Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut Päivät - ilmastomuutoksen keskellä. Kuluttajalehti tutki laatua ja alea.

Vierailija
09.10.2018 |

https://kuluttaja.fi/testit/hullut-paivat-2018

Aika pieniä on näköjään nuo aleprosentit. Jopa 0% ale.
Mutta eipä ole uutinen.
Ei stokkalta kannata ostaa.

Ostamista kannattaa välttää. Siksi koska ilmasto ei kestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkan Herkku on ainakin ajettu s-ketjun myötä alas. Rainbow tuotteita oli jo hyllyssä.

Vierailija
2/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hullut päivät osallistuu ilmastonmuutoksen torjuntaan?

Ei mitenkään. Yrittää käskeä ostamaan.

ME EI OSTETA !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ME EI OSTETA !

Minä ainakin ostan. Matkalaukun ja muutaman kosmetiikkatuotteen. Säästöä tulee n. 200€.

Vierailija
4/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ME EI OSTETA !

Minä ainakin ostan. Matkalaukun ja muutaman kosmetiikkatuotteen. Säästöä tulee n. 200€.

Hullujen päivien ideahan on nimenomaan se, että joillakin tuotteilla (kuten tuo matkalaukkusi jonka aiot ostaa) houkutellaan kauppaan ja sitten ihminen tekee heräteostoksia, jotka eivät ole aina halpoja.

Jos menee hulluille päiville, kannattaa koko ajan hokea itselleen, että ostan vain laukun, ostan vain laukun ja poistua heti liikkeestä kun laukku maksettu.

Oletko muuten tarkistanut, saako kyseistä laukkua jostakin netistä halvemmalla?

Miten muuten aiot hyvittää matkalaukusta koituvat hiilidioksidipäästöt? Matkalaukku liittyy yleensä lentämiseen nimittäin...

Vierailija
5/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stokkan Herkku on ainakin ajettu s-ketjun myötä alas. Rainbow tuotteita oli jo hyllyssä.

Mä olin ihan hirveän pettynyt kun kävin vähän aikaa sitten Herkussa, olen käynyt siellä ostamassa leivoksia ja pullia mutta nyt oli perus S-marketin paistotuotteet hyllyssä, eli turha mennä tuonnekaan enää.

Vierailija
6/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa on joskus ollut energiansäästöviikko samaan aikaan lintsin valoviikon kanssa.

Vierailija
7/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ME EI OSTETA !

Hullujen päivien ideahan on nimenomaan se, että joillakin tuotteilla (kuten tuo matkalaukkusi jonka aiot ostaa) houkutellaan kauppaan ja sitten ihminen tekee heräteostoksia, jotka eivät ole aina halpoja.

Jos menee hulluille päiville, kannattaa koko ajan hokea itselleen, että ostan vain laukun, ostan vain laukun ja poistua heti liikkeestä kun laukku maksettu.

Oletko muuten tarkistanut, saako kyseistä laukkua jostakin netistä halvemmalla?

Miten muuten aiot hyvittää matkalaukusta koituvat hiilidioksidipäästöt? Matkalaukku liittyy yleensä lentämiseen nimittäin...

Tuo kyseinen Samsoniten laukku maksaa normaalisti n. 130 € enemmän ihan joka paikassa, ja siksi en sitä ole raaskinut ostaa. Ja muutkin mitä aion ostaa tulee ihan tarpeeseen ja maksaa vähemmän hullareilla. Kompensoin hiilidioksidipäästöjä mm. käyttämällä julkista liikennettä, syömällä pääasiassa kasvisruokaa ja kuluttamalla mahdollisimman vähän. Lentäminen taitaa olla pahin ja ehkä ainoa ilmastosyntini. Ehkä voisin alkaa maksamaan jotain lentoveroa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme