Sitten kun ruokaa on hyvin saatavilla, voit valita mieleistäsi ruokaa. Syömisestä tuleekin nautinto eikä pelkkää perustarpeen tyydyttämistä.
Toki seksi ei ole hengissä selviämisen kannalta välttämätöntä toisin kuin ravinto, mutta kyseessä on kuitenkin biologinen tarve, joka ohjaa käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hakenut seksiä seksin takia. En todellakaan ole ainoa nainen, joka on niin tehnyt. Siinä ei ole ollut mitään romanttista tunnetta kummaltakaan puolelta.
Eiköhän noin typerä yleistys ole provo. Ei kai kukaan voi kuvitella voivansa puhua koko naiskunnan puolesta? N50+
Tämä missaa koko pointin.
Kyllä, seksiä harrastetaan maailmankaikkeudessa seksin takia. Naiset harrastavat seksiä koska he haluavat seksiä.
Mutta täällä miehet ihmettelee miksei he voi tulla nussimaan vaimoa jonka mies on muuten hyvä mutta kun ei anna. Saisivat molemmat helpotuksen! Samassa kaupungissakin asuvat ja monet sanoneet komeaksi. Joten mikä estää?
Haluasitko sinä sen miehen sisällesi ja päällesi ähkimään, vai otatko mieluummin sellaisen joka saa sinut edes vähän nauramaan ja liikauttaa halut käyntiin... ja osaa edetä sopivalla tahdilla olematta liian paljon innokkaampi kuin sinä? Ja osaa lopettaa jos et haluakaan? Ja on sen verran mies ettei ala kiukuttelemaan kuin pikkulapsi jos sun panetus ei nyt syttynytkään?
Seksiä seksin vuoksi, tosiaan.
Keskimääräinen mies tarvitsee akan joka on hänen silmäänsä ok-näköinen eikä haise pahalta, ja se on siinä, tota haluan panna. Jos on ärsyttävät jutut tai hirnuva nauru niin kyllä sen kestää että saa kassit tyhjäksi. Jää yhteen kertaan. Tai no, okei, kun oikein panettaa, eikä muut mammat vastaa viesteihin, niin voi ottaa uusiksi.
Tämähän on pelkästään vitsipalsta, mitä nyt muutamia säälittäviä isokyrpiä omassa kuplassaan. Peniskomplexin kanssa taisteleville ei pimperoa tule, joten purkautuvat täällä (näppikselle?). Eli joo, nauran ja vaimo nauraa mukana.
Nauran myös naisille, jotka yleistävät oman kokemuksensa koskemaan kaikkia naisia. n50+
En naura. Noita aloituksia tekevät kun ovat yleensä
-trolleja
- sarkastisia mukahauskoja vitsiniekkoja
- peräkammarin poikia joilla ei ole seksikokemuksia ja fantasioivat kysymyksillään
- huonossa liitossa katkeroituneita ja yleistävät oman surkean seksielämänsä koskevan kaikkia suhteita ja naisia
Ei noi naurata mua siis mitenkään, aika yhdentekeviä aloituksia lopulta. Ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että edellä mainitut edustaisivat miesten ajatusmaailmaa yleisesti. Muuten kyllä kannattaisi jo omaakin älykkyttään arvioida vähän kriittisemmin.
Yhdyn edelliseen, paitsi että nauran miten pihalla jotkut pojat ovat naisista.
Nauran eniten heille, jotka yleistävät oman mieltymyksensä koko sukupuolensa (tai parhaimmillaan koko ihmiskunnan) mieltymyksiksi, eivätkä ymmärrä että ihmiset ovat sukupuolestaan riippumatta yksilöitä.