Erotako lopullisesti
Olen ollut etäsuhteessa pari vuotta. Mielestäni suhde on ollut hyvä. Eräänä yönä sain viestin, että mies kokee että suhteesta puuttuu jotain ja hänestä on vaikea jatkaa. Sanoi rakastavansa minua, mutta sanoi pahan olon ja ahdistuksen olleen niin suuren että pitäisi erota tai pitää taukoa. Pidimme pari viikkoa taukoa ja aloimme tapailla satunnaisesti. Tapaamisissa oli hyvä olo molemmilla. Mies sanoi kuitenkin ette tiedä mitä tahtoo. Minulle tuli paha olo näiden tapaamisten jälkeen ja viestittelumme tunteista. Minä tulin epäluuloisekti ja epäilin että hänellä on toinen. Mies vakuutti, ettei ole. Asia kalvoi jatkuvasti tapaamisten välillä. Viimeksi löysin miehen toilettilaukussa kondomipaketin, me emme sitä käytä. Mies ahdistui viesteistä niin, että piti minua sairaana ja sanoi etten ole ihminen johon hän rakastui. Sano, että hänelle riitti ja nyt pidetään totaalinen tauko, ei viestejä tms. Nyt olemme tauolla. Olemme sopineet tauon päättymispäivän. Minulla on helpottunut olo, mutta mieheen en pysty luottamaan, hän ei tiedä haluaako sitoutua, löyhässä hirressä en taho roikkua. Paraneeko suhde jos vaan katsotaan?
Olen varmaan surkein antamaan neuvoja kun oma elämäkin sekaisin mutta en usko että teillä on kovinkaan vakaa tulevaisuus kun kerrot myös ettet mieheen pysty luottamaan.
Myöskin se että kondoomeja löytyy ja ette niitä käytä niin miksi hänellä niitä on?
En usko että miehellä on ihan puhtaat jauhot pussissa.